Šta je novo?

Kružni tokovi

У шпицевима има гужви. Једноставно, има превише возила. Чуо сам још почетком године информацију из Секретаријата за саобраћај да је направљен пројекат да се кружни ток прошири на четири траке. Међутим, од тога се очигледно одустало или су радови одложени до даљњег, пошто кружни ток код Општине нико више не спомиње.
 
Treba da se pozabave sa ulivnim trakama Bulevar Mihajla Pupina iz pravca Starog Merkatora, da se ulazi pod drugim uglom, kao što su i rekli da će da urade. To bi bilo mnogo bolje i svrsihodnije da se odradi, nego kružni tok na Trgu i svi oni silni tokovi na Terazijama, Trgu Nikole Pašiča, Ušću... , kako za same građane, tako i za šarm na koji se poziva prvi čovek grada.​
 
Šapokalipsa:


Taman mislio da je prestao. Jedan dan ukida trole, drugi ih spašava, treći i jedno i drugo, čak najavljuje i KT u Vojvode Mišića.

Omg wtf:
Unapređujemo saobraćaj koliko god nam to uslovi dozvoljavaju.
Karađorđeva ulica je sada prava magistrala.
Nadamo se da ćemo moći da proširimo i deo Bulevara vojvode Mišića i Drajzerovu ulicu, ako nam službe zaštite dozvole proširenje kod Miloševog konaka.
Radiće se i kružni tok u Bulevaru vojvode Mišića na pravcu od Sajma ka Savskoj, odnosno Gazeli.

Čitaj:
• Unazađujemo saobraćaj gde stignemo.
• "Karađorđizujemo" svaku ulicu, boli nas k za UMP i krštenu SMT.
• Provereno proširujemo Vojvode Mišića i drajzerovu, nećemo im dozvoliti da nam *enjaju o nekoj tamo zaštiti.
• Radiće se kružni tok (s nivelisanim ukrštanjima) na najgorem mogućem mestu da bi protok proširenih ulica ostao isti (rasteretiće ostatak ulice, ali će zastoj koncentrisati na kružnom toku dok se tražnja i na ostatku ne indukuje i nastane totalni kolaps).

Onda novogodišnji biseri:
Pokušaćemo do kraja mandata i neću odustati od toga da sav tramvajski saobraćaj obnovimo.
Ono što ćemo na ovoj skupštini dati mogućnost gradu da pređe s trolejbuskog na električna vozila.
Ja mislim da trolejbuska infrastruktura i mreža je nešto što koči razvoj grada, da nam ne omogućava da menjamo linije u skladu sa razvojem grada, da je to i estetsko pitanje s obzirom na mrežu koja zatvara nebo.

Znači obnavljamo i kontaktnu mrežu i kratere i rovarimo ulice, ali zato 3x manju kontaktnu mrežu jer je preružna a nove trole "na vlažan lignit" koje (ne) kupujemo samo u Beogradu ne mogu da mrdnu metar od te mreže (koja je sa dve žice zaklonila pogled na "remek dela svetske arhitekture" u Dimitrijali i Žičkoj) ladno ukidamo kad nam se može.

Mnogo toga smo progutali za relativno kratko vreme, milion stvari koje prevazilaze zdrav razum, ali ovo je daleko iznad svake gluposti.
 
471477793_8915238461848915_4057194943493768147_n.jpg


Ovako će uskoro kod nas
 
Juce ujutru ide ispred mene zglobna 23 i taman kad sam pomislio kako cu iz prve ruke dok sam tik iza busa da vidim kako prolazi kroz kruzni tok na Kosutnjaku iz pravca Vidkovca, vozac duplog BMC je snimio da nema nikoga iz Blagoja Parovica i presekao levom stranom KT

Toliko o kruznom toku
 
Predlažem 3 kružna toka, već sam pisao tamo o tome.
Jednostavno, naredna 3-4 dana ne idite nigde oko 2 mosta osim peške na posao.
 
Izgleda da su nastavili sa pripremnim radovima na novom KT kod Trga Nikole Pašića, raskopali su jedan deo parkinga kod buduće garaže i sklonili su stajalište gradskog prevoza:

Pogledajte prilog 225191
Нису то припремни радови за кружни ток. Он би требало у фебруару да почне да се г/ради.
Радови које си видео и сликао су радови на изградњи нише за градске аутобусе.

03.01.2025
РЕДОВНО ОДРЖАВАЊЕ
СТАРИ ГРАД

Трг Николе Пашића-изградња нише за бус стајалиште
https://www.beogradput.rs/arhiva-radova

То се односи на ово, означио сам са стрелицом:
кружни ток и стајалиште код скупштине.jpg
 
Tu bus bukvalno nikada nije pravio problem jer nije previše opterećeno stajalište pa se ne zadržava dugo, a i pritom imaš semafor ispred, nepotrebno se bacaju pare.
 
Vrh