Šta je novo?

Kružni tokovi

Ja ne znam više gde ovo da stavim, po ovoj tabli izgleda da su ludaci zamislili da se u garažu kod Pionirskog parka ulazi gore sa platoa skupštine grada??

Koliko ja vidim u unutrašnjosti garaže postoji i taj neki ulaz gore sa platoa, koji je stalno zatvoren. Samo mi zvuči neverovatno da će sad svi preko platoa do garaže.

Mada oni su apsolutni ludaci, sve je moguće.

I ova tabla im je hit, predimenzionisana, kao za autoputeve.

Pogledajte prilog 222103

Evo nastavka priče:

 
Imalo bi smisla da se na ulazak u garažu ne čeka prosečno 20-30 min... Do sada su bile te dve kolone kroz Dragoslava Jovanovića (iz pravca Trga i Kralja Milana), sada ćemo imati jednu veliku kolonu od skretanja za garažu, pa prema Terazijama. To znači da će ta jedna traka biti konstantno zauzeta praktično od fontane, ulicom Trg Nikole Pašića, pa do skretanja za garažu tj. Dragoslava Jovanovića.
 
IMG-7cb5beba7e7d58428679ecb6a976a9e8-V.png

Kružno toče na trg oce
 
„Mislim da će to postati novi simboli Beograda. Što se tiće sata, procena je da će koštati oko 15 miliona dinara“, naveo je Šapić.

Oni kolektivno boluju od toga da smisle nekakve nove simbole/centar grada, dok nezaustavljuvo ruše sve što se može srušiti.
Pamtićemo ih kao najveće mrzitelje našeg grada koji nam život u njemu svakim danom čine sve težim.
 
А колико кошта (достојанства и новца) то што су организовани конкурси, награђена решења, изабрано најбоље од стране некакве струке, да би се неком дрогираном ретардираном полументолу каубоју дигао мали метро да сам смишља нове симболоиде?
 
Sledeće što ćemo dobiti su stubovi i ograde duž čitavog trga republike jer da bi neko ko je kod spomenika Knezu Mihailu došao do terminusa na Trgu, mora da ide do pešačkog prelaza u Vasinoj posle Narodnog pozorišta, pa da se vraća do Narodnog pozorišta i da se onda spušta Francuskom do pešačkog kod zgrade Vojske, pa da odatle ide do pešačkog kod Emilijana Josimovića, pa kad stigne do parka, da tu pređe Bulevar despota Stefana. Opcija br. 2 je da ide do prelaza u Kolarčevoj, pa odatle ide do Doma Omladine gde prelazi pešački prelaz i ide Jugo Bogdanovom do raskrsnice sa Bulevarom despota Stefana. Slično i onima kojima je cilj Staklenac. Na renderima koji su prikazani, od postojećih pešačkih na Trgu, ostaje samo onaj u Kolarčevoj.​
 
Ја не знам... Овај излази из дана у дан са све малоумнијим идејама. Па пре десет имао је други план за исту локацију.

Овај ретард нам на најдиректнији начин сј**** свакодневницу у овом граду а заправо најгори део јесу ове његове најаве/претње будалаштинама о нашем трошку. Буквално ми наноси душевни бол.

Све сам могао да очекујем од ових зликоваца али да се молим да не раде апсолутно ништа то нисам могао ни да замислим. Да гласамо овде и да имамо опцију да им дамо цео буџет града, минус социјала и плате јавним градским службама а да заузврат не раде ништа - Пристали бисмо.

Ето, дотле смо дошли. Чист надреализам.
 
Poslednja izmena:
Izgleda da ce i kocke sa trga placene milione evra otici na deponiju. Za te pare su mogli da otkupe celu Zicku ulicu.
"– Биће урађена квалитетнија подлога, као и одвод воде, што до сада није био случај. Како ми је објашњено, тренутно се испод свега налази асфалт, а требало би да уместо асфалта буде бетон који пропушта и одводи воду. То није добро урађено, али због чега, у то немам намеру да улазим. Коцку ћемо наравно сву сачувати, а она која не буде била на Тргу, биће употребљена на другом месту јер је квалитетна, тако да нас радови неће пуно коштати – рекао је Шапић."
 
"– Биће урађена квалитетнија подлога, као и одвод воде, што до сада није био случај. Како ми је објашњено, тренутно се испод свега налази асфалт, а требало би да уместо асфалта буде бетон који пропушта и одводи воду. То није добро урађено, али због чега, у то немам намеру да улазим. Коцку ћемо наравно сву сачувати, а она која не буде била на Тргу, биће употребљена на другом месту јер је квалитетна, тако да нас радови неће пуно коштати – рекао је Шапић."
Oće, sačuvaće je kao onu iz Karađorđeve koju su pneumatskim čekićima lomili i uklanjali...
 
Meni je nepojmljivo da pri projektovanju ne urdae krivu tragova merodavnog vozila i onda pozicioniraju kružni tok. Ako im nije zglobni autobus bio merodavan kao vozilo onda treba da stoji znak negde da mu je zabranjen saobraćaj pre negp dodje u ovu situaciju! Ne znam ko im radi u tom projketnom birou ali na osnovu proizvoda njihovog rada deluje da su teški amateri....
 
Vrh