Šta je novo?

Koridor 10

Znate onu priču o kuvanju žabe jer kako drugačije objasniti sva ona pustanja bez SMA (tada je žaba još mogla da iskoči),e sad ako sam ih dobro razumeo do 1 Septembra gotova cela leva i tunel ali ne i c6,pa zaključak izvodim da samm tim jer nije bezbedno da se saobraćaj odvija po jednoj cevi tunela situacija dalje prolongira rok na Oktobar ili čak i dalje...Ali šta je tu je.
 
Ne vidim razlog zasto jedna cev tunela nije sigurna. Pa tunel Karavanke izmedju Slovenije i Austrije je dugacak 9 km i ima samo jedni cev. Neka urade dobro signalizaciju u tunelu i neka stave punu liniju, to samo nasim kretenskim mozgovima moze da padne na pamet da nije sigurno


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sarlah i Sopot, al ovaj potonji je nebitan jer je em kratak em širok em druga tehnologija, pušteni su sad u martu na manjem stepenu izvedenosti nego što će Bancarevo biti za 2-3 nedelje. Isto po jedna cev, s tim što je Sarlah oko 300m kraći od Bancareva.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Pustiti cev tunela, na čijem kraju se nalazi devijacija bi bilo izuzetno opasno, postojala bi mogućnost formiranja kolona, a kolone u tunuelu su recept za lančani sudar.
 
Znači opet banana.
I kad saberu gubitke zbog nenaplaćenih putarina ispašće kao da su ga radili ručno od zlata.
 
Михаило":39dpwgxo je napisao(la):
Pustiti cev tunela, na čijem kraju se nalazi devijacija bi bilo izuzetno opasno, postojala bi mogućnost formiranja kolona, a kolone u tunuelu su recept za lančani sudar.
Kao prvo devijacije bi bile 500m pre i posle tunela.
Kao drugo, dan danas postoji devijacija na 150m od tunela Sopot, a tokom izgradnje i delimičnog puštanja, pa zatvaranja i otvaranja po jedne cevi na sva 4 tunela, devijacije su bile bliže tunelima nego što bi bile kod Bancareva.
I kao treće nijedan sudar nije bio na devijacijama oko tunela (bilo je par bezazlenih čukanja malo dalje na devijaciji), a tek u tunelima dvosmerno sa stubićima između nije bilo ni grebanja, pošto čak i Osmanlije imaju neki zort od tunela, za razliku od Sićevačke gde je problem pre ulaska u tunele i između tunela i itekako ima udesa, tako da to nije i ne može biti razlog!

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Btw duž Sićevačke klisure ima 13 (slovima: trinaest) tunela, na kojima se saobraćaj odvija dvosmerno, pa samim tim 13 mogućnosti za formiranje kolona i 13 mogućnosti za lančane sudare, dok je preko Bancareva sve to isto podeljeno sa 13 odnosno jedan, odnosno 13x je manje opasno nego trenutno kroz klisuru.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Nismo se razumeli, nema problema da bude jedna cev i devijacija ispred i iza, al bi bilo opasno da su dve cevi i nakon jedne odmah devijacija. Očigledno nisam dovoljno skoncentrisano pročitao o čemu pričate :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640245#p640245:1mc2uh1z je napisao(la):
aleksandar83 » Čet Jul 18, 2019 9:16 pm[/url]":1mc2uh1z]Kada je zvanican rok za EM opremanje Bancareva?

Rok za opremanje tunela Bancarevo je bio oko 180 dana, a li ne znam kada je zvanicno pocelo opremanje.
 
Ugovor je Azvirtu dodeljen u avgustu, cenim da su ugovor potpisali u septembru ili oktobru, možda čak i kasnije:

http://www.koridorisrbije.rs/site/c..._MEP BSS Notification of Award srp 020818.pdf

Rok za Sopot i Sarlah je bio 180, za Bancarevo je 200 dana, ali kako god, taj inicijalni rok je poodavno istekao, idu bar 2-3 meseca preko roka.
Ali nije da nisu mogli da klejmuju iz hiljadu razloga, počev od toga da mira imali nisu - vozikaju im se Aktor, Unipromet, sad i Integral kroz tunele.
Sigurno nije bilo predviđeno ugovorom da im se tokom ugovora masovno prolazi kroz tunele, da im nasipaju tonu peska na ulazu u levu cev...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640260#p640260:29985qd6 je napisao(la):
Earthmoving » Thu Jul 18, 2019 10:08 pm[/url]":29985qd6]Par slika juce na kosini ispred tunela Banacarevo.
file.php

Ovi svi su iznad nivoa plafona leve cevi ?
 
Naravno, to je i smisao galerije - da natkrije kolovoz od "plafona" leve cevi dalje duž kosine C6.
 
Tu je sad gomila zemlje, materijala. Još je daleko od bilo kakve galerije.
 
Nece pustiti desni poluprofil...a da malo premotamo film i setimo se svih glupiranja, od pustanja deonica bez habajuceg sloja, glupiranja kod Gradinja i 150 metara najsmesnije devijacije...i sad ne moze desni poluprofil...

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
@vostic
Ne da si u pravu, nego 1000%.
Ovo je stvarno sad mucenje da jos par meseci ljudi , a narocito stranci giljaju kroz Sicevacku bez preke potrebe.Nego ovo je sad tempiranje pred izbore. Zivi bili , pa videli. Do kraja godine otvaraju sve koridore,10,11...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640528#p640528:3j5fcgk6 je napisao(la):
Nikola D » Пет Јул 19, 2019 7:59 pm[/url]":3j5fcgk6]https://www.youtube.com/watch?v=20JQ7DpLdoM&t=1s

Није ми јасно да ли Стивен Ндегва спомиње крај септембра као рок за санацију косине Градиње или мисли на ЛОТ2?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640510#p640510:3jrh34ad je napisao(la):
Žika » Pet Jul 19, 2019 6:28 pm[/url]":3jrh34ad]Tu je sad gomila zemlje, materijala. Još je daleko od bilo kakve galerije.

Rok za galeriju je 2 meseca. Ona je dugačka 200m. Koliko vidim rade šipove sa 2 mašine, odnosno rade šipove u oba reda istovremeno. Asfalt je mislim već urađen tako da posle uklanjanja ovog kamena treba da se samo uradi sma sloj.
 
Vrh