Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613946#p613946:3c5ceiws je napisao(la):
Markidjani » 04 Apr 2019 02:52 pm[/url]":3c5ceiws]...ako nisi za to kompetentan. Bila bi još prošle godine puštena da se silom prirode nije desilo to sa brdom...
Da se prošle godine nije dogodila priroda imali bismo:
- nezavršene tunele
- događanje prirode ove ili neke sledeće godine na završenoj deonici.

Blago vama kompetentnima!
 
giphy.gif
 
Svako ko se vozio kroz Austriju, pa cak i oni koji su se vozili na Lefkafu ili Kefaloniju znaji da Grdelica nije najtezi teren za autoput u Evropi. Nije ni u top 10, to za neuke budale i sendvicima ucenjene jedino moze da bude najteze gradiliste


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613965#p613965:3btgph3f je napisao(la):
Markoni1 » Čet Apr 04, 2019 4:04 pm[/url]":3btgph3f]http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/reportaze/aktuelno.293.html:786941-ZAVRSETAK-RADOVA-NA-ISTOCNOM-KRAKU-KORIDORA-10-Bice-ali-skoro-nece-FOTO

Dobar tekst i na kraju dobar zakljucak.



Nije dobra kombinacija da Srbin finansira, Grk gradi, a Španac da nadgleda


Sent from my iPhone using Tapatalk

Loš zaključak, stranac finasira, Grk gradi, Španac nadgleda i na kraju Srbin sve plati. Debelo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613979#p613979:3osucejk je napisao(la):
StaraMo » Čet Apr 04, 2019 4:31 pm[/url]":3osucejk]Kako ova bajka zvuči posle 16 godina...
http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiva/2 ... 2703.shtml

Inace i Novosti su tih godina imali te bombastične naslove tipa do Grčke i Bugarske u šest traka,tako da me je ovo malo kritike u prethodnom postu bas iznenadilo.

Bolje ovako

Ministar saobraćaja Rašeta-Vukosavljević juče najavila: Koridor deset gotov do 2004.

BEOGRAD - Radovi na autoputu Koridora 10 biće završeni 2004, osim na delu puta u Grdeličkoj klisuri, koji bi trebalo da budu gotovi 2005. ili 2006. godine - rekla je juče ministar saobraćaja i telekomunikacija Republike Srbije, Marija Rašeta-Vukosavljević.

Ovim je ministarka demantovala navode agencije "Beta" da je Andreas Loverdos, zamenik ministra inostranih poslova Grčke, prošle nedelje na konferenciji za novinare u Atini rekao da K10 "neće biti završen još mnogo godina, a nije izvesno ni da li će nedostajući deo autoputa na jugu Srbije biti gotov do Olimpijade".

Rašeta-Vukosavljević izjavila je juče i da su mediji Loverdosovo izlaganje pogrešno interpretirali i da ona ima pravu verziju njegovog govora.

"Beta" je inače tom prilikom prenela da je Loverdos rekao "da će Grčka isplatiti 150 miliona evra za Koridor 10, ali da odobrenje projekta kasni krivicom Vlade Srbije, koja nije podnela građevinsku studiju", zbog čega Ministarstvo inostranih poslova Grčke ne može da uloži sredstva do kraja prvog polugodišta. S druge strane, pak, srpska ministarka kazala je juče, da će prva tranša pomoći Grčke u okviru "Helenik plana" biti realizovana u prvoj polovini godine.

- Grčki partneri bili su zatečeni i iznenađeni kada smo im poslali projekte, jer smo bili prva zemlja koja im je po "Helenik planu" poslala projekte. Podneli smo 11 projekata, od toga je osam projekata kompletno sređeno. Tri su prihvaćena kao prioritetna. Za dva projekta, koji se odnose na Koridor 10, dobićemo sredstva u prvoj polovini godine - precizirala je Rašeta-Vukosavljević i dodala da ne postoji nikakvo kašnjenje Ministarstva ili Vlade.



Niš-Dimitrovgrad

- Deonica između Niša i Dimitrovgrada biće data u koncesiju, za šta se priprema tehnička dokumentacija. Za taj put biće raspisan tender, posle čega će sa najprihvatljivijom firmom biti potpisan ugovor - izjavila je Rašeta-Vukosavljević.





Po njenim rečima, ukupna vrednost tri prihvaćena projekta iznosi 126 miliona evra. Ta pomoć biće realizovana tokom narednih pet godina. Takođe, projekti će delom biti finansirani iz sredstava Republike Srbije.

Prvi projekat odnosi se na deonicu Vladičin Han-Srpska Kuća (na autoputu E-75 Beograd-Niš-granica sa Makedonijom). Vrednost radova je 88 miliona evra, 75 miliona grčki deo i 13 miliona iz budžeta Srbije. Drugi se tiče deonice Srpska Kuća-granica sa Makedonijom, a predviđeno je da Grčka uloži 20 miliona evra, a Srbija 59 miliona evra. Treći projekat odnosi se na 400 kilovoltni dalekovod od Niša do granice sa Makedonijom, gde je planirano da Grčka da 31, a Srbija šest miliona evra.
 
Upravo ovde leži objašnjenje otkud loši projekti...Braća Grci na nekom koktelu pred olimpijadu kao u fazonu daj sa ponudimo neke pare ,valjda niko nije lud da veruje da može da završi put kroz klusuru a ovi nasi brže bolje bap.. projekte na sto... Jednostavno nasoa rupa zakrpu....a sećate se posle koliko dugo su se nasi nadali tim parama i Velja i Mrkonjic i Antic i zato je ono jadno parce kod Bujanovca toliko i kasnilo.
 
Nema mesta nervozi, obrisao sam par postova sa neprimerenim obracanjem.
 
Hvala Nenade, vratimo se temi ;)
 
Bas se sve oduzilo !!! Istocni krak se oteglio nece skoro a glinene deonice su bruka i sramota !!!
 
A plan je da se pusti za mesec dana???

Teško!

Ima ovde još da se radi, a teško da će biti gotovo za toliko.
 
Što je najgore i nisu toliko daleko od istine kada kažu da se radi samo na galiriji i tunelima. Na ovoj Trejsovoj deonici su čak i linije iscrtali, to se vidi na Tanjugovom snimku.
 
Meni omiljena izjava je da 2014 ovde nije bilo metra asfalta...jer asfalt je kod nas simbol uspeha... a ono što ide ispod,podtlo,nasipi,kosina i ostalo to je nebitno...e zato imamo i glinenu i sve ostalo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615177#p615177:230dhogx je napisao(la):
banacanin dovla » Uto Apr 09, 2019 9:37 pm[/url]":230dhogx]Grdelica - Caricina Dolina, LOT 2 -TRACE" on YouTube
https://youtu.be/9NwQuFtDt0o :bg4:


:bg4:
E ovo je bolje od tanjuga , i roze shlema !!!
Zasto zbunjujes narod sa ovim starim snimkom pa lepo se vidi na tanjugovom snimku da je ova deonica vec ocrtana i lepo se vide linije .A ona "zelena mrezica " je parametar ako neko ne veruje nek uporedi snimke.
 
Zdravlje Bože završiće se i ovaj južni krak, pa ko preživi kroz klisuru pričaće.

Senić je glup za medalju: Ostale još tri tačke, a nabrojao četiri (7:50-8:15) a ustvari ih ima još na deonici Trace kolko hoćeš.

Muka mi je više da gledam ovu jagnjeću brigadu....
 
Na snimku rtv Focus-a jasno se vidi da radovi na EM opremanju leve cevi Manajla i dalje traju a koliko se secam radovi su krenuli jos sredinom decembra (oko 4 puna meseca). Ne razumem, ako im je 4 meseca trebalo za levu cev, kako ocekuju da desnu cev, u koju su mozda usli pre 10-ak dana, zavrse za samo mesec dana. Jer desna cev je asfaltirana od 13. Marta i rekli su da do kraja marta treba da se odradi farbanje pa tek onda EM opremanje. Ako planiraju 1. Maja da puste mogu samo jednu cev, sem ako ne prebace sve ekipe i iz Predejana i leve cevi Manajla na desnu cev, mada ne znam koliko je to izvidljivo.
 
Neki od radova kao što je komandni centar,napajanje itd ide paralelno za obe cevi,sama instalacija svetiljkoi i senzora ide brže.
Posle toga tek dolazi tesiranje celokupnog sistema što može značajno trajati.
 
Ja sam istog misljenja da ce prolazak kroz Manajle biti dvosmeran. Pogledajte na snimku stoje identicna obelezja za ulazak u tunel i za levi portal ka Nisu i desni ka Presevu. Priznacete da za levi nema potrebe, ako vec pustaju pun profil, obe tunelske cevi istovremeno.
 
U početku će i vožnja biti delimično besplatna jer rampe neće proraditi do kraja leta,tj tranzit će biti naplaćen na Doljevcu i Preševu ali lokalci će se voziti fraj,pa verovatno ako i ne završe obe cevi nije strašno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615327#p615327:5woup2ko je napisao(la):
Nenad.nis » Sre Apr 10, 2019 1:11 pm[/url]":5woup2ko]Na snimku rtv Focus-a jasno se vidi da radovi na EM opremanju leve cevi Manajla i dalje traju a koliko se secam radovi su krenuli jos sredinom decembra (oko 4 puna meseca). Ne razumem, ako im je 4 meseca trebalo za levu cev, kako ocekuju da desnu cev, u koju su mozda usli pre 10-ak dana, zavrse za samo mesec dana. Jer desna cev je asfaltirana od 13. Marta i rekli su da do kraja marta treba da se odradi farbanje pa tek onda EM opremanje. Ako planiraju 1. Maja da puste mogu samo jednu cev, sem ako ne prebace sve ekipe i iz Predejana i leve cevi Manajla na desnu cev, mada ne znam koliko je to izvidljivo.

Ja mislim da će da puste obe cevi. Vidim instaliranu opremu u obe cevi. Instaliraće oni sve to do kraja meseca ali im treba vremena da istestiraju opremu. Pustiće u saobraćaj polovinom maja ili možda 1.juna.
 
Vrh