Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585937#p585937:19vxqgeu je napisao(la):
Putnik78 » Uto Dec 04, 2018 12:57 am[/url]":19vxqgeu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585873#p585873:19vxqgeu je napisao(la):
bobcha78 » Pon Dec 03, 2018 7:22 pm[/url]":19vxqgeu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585806#p585806:19vxqgeu je napisao(la):
Putnik78 » Pon Dec 03, 2018 4:01 pm[/url]":19vxqgeu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585773#p585773:19vxqgeu je napisao(la):
Pegasus » Pon Dec 03, 2018 2:10 pm[/url]":19vxqgeu]Kako ovo sa slike moze biti gotovo za mesec dana tj do kraja godine ?

Nece i ne moze.

Rok za zavrsetak koji se objavi na javnom servisu treba po difoltu da prihvatis kao netacan.

Ne opterecuj se nego slusaj/citaj sta ovde napise npr. caribrod. Ostale nerealna pisanija baci u vodu.
Pustiće jednu traku tj jedan smer. najverovatnije

Divim se tvom optimizmu i pitam se na cemu se zasniva....

Po tebi....tu gde su sad politicari i novinari (slika 3 koju je postavio vlasta) za dvadesetinu i nesto dana bice jedna traka? Kako?

Leva traka od gledano od strane Beograda će pustiti. Pretpostavljam. Izvodljivo je, a desnu će završavati još dugo. E sad da li će grede ići na potporni zid ili će između dve trake postojati još jedan red stubova, to ne znam.

Generalno ovo ne može da se završi do nove godine, čak ni do marta s obzirom kako rade.

Jedino ako puste saobraćaj od Predejana do Vladičinog Hana i da to objave da su pustili skroz. Ne vidim drugi način
 
Necu da kazem da nije važno da se i za Novu godinu i praznike posle nje, pusti nova deonica autoputa, ali je daleko bitnije da se uradi kvalitetnije i pusti do sledeće turističke sezone. Taj period praznika traje 15-20 dana, a turistička sezona 5 meseci. Kad nisu napravili do sada, ne moraju ni do NG. Neka urade do početka leta, biću (a verujem i svi vi) zadovoljan.
 
Nema teoretske šanse da se pre nekog marta-aprila pusti išta zbog EM opremanja tunela, za koje je rok 200 dana po ugovoru. A na Traceovoj deonici od petlje Predejane će pre biti desna nego leva, koja je na prošlom snimku bila u fazi trasiranja.
 
Realno gledajuci, do kraja godine ce pustiti deonicu Obrenovac - UB i deonicu petlja Lajkovac - petlja Ljig.
U toku 2019-te završiće kompletan koridor 10 (jug i istok), kompletnu trasu Obrenovac - Preljina i Ostružnički most. Mislim da ce 2019-ta ipak biti za otvaranje deonica najuspesnija godina.
U toku 2020-te moze se ocekivati zavrsetak deonice Surčin - Obrenovac.
Dotakao sam se i deonica koje nisu tema ali mislim da je to realna situacija u narednim godinama.
Pozdrav svim forumasima. :)
 
Sumnjam da ce ih vreme posluziti januar-februar kao sto je oktobar-novembar. Beton je beton a minus je minus. Kosina je kosina a padavine su padavine. O ovim mucenicima sto treba da rade na promaji u tunelima niko ne govori, tako da je i to nepoznata x. Sto vise prilazimo 2019, sve mi se i letnja sezona u punom profilu cini neizvesnijom. Bojim se da ce biti jos neposlusnih brda koja naskacu AP i da ce to biti iskorisceno za: eto mi bi zavrsili ali najgore brdo u evropi pade na put....

Ostajem pri tvrdnji da ce dogodine biti izbora a sa tim u vezi i pustanja ap u punom profilu sa sve secenjem vrpce, kamerama i aplauzima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586410#p586410:23erpo8f je napisao(la):
nikicakica » Sre Dec 05, 2018 8:44 pm[/url]":23erpo8f]Nema teoretske šanse da se pre nekog marta-aprila pusti išta zbog EM opremanja tunela, za koje je rok 200 dana po ugovoru. A na Traceovoj deonici od petlje Predejane će pre biti desna nego leva, koja je na prošlom snimku bila u fazi trasiranja.
Da. Ali postoji opcija da se odradi prvo jedna cev, pa druga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586436#p586436:3tuucl0v je napisao(la):
Putnik78 » Sre Dec 05, 2018 10:33 pm[/url]":3tuucl0v]Ostajem pri tvrdnji da ce dogodine biti izbora a sa tim u vezi i pustanja ap u punom profilu sa sve secenjem vrpce, kamerama i aplauzima.
Izbori koštaju, a budi siguran da ih neće biti sledeće godine, već u redovnom roku 2020 godine
 
Alal vera svaka cast Caribrod, razletese se ko zuti mravi pravo udarnicki. Izgradnja dokumetnovana za prvu ligu. Siitno brojimo narode pustih 2% :)
 
Zanimljiv je nacin na koji resavaju kosine na deonici Grdelica-tunel Predejane.
Toliko su slabo odradjene kosine da skidaju zemlju iznad svake ove betonirane kosine tj kako neko rece ne tako davno, malterisane kosine. Ispada da su ih radili dzaba, mogli su odmah na pocetku da skinu brda malo dublje pa i ako sklizne daleko je od autoputa. Jeftinije bi izaslo. Ako sve ovo bude u saobracaju do juna i letnje sezone bice uspeh.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586676#p586676:diowfbaf je napisao(la):
Nenad.nis » Čet Dec 06, 2018 10:23 pm[/url]":diowfbaf]Juzni krak..Momin kamen i deonica ispred tunela Predejane. Nece ovo skoro, dron ne laze.
https://youtu.be/Kfkf-eU4PNk
Snimak istocnog kraka Lot 2
https://youtu.be/1OwTWptShqU
RT Caribrod

Vaistinu ne laze. Svaka cast na snimku. Jasno pokazuje razmere projektantsko-graditeljsko-politikantske katastrofe zvane autoput kroz Grdelicu...

Koliko je samo $$$ ovde baceno/strpano u dzep! Omalterisi brdo...popravi kad se srusi...cepaj beton...pravi novi kad padne...pravi galeriju (sad vidim nepotrebno), skidaj brdo...easy money.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586685#p586685:39kgs39o je napisao(la):
astrodule » Čet Dec 06, 2018 11:18 pm[/url]":39kgs39o]Ali zamislite taj mozak koji je tako "malterisao" kosine?

Dokle se došlo sa istragom oko toga ko je kriv za to?

Budimo malo ozbiljni. Niko nije tek tako izmislio ovakve kosine, već se one tako i rade. Svi ti inžinjeri su išli u školu i samo primenjuju to znanje. E sad što nama tako deluje to je druga stvar. Ne treba se petljati drugima u posao.
Ti što rade iznad kosina je neka vrsta odvodnjavanja, drenaže kako bi se smanjila količina vode koja bi mogla da ugrozi kosine.
Sa ove distance i ovih urušavanja i ja mislim da su trebali odmah da rade galerije ili duži tunel, ali to sad ništa ne vredi. Ovakve kosine su prihvaćene jer su trebale da donesu veliku uštedu u odnosu na galerije i tunele. E sad što su se desili propusti pri izradi to je drugo pitanje.
Inače slažem se da nema ništa od puštanja saobraćaja za NG. Problem je opremanje tunela. Ovu galeriju je moguće da urade levu traku. Spoljni red stubova je skoro gotov. Ima još jedan red u sredini i verovatno zid do brda. Talpe za plafon su mislim pri kraju tako da će jedna strana da se spakuje brzo.
 
Laik sam totalni, tako da nemoj da me shvatis pogresno, ali bih voleo da vidim neki Google Street View link na malterisano brdo na nekom drugom auto putu (van SRB).
 
Geovuk druže, pa kako da im se ne mešamo kad vidimo da ne znaju posao, da imaju odrone, em je naša bezbednost kad prolazimo ispod njihovih kosina, em su naše pare koje se troše zbog duplih radova usled njihovih gluposti, em kasne... pa nećemo valjda da vidimo gluposti i da ćutimo zato što je neka sekta nekome dala titulu "stručnjak"? Mene to ne obavezuje, njima je stručnjak, meni ne mora biti. Ako je "stručnjak" onaj kome se brdo srušilo, a to nije jedino što se dešava pratiš i sam, onda nešto nije u redu, "stručnjak" ili fakultet koja daje titulu "stručnjaka", a ne ljudi koji imaju zdrav razum pa to vide. Poz
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586728#p586728:2xq0vsw0 je napisao(la):
geovuk » Pet Dec 07, 2018 9:48 am[/url]":2xq0vsw0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586685#p586685:2xq0vsw0 je napisao(la):
astrodule » Čet Dec 06, 2018 11:18 pm[/url]":2xq0vsw0]Ali zamislite taj mozak koji je tako "malterisao" kosine?

Dokle se došlo sa istragom oko toga ko je kriv za to?

Budimo malo ozbiljni. Niko nije tek tako izmislio ovakve kosine, već se one tako i rade. Svi ti inžinjeri su išli u školu i samo primenjuju to znanje. E sad što nama tako deluje to je druga stvar. Ne treba se petljati drugima u posao.
Ti što rade iznad kosina je neka vrsta odvodnjavanja, drenaže kako bi se smanjila količina vode koja bi mogla da ugrozi kosine.
Sa ove distance i ovih urušavanja i ja mislim da su trebali odmah da rade galerije ili duži tunel, ali to sad ništa ne vredi. Ovakve kosine su prihvaćene jer su trebale da donesu veliku uštedu u odnosu na galerije i tunele. E sad što su se desili propusti pri izradi to je drugo pitanje.
Inače slažem se da nema ništa od puštanja saobraćaja za NG. Problem je opremanje tunela. Ovu galeriju je moguće da urade levu traku. Spoljni red stubova je skoro gotov. Ima još jedan red u sredini i verovatno zid do brda. Talpe za plafon su mislim pri kraju tako da će jedna strana da se spakuje brzo.

"Ne treba se petljati drugima u posao." Ovo je kao da pustis majstora u svoju kucu i ne smes nista da mu kazes iako vidljivo odradi los posao, sto je u Grdelici i dokazano da je odradjeno lose na spomenutoj kosini.
 


Da li ja dobro vidim ili ova traka gde sam povukao crvenu liniju jos uvek nije prokopana do kraja?
Mozda je samo perspektiva cudna, ali deluje mi kao da je zemljiste koso a ne ravno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586759#p586759:3s6p4dem je napisao(la):
markomarkovic » Pet Dec 07, 2018 11:45 am[/url]":3s6p4dem]

Da li ja dobro vidim ili ova traka gde sam povukao crvenu liniju jos uvek nije prokopana do kraja?
Mozda je samo perspektiva cudna, ali deluje mi kao da je zemljiste koso a ne ravno.
Dobro vidis, da je samo kosina 2 problem gde rade galeriju pa i da se nadamo da bude gotovo do nove godine. Ovde jos kosinu nisu spustili. Pa Trace nije zavrsio deo kosine pre petlje pa deo posle petlje ispod magistrale leva traka nije ni blizu asfalta to na snimku nema. Da RT Caribrod nije uradila snimak koliko smo obavesteni iz medija mislili bismo da je samo ostalo ono parce gde rade galeriju. I toliko o tome da je ostalo da se asfaltira jos 1 km. Jedino ako oni pod autoputem podrazumevaju u nekim delovima i samo poluprofil.
 
Ako uporedimo moj snimak iz februara i Caribrodov sada iz decembra, na ove dve najkritičnije tačke, i ako uzmemo u obzir tempo da je između prošlo 10tak meseci, ne uliva nadu da će ovo biti ovo biti brzo gotovo.
 
I još jedno zapažanje na Caribrodovim snimcima istočnog kraka: ranije završena Prosek - Bancarevo vs nova pred tunel Bancarevo.
Iako kolega Geovuk kaže da ne bi trebali da se mešamo stručnjacima, ipak deluje da je neko u međuvremenu shvatio da raniji stručnjaci nisu dobro radili, pa smo sada novi stručnjaci i neki od nas došli do istog zaključka da kosine trebaju biti stepenastije (kaskadne, etažne) i sa tupljim uglovima. Tako sada vidimo da se stare kosine u Grdeličkoj ponovo obrađuju da bi dobile te sigurnije oblike, a i ovde na istočnom kraku se vidi da su promenili dizajn (slika dole) pa se sada odlučuju za ove sigurnije kosine u odnosu na raniji deo Prosek-Bancarevo (na primeru ispod levo su tamo 4 kosine bez kaskada). Dakle, po meni ispada da su neki raniji "stručnjaci" i ovde na istočnom kraku posle Proseka, a posebno u delovima Grdeličke bili u krivu kada su crtali uspravne "malterisane" betonske zidove. Iako se odron može desiti i na stepenastim, tupim novim kosina, meni lično one ulivaju više poverenja, pa sam zadovoljan što su prerađene, tj što se , gde se moglo, odustalo od vertikalnih betonskih zidova koje drže čitavo brdo iza.
 
Bancarevo - Crvena Reka, po upravo odgledanom Caribrodovom snimku meni deluje sredina 2019?
I evo još dva zapažanja vezana za kosine na ovoj deonici (a šta ću kad su Grdelička i ovo brdovitiji tereni pa su kosine ovde važna stvar).
Prva slika, ne znam da li je ovo gore odron ili ne, ali ako jeste, ovo je dobar primer da se zbog tupog ugla i kaskadnog oblika kosine nije sručio sve do autoputa kao što smo imali par puta u Grdelici.
Druga slika, ova kosina je vrlo strma, deluje opasno. Iako sve zavisi od materijala tla, ja ovde vidim zemlju a ne kamen, pa ovako visoko strmo brdo maltene odmah do autoputa deluje sumnjivo. Ispod ovakvih kosina da prolazim kolima trudio bi se da proletim što brže, ne znam zašto ali ovakve slike me uvek asociraju na ovaj video : https://www.youtube.com/watch?v=UEYRzkxZrD4
 
Caribrode svaka čast.
Čekali smo ove snimke ko ozebli sunce :mrgreen:
Ovo ljudi neće biti gotovo do letnje sezone tj. do prvog jula u punom profilu, kako Grdelica tako i Bancarevo- Crvena Reka.
Ako bude do septembra 2019, da skačemo od sreće.
Samo još jedno malo zapažanje. Tunel Bancarevo je bio gotov u građevinskom smislu još davne 2015-te godine. Koliko li kasni ova deonica?
Primećujem da EM opremanje tunela Bancarevo još nije počelo?
 
au earth, smanjio si ugao za bar 30 stepeni ma slici
 
Vrh