Šta je novo?

Koridor 10

(Auto)cenzura bato!
Možda bude neka reportažica uskoro, trenutno se niko ne oglašava ni na SSC, neko zatišje pred buru...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644213#p644213:1t976ns7 je napisao(la):
caribrod » Sre Jul 31, 2019 8:53 pm[/url]":1t976ns7](Auto)cenzura bato!
Možda bude neka reportažica uskoro, trenutno se niko ne oglašava ni na SSC, neko zatišje pred buru...
Лепо би била репортажа!
 
Повремено идем са Таре до Пирота и назад кад буду једног дана урадили и Моравски коридор и до грабице са Босном ( Котроман ) много ћу брже стићи, до тада само нада!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644503#p644503:3pi310rj je napisao(la):
slaninar » Čet Avg 01, 2019 5:08 pm[/url]":3pi310rj]@majstor
Mora da si mnogo mlad ako se svemu tome nadas :mrgreen:
Нада умире последња :violina:
 
Човек само има нормалан ниво серотонина, па се радује животу, изађите мало људи на јутарње сунце из тог сајбер простора, подавићете се у матриксу :mrgreen: , толика малодушност је много опасна ствар :shok: :wink:
 
Зато сам се преселио на Тару....овде је Рај!
 
Prosao sada kroz Grdelicu...fenomenalno je urađen put! Barem smer ka Nišu, drugi još nisam probao

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644749#p644749:219y9yoz je napisao(la):
vostic.pfn » Pet Avg 02, 2019 11:18 am[/url]":219y9yoz]Prosao sada kroz Grdelicu...fenomenalno je urađen put! Barem smer ka Nišu, drugi još nisam probao

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
Ja sam noćas prošao ka Preševu. Put je odličan, tuneli vrhunski, auto samo klizi. Ja sam primetio 4 urađene fleke. One tri što su i rekli i još jedna malo napred ispred pravca ka tunelu Manajle.
 
Ja se unapred izvinjavam što ću da spamujem temu fotkama od juče, a taman se razvila konstruktivna diskusija...

Gradinje sa petljom i usekom, na Graničnom prelazu Gradina je vikend haosa, smena Tur... ista, mutno malo, ali ima ih posvuda:



Ovde je znak za petlju Dimitrovgrad istok (Gradina), mada komotno možete i tu odmah desno pre nadvožnjaka i izađete na kružni tok



Usek Gradinje, deluje sve zelenije sa ovim mrežama



i ovde su uboli broj puta /259/, na Pirot istok još stoji 43



izgleda da su završili dodatni 5. i 6. sprat ka Gornjem Gradinju, još će kako čujem asfaltirati i put za taj zaselak



trenutno im je otprilike ovo ostalo, po rokovima u avgustu, po meni u septembru završiće ovu grdosiju u fulu



sa kružnog toka - angažovali su baš dosta mašina (Aktor) za završetak 2., 3, i 4. "sprata" na ovom delu od 200-300m bliže B7



na kružnom ne videh onaj znak za zabranu za kamione u tranzitu (ima ih još na 259), a odatle se vidi i jedno parče koje nije zeleno



a deo na početku gde je bilo ulegnuće, rešili su velikim kanalom koji treba da odvede vodu, pretpostavljam da je rešeno i samo ulegnuće



Sve ovo odvija se pod normalnim saobraćajem ispod, kao što će biti i sa C17 i C26 na lotu 2, kad ga (nadam se) puste u septembru-oktobru.
 
Caribrod, da li ovaj Hotel Happy ima ikakve veze sa bugarskim Happy restoranima? Makar da je malo inspirisan njihovim konobaricama?
 
GOJE":mnc4zmrh je napisao(la):
Caribrod, da li ovaj Hotel Happy ima ikakve veze sa bugarskim Happy restoranima? Makar da je malo inspirisan njihovim konobaricama?
Ne, iako im je čak i znak sličan. Ni hotel ni restoran Happy stars u Gradinju na petlji. Možda vlasnik ima neke kontakte sa ekipom iz Varne koja drži restorane u Bugarskoj, ali nisu deo lanca i nemaju franšizu koja je dosta skupa.

https://happy.bg/en/about-us/

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Zbog ovih oluja verovatno ništa od slikovnice ovog vikenda, ali sam došao u posed nekih fotki od pre desetak dana, definitivno posle "safarija".
Ozbiljno gradilište na petlji Niš centar (Komren):





Integral baš ne gubi vreme na galeriji na C6



U desnom tunelu su još tada bili čovečuljci tj. vertikalna signalizacija



i dosta radnika



od tunela do mosta tada 1. sada već verovatno 2. BNS





radilo se na finalizaciji kosina na spustu







Ovde se gradi neka servisna saobraćajnica uz desnu kod odmorišta Veta



radilo se i na C17



odokativno, prošli su još tada više od pola kosine sa šipovima u 1. redu, koji je najbitniji, jer posle rade trasu, ako sam dobro razumeo Senića u SAT-u.



niču i prvi bukobrani u Glogovcu, neće ih biti puno na lotu 2, poneki u Glogovcu i možda Crvenoj reci



desno odmorište posle Glogovca biće relativno brzo, a sad vidim da su još tad počele da niču mrežaste ograde pored - dobar znak



ovo je kod C21, nznm koja je misija ovih, ali i tu je bio prošao 2. BNS u levoj



C23 - osim ovog kafeza gore nisam primetio ništa novo glede završetka potpornog na C23



ka B3 rekao bih da je isto bio 2. BNS u levoj



Ovde kod C25 valjda još nije bio 1. BNS, sad verovatno jeste



To je to što je upotrebljivo, a već imam želju da se lično uverim dokle se stiglo, al ne vredi da se driblam s Turcima i da se vratim nazad zbog pljuska.
Ono što je bitno za puštanje (C6 - galerija, C17 - potporni, EM oprema tunela) vidi se da gaze, rade i na levoj i svašta nešto pored (ograde, bukobrani).
Na stranu što su im rokovi za te ključne tačke mahom do septembra, ovako kako sada rade sasvim mi je realno da žurka bude u prvoj polovini oktobra!
 
Нешто су се свуда разрадили...почињем да се бринем да не иде неко с...е :blah:
 
Onaj ulaz pred levi tunel kao da je uklet - zazidan.
 
Obilaznica Dimitrovgrad. MashAllah i InshAllah :D
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LVhBF2RlR5I[/youtube]
 
Ovo je granica a zašto je onaj gore zastoj ?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Vz4d2cExb3E[/youtube]
 
Jbt, nije valjda da je do naplatne rampe?
To je oko 8 km?
Sto ovo ne pokazu na RTS-u?
 
Zato što tu niko ne prolazi, zato što je taj autoput nepotreban i bacanje para, koje su mogli pametnije da iskoriste...
***Ironija! Ovde, a posebno na SSC sam se načitao ovakvih tvrdnji***
Sad ozbiljno. Cenim da je lik ušao u Sirbistan iz Bulgaristana kad je bila ona saobraćajka na bulgaristanskoj strani 28.07. (snimak je okačio 30.07.).
Tada su oba prelaza, Kalotina i Gradina, bila zatvorena na nekoliko sati, pa se tada napravila ovolika gužva.
U tim situacijama policija ne dozvoljava da se kolona napravi u tunelima, pa je kraj 1.dela kolone ispod Progona (2.klip), a ovo je ustvari nastavak kolone između tunela Pržojina padina i naplatne rampe (1.klip), verovatno da je neko vreme bila zatvorena i sama naplatna.
Btw. ja ove gledam kao 2 evra, 2 evra, 2 evra... jer su svi platili putarinu i to parama zarađenim na trulom zapadu, što je čista zarada za državu.
Kad Drobnjak završi ove naplatne oko Niša i zatvori sistem naplate (uz završen Prosek-Crvena reka) bogami će plaćati i 4 (od Vrčina 12).

P.S.
Brate Earth, ewe ti gi ovi Nemci, Austrijanci i Belgijanci sas okrugli i špicasti nosići...
 
Mislim da ne bi bilo loše po puštanju u promet A4 zatvoriti temu i otvoriti nove po pojedinačnim autoputevima (A1, A2, A3, A4 i A5).
 
Pa dobro, nije dzabe najduzi nos po Ginisu od 9cm drzao Turcin, a ne neko od 3 milijarde Kineza I Indusa :) Nisam valjda ja jedini ko po izgledu lica moze provali odakle je ko, valjda to vecina moze :)
 
Earthmoving, iako mi se svidjaju tvoje objave jer su dosta realne ovaj put nisi u pravu.
Inace radim na kruzeru, u multinacionalnoj sredini, i nema sanse da mozes nekoga privaliti odakle je na osnovu izgleda. Naravno, pricam o belcima. Rusi se mozda mogu provaliti ako su plavi ali onda mogu biti i Ukrajinci, Litvanci, Belorusi...
Turci po pravilu imaju taman ten ali nista tamniji od Pere iz predgradja. Ima ih svakakvih.
Meni pada na pamet lik koji glumi Turcina u Drakula untold. Toliko je plav da plavljeg nisu mogli naci u celoj Skandinaviji. Tj. zut jer meni su skandinavski narodi zuti.
 
Vrh