Šta je novo?

Koridor 10

Ко ово сним свака му част, као да је предвидео. Иначе, за ово нико не би ни чуо ни видео осим ових пар радника. Ко зна да ли је и колико је било још оваквих случајева, али нико није имао да сними.
 
https://youtu.be/Kfkf-eU4PNk

Na ovom snimku RT Caribrod se vidi da uklanjaju zemlju na tri kosine, onu gdje se obrusio zid i jos 2 kosine. Ali koiko ovi zidovi ili sta vec izgledaju ruzno krivudavi negdje visi negdje manji... Bolje da su radili kao sto Bemax radi kaskade u CG.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591876#p591876:10qvvtnf je napisao(la):
djunis82 » Pet Dec 28, 2018 2:16 pm[/url]":10qvvtnf]Mali off...
Kako se na kineskom kaže: "Najteža deonica"

https://dms.licdn.com/playback/C5105AQH ... XzTAAwBT8U


Ovako je tebalo i Grdelicu. CiP projektuje puteve kao da su u 19-om veku. Gde god vidis brdo, ti ga zaseci. Pa se onda bori sa kosinama i klizistima. Na papiru je to jeftinije ali na kraju, sa svim reprojektovanjem i intervencijama, izadje skuplje nego da je autoput polozen na stubove.
 
Бугари су пустили 24км аутопута од Кресне до Санданског. Лепота Божија. На Сарлаху код Пирота су нацртали линије и упалили стрелице на левој цеви према Бугарској. Делује да је та цев спремна за отварање. Нејасно ми је то што, када је пусте, избегавају пумпу Плави гас, тако да је из правца Бугарске прва пумпа ( читај пумпица ) она у Сићевачкој клисури. Ако пусте и пут преко Банцарева летос, прва пумпа од границе је Газпром на Наису (после 115 км).
 
Ne treba daleko ići nekoliko desetina kilometara od Grdelice pravi se put od Prištine do Skoplja...na stubovima kroz klisuru a ima i reka ima i magistralni put

Послато са Redmi Note 6 Pro уз помоћ Тапатока
b1cb70e5728e6e300da8b6035e8b7adf.jpg
eb92fbe45d281fd5477f2b7562207f0e.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591915#p591915:3kaxu4e3 je napisao(la):
Gazi Bengazi » Pet Dec 28, 2018 5:34 pm[/url]":3kaxu4e3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591876#p591876:3kaxu4e3 je napisao(la):
djunis82 » Pet Dec 28, 2018 2:16 pm[/url]":3kaxu4e3]Mali off...
Kako se na kineskom kaže: "Najteža deonica"

https://dms.licdn.com/playback/C5105AQH ... XzTAAwBT8U


Ovako je tebalo i Grdelicu. CiP projektuje puteve kao da su u 19-om veku. Gde god vidis brdo, ti ga zaseci. Pa se onda bori sa kosinama i klizistima. Na papiru je to jeftinije ali na kraju, sa svim reprojektovanjem i intervencijama, izadje skuplje nego da je autoput polozen na stubove.


Šta da se radi kad "rodjaci" imaju mašine za betoniranje i tabananje a ne za mostogradnju... Teža je "ugradnja" kad je mostogradnja.
 
Evo kaze Vucic za juzni krak da ce biti gotov u aprilu. Daj Boze da bude i tako, ali tesko.
 
uporno ponavljam da će južni krak biti gotov na proleće 2020., istočni krak možda i krajem sledeće.....kako ste tako naivni i padate na šarene laže političkih bandita nemenjene neškolovanoj glasačkoj mašineriji.
 
A zašto istočni krak pre južnog !!? Imami slike i snimke i vidi se gde ima više posla!
 
@геовук
Па зато што ће Грделицу да чачкају још целу следећу годину, а можда и дуже.Погледајте све те језиво избетониране потпорне зидове,биће ту још хаварија. Да се кладимо?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592177#p592177:1fu42yqe je napisao(la):
slaninar » Sub Dec 29, 2018 6:24 pm[/url]":1fu42yqe]@геовук
Па зато што ће Грделицу да чачкају још целу следећу годину, а можда и дуже.Погледајте све те језиво избетониране потпорне зидове,биће ту још хаварија. Да се кладимо?

Svašta, da se kladimo! Priznajem samo sportsko klađenje mada i to ne praktikujem. Nikada se ne bih kladio sa takvim stvarima, ispalo bi kao da ih priželjkujem.
 
Далеко било,не прижељкујем тако нешто сигурно да се разумемо.Зато ће и да траје та санација дуже него што су најавили, пошто изгледа ту има мало више критичних косина...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592169#p592169:2cwx55zb je napisao(la):
geovuk » 29 Dec 2018 05:56 pm[/url]":2cwx55zb]A zašto istočni krak pre južnog !!? Imami slike i snimke i vidi se gde ima više posla!
Istočni krak je prometniji i velika većina kamiona ide u tom pravcu ili odatle. Južni krak živi samo kad se ide u Grčku na more. Devet meseci godišnje je kao autoput u nedođiji.
 
Jeste prometniji istočni krak ali debelo zaostaje. Tu ima dosta posla. Imaju još dosta posla na kosinama, trupu, regulaciji reke. Pod asfaltom je možda pola trake ka Bugarskoj. Ima i ona čuvena kosina na 65km gde verovatno sleduju šipovi.
Na južnom imaju tu galeriju da spakuju i ona manja kosina koju radi Trace. Inžinjer Vuković je još letos pričao da se sve kosine prate u da su stabilne. Za ovu kod galerije su znali da će se urušiti pa su odmah ušli u projektovanje galerije. Zato su odmah krenuli izgradnju jer su imali projekat. One kosine kije je radio Integral su stabilne, a urađene dosta ranije.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dl5b8aqnurk[/youtube]
 
На Коридору 10 гради се последњих 8,5км аутопута
уторак, 01.01.2019. у 11:40
http://www.politika.rs/scc/clanak/41940 ... m-autoputa

На јужном и источном краку Коридора 10 у Србији завршава се изградња последњих око 8,5 километара аутопута, изјавила је потпредседница владе и министарка грађевинарства Зорана Михајловић и најавила да ће све бити готово на пролеће, преноси Танјуг.

"Србија је у 2018. урадила тачно 102 километара аутопута, а од 2014. до 2018. смо асфалтирали готово 300 километара”, рекла је Михајловић Танјугу.

Говорећи о Коридору 10 кроз Грделичку клисуру, Михајловић каже да је тренутно 24,5 км под асфалтом и да је остало да се заврши још само нешто више од једног километра, јер се и даље ради на обезбеђивању ''косине 2'' и ''косине 5'', као и на опремању тунела.

"Само је питање тренутка када ће извођачки бити готове косине (потпорни зидови и галерија), што није питање нерада или неког проблема већ просто времена потребног за санацију. Надамо се, како је рекао директор Коридора Србије, да можемо да причамо о завршетку у фебруару или марту, али бих то, упак, оставила отворено”, навела је министарка.

Михајловић је нагласила да тек када Коридори Србије буду рекли да је све готово и безбедно, да ће тог тренутка влада дати употребну дозволу и пустити саобаћај кроз Грделичку клисуру.

На питање колико је остало још километара на источном краку Коридора 10, од Ниша до границе са Бугарском код Димитровграда, каже да се ту гради последњих седам км аутопута.

"Када погледате цео Коридор 10, укупно имамо око 8,5 км на којима се ради, од чега је на јужном краку кроз Грделицу око километар и остатак на источном краку”.

Министарка каже да је на источном краку ангажован извођач из Грчке и да се и ту, такође, највише ради на обезбеђивању појединих косина над аутопутем.

Михајљовић очекује да ће и то бити грађевински потпуно готово на пролеће.

На питање када ће бити готов цео аутопут на траси Коридора 11 од Обреновца до Љига, рекла је да је деоница Обреновац - Уб потпуно завршена, али да је проблем раније изграђена деоница од Уба до Лајковца.

"Сигнализација је постављена, као и ограда и овог тренутка док разговарамо ту може да се вози. Међутим, на деоници Уб - Лајковац поправљамо деоницу од скоро три километра, можда чак и део насипа. То је она чувена деоница која је грађена од глине и она нам прави проблем, јер се налази у средини, а затим иде деоница петља Лајковац - петља Љиг, која је такође готова”, објаснила је Михајловић.

"Све оно што смо започели пре пар година ми смо и завршили. Наше размишљање је било да пустимо све у целини и имамо укупно 103 км (од Обреновца до Прељине), а то ћемо урадити када се заврши поправка деонице Уб - Лајковац”.

На питање када ће бити завршена санација деонице Уб - Лајковац, Михајловић је рекла да се то још не зна тачно, али да би како ствари сада стоје морала да буде готова на пролеће.

"То је и за нас делом непознаница, нисмо очкивали да ћемо од нове деонице која је завршена да дођемо у ситуацију да је поправљамо. Морамо да уклонимо три метра дубине, што значи да практично поново градимо тај део и поред 2,5 км на којима се изводе радови, извршена су испитивања и на осталим деоловима и има још делова насипа који показују нестабилност”.

Рекла је да би, по проценама министарства, пролеће морало бити време када ће санација бити готова, уз претпоставку да се не појаве неки додатни радови.

Михајловић је подсетила да се гради деоница Коридора 11 Сурцин - Обреновац, где је ангажована кинеска компанија ЦРБЦ и најавила да ће се правити и деоница Нови Београд - Сурчин.

Министарка најављује и почетак градње деонице од Новог Београда до Сурчина у 2019., пошто је ЦРБЦ сматрао да је без тог дела тешко размишљати о правој вези са Коридором 11.

"Чекамо да видимо њихове понуде, постоји могућност да то буде иста компанија, кинески ЦРБЦ, која ради Сурчин - Обреновац”, рекла је она.

На питање који ће бити најважнији подухват или пројекат за министарство у 2019. години, Михајловић је наводи покретање новог инвестиционионог циклуса за развој инфраструктуре вредан пет милијарди евра који ће обухватити пројекте у саобраћајној инфраструктури: друмском, железничком, водном и ваздушном саобраћају.

Истиче да ће, у оквиру тог циклуса, почети изградња нове деонице Коридора 11 од Прељине до Пожеге, чија је ведност 450 милиона евра и да јвеће је потпуно спремна документација и извршена експропријација земљишта.

"Важно је што почињемо и изградњу још једног коридора, а то је Моравски коридор (од Појата до Прељине), који треба да повеже коридоре 10 и 11. Трећи пројекат је почетак радова на делу брзе пруге Београд - Будимпешта између Новог Сада и Суботице”, рекла је на и додала да су то кључни пројекти.
 
Izlaz iz tunela kod Pirota.
Juče sam se vozio otvorenim deonicama i mogu da kažem da je fenomenalno! AP je prelep i uživanje je voziti se njim!
 
Još jedan lep video, doduše deonice koja je davno puštena ali vredi pogledati.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6hcp4KF4Kuw[/youtube]
 
Put je zaista super smo mi nije jasno odakle im ideja da stavie zucne zidove sa zastavom. :bash: :bash: :bash:
 
.
Šta se dešava sa galerijom u Grdelici - dokle se tu stiglo ?

Već duže vremena nikakav info, kao da je u pitanju nekakav tajni projekat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593530#p593530:1umkn9qs je napisao(la):
Stefan BB » Ned Jan 06, 2019 4:28 pm[/url]":1umkn9qs]Put je zaista super smo mi nije jasno odakle im ideja da stavie zucne zidove sa zastavom. :bash: :bash: :bash:
Nije bas teksko setiti se da stavis boje svoje drzave na svoj deo auto puta. Ne vidim nista lose u tome.
 
Vrh