Putnik78 » 04 Nov 2018 11:30 pm[/url]":31oe0obi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578860#p578860:31oe0obi je napisao(la):
Dalmatinac » Sub Nov 03, 2018 4:57 pm[/url]":31oe0obi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578764#p578764:31oe0obi je napisao(la):
tragac » Sub Nov 03, 2018 10:37 am[/url]":31oe0obi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578754#p578754:31oe0obi je napisao(la):
nikicakica » 03 Nov 2018 09:10 am[/url]":31oe0obi]Ja mislim da ova slika govori ne 1000 nego 1000000 reči o tome kako je projektovan autoput kroz Grdeličku klisuru:
Ovo je kod petlje Predejane. Da li nije bilo moguće da se trasa provuče preko ovog šumarka, otprilike kako sam ucrtao? Možda bi se ovako smanjio radijus krivine, u to nisam siguran, ali bi se sigurno izbegao ovaj monstrum od kosine. Voleo bih da mi neko stručniji reši ovu dilemu.
Pogledaj istu lokaciju na Google mapama. Cela ta prečica bi morala da bude most, jer ide pravo iznad korita Morave. Ne bi bilo mesta za petlju, a morala bi da se pomera i pruga u celoj dužini, možda i naselje uz prugu.
Takodje pogledaj radijus krivine, kod te tvoje bi ogranicenje bilo 60
Jednodimenzionalno razmišljanje. Zašto petlja, pruga i Morava moraju da budu u istom nivou? Morava (fino žubori) i voz (ćihu ćihu) tu gde jesu, autoput i onda se petlja penje u nadvožnjak ili spušta u podvožnjak....npr. Onaj šareni trobojka most tutnji iznad V. Hana tako da ni naselje nije problem.
Dalmatinac, čovek nije dobro nacrtao (crvenu liniju). Krivina bi bila manja a samim tim i ograničenje brzine.
Ali valjda je do sada jasno da je ovo budženje, struka je predlagala drugu trasu ali gde ćeš golom strukom na motelijere i političare.