[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525764#p525764:29w2i1f9 je napisao(la):
Mr.Awesome » Sun Mar 18, 2018 12:59 am[/url]":29w2i1f9]Znaju li se stanja deonica, kako napreduju sa radovima na oba kraka? I zna li se okvirno datum kada će se koja deonica završiti?
Da rezimiram ja stanje na istoku onako kako jeste, a ne kako će preneti svi mediji danas - redom od Niša:
1. Prosek - Bancarevo završeno, ne može da se pusti bez 2 i 2a.
2. Bancarevo - Crvena reka, u najboljem slučaju poluprofil i 1 opremljena cev tunela Bancarevo do kraja godine, ako reše da puštaju tako.
Eventualno ako uspeju da puste bez SMA neke delove u punom profilu - i taj smo film već gledali.
Problem je nekoliko kosina, da se ne ponavljam, to zahteva vreme da se ne bi ponovilo Predejane i ovde, angažovanje Aktora nije sporno.
Ovo još nije stiglo do stadijuma kada se može pričati o detaljima, trasirano je dosta, dosta je blizu stabilizacije, ali još ima mnoogo posla.
2a. Tunel Bancarevo - za taj i 2 pirotska tunela (Sopot, Sarlah) trebalo bi da se do kraja meseca potpiše ugovor sa izvođačem, od aprila radovi.
Rok je 180 dana za pirotske tunele, a 280 za Bancarevo. Levu cev Sopota opremiće ranije da bi mogli da se nastave radovi na trasi.
3. Crvena reka - Čiflik, pušteno, ostalo da se završi bočna naplatna i odmorište Bela Palanka, sanacija istorijskog mosta na početku i sitnice okolo.
4. Čiflik - Staničenje, završeno sve, pušteno sve osim 1km desne na kraju, koja je zatvorena dok se ne izmesti trokraka za paralelni put.
5a. Staničenje-Sarlah, pušteno danas 5,1km, ostalo pre i posle tunela Sopot i pre i posle tunela Sarlah.
Pre tunela Sopot je kosina na kojoj je gore paralelni, rade, izmeštaju trasu PP, posle toga prave levu, a od starog magistralnog prave desnu.
Most Nišava 2 desni sa 2.BNS levi na HI, tunel Sopot levi na 2. BNS, desni na 0-63, most Nišava 3 posle tunala, kao i Nišava 2.
Ostalo je nešto malo kod sopotske petlje, da se probije trasa 100-ak metara - brežuljak pre mosta Nišava 4, koji je na izolaciji i levi i desni.
Ovaj pomenuti deo, gde treba i da se radi nadvožnjak koji spaja 221 i 259, radi se pod saobraćajem, što malo otežava stvar.
Bolje je pre i posle tunela Sarlah, gde nema saobraćaja, to će brzo biti pod asfaltom i čekaće se EM opremanje tunela.
Veći deo će biti do leta, ostaće do jeseni samo da se dovrši EM opremanje tunela i posle toga ostaje samo Crvena reka - Bancarevo.
5a - PP. Osim sitnica i prespajanja sa magistralnim na 2 mesta, piece of cake, najveća muka je izmeštanje korita Nišave kod stare pirotske deponije.
To je veza petlje Pirot zapad sa starim tunelom Sarlah, budući deo 259, to im je ubedljivo najteži deo koji je ostao, tih 2km koji fale, 2 su gotova.
5b. Sarlah-Pirot istok - pušteno, ostalo da privrše odmorište Barje (pri kraju) i naplatnu Pirot istok (radi se) i opreme je, isto važi i za rampu PZ.
6 i 7. Pirot istok-Sukovo-Dimitrovgrad, pušteno, bukvalno sve završeno.
8. Obilaznica Dimitrovgrada, pušteno na trasi sve osim desnog mosta 6, kome bi trebalo da rade izolaciju kad prođu ove kišurine i sneg.
Puštena je sinoć i komplet petlja Dimitrovgrad istok (Gradina) uz oko 1,5km kod Gradinja, gde su se koristile devijacija i uglavnom desna.
Ostala je (polu)petlja Dimitrovgrad zapad kod ČNS, gde se baš dosta radi, pre svega most na Nišavi, miniranje na trasi u brdu i trasa.
Ostaje i sanacija kosine kod Gradinja, gde je pre neki dan ponovo krenulo klizište, a taman je stigao projekat sanacije...
Most će ranije, a petlja i kosina do leta, mada brine to što nikako da se smiri Gradinje, kakogod - sad je ispod već pušten pun profil.