Šta je novo?

Koridor 10

loši projekti, loš nadzor, loše izvođenje, ima li ovde nekih inžinjera da pojasni ovo. Znači li to da je struka ispod svakog nivoa? Ajde onda da se preispita građevinski fakultet možda je u školovanju problem.

Cim je pocelo nesto da se radi , problem sa kadrovima i njihovim navikama je postao ocigledan. Tako je ne svim poljima. O masinskoj struci, tamo gde sam najkompetetniji, da ne govorimo. Otisao je svak ko nesto zna i ko valja, ostali su cekali rodjacko zaposljavanje. Stanje je jos gore u zanatima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524780#p524780:ucgwssjf je napisao(la):
astrodule » Sre Mar 14, 2018 3:30 pm[/url]":ucgwssjf]Sa Twitter-a https://twitter.com/krcko016le/status/9 ... 6193152000

Grdelička klisura, potporni zid prop'o

Pogledajte prilog 1

ps: izvinjavam se ako je bilo, ne pratim ovu temu
file.php

file.php

Verovatno se ne bi desio odron da je torket beton urađen do dna. Propust je verovatno urađen sa kratkim ankerima. Kad su bušili morali su da buše dublje do čvrste stene. Koliko se da videti, ovde su planirani i šipovi ali ih je vreme zeznulo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524986#p524986:xrx4x06w je napisao(la):
paradox polje » 15 Mar 2018 01:00 pm[/url]":xrx4x06w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524980#p524980:xrx4x06w je napisao(la):
Veliki Vracar » Чет Мар 15, 2018 12:26 pm[/url]":xrx4x06w]Видим овде све експерти за пуњење џепова, јесу ли то знања стечена на личном искуству или ... :roll:
Наравно, ево све ми испада из џепова колико су пуни. А можда и зато што су бушни, ко ће га знати.

Шалу на страну, свакако да не знам да ли се овде неко овајдио, али то није разлог да не пецкам. Очигледно је да је направљен велики пропусти и треба их пецкати на све стране, па не видим ништа лоше у томе да изнесем сумњу да се неко можда и овајдио.

ОК, али то ти је чисто губљење времена. Знаш оно јуришање на ветрењаче... :kafa:
И није ово било теби упућено, већ овој гомили експерата који само знају да вриште... :?
 
Ovde mi je sve jasno

Pomoćnik direktora Koridora Srbije i šef projekta Jug na Koridoru 10 Milovan Bekrić

Милован Бекрић је дипломирани инжењер грађевине. У предузећу за водне путеве „Иван Милутиновић – ПИМ“ био је главни инжењер градње, а у периоду од 2003. до 2012. године у Управи градске општине Раковица радио је на следећим позицијама: као члан и заменик председника комисије за легализацију, стручни надзор на изградњи и реконструкцији објеката нискоградње и високоградње, шеф одсека грађевинске инспекције, главни грађевински инспектор. Члан је Инжењерске коморе Србије, говори енглески језик.
 
SUMNJIVO POSLOVANJE DIREKTORA "KORIDORA SRBIJA"
Ortake doveo u državnu firmu?!


Dmitar Đurović, prvi čovek „Koridora Srbije“, uspeo je da za osam meseci direktorskog staža u to državno preduzeće udene plejadu ljudi koji su sa njim poslovali dok je bio privatni biznismen ili za njega radili u njegovim sada već ugašenim firmama, saznaje „Alo!“ od izvora bliskog menadžmentu „Koridora“. Naš sagovornik otkriva da je Milovan Bekrić samo jedan od njih, koji je u fotelju pomoćnika direktora „Koridora“ uskočio kao dugogodišnji građevinski inspektor u opštini Rakovica, gde je Đurović razvijao biznis gradnje poslovnih i stambenih zgrada.
- Baš taj Bekrić je obavljao funkciju nadzornog organa kada su po Rakovici nicale zgrade koje je Đurovićeva građevinska firma gradila. Tek što su ga imenovali za direktora „Koridora“, Đurović je brže-bolje doveo Bekrića da mu bude pomoćnik - priča naš izvor.

Grupa za komunikaciju „Koridora“ potvrdila je naša saznanja da je „diplomirani inženjer građevine Milovan Bekrić, pomoćnik direktora ‚Koridora Srbije‘, radio u odseku građevinske inspekcije opštine Rakovica“ i vrlo nemušto opravdala Bekrićevo postavljenje.

- U tom kontekstu pod njegovom ingerencijom bila je kontrola izgradnje svih objekata na teritoriji opštine Rakovica, a ne samo objekata pojedinih fizičkih i pravnih lica. Gospodin Milovan Bekrić poseduje dvadesetrogodišnje iskustvo u oblasti građevine i vrlo je neumesno ovako koncipiranim pitanjima degradirati njegove profesionalne kvalifikacije - navodi se u pisanom odgovoru koji nam je poslat.

U dopisu se negira da je u „Koridorima Srbije“ bilo zapošljavanja mimo zakonskih procedura. Međutim, umesto da odgovori na precizno pitanje koliko ljudi je angažovano da radi u „Koridorima“ od dolaska Đurovića na mesto direktora i da li prednjače oni sa srednjom stručnom spremom, ova firma u dopisu navodi da „na projektima koje izvode ‚Koridori‘ u ovom trenutku angažovano je 118 inženjera, od kojih je 73 građevinskih“.

- U poslovnom svetu prirodno je da nova radna mesta prate usložnjavanje poslovnih aktivnosti. U proteklih nekoliko meseci potpisano je devet novih ugovora sa ukupnom dužinom puta od 99, 6 kilometara, u vrednosti od 624,23 miliona evra - piše u odgovoru „Koridora“.

Bogata karijera

Dmitar Đurović je diplomirani menadžer industrijsko-ekonomskog smera, kako se navodi na njegovom sajtu, i na direktorsku funkciju u „Koridorima“ došao je s mesta predsednika Saveta za privredu SNS-a u Opštinskom odboru Rakovice. Do tada je bio vlasnik nekoliko firmi u blokadi, a tokom karijere biznismena bavio se i uvozom dečjih igračaka, svile i porcelana iz Kine i rashladnih vitrina iz Evrope. U dostupnim registrima se može videti da je Đurović svoje firme redom gasio ili pripajao drugim preduzećima, a i dalje aktivni „Foreks“, prema poslednjim podacima, nema nijednog zaposlenog i ima probleme s blokiranim računima zbog prinudne naplate!

„Audi” na dar
“Alo!” je prvi otkrio i novi “audi A6” koji Đurović od 25. aprila koristi kao službeno vozilo, a koji je usred krize i moratorijuma Vlade na luksuz plaćen čak 70.000 evra! Direktor „Koridora“ tada nam je priznao da limuzina zaista toliko košta, ali i neubedljivo objasnio da je formalno vlasništvo azerbejdžanskog „Azvirta“, koji gradi Koridor 11. Kako je „audi“ dobio na dar objasnio je odredbom iz ugovora!

http://arhiva.alo.rs/vesti/aktuelno/ort ... irmu/25819
 
To i kazem. Kada je pao jedan potporni zid u aprilu 2017. bese "pao" i tadsnji direktor Koridora Djurovic. Evo sada se obrusio jos jedan. Lose su omalterisali to brdo... cim ga je kisa sprala ? A tom M Bekricu niskogradnja bas i nije specijalnost.

Objasnjenje iz Koridora:
"Na auto-putu u izgradnji kroz Grdeličku klisuru, na Koridoru 10, juče je došlo do obrušavanja potpornog zida, a zašto se to dogodilo ne može se sa sigurnošću reći. Ipak, u JP "Koridori Srbije" kažu da je moguće da je do "destabilizacije kosine" došlo zbog snega i kiše.
Obrušavanje potpornog zida dogodilo se na južnom kraku Koridora, na poddeonici Predejane - Caričnina dolina Lot 2, a ni posle jučerašnjeg hitnog sastanka svih učesnik u ovom projektu, nije poznato šta se tačno dogodilo.
Milovan Bekrić, pomoćnik direktora "Koridora Srbije", navodi za "Blic" da se pretpostavlja da su naglo topljenje snega i veliki broj kišnih dana uticali na "koherentnost tla"."
 
Znaju li se stanja deonica, kako napreduju sa radovima na oba kraka? I zna li se okvirno datum kada će se koja deonica završiti?
 
Da se malo prebacimo na severozapad.

Obnova deonice Batrovci - Kuzmin od 21,6 kilometara, trebalo bi, posle više od 20 godina, da počne krajem juna ili početkom jula, a do kraja 2019. da bude konačno i završena, najavljuju iz Puteva Srbije.
...
Inače, granični prelaz Batrovci je najprometniji u Srbiji i prošle godine je kroz naplatnu stanicu Šid u pravcu Kuzmina prošlo 1.295.979 vozila, a u pravcu Batrovaca 1.349.839 vozila.

Godinu i po dana za 21.6km i to tako da se uhvate dve letnje sezone (gužve). BRAVO :bash:
 
Slike sa samog puštanja i puštene deonice kod Pirota:

http://rtcaribrod.rs/sr/pusteno-u-s...punog-profila-autoputa-kod-pirota-i-gradinja/

Hvala predsedniku što je dozvolio da se ovo otvori bez njegovog prisustva, mada mislim da su na tome više insistirali ovi ispod njega.
Prošlo je oko 80 dana otkako je završeno kod Gradinja (1,4-1,5km je pušteno) i oko 65 dana otkako je završeno ovo kod Pirota (5,1-5,2km je pušteno).
Ot tada se apsolutno ništa radilo na ove 2 mini-deonice, samo se čekalo da neko dođe i da to svečano otvori, na kraju niko nije ni došao...
Kao što sam obećao, izvinjavam se korisniku bobcha78, koji ispade u pravu, mada su ovo mogli da urade i pre 2 meseca, otkad čekamo Godoa.
I on i svi mi Zorani Mihajlović da zahvalimo što je ispizdela i dala zeleno svetlo (verovatno uz amin odozgo) da se to pusti i da se više ne čeka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525764#p525764:29w2i1f9 je napisao(la):
Mr.Awesome » Sun Mar 18, 2018 12:59 am[/url]":29w2i1f9]Znaju li se stanja deonica, kako napreduju sa radovima na oba kraka? I zna li se okvirno datum kada će se koja deonica završiti?

Da rezimiram ja stanje na istoku onako kako jeste, a ne kako će preneti svi mediji danas - redom od Niša:
1. Prosek - Bancarevo završeno, ne može da se pusti bez 2 i 2a.
2. Bancarevo - Crvena reka, u najboljem slučaju poluprofil i 1 opremljena cev tunela Bancarevo do kraja godine, ako reše da puštaju tako.
Eventualno ako uspeju da puste bez SMA neke delove u punom profilu - i taj smo film već gledali.
Problem je nekoliko kosina, da se ne ponavljam, to zahteva vreme da se ne bi ponovilo Predejane i ovde, angažovanje Aktora nije sporno.
Ovo još nije stiglo do stadijuma kada se može pričati o detaljima, trasirano je dosta, dosta je blizu stabilizacije, ali još ima mnoogo posla.
2a. Tunel Bancarevo - za taj i 2 pirotska tunela (Sopot, Sarlah) trebalo bi da se do kraja meseca potpiše ugovor sa izvođačem, od aprila radovi.
Rok je 180 dana za pirotske tunele, a 280 za Bancarevo. Levu cev Sopota opremiće ranije da bi mogli da se nastave radovi na trasi.
3. Crvena reka - Čiflik, pušteno, ostalo da se završi bočna naplatna i odmorište Bela Palanka, sanacija istorijskog mosta na početku i sitnice okolo.
4. Čiflik - Staničenje, završeno sve, pušteno sve osim 1km desne na kraju, koja je zatvorena dok se ne izmesti trokraka za paralelni put.
5a. Staničenje-Sarlah, pušteno danas 5,1km, ostalo pre i posle tunela Sopot i pre i posle tunela Sarlah.
Pre tunela Sopot je kosina na kojoj je gore paralelni, rade, izmeštaju trasu PP, posle toga prave levu, a od starog magistralnog prave desnu.
Most Nišava 2 desni sa 2.BNS levi na HI, tunel Sopot levi na 2. BNS, desni na 0-63, most Nišava 3 posle tunala, kao i Nišava 2.
Ostalo je nešto malo kod sopotske petlje, da se probije trasa 100-ak metara - brežuljak pre mosta Nišava 4, koji je na izolaciji i levi i desni.
Ovaj pomenuti deo, gde treba i da se radi nadvožnjak koji spaja 221 i 259, radi se pod saobraćajem, što malo otežava stvar.
Bolje je pre i posle tunela Sarlah, gde nema saobraćaja, to će brzo biti pod asfaltom i čekaće se EM opremanje tunela.
Veći deo će biti do leta, ostaće do jeseni samo da se dovrši EM opremanje tunela i posle toga ostaje samo Crvena reka - Bancarevo.
5a - PP. Osim sitnica i prespajanja sa magistralnim na 2 mesta, piece of cake, najveća muka je izmeštanje korita Nišave kod stare pirotske deponije.
To je veza petlje Pirot zapad sa starim tunelom Sarlah, budući deo 259, to im je ubedljivo najteži deo koji je ostao, tih 2km koji fale, 2 su gotova.
5b. Sarlah-Pirot istok - pušteno, ostalo da privrše odmorište Barje (pri kraju) i naplatnu Pirot istok (radi se) i opreme je, isto važi i za rampu PZ.
6 i 7. Pirot istok-Sukovo-Dimitrovgrad, pušteno, bukvalno sve završeno.
8. Obilaznica Dimitrovgrada, pušteno na trasi sve osim desnog mosta 6, kome bi trebalo da rade izolaciju kad prođu ove kišurine i sneg.
Puštena je sinoć i komplet petlja Dimitrovgrad istok (Gradina) uz oko 1,5km kod Gradinja, gde su se koristile devijacija i uglavnom desna.
Ostala je (polu)petlja Dimitrovgrad zapad kod ČNS, gde se baš dosta radi, pre svega most na Nišavi, miniranje na trasi u brdu i trasa.
Ostaje i sanacija kosine kod Gradinja, gde je pre neki dan ponovo krenulo klizište, a taman je stigao projekat sanacije...
Most će ranije, a petlja i kosina do leta, mada brine to što nikako da se smiri Gradinje, kakogod - sad je ispod već pušten pun profil.
 
Malo iz vazduha - puštanje deonice i sama deonica kod Pirota:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WlrfiTvVUQE[/youtube]
 
Значи ако све прође како треба, можемо да се надамо да ће све бити готово пред летњу сезону следеће године.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525804#p525804:376hmcne je napisao(la):
caribrod » Sun Mar 18, 2018 11:51 am[/url]":376hmcne]
Hvala predsedniku što je dozvolio da se ovo otvori bez njegovog prisustva, mada mislim da su na tome više insistirali ovi ispod njega.
... I on i svi mi Zorani Mihajlović da zahvalimo što je ispizdela i dala zeleno svetlo (verovatno uz amin odozgo) da se to pusti i da se više ne čeka.

Slava im.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525876#p525876:3jrsl6re je napisao(la):
astrodule » Sun Mar 18, 2018 3:30 pm[/url]":3jrsl6re]Zašto je reka na 5:00 gornjeg snimka ukoričena, a ostatak nije?

Zato što je od 05:00-05:15 vršeno izmeštanje korita (išla je bukvalno uz stari put,skroz desno), a nadalje je njen prirodni tok, malo meandrira.

Ovo je drugi deo, koji je pušten (kao) danas (a ustvari sinoć), puštena je desna pre i leva posle podvožnjaka, tj. mosta B7.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qLl37dJ2wdM[/youtube]

Do sada se išlo devijacijom na snimku levo, pa levom, pa desnom, desnim mostom (podvožnjakom) B7 i desnom do OMV.
Puštena je i komplet petlja Dimitrovgrad istok (Gradina), odnosno 2 preostale veze sa levom (iz Sofija i ka Nišu) i ceo kružni tok.
 
На снимку са Градиња се види тачно оно о чему сам писао.Камиони који избегавају ауто пут,праве колапс испред границе.Ту треба ангажовати полицију,да СВАКИ камион у оба смера упућује директно на ауто пут.Енормни новчани губици,упропашћавање старог пута и повећан ризик по безбедност,јер сада старим путем иде пољопривредна механизација,па чак и бициклисти.
 
Evo jutros, krecem ja na posao i prolazim tom "novom deonicom" kod Gradinja (iz pravca granice ka Nišu) i gle čuda, odjednom auto poskoči kao preko ležećeg policajca...pitam se samo postoji li neki nadzor, jel mora baš na svemu i svuda da se fušari?

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Ej, to sam i ja primetio prekjuče, ne da skače nego ubija malo pre mosta, uopšte mi nije jasno otkud sad to, nije tako bilo pre 2 meseca.

Nemanja, već sam pisao da to nije moguće po zakonu. Šta ako taj kamion svraća u Dimitrovgrad, Sukovo... To što ti zagovaraš (u najboljoj nameri) zove se reket. To policija javno ne sme da radi (tajno radi itekako). Državni put je državni put za sve, moraju da u skladu sa zakonom da postupaju jer ni kamiondžije nisu naivne, tužiće. To što mi nismo sposobni da izgradimo kompletan autoput sa bočnim naplatnim rampama ili što Bugari nisu u stanju da organizuju prelaz granice, to njihov problem nije. Ja sam siguran da kad bude kompletan autoput od Niša do granice gotov, nikome ko vozi kamion pasti na pamet neće da ide starim putem, jedino ako mora da svraća negde...
 
Deluje kao veliko ulegnuce...ja ne znam kako ih nije sramota da to puste u javni saobracaj. Pri vecim brzinama, jos ako ima vode na putu to bi moglo da bude bas opasno...

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Vrh