Šta je novo?

Kolor šeme vozila GSP-a

Ali kome treba ovo? Kome je ovo skladno?

images

image_1674942301_397954.jpg

autobus2.jpeg


Jel stvarno nemamo dovoljno reklama i zagađenja u životima i mimo toga?
A kad uđeš unutra, pa ne vidiš gde se nalazis, ma predivno. Svaki put kad odem u Novi Sad, podsetim se kako su te reklame odvratne, kako uništavaju farbu vozila i kako unutra ne vidiš ništa.
 
A kad uđeš unutra, pa ne vidiš gde se nalazis, ma predivno. Svaki put kad odem u Novi Sad, podsetim se kako su te reklame odvratne, kako uništavaju farbu vozila i kako unutra ne vidiš ništa.
Plus što su te reklame do sam u busu i gledam napolje kod mene stvarale blagu glavobolju i mučninu iz nekog razloga.
 
Isto i meni bilo muka kad gledam kroz prozor sa reklamom, nekako je bilo klaustrofobicno, a ja sam tip osobe koja voli da sedne pored prozora i gleda kroz isti. I zaj**** je kad se vozis busom koji inače ne koristiš pa ne znaš tačno gde si, ja gledao na mapama trenutnu lokaciju da bih se snasao.
 
Ali kome treba ovo? Kome je ovo skladno?

images

image_1674942301_397954.jpg

autobus2.jpeg


Jel stvarno nemamo dovoljno reklama i zagađenja u životima i mimo toga?

Ovde je samo problem što su reklame preko prozora.

Amsterdam je isto pokušao da ukine reklame pa se predomislio posle par godina.
Odredili su 20tak Tramvaja koji će stalno nositi reklame.


Nema ničeg lošeg u ovome, stakla su čista, tako da nema uticaja za putnika, reklama je kreativna i ulepšava Grad.

Ekstrem je lepiti reklame kao što su se lepile, ali isto je ekstrem da ih ne bude.
Umesto da se stvari regulišu, one se ukidaju, linija lakšeg otpora.
 
Meni je ovo maksimum maksimuma što mogu da podnesem od reklama na spoljašnjosti vozila

20180726_110545-crop-u125698.jpg


Reklame su zagađenje, bukvalno. Učio sam marketing i baš zato i dajem sebi za pravo da komentarišem. U nekim zemljama reklame se i zakonski vode kao zagađenje, odnosno u nekim spornim situacijama tretiraju se kao zagađenje.

Na sve to, reklame su sve manje efikasne. Sad, da, ako redovno bombarduješ ljude nekom kampanjom, pre ili kasnije će se naći XY hiljada penzosa i niskoobrazovanih koji će se primiti na to. Ali troškovi i cimanje uloženi za to višestruko prebacuju dobitak od toga, i materijalni i nematerijalni. Ali uvek ima hordi marketing agencija i magova koji ubeđuju, i GSP, i Grad i građane da su reklame efektivne i potrebne, iako su zapravo promašaj u 95% slučajeva.

Ne trebaju nam reklame. Već ih imamo previše. Osećam se ko da živim u Mumbaju.

P.S.
Mogu reklame male na spoljašnjosti vozila i unutra POD USLOVOM da nisu previše blještave i da ne smetaju na bilo koji način. To je maksimum kompromisa na šta bih pristao.
 
Poslednja izmena:
У реду су ми рекламе чак и преко стакла само да нису тоталке.
 
Najgore su bile one reklame kada toliko zatamne stakla, da ne vidiš gde si... Mučno je bilo voziti se.
Sećam se horora na 31. & 50.

Reklame su I ok ali ako su skladne tj ako ne ometaju pogled I orijentaciju.
Ono prelepljivanje je bilo zločin, a nije bilo funkcionalno.
 
One tačaste folije na staklu jesu bile užasne. Što se tiče dizajna, reklama samo sa strane, a prednja i zadnja stena u boji autobusa je bilo nešto najgore što sam video. Neke od najboljih totalki su bile one kada je ceo bus brendiran. Izdvojio bih nilskog konja i Hipo banku na 1096 ili reklamu za časopis Bravo na 1033 i 1069. Baš onako veselo je izgledala. To je kad su folije krenule. One farbane devedesetih ne zna se koja je bolje stajala busu. Coca cola, Fanta, Nesquik, Maggie supe, Napred, Baccardi, Danzka, Amarula, Jim Beam... Ako ću da biram, pre biram reklamu na busu, nego na bilbordu koji samo smeta.
 
Да, рекламе на ИК-201 где су и предња и задња страна биле брендиране/у боји рекламе су биле визуелно прихавтљиве, док су брендирања на нископодним аутобусима и КАФ трамвајима само са стране са тачкастим фолијама на прозору биле ужасне и споље и кад се гледа напоље из возила.
 
Vrh