Што се тиче донираних возила, мислим да су Јапанци и Швајцарци тражили да возила стриктно остану у оригиналним шемама. По мени јако глупо, као што ми је глупо и што су задржани натписи на немачком у унутрашњости, a на многима и логотипови два предузећа градског превоза из Базела која су донирала трамваје.
Да имамо талентованих графичких дизајнера стоји, ево имали смо лепо искуство са Air Serbia, aли лоше са ћеркама фирмама железнице. Проблем је што је ово одрађено (као што се већина ствари и ради) крајње траљаво, урађена је анкета у новинама и на сајту без претераног детаљисања типа комбинације, победила је једна боја, мајстори по гаражама су почели да фарбају на разне начине, приватници на друге, отприлике су се ту најбоље снашли Икарбус са новим 112Л/М и неки сервиси који су вешто ископирали стару шему приватницима.
А у суштини би град требао да има књигу стандарда за целокупни визуелни идентитет града, која би се у посебном одељку бавила означавањем и бојењем свих возила у власништву града (возила градске управе, комуналних предузећа - чистоћа, зеленило, водовод и канализација, пијаце, електране, паркинг сервис, погребно, инфостан, стамбено, Београд пут, јавна расвета, ветерина Београд и ГСП, затим медицинских установа - домова здравља, хитне помоћи, завода за јавно здравље, биоцида, и других јавних предузећа, установа којима управља град).