Šta je novo?

Košutnjak

JunkieBanjica

Intermediate
Učlanjen(a)
08.02.2013.
Poruke
413
Pohvaljen
159
Primetio sam da ne postoji odvojena tema Kosutnjak pa sam zato i otvorio novu. Hteo sam da predlozim nesto sto mislim da bi bila dobra ideja ( samo da su bolja vremena :p )

Dve ulice koje su u istoj osi ali su razdvojene Kosutnjakom su Blagoja Parovica i Pere Velimirovica... od kraja Pere V do Blagoja P treba nekih 7-10 min voznje, zato sto je najkraci put preko Kosutnjaka. Evo mog predloga da se ove dve ulice pretvore u jednu jer su "slicnih sirina".



Tunel koji bi isao ispod Kosutnjaka koji bi povezao ove dve ulice i rasteretio 3-4 putanje od jedne do druge tacke. Najvaznjije bi bilo to sto bi mnogo manje automobila islo kroz Kosutnjak cime bi se manje zagadjivala suma.
Npr. od banjice do Banovog Brda bi se stizalo za 10 min a ne 20, iako su relativno blizu. Bio bi i interesantan pravac za nove autobuske linije (a mozda i tramvajske :p )
 
Predlazem ti da odma ovo prosledis seiku od Emirata ;)
Salim se naravno, ideja, kao ideja je lepa, kao i mnoge koje ovde iznosimo, ali nam je ekonomska situacija nazalost isto toliko crna.
Proteci ce mnogo vode Dunavom i Savom dok bi pod uslovom da imamo novca ovo doslo na red..
 
Sa time da ulica blagoja parovića završava na vrhu košutnjaka, a pere velimirovića na dnu.


Tako da potencijalni koridor koji bi spaja ove dve ulice to bi pre bila kombinacija mosta i useka, nego tunela.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Mozda sam se ja istripovao ali u Pragu sam se vozio tunelom koji spaja dve potpuno visinski odvojene ulice... Mozda neko zna detalje?
 
I tuda ide valjda tramvaj nije losa ideja
 
I tuda ide valjda tramvaj nije losa ideja
 
@direktor

pa da, 3ka ispod kosutnjaka i sa gornje strane na pozesku da se spoji.

@Milisav

sa donje strane bi se lako uslo u tunel dok sa gornje strane bi verovatno mogla da se spusti put pod sumu...mislim da bi bilo glupo raditi ista na kosutnjaku iznad zemlje.
 
A jel si zavoravio kako se završava ulica pere velimirovića. Na kraju ulice nalazi se most preko topčiderke, raskrsnica sa rakovičkim putem pa zgrada železničke stanice i posle toga 4 koloseka pruge. Gde bi tu tunel mogao da zaroni?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
@ Milisav

Evo slika detaljnog urbanistickog plana sa ovom raskrsnicom. Jasno se vidi da ce ulica Patrijarha Dimitrija ici dosta pre sadasnje raskrsnice. Od nove raskrsnice do pruge ima sasvim dovoljno mesta da se spusti ili podigne put. verovatno bi morala neka petlja da se napravi na mestu sadasnje raskrsnice. Cak mislim da bi ovaj tunel onda dosta rasteretio Pozesku zbog vozila koja se krecu preko novog mosta od nbg-a do naselja iza Banovog brda i u suprotnom smeru. Drugo, npr. Banjica koja je bas dobro povezana gradskim prevozom nema direktan prevoz do ade.

4257namena1.jpg
 
Evo i ovde se vidi da pere velimirovica ne izbija direktno na zeleznicku stanicu...a pored toga mislim da bi do ovde tunel trebao da zaroni ili predje preko puta i pruge nekim nadvoznjakom. Prednost u odnosu na npr. tunel ispod resnika je da ovde nema kuca i ne mora toliko da se brine da li ce se pojaviti kliziste.

imag1250.jpg
 
Šuma Košutnjak proglašena za zaštićeno područje
Beoinfo | 13. 04. 2014. - 12:20h | Foto: P. Marković | Komentara: 3
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/457543 ... o-podrucje

Privremeni organ grada Beograda usvojio je Rešenje o proglašenju zaštićenog područja „Šuma Košutnjak”.

337383prvomajski-uranak-.jpg

Ovo prirodno dobro proglašeno je zaštićenim područjem kao spomenik prirode.

Ukupna površina zaštićenog područja je nešto više od 265 hektara i nalazi se u državnoj svojini.

Šuma Košutnjak predstavlja kompleks bioekoloških vrednosti pod šumskom vegetacijom i stanište raznovrsne faune, sisara, ptica, insekata, gmizavaca i vodozemaca, kao i objekata geološkog nasleđa koja imaju karakter prirodnih retkosti.
 
...Ukupna površina zaštićenog područja je nešto više od 265 hektara i....
Osta će mi nedokucivo
kako su izvori vode sa Košutanjaka došli u stanje da ,,voda nije za pice,,
i tolike silne godine ,,trovač,, ostao nepoznat tj ništa se ne preduzima
da se prekine trovanje vode ?
 
Bio je i ranije plan za tunel ispod Košutnjaka. On je trebalo da ponire negde u Vodovodskoj ulici pre raskrsnice sa trgovačkom. Tamo je inače ona veoma čudna krivina (kod osnovne škole) koja povezuje Trgovačku i Požešku. Inače železnička stanica na kraju Pere Velimirovića davno je napuštena kao stanica ali je puna stanara i solidno je građena. Prvi tunel koji bi trebalo graditi je onaj od petlje Careva Ćuprija - Autokomanda. On bi ogromno rasteretio sapbraćaj u Bul. Vojvode Mišića.
 
За мене, колико је Ада наше (београдско) море, толико је Кошутњак београдска "планина".
Било би лепо да постоји стратегија развоја Кошутњака у том правцу, за будућност наравно.
 
Ne treba nikakva zicara da se pravi tu. Kosutnjak je odlican bas ovakav kakav je, samo jos da ljudi pocnu da ciste iza sebe posle rostiljanja i prvog maja.
 
Ne bih ja tu ništa dirao. Ako neko voli šumu, prirodu i šetnju naći će način da dođe do Košutnjaka.

A oni što ne to ne vole, ni tada neće mnogo vremena provoditi tamo.
 
JunkieBanjica":3j7xbl9w je napisao(la):
Primetio sam da ne postoji odvojena tema Kosutnjak pa sam zato i otvorio novu. Hteo sam da predlozim nesto sto mislim da bi bila dobra ideja ( samo da su bolja vremena :p )

Dve ulice koje su u istoj osi ali su razdvojene Kosutnjakom su Blagoja Parovica i Pere Velimirovica... od kraja Pere V do Blagoja P treba nekih 7-10 min voznje, zato sto je najkraci put preko Kosutnjaka. Evo mog predloga da se ove dve ulice pretvore u jednu jer su "slicnih sirina".



Tunel koji bi isao ispod Kosutnjaka koji bi povezao ove dve ulice i rasteretio 3-4 putanje od jedne do druge tacke. Najvaznjije bi bilo to sto bi mnogo manje automobila islo kroz Kosutnjak cime bi se manje zagadjivala suma.
Npr. od banjice do Banovog Brda bi se stizalo za 10 min a ne 20, iako su relativno blizu. Bio bi i interesantan pravac za nove autobuske linije (a mozda i tramvajske :p )

Apsolutno podrzavam ovaj predlog jer sam i ja bukvalno imao istu ideju dok sam sagledao situaciju sa google eartha.
Svakako je to logicni nastavak povezivanje ove dve vazne ulice koje su zapravo deo kruznog puta odnosno SMT-a sa desne strane Save.

Najracionalniji potez i visinsku razliku je moguce resiti kao sto je vec neko rekao ranije izgradnjom nadvoznjaka preko pruge pa onda tunel u brdo koji bi se lagano penjao.
 
+1 Djunkie Banjica dobijas plusic od mene za dobru ideju. :kk: :gobb:
 
Danas zasađeno 2500 sadnica belog jasena na Košutnjaku gde sam i sam dao doprinos :mrgreen: Akcija Ikee, WWF, Srbijašume.
 
Svaka čast na učešću u akciji.
Pošto često trčim po Košutnjaku, ne sećam se mnogo praznog prostora tamo, no obićiću ga ovih dana pa ću uslikati.

Poslato sa telefona
 
Vrh