Šta je novo?

Klinički centar Srbije

Apsolutno, nije baš da bolesnici dolaze metroom samo. Iskreno što više priča više se ukopava..a plan jedan nisu izneli...samo čist vazduh, reke, solarni paneli etc...a na ono kako još nisu dali odgovor.
 
Метро и гараже не смеју да се искључују. Можда део болесника долази приватним превозом, али део путује и јавним превозом и чак из унутрашњости. Да ли сад треба нека старица из нпр. Ваљева да дође у Београд аутобусом у блок 42 па да иде на 95 па на 17 од Сава центра до хитне и пење се узбрдо, или да иде до Ушћа па на 78 или са 9 да иде до храма па да се провлачи кроз Др Суботића?
 
Apsolutno, nije baš da bolesnici dolaze metroom samo. Iskreno što više priča više se ukopava..a plan jedan nisu izneli...samo čist vazduh, reke, solarni paneli etc...a na ono kako još nisu dali odgovor.
Kao da je bitno da daju odgovor, jer šta god da urade, ili ne urade, kažu ili ne kažu, dežurni forumaši jedva čekaju da se obruše sa negativnim komentarima i napadima, pošto su eto oni jedino što ne valja u Srbiji i što će da naz vrati direkt iz zlatnog doba u kameno doba ako oni ne daj bože pobede ili pak samo pređu cenzus.
 
Kako misliš nije bitno...? Meni je bitno...mada verujem da je sa ovima na vlasti politički plan i program je postao nešto nebitno kada se odlučuje o tome kome treba da ide glas.
 
Pa kad kažu da će koristiti budžet grada za rešavanje pitanja energetske efikasnosti zgrada, digne se kuka i motika da ih izproziva i kaže kako nemaju predstavu koliko to košta i koliko će to vremenski da traje, a niko ni reč da kaže za sređivanje fasada od strane zamenika zamenika gradonačelnika, koje em što koštaju isto, em što se ni vremenski ne bi razlikovalo od energetske efikasnosti. I za jedno i za drugo je potrebno po 300 god da bi se ceo grad sredio. U tom smislu je nebitno šta pričaju i rade, jer deo forumaša ih bukvalno za sve proziva i sve im zamera...
 
 
Kakva konfuzija u izvestavanju

 
Mogli su da se sete da ažuriraju sajt Kliničkog centra i da u odeljku Urgentni centar okače novu adresu i informaciju da je preseljen.
 
Doleteo sam Sokolom veceras pa me je lep prizor obradovao, izvinjavam se zbog ocajnog kvaliteta fotki. Klinicki sija kao svemirski brod, posle toliko godina :)

IMG-82221c6cc24ccab28d957324ea0481e7-V.jpg
IMG-9979724402da4de5c5bc65e63dbc5bb7-V.jpg
 
Samo se nadam da nećete morati uskoro da dođete u Urgentni na ultrazvučni pregled, jer ćete zaključiti da je taj svemirski brod možda pravila Zastava.
 
Kaд клошари из министарства, градска управа и ЈП паркинг сервис нису сопсобни да усмере паре за изградњу ове гараже, па тај посао дају ко зна каквим типусима.
 
Ima toga ali verujem da ima i onoga da mnogi prosto nece da placaju garazu ako mogu da izbegnu. Ovde je oduvek tako. Pogledajte slike Beogradskih ulica 80ih ili pogledajte skorije slike manjih mesta po Srbiji. Svi se parkiraju i zaustavljaju kako ik se cefne. Ostala je ta navika iz 80ih i 90ih kad nije bilo nikakve regulacije parkinga, a bilo dovoljno prostora, da covek parkira taman ispred svog odredista i ne mora nista da placa, ni o cemu da misli, nista da ispostuje. Onda su uvedene zone i regulacija ali dzaba kad se nije poradilo na suzbijanju tog mentaliteta. Zato i pre ovoga sa garazom KCS imasmo one situacije da neke garaze stoje poluprazne a ispred i oko njih razbacane automobilcine.
 
Делује пристојно, само су требали мало шире тротоаре толико да могу да се мимоиђу две особе у инвалидским колицима. А тротоар би боље изгледао са плочама које су стандард у БнВ као и пратећи мобилијар.
 
Da, deluje pristojno ali ne više od toga. Nikakva priča o skupoći i kvalitetu ne dolazi u obzir za iole objektivnog posmatrača.

Krpljeni asfalt na trotoaru, neumereno velike saksijetine, plus funkcionalni nedostatci koje je Došljak pomenuo.

Meni je skandalozno to što se dešava sa parkingom tj garažom koja je deo javno privatnog partnerstva.

Država i grad su investirali stotine miliona evra u nove zdravstvene kapacitete i prateće sadržaje da bi se jedna tako lukrativna delatnost poput parkinga dala privatnom investitoru izgradnjom jeftine (5 miliona evra) betonske kocketine zvane nadzemna garaža. Pritom alavim cenama i odnosom prema zaposlenima u KCS nije rešeno pitanje parkiranja makar ni delimično što se može videti po popunjenosti garaže i parkiranim automobilima u krugu KCS-a.

Rešenje je bez odlaganja ukinuti skandalozno javno privatno partnerstvo i cene prilagoditi potrebama zaposlenih i posetilaca tako da garaža bude popunjena i profitabilna.

Edit: Isto mišljenje imam i o javno privatnom partnerstvu za garaže koje je sklopljeno sa kinezima.
 
Vrh