Meni to isto nije jasno jer kao ovi iz bloka 70 treba da se presele. A sa druge strane rekli su da će dovesti Kineske brendove koji su novi na našem tržištu, dakle ne samo klasični Kinezi. Nekako je i logično da će biti i neki normalni market osim Kineskog marketa jer je u pitanju veliki tržni centar.Da li se zna koji se brendovi mogu očekivati u ovom centru i da li je realno očekivati da se pojave Maxi/Idea ili da dovedu neki lanac koji nije prisutan kod nas?
Не пратиш на часу. Наравно да је планирана окретница трамваја, на 2. страни сам поставио цртеже и објашњења из пројектаDa li je tačno da je planirana okretnica tramvaja u blizini?
a nadamo se da nece ni biti, taj krak + autobuska = mozemo svi da se ubijemo u JG kolektivno kad krenu guzve,U međuvremenu, od radova na kraku ka Jurija Gagarina (najavljenim za maj ove godine, posle ko zna koliko seckanja i odlaganja) još uvek nema ni prve lopate. Na žalost još jednom je dokazana teza da nakon velikih kašnjenja, a onda pritiska i sprinta, sledi dug period neaktivnosti na projektima u nas.
ne znam, ali znam da od kad je pusten surcin nbg da se guzva povecala u JG.To su dva potpuno odvojena slučaja. Ovo prvo neće dodatno opteretiti jg, jer kome treba ista sa a2, već nalazi svoj put.
Pa iskreno mislim da ce se povecati guzva jer ce se mnogo brze opterecivati semafori nego sto je sad slucaj jer ce saobracaj do JG biti brzi i protocniji, te ce i cep biti veci na raskrsnicama. O BAS-u i da ne govorimo. Sreca pa ne zivim u tom delu NBG-a, ali na zalost cesto zalazim tamo i postalo je agonija.Naravno da jeste. Krak od te magistrale do jg neće povećati opterećenje iste. Niko neće sa a2 krenuti ka jg zbog budućeg postojanja tih 500m veze, a da već sada ne ide pored lidla, pa opet u jg.
Bus stanica je potpuno druga priča i ona će biti finalni ekser u kovčeg jg i to na mestu gde he već najviše opterećena.
Sta znaci naprotiv, da ce biti manje guzve u Jurija Gagarina? Pa to nikako nije logicno. Kako moze da bude bolje to kad se zapusti ulica kolima.Ja živim u tom delu NBGD (kada sam u Bgd) i ne delim tvoj strah. Stojim iza ocene da krak ka JG neće vidljivo pogoršati bilo šta u JG, naprotiv.
Lakse stizati do JG, to i jeste poenta, pisali su iznad da ce u JG biti veca guzva a ti pricas da ce se lakse ukljuciti u JG. Dakle i ti isto tvrdis samo nisi citao iznad svog posta da se razgovara o ogromnim guzvama u JG koji se ocekuju kada prorari BAS i puste krak ka JG.Naprotiv znači da će biti manje gomilanja na nezavršenom kružnom toku kod lidla i da će se lakše stizati do JG. Mislim da je i jedno i drugo očigledno.
nije greska da se gradi, greska je sto infrastruktura to ne prati.Greška je što je uopšte započeta gradnja tih pristupnih saobraćajnica, jer da nije toga bile bi manje gužve u Vojvođanskoj - Tošin bunar i u Jurija Gagarina. Greška je što se uopšte grade nove zgrade duž Jurijia Gagarina i Vojvođanske, jer da nije toga, bile bi manje gužve. Greška je što je uopšte izgrađen Most na Adi, jer da nije toga, bile bi manje gužve. Greška je što se rade poslovni objekti i planira stanogradnja iza blokova 71 i 72, jer da nije toga, bile bi manje gužve. Greška je što se gradi i što će se graditi u bloku 64, jer da nije toga, bile bi manje gužve. ITD.
Kakve to ima veze sa JG, u celom bg-u je tako. JG je jos i super. Svesni smo svi sta se desavaZnači nije greška što se gradi, nego što infrastruktura ne prati tu novogradnju, osim ukoliko se ta infrastruktura ne dešava u Jurija Gagarina ili je na neki drugi način vezana za istu.
Ne znam da li si razumeo sta sam napisao, ali ako neko vozi tih “500m” brzinom 80kmh, i ne ide preko kruznog toka i ostalih prepreka kao do sada, to znaci da ce mnogo veci broj vozila BRZE stici do jurija gagarima, pogotovo u spicu, i time stvarati vece otprecenje na semafore jer ce se stvarati cepovi na raskrsnicama brze nego pre. Mozda nece biti veci broj vozila, mada ja iskreno mislim da hoce jer ce sada postojati direktna prava veza u veliku prometno-povezanu saobracajnicu te i to igra ulogu u opterecenju JG. Zivi bili pa videli