Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Ima interesantna prica o lagumima u Karadjordjevoj ulici u knjizi “Beograd ispod Beograda”, slikao sam ima oko 20ak strana, ali nesto nece da se uploaduje na forum preko Tapatalka (stalno izbacuje neku gresku) pa ako neko zeli da mu posaljem neka mi da mejl


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Уочено:
1) на Сашиним фотографијама је чудно да нема неког антивибрационог слоја између бетонских плоча шинске конструкције и шљунка. Овако, је велика шанса да ће се вибрације тешких трамваја (на пример чешких) преносити на околне објекте, а и растресати Карађорђеву.
2) на Зуминим фотографијама се види ископ неког темеља. Да ли неко има икакву информацију о објекту који ће се ту градити

Иначе, колико сам прича ја чуо, лед са Саве се током зимских месеци навлачио у лагуме и покривао сламом као термоизолацијом. Постојала је вентилација и постојале су дизалице. Мени је логично да је неки од тих стубова шупаљ, због вентилације, а такође ми је и логично да су ти стубови коришћени и као вентилација и као ослонци за дизалице. Ипак с обзиром на тадашња транспортна средства и техникчку опрему потрошача мислим да терети нису прелазили пар стотина килограма.
 
Имају вентилациони отвори на падини код степеништа што су иза факултета ликовних уметности.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627932#p627932:ohttq7kg je napisao(la):
Gringo » 06 Jun 2019 08:19 am[/url]":ohttq7kg]Уочено:
1) на Сашиним фотографијама је чудно да нема неког антивибрационог слоја између бетонских плоча шинске конструкције и шљунка. Овако, је велика шанса да ће се вибрације тешких трамваја (на пример чешких) преносити на околне објекте, а и растресати Карађорђеву.
2) на Зуминим фотографијама се види ископ неког темеља. Да ли неко има икакву информацију о објекту који ће се ту градити

Иначе, колико сам прича ја чуо, лед са Саве се током зимских месеци навлачио у лагуме и покривао сламом као термоизолацијом. Постојала је вентилација и постојале су дизалице. Мени је логично да је неки од тих стубова шупаљ, због вентилације, а такође ми је и логично да су ти стубови коришћени и као вентилација и као ослонци за дизалице. Ипак с обзиром на тадашња транспортна средства и техникчку опрему потрошача мислим да терети нису прелазили пар стотина килограма.
Evo table. Gradi se hotel "Porto".

Pogledajte prilog 1
Za stubove i dizalicu, tražio sam stare slike i da li se negde spominju sem u knjizi "Beograd ispod Beograda". Međutim nema ništa. Imam jedino sliku iz perioda 1936-1941, gde stubovi izgledaju slično i zaraslo kao i danas. Pa mora da je njihovo vreme kao dizalica bilo ranije. Takođe možda su rušeni i ponovo dorađivani, pošto mi ne izgleda da, pogotovo desni, suženi stub može da bude stabilan i još da nosi teret ako se produži do iznad nivoa Kosančićevog venca. Takođe bi tada, na svom izgubljenom vrhu, bili prilčno daleko od njegove ivice (ako je bila na istom mestu), pa bi se lift i roba na njemu morala pomerati i horizontalno. Ili je možda bio u pitanju neki "preomljeni" ili kosi, ne vertikalni dizajn lifta? Svakako bi bilo zanimljivo videti kako je to tačno izgledalo. Beograd je od te robe živeo jer su nekada luke bile najvažnije tačke snabdevanja, pa kako su ONI svakodnevno savlađivali visinsku razliku, i još sa tolikom robom, koja nas muči i danas samo za rekreaciono pešečnje? MI još nemamo ni lift ni pokretne stepenice. Zar nje čudno što se o tome toliko malo zna?

 
Icice guma ispod sina i specjalna masa i oko sina protiv buke...
 
Danas prosao Brankovim mostom pesaka oko pola dva popodne i bila su citava dva radnika dole. Divota :bash:
 
Па већина је сада ангажована на мосту преко Аде.
 
Zamislite ako urade Karadodjrdjevu kvalitetno kao sve što su uradili oko mosta :vops: Mislim da su pobedili MBA Ratko Mitrović, nadao sam se da od njih ne može gore, kada ono iznenadjence.
 
Пу пу далеко били. Надам се да ћемо имати баш супротан пример.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628061#p628061:l01ocesq je napisao(la):
Zion Williamson » Čet Jun 06, 2019 4:01 pm[/url]":l01ocesq]Danas prosao Brankovim mostom pesaka oko pola dva popodne i bila su citava dva radnika dole. Divota :bash:
Da,stalno je tako. Po 2,3 radnika... Svaki dan
 
Зато што иста екипа ради мост на Ади и Карађорђеву.
 
Zato su im odlozili pocetak dorcolskog poteza jer tamo ne bi bilo radnika ....
 
kao neki progres, al kilavo...do bola.
0e223dd92ae6c93e2e09fb2b230cc14d.jpg
8b19260c7ac0c8fcf9e6b5dc38e51ff6.jpg
0e1cabe0e99fa2e4346d8e789ed8584f.jpg


Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
Ovaj betonski ivičnjak kao da je šalovao neki crnotravac koji je to jutro sašio kilo mučenice ili vinjaka ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628283#p628283:10s751jq je napisao(la):
Vračarac » Pet Jun 07, 2019 9:57 am[/url]":10s751jq]Ovaj betonski ivičnjak kao da je šalovao neki crnotravac koji je to jutro sašio kilo mučenice ili vinjaka ;)

Zasto kao? :lol: Pre ce biti da jeste, nego da nije.
 
Ponovo stoji crvena traka na konstrukciji ispred Barake...
Bila je skinuta, pa su nastavljeni radovi, a sada je ponovo vracena.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628061#p628061:y4dijvdd je napisao(la):
Zion Williamson » Čet Jun 06, 2019 3:01 pm[/url]":y4dijvdd]Danas prosao Brankovim mostom pesaka oko pola dva popodne i bila su citava dva radnika dole. Divota :bash:

Bas si nasao kad da proveravas, u to vreme je verovatno pauza za rucak :wink: :lol:
 
Код њих је стално пауза за ручак. Имам осећај да они само у паузама доручака и ручака нешто мрљаве.
 
Pa dobro, koliko uopšte ukupno ima ovakvih radnika u Srbiji i Beogradu? Pa da ih pratimo pojedinačno: Mika i Pera na BNV tržnom centru, a šepavi im rođak ispod mosta ... :lol:

Ali ozbiljno, možda je BNV sve pokupio. Sećate se ovoga:

"Kako bi svi rokovi bili ispunjeni na najvećem gradilipštu u prestonici trenutno radi više od 1200 radnika, bez obzira na vremenske uslove."
http://pink.rs/drustvo/55548/nedeljkovi ... -deo-grada

Ako ih na običnim gradskim gradilištima zaista retko ima više od 6-7, onda je 1200 na Beogradu na vodi drastična nesrazmera. Pogotovo u ometanju normalnog života u gradu, što bi trebao da bude glavni kriterijum za zahtevanu brzinu rada, pa time i minimalni broj radika.
 
Oтприлике Мика и Пера узму исту екипу радника са истом механизацијом за исте послове паралелно. Имамо већ више примера - Енергопројект са подизвођачима у Карађорђевој и на мосту на Ади, МБА-РМН на петљи Петлово брдо и на модернизацији пруге Прокоп-Пазова, да не спомињем исте екипе БГ пута, БВК и Зеленила које за један дан одраде више различитих градилишта по граду.
 
Vrh