Šta je novo?

Karađorđeva ulica

zexland":30fo5lup je napisao(la):
Jel bese ovaj plato ispod mosta nije ukljucen u rekonstrukciju?

Da guramo vodopad opet? :)

Pogledajte prilog 1

Mislim da sam negde pročitao,da će tu biti nekog njihovog rešenja,zajedno sa stepenicama.
Ova rekonstrukcija,plafon 90 dana da se radi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587987#p587987:1ea4g4sh je napisao(la):
Dordevic » 12 Дец 2018 08:37 am[/url]":1ea4g4sh]pa mogao bi onda to da objasnis i ovim nasima iz grocke ako nije problem.
Усклађују се радови код већих инвестиција, односно код реконструкција важнијих улица, а код сокака се на жалост не води увек рачуна иако се труде.
Плус што градска и републичка предузећа када врше радове не обавештавају никога из општине а камоли да затраже локални план развоја инфраструктуре па да се ускладе.

Доста локалних улица које су планиране за ову годину нису урађене јер се чека да Србија гас провуче гасовод управо да се овакве ситуације не би десиле. Најдужа улица чије је асфалтирање на чекању (а новац спреман) јесте Пролетерска у Ритопеку (иза Сласта) а чека се БВК да провуче цевовод за насеље, што су требали да ураде ове године а нису.
Такође, у неколико ситуација је тражено од Србија гаса и БВК да ураде свој део пре њиховог календара да би неке улице могле бити асфалтиране према плану.
 
:!:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587892#p587892:3dr8q2zl je napisao(la):
CASTELBIANCO » Uto Dec 11, 2018 7:41 pm[/url]":3dr8q2zl]Dal je realno da su okitili ulicu za koju su znali da će biti rekonstruisana, paralisana i gde ti ukrasi mogu biti osteceni.

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
I Trg su okitili iako je rekonstrukcija vec uveliko bila u toku...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587892#p587892:2gjy8f0e je napisao(la):
CASTELBIANCO » Tue Dec 11, 2018 7:41 pm[/url]":2gjy8f0e]Dal je realno da su okitili ulicu za koju su znali da će biti rekonstruisana, paralisana i gde ti ukrasi mogu biti osteceni.
Baš se danas vučem u nepreglednoj koloni kroz Karađorđevu i mislim ovo isto ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586797#p586797:2y3ex3bp je napisao(la):
stf » Pet Dec 07, 2018 12:17 pm[/url]":2y3ex3bp]Штета што се мало прагматичније не размишља када се припрема реконструкција неке улице. Ево рецимо како су могли да редефинишу саобраћај у зони окретнице и смање укрштање трамвајског и друмског саобраћаја за једну позицију.

Карађорђева је након зграде Лучке капетаније требала бити пеусмерена кроз тунел чиме се укида траса Булевара Војводе Бојовића од раскрснице са Париском до изласка из тунела. Део Карађорђеве у зони окретнице се смањује на 1+1 и шире тротоари а укрштање са трамвајском пругом Булевара Војводе Бојовића се укида. Пумпа наравно лети одатле.
Evo da se jednom slozim sa ovim covekom, uz jedan dodatak: zapravo ceo ovaj pravac od crnogorske do dubrovacke je trebalo trasirati po putanji nekadasnje pruge, u profilu 2+2, cime bi se eliminisala svaka pomisao na guzve oko kalemegdana a i ulica bi izasla iz tvrdjave, velika je steta sto su bili toliko kratkovidi da to ne urade sada kad je konacno dignuta pruga.
Na dosadasnjoj trasi izmedju mosta i kapetanije ostala bi tram pruga i siroki trotoari.
 
Bolje više građevinskog zemljišta, a uža ulica hehehe...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
To i jeste osnovni presuslov da ova ulica zaživi: da ljudi imaju kuda da se kreću, da ulazi i lokali imaju dovoljno prostora za normalno funkcionisanje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591935#p591935:2oa1m3b7 je napisao(la):
relja » Pet Dec 28, 2018 8:03 pm[/url]":2oa1m3b7]da ulazi i lokali imaju dovoljno prostora za normalno funkcionisanje...
Ništa , onda da je pretvorimo u pešačku zonu.
 
Не може баш све северно од Бранкове да се претвори у пешачку зону. А нормалан тротоар је и више него потребан.
 
Što se tiče trotoara , to nije sporno , ali ako treba da zadovolji i potrebe klubova , restorana i kafića , onda je i taj prošireni preuzan. A jedino pravo je ono što su zamislili sa Kralja Milana. Pešačka zona sa tramvajima i prostorom za bašte kol'ko ti duša ište. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591984#p591984:djgggyp7 je napisao(la):
solecar » 28 Dec 2018 10:53 pm[/url]":djgggyp7]Što se tiče trotoara , to nije sporno , ali ako treba da zadovolji i potrebe klubova , restorana i kafića , onda je i taj prošireni preuzan. A jedino pravo je ono što su zamislili sa Kralja Milana. Pešačka zona sa tramvajima i prostorom za bašte kol'ko ti duša ište. :)

"Lokal" ne znači obavezno klub, retsoran ili kafić koji "baš mora" da ima baštu na trotoaru.
Svaka prodavnica, pekara... mora da ima izlog ispred kojeg bi ljudi zastali, a drugi pešaci treba da ih obiđu. Hoteli, galerije i sl. takođe.
A tek logistika, ustovar, istovar...
To je ono na šta sam mislio, a ne na stolove kafića.
 
I samo da podestim: rekosntrukcija Nemanjine je trajala 130 dana.
 
Да ли се планира и уређење дренаже кеја?Сад кад су се топили снегови била је поплава по стази.
 
Ево неколико свежих слика од јутрос, снимљених из кола, дакле среда 2. јануар око 9 ујутру. Има и камиона и машина, ипак се ради...

20190102_085549ac782537aded7392.jpg

20190102_0855541ea2237b77081fad.jpg

20190102_085557e707274310ceae70.jpg

20190102_08560381a809b5ef079d20.jpg

20190102_085607040e19cef89dc16a.jpg

20190102_08561750092174903d58e9.jpg

20190102_085624303ea3e8ce03fa85.jpg
 
Red je da se to parče završi u razumnom roku, obzirom da ne postoji alternativni pravac.

Da li se neko ko živi ili često prolazi tuda seća prethodne rekonstrukcije Karađorđeve? Ne mislim na izgradnju kružnog toka nego pre toga, više od deset godina ima i dosta dugo je ulica bila pristojna. Čini mi se sa tada nije bilo tako dugog zatvaranja saobraćaja...

Jedina prava rekonstrukcija bi bila da se taj deo ulice napravi da liči na ulicu, a ne malo levo, malo desno. Obe saobraćajne trake da se premeste između pruge i reke, sa druge strane stuba Brankovog mosta, a postojeća saobraćajna traka postaje trotoar. Nakon uklanjanja pruge ima mesta za to, a ova rekonstrukcija je verovatno projektovana ne uzimajući u obzir da pruge više nema.

e9fe7bd186fb875985644632db913b15.jpg
 
Pa sad, opet je pitanje gde bi taj kolovoz tacno prolazop juzno od mosta. Nisam pobornik ideje da kolovoz prolazi kroz Brace Krsmanovic, niti da se ista zarad toga u toj ulici rusi.

Ovako izgleda kada se zvanicni render prekopi sa satelitskom slikom.
 
Prema ovome ispada da nakon godinu dana rekonstrukcije 650m ulice, jedini benefit je prosirenje trotoara sa 1m na 4m, i to u manjem delu ulice. Sadasnji sadrzaji koji zgrade u Karadjordjevoj imaju da ponude, ne iziskuje prosirenje trotoara. Jedino ako ce prazan prostor i čakmare popuniti nove zgrade sa modernim restoranima. Ali opet, ta ulica ima izrazito tranzitni karakter, tako da mislim da će pravi ugođaj za šetnju ostati samo na pojasu uz reku, uz dalju modernizaciju Beton hale.

Novi caf tramvaji ne mogu ni nakon ove rekonstrukcije, da se popnu uz Parisku, ako dobro razumem?

Dalje, mogli su bar 1 od 3 semafora da eliminisu na pravcu ka Dunavskoj, ovako mi deluje samo kao puko ulepsavanje manje reprezentativnog dela Karadjordjeve. Bolje da su prvo uradili od Zel. stanice do Brankovog mosta.
 
Nelogično mi je da se neke barake ruše, neke ne. Ako će da ulepšavaju rušenjem, onda se poruši sve i prvenstveno organizuje funkcionalna saobraćajnica. Ovako će tramvaj bespotrebno da krivuda, a vidim i da se najviše vremena od rekonstrukcije troši na premeštanje šina koje će sada još više da krivudaju.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Vrh