Šta je novo?

Karađorđeva ulica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591935#p591935:3dzr7bn6 je napisao(la):
relja » 28 Dec 2018 07:03 pm[/url]":3dzr7bn6]To i jeste osnovni presuslov da ova ulica zaživi: da ljudi imaju kuda da se kreću, da ulazi i lokali imaju dovoljno prostora za normalno funkcionisanje...

Da naravno, na to sam upravo i mislio, to i jeste poenta. I to je naravno pozitivna stvar, i najbolja stvar koja je mogla da se desi ovoj strani ulice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592807#p592807:26kghlru je napisao(la):
And7rey » Сре Јан 02, 2019 1:32 pm[/url]":26kghlru]Ovo je stari plan koliko ja znam.
Stari je što se tiče samog keja, a što se tiče same Karađorđeve, ako sam dobro uporedio novi render sa ovim planom, na njoj ništa nije menjano. Ako iko nađe novi projekat, bilo bi lepo da ga postavi ovde, jer će mi trebati za OSM, a nigde ne mogu da ga nađem.
 
Plan sam uzeo sa zvanicnog beobuilda, nisam nasao nikakav aktuelniji.
 
Menja se dodatno što se pravac prema Pariskoj takodje izmešta iza stuba mosta, tako da će na staroj trasi ispod mosta saobraćati samo tramvaji a trotoar se dodatno širi na tom delu.
 
To sam i ja mislio, ali onda ne bi bilo potrebno da se šine izmeštaju i krivudaju posle mosta. Ta traka prema Pariskoj i jeste širine standardnog trotoara...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592965#p592965:sbr25ptx je napisao(la):
And7rey » 03 Јан 2019 01:04 pm[/url]":sbr25ptx]Menja se dodatno što se pravac prema Pariskoj takodje izmešta iza stuba mosta, tako da će na staroj trasi ispod mosta saobraćati samo tramvaji a trotoar se dodatno širi na tom delu.
Остаје једна трака за десно скретање из Црногорске у Карађорђеву у правцу Париске. Али главни правац Карађорђеве са две траке се измешта иза стуба моста.
 
Lagano, imaju rok da izvedu dve rekonstrukcije ;)
 
1329519_karadjordjeva-foto-beoinfo-2_ff.jpg
 
Занимљив рендер! Шта ће се десити са јавним ВЦ-ом који није уцртан на рендеру десно од зграде лучке капетаније, а сада постоји? Неће ваљда да га руше!
 
Javni toaleti su jako bitna stavka svakako. Podrzavam izgradnju istih. Najbolje je kad su podzemni. Ovde je to teze malo.
Jos neka pitanja:
1. Sta ce biti sa pristanom? Kojeg ce biti kapaciteta i da li se tu planira neki objekat za potrebe mup-a?
2. Koji sadrzaj ce imati stara zgrada kapetanije?
3. Kada pocinju sa rusenjem restorana "Promaja"?
4. Da li je je zaista nekadasnji prostor gde je bila stara "baraka" prema nekim informacijama predvidjen za izgradnju replike Djumurkane?
5. Kako ce se inkorporirati prostor oko kompletne Beton Hale u projekat rekonstrukcije Karadjordjeve. Mislim na barakice i udzerice sa gornje strane, takodje i na restoran Bella Vista. Fakticki me zanima sta sve obuhvata rekonstrukcija i dokle se tacno ide sa njom.



Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 
Na mestu nekadašnje Đumrukane predviđena je izgradnja objekta za potrebe nacionalnog ansambla Kolo, konkurs će biti raspisan u januaru. E sad, da li ćemo zaista dobiti repliku ili ne, videćemo po raspisivanju konkursa.
 
Replika mora da bude. Receno je vro jasno i izricito da ce Djumrukana biti rekonstruisana u originalu. Zasto potezu konkurs sada? Mozda ce dobiti i novi deo?
 
Што се тиче јавног тоалета, мислим да могу слободно да поставе онај нови тип као што већ имамо у парку Ушће и Пионирском парку.
 
Tja, mozda je ipak bolje da bude plato, tj. nista da se na gradi ispred Rektorata. Ta zgrada izgleda dobro sa reke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594637#p594637:1ulso673 je napisao(la):
Nurko7000 » Sub Jan 12, 2019 1:58 pm[/url]":1ulso673]Занимљив рендер! Шта ће се десити са јавним ВЦ-ом који није уцртан на рендеру десно од зграде лучке капетаније, а сада постоји? Неће ваљда да га руше!

Рендер не изгледа лоше, можда сам закерало али примећујем:
1) да је бициклистичка стаза могла да се мало помери да није толико узак пролаз за пешаке (први круг са лева)
2) чему тако уска стаза, па ни анорексичним манекенкама није интересантна (други круг са лева). Улаз у зграду је природно од великог пешачког прелаза. Требало би уклонити ту стазицу
3) Зашто пешачки прелаз не прати ширином ширину стазе, или још боље обрнуто? (трећи круг са лева)
4) Ова стаза (4 круг са лева) је бар дупло шира од тротоара. Незграпно.
5) Сава је река и тече. Ако би се овај део (стрелица) закосио онда се ту не би задржавале гране, пластичне флаше и сав могући плутајући отпад.
 
Zar ovde nije bilo normalnije da u rekonstrukciji lepo pomere tramvajsku prugu i izoluju je od automobilskog saobraćaja - možda i na mesto koridora ukinute železničke pruge - tako bi izbegli da tramvajsku prugu ovoliko puta presecaju kolovozne trake. Tramvaj bi imao manje ometanja, mogli su lepo da je stave u zeleni pojas, okolo drvored, a lepo celu ulicu urede sa širokim trotoarom i kolovozom koji se ne bi delio sa tramvajima. Znači u ovim rekonstrukcijama nigde mozga.

(Da ne kažem da su mogli i da naprave dodatnu tram trasu kroz napušteni tunel i ispod tvrđave dalje ka Dorćolu bar do SRC M.G. Muškatirović, a pomoću kratkog odvojka mogla se vezati i na okretnicu Beko, dodajući alternativni pravac tramvajima koji dolaze iz Cara Dušana).
 
Miki, mislim da se mnogi od nas ovde apsolutno slazu sa tobom. Tramvaj ne bi bio "smetnja" pesacima , niti bi bilo potrebe za semaforima i pesackim prelazima preko sina itd. Moguce je da postoji neki drugi plan za tunel i citav taj deo gde su okretnica i beton hala, a da mi ne znamo.

Tramvaj ne bi morao da ide ispod tvrdjave do Dorcola, vec Pariskom, samo kroz tunel ispod ulice, ono sto je vec bilo predstavljano u vise navrata.

Dakle, stanice: Beton Hala, Knez Mihajlova (podzemna), Cara Dusana, Donji Grad (Beko) i posle event. dalje niz Dunavsku.
Mislim da bi ta linija postala maksimalno popularna, da tako kazem.
 
Zaista mi je često žao da kada postoji prilika da se neki prostor lepo uredi jer ima mnogo slobodnog prostora na raspolaganju - to ne uradi.

Ja lično bih napravio duplo šire trotoare uz zgrade nego na renderu, tramvaj bi potpuno odvojio (kao što i @miki_ns kaže) ali bih ga možda gurnuo i malo bliže reci i ne bih drvored stavljao između šina i reke, već između šina i kolovoza.

Drugačiji je prostor nego kod BnV i to je dobro, samo treba to malo hrabrije rešavati.

Evo, koliko god mi nedostaje zelenilo kod BnV, ovde ne vidim toliku potrebu za ovolikim zelenim pojasom.
 
Pa neko već reče da je ova rekonstrukcija po starom projektu. Zbog toga posebno ne treba očekivati čuda...
 
Vrh