Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Колико сам десетина пута последњих година чуо реченицу "ови нешто и раде за разлику од оних" :D . Људи су буквално у страху да не добију неку сочну етикету па увијају мишљење.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778518#p778518:2c0b3u0x je napisao(la):
Плусквамперфекат » Нед Сеп 27, 2020 9:07 pm[/url]":2c0b3u0x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777705#p777705:2c0b3u0x je napisao(la):
Igor » Пет Сеп 25, 2020 12:25 am[/url]":2c0b3u0x]
Karadjordjeva-pre-i-posle-02.jpg
Искрено речено, више ми се свиђа старо :) Можда због носталгије, иако наравно, никако не пристаје метрополи.

Не само због зеленила него и због одвојености од улице, не разумем тренд (и овде не кривим власт него струку) да се стално "отварају" паркови, тргови, погледи... Да се поткреше све дрвеће, почупа сво жбуње не би ли се са сваке клупе гледало на улицу и обратно, као да смо сви нека малограђанштина која чучи и једва чека да види ко то иде и где је кренуо уместо да уживамо у сопственом миру.
Најлепша места у центру Београда су увек били мале зелене оазе одвојене од саобраћаја, а на шта сад личе Мањеж, Ташмајдан, Цветни Трг, парк на Аутокоманди или она монструозност од платоа Светог Саве...

Ценим рад на Карађорђевој, на папиру мислим да је све одлично одрађено, консултована струка, али брате зар нема нико очи. Ценим имена, ценим комисије али је л има да се нађе неко ко има УКУСА. Чему ове недоследне криве форме, овај испрекидани пластични декинг, ови огромни прилази као да ће ту прекоокеански бродови сваке секунде истрести по једну хорду Авара жељних да одмах један преко другог појуре ка Карађорђевој...
Чему та одвратна отвореност осим да погледом повећава цену некретнина у Карађорђевој и промет евентуалним кафићима у истој...

Боље је, јер се нешто ради, али могло је и боље и то не са више поштења, рада, улагања него са простим и бесплатним укусом...

Не бих се сложио да је за овако место поред реке било боље како је било, па чак и ако је било више траве. Просто је неопходно да на таквој локацији са толиким протоком људи и посетилаца постоји чист плато и поглед на град. Што се функционалности тиче, ново решење јесте просто боље.

Међутим, дефинитивно постоји забрињавајућа тенденција струке да зеленило посматра као неки ретки украс из кутије а не један од интегралних делова урбанизма. Једна од ретких ствари на које смо могли да будемо поносни у београдском урбанизму јесте управо еколошки однос према флори и фауни - док су у целом свету ударали на бетон, аутомобиле и роловане травњаке ми смо имали град пун свакаквих животиња, цвећа и изненађујуће богатог, домаћег биодиверзитета. Нови Београд је сам по себи еколошко ремек дело за густину насељености коју има - почевши од црва, птица, јежева, веверица, скакаваца, бубамара, голубова, детлића, врабаца и сијасет других животиња које у оваквом, весићевском Београду никад не би могле да преживе.

Сада, када цео свет увиђа своју грешку и покушава да интегрише природан свет у своје градове, што кроз висеће баште што кроз зелене терасе што кроз реконструкције намењене оживљавању домаћих екосистема ми идемо у супротном правцу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778364#p778364:236038qv je napisao(la):
Perkan » Ned Sep 27, 2020 11:35 am[/url]":236038qv]Šta si sad hteo da kažeš?
Da je dobro što nema više kafića ili da ne valja što nema više kafića?
Da je dobro što nema više zelenila ili da valja što nema više zelenila?
Činjenica je da zelenila ima i da kafića nema... pa mi sad nije jasna poenta posta.
Htedoh da kažem da gradska vlast sve hoće da komercijalizuje. Takva im je ideologija. Ne samo pretrpavanje zgrada po gradu, već i ovim pešačkim zonama, koje su po meni dobra ideja, su svuda gore na njih natrpali bašte kafića gde god su mogli. Ispada da ni jednu stvar ne rade ako nemaju kasnije prihode od nje. To je pogrešna ideologija jer su po njoj: park, nova ulica, novi besplatni javni parking u naseljima (kao što je nekad bilo) neprihodni, pa se danas ni ne grade, što uništava grad, pretrpava ga, pravi saobraćajne gužve i nesnošljiv život u njemu. Gradska vlast mora raditi za interes građana, tj na nultom profitu kao i svaka javna ustanova, a ne da se tripuju da su profitna firma i da trebaju zarađuju. Moraju postojati nekomercijalni, mirni delovi grada i javne površine, a ne sve u kafićima kao ovaj pešački projekat što su radili: pešačka zona, Kosančićev venac, Beton hala... Za ovo savsko šetalište obližnjeg Beograda na Vodi mi je ok da ima malo više kafića ali raspoređenih sa nekim smislom, dok mi je ova Beton hala prepuna kafića odvratna, kao i budženje bašta kafića po pešačkoj zoni. Ni onaj Pariz koji poseti najviše turista nema tolko kafića u centru, a ovo je napravljeno da ih ima tolko kao da ceo grad treba samo sedi u tim kafićima i pride da razvijaju sexx turizam trgovina ljudima gde nude naše devojke strancima na izvolte u tom klubsko/kafićskom rejonu Save i Ušća. Eto, osnovu tih razmišljanja sam ih karikirao da je šteta ako na ovom novom popločanom trgu/delu šetališta, ne budu mogli da zarađuju, rentiranjem bašti nekog kafića ili sl.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778635#p778635:2g007yfb je napisao(la):
Kailan » 28 Сеп 2020 09:21 am[/url]":2g007yfb]Нови Београд је сам по себи еколошко ремек дело за густину насељености коју има - почевши од црва, птица, јежева, веверица, скакаваца, бубамара, голубова, детлића, врабаца и сијасет других животиња које у оваквом, весићевском Београду никад не би могле да преживе.

Сада, када цео свет увиђа своју грешку и покушава да интегрише природан свет у своје градове, што кроз висеће баште што кроз зелене терасе што кроз реконструкције намењене оживљавању домаћих екосистема ми идемо у супротном правцу.

Треба бити и фер па напоменути да се код нас та интеграција природе и урбанизма десила неплански и случајно - неодржавањем. Наравно да ће се на неодржаване и зарасле зелене површине населити свакакве живуљке.
 
Који су то нови кафићи "натрпани" у пешачкој зони а да већ нису постојали ту пре? Буквално не знам дал постоји 1 новоотворени кафић у целој пешачкој зони.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778624#p778624:dgtj1cmm je napisao(la):
stf » 28 Sep 2020 09:20[/url]":dgtj1cmm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778415#p778415:dgtj1cmm je napisao(la):
solecar » 27 Сеп 2020 12:36 pm[/url]":dgtj1cmm]Onaj ko je pažljivo pratio temu i ko nije ostrašćen, mogao je da primeti, a koliko vidim, slabo se primetilo, što ne implicira da su svi ostrašćeni, da je ovo skup svega onoga što smo ovde iznosili kao zamerke i pokazatelj kako potpuno drukčije zvuči / izgleda kada se pojedinačno i raštrkano iznesu kritike / zamerke, a kako izgleda kada se sve skupi na gomilu.

Не постоји савршена реконструкција јавног простора нигде у свету. Свака има предности и мане, а много тога зависи и од личних афинитета свакога од нас, на основу чега свако од нас формира критичко мишљење. Дакле свако од нас ће у свакој реконструкцији пронаћи мане и искритиковати сегменте који му не одговарају, а похвалити оно што сматра побољшањем, али једнставно није могуће да постоји неострашћена особа која ће видети и истицати само и искључиво мане.
Isto kao što je nemoguće da postoje osobe koje će videti samo kada neka druga osoba iznese kritike, a nikada kada ista ta osoba nešto i pohvali.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778415#p778415:dgtj1cmm je napisao(la):
solecar » 27 Sep 2020 12:36[/url]":dgtj1cmm]Bio sam jedan od prvih koji je kritikovao sadnju kiselog ruja / drveta, navodeći pritom desetak vrsta drveća koje izgleda mnogo plemenitije, dekorativnije i odaje mnogo lepši utisak nego li drvored kiselog ruja. I šta je na kraju bilo? Sadnice koje su se pojavile za samo šetalište, nisu bile kiseli ruj, iako je to prvobitna zamisao bila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778538#p778538:2ddzz0o5 je napisao(la):
relja » Ned Sep 27, 2020 9:21 pm[/url]":2ddzz0o5]Lift za bicikliste do kojeg ne vodi - biciklistička staza?

A sta je problem da biciklisti malo poguraju bicikle od biciklisticke staze do lifta??? Da postoji teleportacija biciklista sa staze na most tebi opet ne bi valjalo. Odlicno je sve napravljeno, a posebno kad se setim kako je i na sta ono pre licilo. Nemojte ljudi da pljujete bezveze. Ne valja vam fasada, trava se osusila, nema staze do lifta, a gde su klime za one zgrade, staklo na Kuli vam ne valja, bice guzva, one kose stepenice ne valjaju, pa sta vama valja??? I gde vi to zivite kada je kod vas sve bolje? U vilama? Sa kucnom poslugom, vozacem i citavim timom koji je posvetio zivote samo vama? Ne bih rekao. Vi ste jedni najobicniji pljuvaci.
 
Ne živimo u vilama, a ni u svetu gde je sve novo vrh vrhova, kako god da se odradi, samo zato što je pre toga bilo neuređeno i zapušteno™. Kritika nije samo obračunavanje između političkih neistomišljenika, kako neki izgleda zamišljaju. Postoji i nešto što se zove konstruktivna kritika, koja ima za cilj da neki projekat učini još boljim i da se neke stvari isprave. Pored toga što ovaj projekat ima dobrih stvari, isto tako ima i loših, hteo to neko da prihvati ili ne.
 
O toro gospodin wrote:
''...Ne valja vam fasada, trava se osusila, nema staze do lifta, a gde su klime za one zgrade, staklo na Kuli vam ne valja, bice guzva, one kose stepenice ne valjaju, pa sta vama valja??? .... ,,

Da jesmo na BBu malo više kritični
a ti bi hteo malko labavije i opuštenije
da kažemo -Manjana pristup :D
SLAŽEM se pod jednim uslovom ,
da kad ti profesionalci od izvodjaca naplacuju iz naše gradske kase
imaju isti ,, manjana,, pristup pa
milion dva manja naplata pa .... manjana
:lool:

Sve se plašim da ti u svojoj dnevnoj sobi imaš astal sa jednom nogom kracom
u stili manjana, sve su na broju al eto malko klacka ... imaš li ga ?
Pozdrav
:sesir:
 
@solecar: Kako je tebi konstruktivna kritika to sto neko misli da bici staza treba ici do lifta koji se nalazi svega par metara od te iste staze??? Pa to je cist glupost. To je kritika u rangu 'necu da idem u prodavnicu jer nema staze do prodavnice i ja moram prelaziti cestu'??? Neverovatno da ovako nesto moram da ti objasnjavam.

@boca-ica: Na krivog si se namerio. Studirao sam i radio u SAD-u, zivim u Evropi, a proputovao sam i Aziju i Afriku. Jako dobro znam kako izgledaju te 'razvijene' zapadne zemlje za koje ti mislis da tamo tece med i mleko i da je sve idealno, lepo i savrseno. Daleko je to od tvojih mastarija. U Beograd rado dolazim i veselim se da se grad razvija i ulepsava, a mesto u kom zivim ti sigurno ne mozes da si priustis za odmor. Zato, pssst!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778803#p778803:ctmooix0 je napisao(la):
Otoro-san » 28 Sep 2020 18:28[/url]":ctmooix0]@boca-ica: Na krivog si se namerio. Studirao sam i radio u SAD-u, zivim u Evropi, a proputovao sam i Aziju i Afriku. Jako dobro znam kako izgledaju te 'razvijene' zapadne zemlje za koje ti mislis da tamo tece med i mleko i da je sve idealno, lepo i savrseno. Daleko je to od tvojih mastarija. U Beograd rado dolazim i veselim se da se grad razvija i ulepsava, a mesto u kom zivim ti sigurno ne mozes da si priustis za odmor. Zato, pssst!
To što imaš pare ne znači da si bolji od drugih. To što povremeno dolaziš u Beograd i oduševljavaš se nečim što je urađeno, ne znači da treba da i mi drugi delimo isto takvo oduševljenje, zato što ima onih koji žive u Beogradu, i mogu da primete da li je nešto i koliko funkcionalno. Na stranu estetski doživljaj nečega, to je ipak subjektivna stvar.
 
Nisam ništa poredio sa ne malo nakaradnim zapadom a to što živiš tamo, ko ti je kriv, stvar licnog izbora i....

Elem ne trazi niko ovde perfekcionizam
vec samo da se uradi ljudski bez fušeraja kojeg ima i previše svuda pa i u Karadjordjevoj. :dil:
Krivi skejteri za razbijeni dekinga ? :shock:
šta bi ti, da voze ko po jajima.... ? :lol:
to nije moguce ni tamo di živiš, ni ovdi
jednostavno : masa puta ubrzanje na maloj površini točkica, jeste baš velika sila pritiska
Skejtovi su u okruženju prisutni decenijama te moraju da se uzmu u obzir

Samo fušerica ima ideju da tu se nece voziti te može da uvali deking bez podloge tj ispod nj. ostavi šuplje
i tako drpi pare koje su date i za podlogu
Jel takve štitis ?
Ne verujem da ih štitiš, samo te poreklo sloja - gordost gura da možeš da napišeš
pssst :grand:
Nemaš pojma ni gde sam stajao ni gde sam gazio a ti za sebe reče...
Nije ovo mesto da gledamo čij je veci :mrgreen:
zato -Manjana
lepi pozdrav tebi
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778803#p778803:3okfo6n2 je napisao(la):
Otoro-san » 28 Sep 2020 18:28[/url]":3okfo6n2]@solecar: Kako je tebi konstruktivna kritika to sto neko misli da bici staza treba ici do lifta koji se nalazi svega par metara od te iste staze??? Pa to je cist glupost. To je kritika u rangu 'necu da idem u prodavnicu jer nema staze do prodavnice i ja moram prelaziti cestu'??? Neverovatno da ovako nesto moram da ti objasnjavam.
Na Slaviji su nakon rekonstrukcije na novim, pomerenim pozicijama u odnosu na kružni tok, postavljeni pešački prelazi. Građani i dan danas prelaze ulice tamo gde su pre rekonstrukcije bili pešački prelazi. Jedini izuzetak je pešački u Bulevaru Oslobođenja. U sklopu rekonstrukcije Trga republike, odrađen je trotoar na strani gde je zgrada koja je nekada bila Alpha bank, u Makedonskoj ulici, sve do raskrsnice sa Dečanskom, u okviru koje je ukinut pešački prelaz kod Doma Omladine. Ljudi i dan danas prelaze ulicu tu, video lično nekoliko puta. Takođe, u nekoliko parkova koji su rekonstruisani, pravljene su pešačke staze onako kako je projektant zamislio. Nakon rekonstrukcija, ljudi su i dalje išli stazama koje su sami utabali u zemlji / travi. Jedino je prilikom rekonstrukcije Velikog Tašmajdanskog parka ispoštovano kretanje ljudi, te su popločane sve staze koje su bile utabane. Javno su se hvalili sa time. Rezultat toga je takav da danas tu nemamo utabanih staza u zemlji / travi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778652#p778652:2ldnw9qu je napisao(la):
Пуковник » Pon Sep 28, 2020 11:03 am[/url]":2ldnw9qu]Који су то нови кафићи "натрпани" у пешачкој зони а да већ нису постојали ту пре? Буквално не знам дал постоји 1 новоотворени кафић у целој пешачкој зони.
Ne znam sve te uličice pa ih nisam navodio, ali kreneš gore ka Palasu - napravljeno da sa obe strane pešačke budu kafići; poprečne novouređene ulice ka Knezu, npr ka Sabornoj, 80% pešačke zauzimaju bašte, ostavljen samo prolaz 2-3 m za pešake sa leve i desne strane; cela pešačka iznad Jugoslovenskog Dramskog Pozorišta pretvorena u bašte kafića; na šetalištu/promenadi prvo što je otvoreno, bio je kafić koji je zbudžio bici i pešačku stazu na min prolaz; Beton hala je spustla kafiće na šetalište...mislim primera je toliko da je problem naći suproran primer - gde je napravljeno šetalište/pešačka ulica/plato, a da nije zbudžen kafić da oduzima prostor onima za koga samo ime kaže da je napravljena. Ipak, ovde se radujem što je malo teže dovesti kafić na sred platoa, a i luka je blizu pa sam srećan će tu teže dovesti bašte. Ali čekaj, dovešće možda tezge, i tom komercijalizacijom oni vole se ciganišu (npr zbudžen Knez tezgama kod Ruskog cara za Novu godinu, što je obično pola zime) . Npr pristane strani brod, i odma tu na platou ga čekaju tezge sa suvenirima i sl. Videćemo pratićemo ...
 
Plus, bez manipulacije "kolko novih kafića" jer ja nisam to rekao već o njihovom zauzimanju javnih površina. Tako, može npr biti i 1 stari kafić koji je poslovao u zgradi ili par metara okolo, a da sa proširenjem pešačkog dela posluje na 100m2 novostvorene pešačke/popločane površine. Manipulacija je to predstavljati kao "nijedan novi kafić" ako je očigledni gubitak javne nekomercijalne površine za 100m2. Dakle, velika je razlika dal se od gradskog budžeta popločava 100m2 koji građani mogu koriste ili se popločava od naših para 100m2 da bi vesićevci to nekom privatno rentirali i oboje zaradjivali. Meni troškovi i gubitak prostora, njima zarade i dobitak prostora. Ko je lud? Šta imam ja od toga što gazda kafića i Vesićevci naplaćuju u kafiću pogled sa našim parama npr novouređenog Kosančićevog venca pogled na Savu i NBg? A ja, koji sam preko gradskog budžeta zadužen za tu rekonstrukciju, ne mogu ni da priđem vidikovcu od njihovih stolova. Ja ne vidim svoj interes u tome, niti da dinar mi se uzima u takav gradski budžet.
 
A ja, koji sam preko gradskog budžeta zadužen za tu rekonstrukciju, ne mogu ni da priđem vidikovcu od njihovih stolova. Ja ne vidim svoj interes u tome, niti da dinar mi se uzima u takav gradski budžet.

Ali volis da je gradski budzet veliki i da se puni...


Dakle, nije problem sto vlast zeli komercijalizaciju, to je dobro jer sluzi za punjenje budzeta. Problem je kad to nije transparentno (bgh2o), kad se fuseri, kasni itd itd...
 
Руку на срце, има истине и у томе да је комерцијализацију простора могуће урадити на начин који неће шкодити обичним људима. Заправо, поента сваке комерцијализације и јесте да се понуди услуга/производ који задовољавају одређене потребе грађана, користити аргумент да треба толерисати нешто што није по вољи грађана јер то "пуни буџет" потпуно маши целу поенту комерцијализације. На крају крајева, не би требало да градска управа буде мафија која тежи максимизацији прихода од рекета за профитирање на јавној имовини.

Мени ови квази-тржишни аргументи делују као да је опет у сам центар стављен јавни сектор где су тржишне слободе дозвољене само ако ће јавни сектор на томе да се богати што смрди на неку дубоко извитоперену верзију корпоратизма.

По мени је најразумније да се уради јасна подела на јавну и приватну имовину где би се јавна имовина моделирала као дељена имовина свих Београђана и у складу са тим Београђани имали право гласа шта ће бити са њом. Ако се грађани изјасне да хоће да ту буду кафићи или празан простор или зеленило или шта год тако треба да буде, без обзира на то колико ће јавна управа да приходује од крајњег решења.

Међутим, за имплементацију тако нечега је потребна директна демократија која је у Србији мисаона именица јер ми фактички ништа близу демократије никад нисмо ни имали, само различите организације који су наметали своју вољу "у име народа". И толико су били успешни у својој индоктринацији да и обичан народ ставља богаћење тих истих организација изнад употребљивости и естетике имовине која му наводно припада.

Потпуно је друга прича што противтржишни идеолози покушавају да наметну своје жеље као интересе народа без икаквог доказа да демократска већина не жели кафиће и комерцијалне објекте на јавној имовини.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778747#p778747:yznalqkk je napisao(la):
Otoro-san » 28 Sep 2020 03:21 pm[/url]":yznalqkk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778538#p778538:yznalqkk je napisao(la):
relja » Ned Sep 27, 2020 9:21 pm[/url]":yznalqkk]Lift za bicikliste do kojeg ne vodi - biciklistička staza?

A sta je problem da biciklisti malo poguraju bicikle od biciklisticke staze do lifta??? Da postoji teleportacija biciklista sa staze na most tebi opet ne bi valjalo. Odlicno je sve napravljeno, a posebno kad se setim kako je i na sta ono pre licilo. ...

A šta je problem da se pomerena biciklistička staza poveže sa liftom za bicikliste?
Ako ništa drugo, onda zbog pešaka koji prolaze između lifta za bicikliste i izmeštene staze za bicikliste?
Pitanje je naravno retoričko ... zato što o ovakvim stvarima odlučuju - slepci.
Stara staza je bila povezana na lift, sasvim je logično, očigledno i zdravorazumski da biciklistička staza bude povezana sa liftom za bicikliste.
 
Па није то лифт САМО за бициклисте.
 
Jeste.
U više navrata sam doživeo da liftadžije nisu hteli da puste pešake, bez bicikala, upravo pod izgovorom "da je za bicikliste, biciklsiti imaju prednost". Jednom se i meni desilo.

Čak i da nije nominalno "samo za bicikliste", iako mu je to i namena i namera od početka (pešaci su uvek mogli stepenicama), to ne treba da znači da kada se staza za bicikliste izmešta da se ujedno i ne napravi krak ka liftu (kao i pre).
Nego jednostavno - slepci ne razmišljaju, uz čuveni izgovor "a šta vam je teško?" ... "da siđete sa bicikla zato što smo stavili ivičnjake... nismo stavili znak... nismo obeležili stazu.... nismo popravili rupe... nismo oprali staze od blata.... nismo posekli granje...ne kažnjavamo parkiranje... izgradili smo nadsteršnicu....postavili sanduk za sladoled/frižider za pića....".
Slepci.
 
@Kalian, ko normalan druže može da želi da gradski budžet bude veliki i da se puni? Pa jel znaš šta to u prevodu znači, šta svaki rast državnog budžeta znači? Znači veće uzimanje od mene, da bi oni imali više. Infostan, porez na imovinu, akcize... pa sve do cene hleba i soka u tim kafićima. Koji normalan čovek može biti za to da mu se više iz džepa uzima, da mu život bude skuplji, da bi neki tamo Vesićev, Đilasov, Bogdanovićev... budžet bio veći? Zabole me za NJihov budžet, ja od njega dinara nemam, samo troškove. A te priče, ako nam date više, mi ćemo ovo ono, je kao da daš 100 dinara da kupiš maglu. Jedino ako neke naivne omađijaju pa im ovi veruju da to što oni imaju manje u džepu, a Vesićevci više, da je dobro za njih. Ali nismo tolko glupi valjda da progutamo tu priču.
E, sad dal bi par tezgi/sladoleda kokica kukuruza... ovde za brodove i šetače čučalo dobro, možda bi, možda ne bi, zavisi kako se uradi, ali kafića mislim da već ima dovoljno na šetalištu, plus treba očekivati dalji rast njihovog broja kad se šetalište produži pored Kule i Galerije ka Gazeli.
Po mom ukusu bi bilo ispod ove ulice ružnu Beton halu srušiti ili uljuditi fasadu, a u nastavku iznad, na platou ex Donjeg frada izgraditi srednjovekovni kameni grad dimenzija 200x200m sa kamenim trgovima fontanama hotelima (max spratnost 3-4 sprata)... ograđen zidovima sa bastionima/kulama, a okolo tih 200x200, ostaviti sadašnje zelene površine parka. Zatim izlaz iz tog grada na reku iznad sadašnje ulice, veliki plato prema Ratnom ostrvu, pešački most ka njemu, šetalište ostrvom uz levu obalu, izlaz mostom kod Lida.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779040#p779040:2tjeoa76 je napisao(la):
relja » 29 Сеп 2020 12:25 pm[/url]":2tjeoa76]Jeste.
U više navrata sam doživeo da liftadžije nisu hteli da puste pešake, bez bicikala, upravo pod izgovorom "da je za bicikliste, biciklsiti imaju prednost". Jednom se i meni desilo.

Ја сам га користио два пута у животу, једном са бајсом, једном пешке. Ако је то тако замишљено како кажеш, то је глупост. Јавни лифт је јавни лифт, и немају само бициклисти тешкоћу да се узверу на Бранков мост. Нија много лакше ни инвалидима, старијим људима, особама које нису у топ здрављу, мајкама са дечијим колицима итд.

Сам концепт лифтбоја ми је такође глупост. Чему та особа служћи сем што углавно није ту а кад није ту, лифт не ради. А и једаред од та два пута је био пијан.
 
Što je najgore, treba nam lift boj inače bi ceo lift iznutra bio uništen. Jeste liftboj često pripit, jeste da te pušta na foru (on ostane dole, a mi odemo gore), ali, na žalost, lift boj je neophodan u gradu koji ne ume da se izbori sa žvrljačima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779270#p779270:3bnto4uo je napisao(la):
stf » 30 Sep 2020 09:08 am[/url]":3bnto4uo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779040#p779040:3bnto4uo je napisao(la):
relja » 29 Сеп 2020 12:25 pm[/url]":3bnto4uo]Jeste.
U više navrata sam doživeo da liftadžije nisu hteli da puste pešake, bez bicikala, upravo pod izgovorom "da je za bicikliste, biciklsiti imaju prednost". Jednom se i meni desilo.

Ја сам га користио два пута у животу, ....

Onda veruj ljudima koji su ga koristili godinama.
 
Vrh