[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744626#p744626:3omcpnua je napisao(la):Дошљак » Сре Јун 03, 2020 11:53 pm[/url]":3omcpnua] Уклањање пруге у суштини и није нешто значајно допринело повећању људи у приобаљу, пошто сама пруга са 3 воза дневно максимално није представљала реалну препреку силаска на реку колико је то представљала лоша веза уличне матрице и посебно незгодна Карађорђева која је пре имала веома узак тротоар и транзитни саобраћај са шлеперима.
Пре је постојао уређен прелаз преко пруге са шинама у асфалту који су сви могли да пређу без проблема. Е сад, нешто што се заборавља јесте да приобални кеј није изграђен као шеталиште где би се возили бицикли, гурала колица и шетало у штиклама, већ пристан за теретне бродове и претовар. Из истог разлога су постојале и шине дуж Саве до Панчевачког моста као једина железничка веза Баната јужно од Дунава, отуд и бетон хала као лучки магацин. Онда је делимично измештена железница тунелом Врачар, лука је исељена на Вилине воде, магацини су претворени у кафиће, али је остала стара железничка и друмска инфраструктура прилагођена потребама лучког манипулисања робом а не потребама силаска града на реку. Зато смо и имали само тај један пружни прелаз код старе лучке капетаније. После су додате и бициклистичке стазе, па су настали и дивљи прелази, онај код Бранковог моста дивљи прелаз са теписима иако ту није било нормалног тротоара испод самог моста дуж саобраћајнице која пролази ближе реци, већ је ту била заштитна ограда као на аутопуту, није било прелаза ни у Браће Крсмановић већ су туда јуриле колоне шлепера. Ево снимак са уличног прегледа[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744742#p744742:3vt62xbe je napisao(la):Kailan » Чет Јун 04, 2020 11:47 am[/url]":3vt62xbe][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744626#p744626:3vt62xbe je napisao(la):Дошљак » Сре Јун 03, 2020 11:53 pm[/url]":3vt62xbe] Уклањање пруге у суштини и није нешто значајно допринело повећању људи у приобаљу, пошто сама пруга са 3 воза дневно максимално није представљала реалну препреку силаска на реку колико је то представљала лоша веза уличне матрице и посебно незгодна Карађорђева која је пре имала веома узак тротоар и транзитни саобраћај са шлеперима.
Пруга јесте представљала препреку женема са штиклама, људима који шетају колица са децом, особама у инвалидским колицима, бициклистима који су требали да носе бицикле преко пруге итд. Одувек је и било сумануто што центар града од кеја одваја железничка пруга, ишли возови по њој или не.