Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Темељно чишћење, уклањање графита, пескарење и поправка стубова моста и саме конструкције преко Карађорђеве је више него неопходно, ту се слива вода на све стране, них камене блокове стубова, директ из цеви право на степенице, некад има више воде него са стране где директно пада киша.
 
Pa zar nece spomenik luckim radnicima da se seli ispred Kapetanije? Viri neka instalacija iz zemlje...kao da je dekorativna rasveta za njega...

file.php
 
Sa ove slike toliko vrišti potreba za nekim pešačkim mostićem, zamislite da je samo park odatle dostupan.
 
I ja se slažem da bi ovde jedan pešački most baš legao, baš ovde između spomenika i Brankovog mosta, tu ne bi ometao pogled na Kalemegdan. Baš bi dosta olakšao pristup parku i dalje Dunavskom keju i obrnuto za one koji dolaze sa NBG, a i red je da Beograd dobije jedan pešački most kad ima uređeno šetalište sa obe strane. Daleko prijatnije bi bilo preći Savu bez da ti proleće šleper ili bus na 2 metra na Brankovom, uz svu buku i prašinu.

A i daleko logičnije od gondole koja ekstremno narušava Kalemegdan.

Zna li neko koja visina mosta je minimalna za Savu zbog brodova?
 
A sta mislite da li je realno "podzemni prolaz"? Mnogo bi lepse izgledalo da se spusti ispod zemlje i da ne smeta brodovima da prolaze.
 
Logicno je bilo da se pasarela nastavila kao most preko Save,
tacno bi izlazila na Muzej Savremene,
ali sa bilicklistickom stazom.
 
Nisam skroz siguran ali mislim da su projektanti ansambla kolo imali ideju da se izgradi most upravo tamo gde se završavaju male stepenice.
 
Pa ako se pravi most na toj lokaciji, onda bolje da se napravi most koji bi povezao parisku ulicu direktno sa novim beogradom.
 
Не треба да буде ништа друго осим пешачко-бициклистичког моста. Сад коју локацију изабрати је питање. Тешко је без рендера да упоредимо.
 
A i sa renderom mu dođe na isto, zato što to kod nas vredi isto koliko i fotografije u novinama, koje su u 90% slučajeva "ilustracija".
 
Eto mogli su tu da prebace stari savski most ali je NEKO odlučio da će most postati kafana na Ušću. :roll:
 
Мислим да се стари мост не би најбоље уклопио у визуру Калемегдана и ушћа, овде треба нешто крајње минималистичко.
 
Nastaviti pasarelu je zaprav dobra ideja. To bi se jos i uklopilo. Mene samo brine "visina" plus da su radili to sve odjednom zavrsili bi verovatno posle metroa. Tako da je bolje ovako faza po faza!
 
Sve verujem da su razmišljali o pešačkom mostu i daljoj fazi. Nemojmo im laskati.
Svakako je potrebno napraviti pešački most koji bi bio minimalistički i koji bi negde od Beton Hale išao do parka Ušće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=730155#p730155:uhiez0pu je napisao(la):
milanobelgrade » 21 Apr 2020 07:56 pm[/url]":uhiez0pu]Замислите само колико би тек трајало премошћавање Саве :lol: :lol: :lol:

Paaa do 2030 bi nikla verovatno konstrukcija, do 2037 ograda i negde mozda oko proslave 100god od pobede u WW2 bi otvorili - 2044. godine :D
 
Gledajte ivičnjake pa ćete videti da tuda ide popločavanje.

A što se tiče autobusa i ostalih motornih vozila na pločama - imam teoriju da ploče pucaju ako su na asfaltu jer je mali asporbujući između ploča i tog asfalta.

Kada bi se radilo na stari način, podloga bi bila elastičnija jer je utabana podloga mnogo mekša od asfalta. Imamo kaldrmu koja se stavljana na takvu podlogu vekovima i koja već decenijama dobro trpi saobraćaj na mnogim mestima u gradu.
 
Vrh