Šta je novo?

Južni bulevar - rekonstrukcija i proširenje

Ne verujem da je to nisa za autobus posto je neposredno pred raskrsnicu sa Mihaila Gavrilovica, a postojeca autobuska stanica je pre toga. Ovo mi deluje kao nisa za kontejnere.

A ta kaldrma, jel na ulici ili samo na nisi za autobuse? I koje podatke skuplja (ako znas)?

Kod nas nije bilo reci o takvim poduhvatima.


U Hamburgu su isto skoro sve nise za autobuse kaldrmisane.
 
Samo na nisi. Pa video sam da stavljaju kao neki aparat dole, pa sad, ja kao nesto se pravim pametan i pitam radnike (tj. pitam koleginicu koja govori madjarski, pa ih ona pita)...
Aparat belezi kada predje autobus preko njega, i koji (nerovatno ima neki predajnik u autobusima), i onda salje te podatke u centralu (bezicno mi rekose, ali posto su majstori, nisu mi rekli bas da li je GPRS ili neka druga tehnologija :)). Na novijim autobusima imaju male dot-matrix displeje koji kazu koja je sledeca stanica, i na koju si stigao, pa pretpostavljam da sluze i toj svrsi.
E sad, da ja ugradjujem te aparate, stavio bih i malu vagu koja bi merila tezinu autobusa, pa bih onda znao i koliko putnika (otprilike) ide kojom linijom i kada. :) dokle idu, kada silaze.... Mozda to vec i ima...

I nemojte da mislite da je to nesto fensi, javni prevoz u Budimpesti je gori nego u Beogradu, samo ih vadi to sto imaju metro. :) Pa tipujem da bismo mi imali para to da implementiramo.
 
Pa to ce mozda doci za instalacijom GPS uredjaja u sve autobuse GSPa za par godina. Na tom projektu se vec radi, a u sirem smislu, cilj je kontrola saobracaja u celom gradu. Mislim da nismo daleko od toga u Beogradu..
 
O čemu vi to još pišete na ovoj temi ? ... gde je moderator da pobriše

ili prenese na neko drugo mesto ove off-postove.

Kad se zanesu, zaborave da stanu i vide gde i šta postuju...ju-ju-ju-ju.
 
dragan":1fv1optn je napisao(la):
O čemu vi to još pišete na ovoj temi ? ... gde je moderator da pobriše

ili prenese na neko drugo mesto ove off-postove.

Kad se zanesu, zaborave da stanu i vide gde i šta postuju...ju-ju-ju-ju.
U cemu je problem??? Ljudi diskutuju o tehnici instaliranja opreme u kaldrmi koja moze da se primeni i ovde, tako da ne vidim gde je problem? Ako cemo bez ikakvog offtopica onda bi ovaj forum bio izgubljen u 10000 tema sa po 1-2 posta...
 
Stvarno Dragane, ne vidim u cemu je problem!? Decko je komentarisao rendering obnove juznog bulevara i post se nadovezao na eventualno uredjenje nise za autobuse i u toj ulici. Sto dizes galamu i na drugim temama?
 
Nenade, druže ... ovde nema 3 slova o Juž.bulevaru, već o autobuskim problemima.

Ali, ako je vama OK da se ovde to piše i meni je ..
.... odoh ja na 'Autobus' da pišem o Južnom bulevaru. :)
 
@dragan
Ja sam samo hteo da pitam da li implementiraju taj sistem u Juznom bulevaru ili ne jer mi se ucinilo zbog rendera... Pitali me ljudi na sta tacno mislim, i ja sam napisao ono sto znam...
relax :)

Inace, kaldrma kao podloga nise za kontejner je veoma lep dodatak, koji sam retko vidjao po SAD, a odlicno izgleda!

Zanima me, da li ce dodati nise za autobuse na svim stanicama, i kako ce one izgledati?
Mislim, kad vec renoviraju, to bi bilo nekako osnovno....
 
Juzni bulevar su pre par godina sredili i izgradili potpuno odvojene nise za autobuse (skoro sve) tako da je saobracaj napokon "zivnuo" jer je stalno dolazilo do zagusenja.
Na jednom od renderinga se vidi i treca traka (pred skretanje) tako da predpostavljam da ce biti i odvojena traka za autobuse u regionu autobuske stanice.
 
jovanovm":1zz7dqdx je napisao(la):
Zanima me, da li ce dodati nise za autobuse na svim stanicama, i kako ce one izgledati?
Jel može neko iz Bgd. da slika te noše ( edit=niše) za buseve, jer
kao da se Juž.bul. i gradi radi njih .. toliko je ovde veliko interesovanje.

Meni je značajno da će se uraditi veza od Autokomande do bul.K.Alexandra.
A sasvim je normalno da će bul. biti izgrađen po trenutnim standardima.
 
Dragane tebi te nise definitivno stravicno bodu oci.. Posto je i to znacajan deo obnove ulice (a to mogu da ti potvrdim jer znam kako je saobracaj u Juznom izgledao pre nego sto su postavljene nise) i ako nas interesuje pusti nas onda da i o tome napisemo koju rec.

Nemanjina ulica je isto obnovljena po poslednjim standardima pa su nise za autobuse "zaboravili".
 
NIse su deo saobracajne infrastrukture koji je u principu obavezan. Mozda svojom pojavom ne doprinose estetici ulice, ali sigurno olaksavaju saobracaj s obzirom da se autobus ptivremeno iskljucuje iz istog i time ne pravi guzvu. Ja licno ne vidim nista posebno lose u tome.
 
Ok .. ajd i ja malo o nišama : ako bude uslova u Juž.bul. - gradiće se.

Ako ih ne bude ( kao u Nemanjinoj) - neće se graditi.
 
ako neko cesto prolazi tuda, mogao bi da uslika par fotki pa da mozemo nakon zavrsetka radova da uporedimo before-after
 
Zaboravih danas da ponesem aparat, ali radilo se i po kiši.

Ovaj deo prema autoputu je u punom jeku radova.
 
Непознато подземље Јужног булевара

Због темељне обнове Јужног булевара, која је започета почетком октобра, пре два дана
за саобраћај је затворена Улица Михаила Гавриловића, а возила се преусмеравају на улице Ђорђа Вајферта
и Господара Вучића.

Како је рекао Ненад Бајић, шеф Одељења за односе с јавношћу Дирекције за грађевинско земљиште, до
затварања је морало да дође због обимних радова на великом канализационом колектору. – Улицу
Михаила Гавриловића, која по средини пресеца Јужни булевар, морали смо да затворимо, јер копамо
рупе дубине од шест до осам метара, како бисмо поставили велики колектор за одвођење отпадних вода.
До сада је урађено 50 одсто великог колектора, односно око 350 метара – рекао је Бајић.

Он је додао да је стара инфраструктура у Јужном булевару била у катастрофалном стању, као и да су
постојећи кућни прикључци за воду и канализацију лоше постављени и да уопште нису били заведени
у планове подземних инсталација.

N_L0pttLOucypgM3yn45VHFcTx4eD71ix19Dj.jpg


– Још нисмо успели да откријемо шта се све налази испод тротоара и због тога морамо пажљиво да копамо.
Ипак, сигурно је да ће после завршетка радова на великом колектору и кућним прикључцима свако будуће
одржавање улице бити знатно лакше – истакао је Бајић.

Према његовим речима, за све време обнове Јужног булевара житељи ове и околних улица имали су
нормално снабдевање водом, а није било проблема ни на канализационој мрежи. Он је истакао да
би, ако временски услови буду дозволили, у првим данима нове године један део Јужног булевара
требало да буде оспособљен за саобраћај.

Подсетимо, рок за завршетак радова је три месеца. Њихова вредност износи 550 милиона динара, од
чега је половину издвојила Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу, а остатак је обезбеђен
из кредита Европске инвестиционе банке.
Politika : http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=50966
 
KASNI OBNOVA JUŽNOG BULEVARA I SAVSKOG MOSTA
Radovi probijaju rokove
Autor: Goran Svilar | 28.12.2007 - 06:00

Obnova Južnog bulevara, od Autokomande do Ulice Maksima Gorkog počela je 30. avgusta. Kako je najavljeno, Bulevar je trebalo da već početkom 2008. godine zasija novim sjajem, ali su radovi produženi za najmanje mesec dana. Krivci su delom loši vremenski uslovi, a delom i podzemne instalacije na koje su naišli.
- Trenutno je u toku sanacija kanalizacionih i vodovodnih kućnih priključaka. Veliki problemi iskrsli su zbog toga što kućni priključci nisu ucrtani u planskoj dokumentaciji, pa su ih radnici kopanjem otkrivali. U ovom trenutku postojale su dve solucije. Ili da se zatrpa ono što je postoji, što bi uslovilo nova raskopavanja posle rekonstrukcije, ili da se postojeći priključci dovedu u tehnički ispravno stanje, kako stanari kasnije ne bi imali problema. Naravno, odlučili smo se za drugu varijantu zbog čega će radovi neminovno biti produženi - kaže Nenad Bajić, šef odeljenja za odnose sa javnošću Direkcije za građevinsko zemljište.
Ipak, dobra vest je da će saobraćaj kroz ovaj deo Južnog bulevara krenuti već polovinom januara jer se završni radovi odnose na uređenje trotoara i parking mesta, navodi Bajić....
Izvor: Blic
Link: http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=25001
 
Не назире се крај радова у Јужном булевару
Зимски услови успорили послове – тврде у Дирекцији за грађевинско земљиште

После четири месеца од почетка обнове још се не назире крај радова у Јужном булевару. Рок за завршетак преуређења ове прометне саобраћајнице већ је пробијен, а у Дирекцији за грађевинско земљиште кажу да, по свему судећи, овог месеца улица неће бити пуштена у саобраћај. Осим неповољних временских услова, који су у знатној мери утицали на брзину радова, овога пута извођачи се суочавају са великим проблемом – залеђеним слојем земље, који, према речима Ненада Бајића, шефа Информативне службе Дирекције за грађевинско земљиште, отежава сабијање шљунка и онемогућава асфалтирање.
– Могли бисмо да асфалтирамо улицу, али би тај асфалт врло брзо пропао, па бисмо онда морали да радимо све испочетка, што би представљало огроман трошак за пореске обвезнике – каже Бајић.

Због тога је, сматра он, финансијски исплативије да отварање Јужног булевара, које је најављивано за јануар, буде одложено. На тај начин ће, како је рекао, улица бити квалитетно урађена, а грађани неће имати додатне трошкове. Бајић, међутим, није могао да прецизира када ће ова саобраћајница бити оспособљена за употребу.

Оно што је, засад, једино сигурно јесте да ће до краја овог месеца прорадити раскрсница Јужног булевара и Улице Михаила Гавриловића.

Из Дирекције поручују да су задовољни функционисањем саобраћаја у околним улицама за време обављања радова јер, како истичу, нису забележене веће гужве.

Досад је завршена обнова већег дела инфраструктуре и главног канализационог колектора, али преостаје још да се монтирају кућни прикључци који су причињавали велики проблем извођачима радова.

Прикључци су били лоше постављени и уопште нису били заведени у планове подземних инсталација. Срећом, тај део посла је сада завршен, прикључци су пронађени и преостаје само да их уградимо на нову водоводну и канализациону мрежу – објашњава Бајић.

За обнову ове улице утрошено је 550 милиона динара од чега је половину новца издвојила Дирекција за грађевинско земљиште, а остатак је обезбеђен захваљујући кредиту Европске инвестиционе банке.
Извођачи радова у Јужном булевару досад су поставили све стубове јавне расвете, а ускоро следи и постављање нових сијалица. Затим, у току су припреме за постављање тротоара, а уграђен је километар ивичњака. Предвиђено је и обележавање нових паркинг места, а требало би да буду засађени и нови дрвореди тако да ће, по окончању радова, ова прометна улица добити потпуно нови изглед.
izvor Politika
link http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=53963
 
Јавни увид у план детаљне регулације саобраћајнице Јужни булевар
Понедељак, 28. jануар 2008.

У згради Градске управе у улици 27. марта 43-45 (сала два у сутерену) у току је јавни увид у Нацрт плана детаљне регулације саобраћајнице Јужни булевар. Јавни увид може да се обави до 27. фебруара, радним данима од 9 до 15 часова.

Примедбе на планирана решења, у току јавног увида, могу се у писаној форми доставити Секретаријату за урбанизам и грађевинске послове најкасније до 25. марта ове године. Јавна седница одржаће се 25. марта у 13 часова, а правна и физичка лица могу пред Комисијом за планове Скупштине града Београда да образложе своје примедбе које су у писаном облику послате током јавног увида.
izvor Beoinfo
link http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1304692
 
Rupetine na raskrsnici sa Ustanickom su zatrpane, teren se ravna, javna rasveta je postavljena, kao i semafori.... Kasni se ipak dosta, buduci da treba asfaltirati kolovoz, a da se trotoari ne naziru (bar kada gledas iz busa 31)
 
Ma, ne kasni se upošte, pustite se tih rokova koje neko lupa.

Tamo se radi non-stop koliko se može - biće to 'lepa, velika ulica' :)
 
Saobraćaj u Južnom bulevaru tek u aprilu
Neusaglašenost planova sa realnim stanjem na terenu

Radovi u Južnom bulevaru, koji su počeli pre četiri meseca i čiji završetak je predviđen za januar, neće biti okončani pre aprila! Tada bi, poručuju iz Direkcije za građevinsko zemljište, ulica trebalo da bude puštena u saobraćaj, dok će asfaltiranje i popločavanje biti završeno nešto ranije. Do sada je urađeno javno osvetljenje, obeležena su mesta za parkiranje, a u toku su i pripreme za uređenje kolovoza.

Prema rečima Nenada Bajića, šefa Informativne službe Direkcije za građevinsko zemljište, suštinski razlog kašnjenja leži u neusaglašenosti planova izvođača radova sa realnim stanjem na terenu.

– Tek kada smo raskopali ulicu, videli smo da glavni kanalizacioni kolektor nije bio postavljen onako kako stoji u našim planovima. U toku iskopavanja naišli smo i na stari betonski kolektor i izgubili pet-šest dana dok smo ustanovili čemu on služi – objašnjava Bajić i dodaje da su izvođačima veliki problem pričinjavale i telefonske i elektroinstalacije koje su bile postavljene pliće nego što piše u planovima.

– Veliku nevolju predstavljali su i kućni priključci za struju i vodu koje smo morali da zamenimo, jer su bili u katastrofalnom stanju i zbog njih nismo mogli da asfaltiramo ulicu – kaže Bajić.

U toku preuređenja, žiteljima Južnog bulevara često su isključivane struja i voda, što je izazvalo veliko nezadovoljstvo, a postojala je i opasnost da stanari okolnih zgrada blokiraju obavljanje radova. Zbog toga je nedavno Boris Ranković, direktor Direkcije za građevinsko zemljište, razgovarao sa stanovnicima ove ulice kako bi ih uverio da će njihovim mukama uskoro doći kraj.

Ranko Drljević, koji stanuje u Južnom bulevaru i predsednik je sindikata građevinara „Nezavisnost”, kaže da stanari više nemaju problema sa peskom koji je donedavno curio iz slavina, kao i da su izvođači radova u saradnji sa „Beogradskim vodovodom i kanalizacijom” rešili problem vodosnabdevanja, a više nema ni isključenja struje.

Celokupna vrednost radova u Južnom bulevaru iznosi 550 miliona dinara od čega je polovinu izdvojila Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju, a ostatak je obezbeđeno iz kredita Evropske investicione banke.

N. M.
[objavljeno: 30/01/2008]
izvor Politika
link http://www.politika.co.yu/rubrike/Beograd/Saobracaj-u-Juznom-bulevaru-tek-u-aprilu.lt.html
 
"Neusaglašenost planova sa realnim stanjem na terenu " .... Oni jednostavno ne znaju da daju rokove.

Mogli su da kažu biće do januara, AKO ne bude nepredviđenih situacija jer se tada ne zna tačan rok.

Nekad su 'drugovi' bolje znali da daju rokove. Prvo procene mogući rok, pa ga uvećaju za 20-30%.
I svaka gradnja se završavala PRE roka ...... ogromnim i nesebičnim zalaganjem radnog naroda. :)
 
Vrh