Miroslaves
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.08.2015.
- Poruke
- 1.507
- Pohvaljen
- 2.060
Neki greju dobro. Čim je istekla garancija i pocrkali kaliferi prestali su da greju.
Moguće, znam da sam se ove zime zaledio svaki put kad sam seo u 21A, čak je i duvalo nešto hladno, tamo kad sednes skroz pozadi gde su ona 2 sedišta zavucenaGrejanje je bilo dobro dok nisu pocrkale grejalice, problem je što klima nema heat opciju i sve je spalo na kalorifere, a radijatori ne mogu dovoljno da zagreju vozilo kad je hladnije vreme.
шта има везе, могли смо да добијемо електро аутобусе у којима се не би ни палило грејање...Grejanje je bilo dobro dok nisu pocrkale grejalice, problem je što klima nema heat opciju i sve je spalo na kalorifere, a radijatori ne mogu dovoljno da zagreju vozilo kad je hladnije vreme.
To je posebna priča, zimus sam par puta ušao u 79 i smrzao se jer nema nikakvog grejanja. Potpuno ista priča i u Eko 1, al ajde, oni su matori pa da razumem da su grejalice pocrkale.шта има везе, могли смо да добијемо електро аутобусе у којима се не би ни палило грејање...
To je posebna priča, zimus sam par puta ušao u 79 i smrzao se jer nema nikakvog grejanja. Potpuno ista priča i u Eko 1, al ajde, oni su matori pa da razumem da su grejalice pocrkale.
Novosadski Solarisi su baterijski, ali imaju superchargere na okretnicama i manji range. Odlično rade posao, super i greju i hlade. Jedino što su Siemens-ovi punjači par puta zakazali, ali to nije do vozila.Nije električni autobus kriv što neko ne zna da konfiguriše vozilo.
Ako autonomija baterijskog autobusa nije dovoljna za ceo dan, onda je bolje uzeti verziju sa super kondezatorima koju svakako može da se puni preko pantografa na okretnicama kada se želi. To onda godi i vozačima zbog sigurne pauze što je + za bezbednost.
Za izbor datog vozila se u ozbiljnjm transportnim kompanijama vrše proračuni i testiranja, na papiru tako nešto bi trebalo da bude u GSP-u koji ima kadra, u realnosti zbog tašna mašna nabavki izostaju pozitivni efekti.
Kod privatnika je prava kaubojština što se tiče nabavki vozila, zato nam se i desilo ovo na 79, neko je samo ispoštovao formu na nameštenom tenderu, umesto da je stavio na papir i pokušao da uvidi koji mu je tip električnog autobusa potreban.
Vidim da se nešto slično desilo i Transproduktu, ne može gazda da se pita o baš svemu, on razmišlja stomakom i novcem.
To je po meni i najbolja opcija za električni autobus, takođe mislim da imaju i pucnjače na određenim stajalištima koji dopune autobus dok skuplja putnike.Novosadski Solarisi su baterijski, ali imaju superchargere na okretnicama i manji range. Odlično rade posao, super i greju i hlade. Jedino što su Siemens-ovi punjači par puta zakazali, ali to nije do vozila.
Sve se može kad se hoće. Postoje, recimo, i trolejbuski sistemi gde se prelaze veće razdaljine van mreže, pa se trola dopunjuje na stajališu. Evo primer iz Solingena:To je po meni i najbolja opcija za električni autobus, takođe mislim da imaju i pucnjače na određenim stajalištima koji dopune autobus dok skuplja putnike.