И они ту стоје на продају, а ефикасно би могли да служе за превоз у Шапцу, јер су поједине линије катастрофа по броју полазака.До скоро је Дуга у Петловачи на плацу имала десетак таквих са натписом "на продају", поред оних који обављају јавни превоз за град Шабац. Задњи пут када сам прошао се смањила камара. Поред њих имају светлоплаве Соларисе троосовинце који углавном возе раднике Минта, и ту на плацу стоје нека два зглобна Мана које сам давно виђао на линијама по Мачви, неки даблдекери и један са отвореним кровом.
Стоји у некој уличици у центру ја мислим.Беше Сутранс има неку своју као музејску колекцију, један трамвај?
Ove godine mu tridesetogodišnjica,a idalje ide kao blesav za svoje godine.Da ubacim ovaj raritet ovde. Prošle godine smo drugari i ja ceo dan bili u Subotici, kako da upoznamo grad tako i da se provozamo sa 94. Nažalost, taj dan nije bio u saobraćaju. Prošle nedelje smo bili ponovo, ali na jedan sat do polaska voza za Segedin i to je bilo dovoljno da nadoknadimo propušteno.
Garažni broj 94 na liniji 16 u Teslinom naselju.
Uff ne zvuči dobro.... mada da li i dalje stoji ideja o prezervaciji 75-ice?Ove godine mu tridesetogodišnjica,a idalje ide kao blesav za svoje godine.
Nadživeo je i mlađe IK-201 i IK-203,a i solo 75 bi idalje radio da mu nije pukla zadnja osovina.
Pričalo se nešto da će se preurediti u servisni autobus,da konačno penzionišu onog sanosa,ali eto,idalje stoji u komadu na jednom mestu već duže vreme,videćemo šta će sa njim.Uff ne zvuči dobro.... mada da li i dalje stoji ideja o prezervaciji 75-ice?