Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Vidim ovaj post, očigledno da je umetnost korišćenja displeja visoka nauka za koje nemamo osoblje i stručna lica. Možda treba osnovati neki univerzitet, da imamo mastere menadžere za upravljanje informacija na električnim vizuelnim sistemima? Drugo objašnjenje nemam.

U pitanju je prevoz botova, uvek označavaju sendvič brigadu sa papirima.
 
@Delija Banja Luka mapirana!


Idemo dalje, sledece je Skoplje, @stf i @zidar za crtackim stolom!

gradski-prevoz-mapa-banja-luka.png


 
Gledajući planove gradova, ne mogu a da ne primetim kako pojedini gradovi imaju maltene čitave kvartove / naselja bez linije gradskog prevoza, a pojedini delovi nabijeni sa gomilom linija.​
 
@zidar
Hoće li se ažurirati Beogradska mapa?
Takođe predlog da se uradi mapa lokalnih linija za Obrenovac, obzirom da je to jedina opština koju niko nije uradio. Barem ja nisam uspeo da nađem. Za sve druge opštine imam Lastine mape, ono što je radio Matija Beljan, kao i @stf za Grocku.​
 
Gledajući planove gradova, ne mogu a da ne primetim kako pojedini gradovi imaju maltene čitave kvartove / naselja bez linije gradskog prevoza, a pojedini delovi nabijeni sa gomilom linija.​
На порталу Имамоплан су окачили митску мапу градског превоза у Шапцу, реална слика је да Јеленча има 5 полазака дневно, док рецимо Јевремовац има сваких 10 минута. Огромни делови града без аута нису доступни.
 
@zidar
Hoće li se ažurirati Beogradska mapa?
Takođe predlog da se uradi mapa lokalnih linija za Obrenovac, obzirom da je to jedina opština koju niko nije uradio. Barem ja nisam uspeo da nađem. Za sve druge opštine imam Lastine mape, ono što je radio Matija Beljan, kao i @stf za Grocku.​
Azurirali smo Beograd, ako nesto fali li nije na mestu pisi pa cemo da dodamo.

Daj podatke o Obrenovcu pa da vidimo sta moze da se uradi.
Na listi su nam Skoplje i Uzice.
Pa Sarajevo.
 
На порталу Имамоплан су окачили митску мапу градског превоза у Шапцу, реална слика је да Јеленча има 5 полазака дневно, док рецимо Јевремовац има сваких 10 минута. Огромни делови града без аута нису доступни.
Svidja mi se ovo "mitska" mapa!

Ima nesto dobro sa mitologijom, ljudi vide mapu, misle linija postoji, onda ustanove na terenu da te linije nema, iznerviraju se okrive i kartografe i vlast, ali posto su kartografi mitska bica koja ne postoje u realnosti onda udare na vlast da im otelotvori mitske linije.

Bar bi tako trebalo da bude.

Moc mape je ne samo to sto moze da prikaze ono sto jeste vec moze da prikaze i ono sto je bili ili sto moze biti.
 
Грешке на мапама су однос реалног стања у јавном превозу у покривеним градовима, као и однос локалних власти тих градова према систему јавног превоза. Мапе су израђене према званичним јавно доступним информацијама о јавном превозу. Већина наших градова има штуре, застареле и често неупотребљиве информације, а јавни превоз је могуће користити само ако си локалац који "зна" где шта како и када уопште саобраћа и где стаје. Ако си гост града - можеш да се сликаш.
 
Azurirali smo Beograd, ako nesto fali li nije na mestu pisi pa cemo da dodamo.

Daj podatke o Obrenovcu pa da vidimo sta moze da se uradi.
Na listi su nam Skoplje i Uzice.
Pa Sarajevo.
Iz glave fale:
600 Prokop-Aerodrom
607 Banovo brdo-Aerodrom
610E Novi Beograd Blok 70A-Jakovo

35 i 27E sad idu preko novog dela Bulevara Zorana Đinđića
 
Azurirali smo Beograd, ako nesto fali li nije na mestu pisi pa cemo da dodamo.​
Primetio sam par grešaka, ono što sam na brzinu video, ali ću detaljnije kada budem imao više vremena da pogledam. Tu su i promene koje su nastale baš skoro, a nisu ubačene.
Što se tiče same mape, potrebno je na vašem sajtu da ažurirate mape, tako da ne bude validna samo PDF verzija koju je moguće skinuti, već i ona koja je vidljiva na sajtu. Pretpostavljam da je tu nastala greška na koju je ukazao @Boki123 , jer su u PDF verziji unete linije 600 i 607.
Daj podatke o Obrenovcu pa da vidimo sta moze da se uradi.
Na listi su nam Skoplje i Uzice.
Pa Sarajevo.​
Potražiću podatke za Obrenovac, pa ih dostavljam. Nije uopšte bitno kada će se uraditi. Tempom i redom kojim idete je apsolutno prihvatljivo, jer sam Obrenovac više kao ideju za razmišljanje predložio, ne kao nešto što bi moralo po hitnom postupku da se odradi.

 
@zidar

Za Beograd sam pronašao 👇, na osnovu PDF dokumenta. Kada sam nedavno gledao sajt, na njemu nije bilo promene za Beograd, pa sam zato pomislio da je niste ni odgradili.

//linije koje nedostaju//

64, 87A, 111, 312, 313, 507, 610E


//stajališta//

Nedostaje stajalište „Naučno – tehnološki park /ulaz/“ za liniju 66

Stajalište „Ruska“ ne koristi linija 600

Nedostaje stajalište „Španskih boraca“ za liniju EKO 1 u smeru ka Belvilu u ulici Španskih boraca (kod Hotela „Holiday inn“)

Nedostaje stajalište „Zvezdarskih jelki“ za liniju 65 u ulici Ljubice Luković

Nedostaje stajalište „Medaković 2“ za liniju 38 u smeru ka VML, u Morkoluškoj ulici


//greške u obeležavanju//

U spisku Avalskih linija treba da stoji:


503 umesto 553

405L Glumčevo brdo – Nenadovac – Barajevo – Glumčevo brdo

Izbaciti iz spiska linija izvan mape liniju 506


U spisku linija poteza 600 i 700 treba da stoji

602 Naselje Ključ – SRC Surčin

603 Dobanovci – Ugrinovci

604 Bečmen – Petrovčić – Preka kaldrma

606 Surčin – Dobanovci (industrijska zona) – Grmovac

613 Naselje Radiofar

702 Batajnica ŽS - Busije

709 Naselje „Školsko dobro“ – Zemun polje


U spisku linija poteza 100 treba da stoji

101 Padinska skela

110 Padinska skela – Sefkerin – Opovo umesto postojećih oznaka za 106 i 110


U spisku linija poteza 500 treba da stoji:

513 Sremčica /naselje Gorica/ - Velika Moštanica /Živojina Tabakovića/

551 Velika Moštanica - Sremčica


Na dosta mesta na mapi je ili predučka ili prekratka crna pozadina za bela slova naziva terminusa, pa većinom izgleda kao da je kraj naziva terminusa odsečen


//greške i izmene na linijama//

Linije 34 i 42 treba da zamene trase u zoni Lisičjeg potoka

Linija 58 u smeru ka Pančevačkom mostu ide Cvijićevom ulicom gde ima i stajalište

Potrebno ucrtatati trasu linije 503 kroz Resnik kao što je urađeno sa trasom linije 104 koja nije kompletno ucrtana

Linija 29 se ne okreće na Slaviji već ide do Studentskog trga

Linija EKO 2 ide Vasinom, Uzun Mirkovom i Tadeuša Košćuškog u oba smera a ne Francuskom i Cara Dušana

Linije 27E i 35 ne idu više oko TC Ušće, već Bulevarom Mihajla Pupina, Milentija Popovića i novoizgrađenim delom Bul. Zorana Đinđića. Imaju novouspostavljeno stajalište u oba smera „Vladimira Popovića“. Stajalište „Blok 21“ obe linije koriste u oba smera.

Linija 552 duže vreme ne postoji.

Linija 502 se ne okreće više na Vidikovcu, već ide do Orlovače

Izmena na trasama linija 612, 703 i 707: http://www.bgprevoz.rs/storage/vest...-ooWkuHeEEY8zGadDqFToYu1pAfJQJSFt114wMkS3.jpg

Linija 605 saobraća od bloka 45 ulicom Dr Ivana Ribara

Kroz naselje Braće Jerković treba staviti duž trase da idu linije 18 i 50, a ne 19 i 31.


//promene vezano za ucrtane objekte//

Buvljak nije više u bloku 42 nego na prostoru Miljakovačke pijace

U bloku 42 je potrebno ucrtati Novi BAS

Ne postoji više EXTRA centar u Omladinskih brigada

Roda kod Kvantaša više ne postoji

Pored Tempa na Kvantašu je potrebno ucrtati Lesninu

Pored Emecete je potrebno ucrtati OKOV

Iza blokova 71 i 72 treba ucrtati Novi Kineski TC

U bloku 45 je potrebno ucrtati TC Enjub

Na Adi Ciganliji i Vilinim vodama treba da piše „Mega Maxi“ umesto „Tempo“

Kod Bačvanske ulice je potrebno ucrtati TC Pašino brdo u okviru koga se nalazi Mega Maxi

Potrebno je ucrtati Super vero i Beoshoping centar kod Mis Irbijeve ulice

Potrebno ucrtati stadione Obilića kod Bačvanske i Rada na Banjici

Umesto „Kapito park“ treba da stoji „BIG Rakovica“​
 
Da napomenem i da je terminus 43 u Kotežu izmešten malo ranije, na mestu stajališta Slavka Kolara. Dok je na nekadašnjem terminusu stajalište Olge Jovičić.
 
Грешке на мапама су однос реалног стања у јавном превозу у покривеним градовима, као и однос локалних власти тих градова према систему јавног превоза. Мапе су израђене према званичним јавно доступним информацијама о јавном превозу. Већина наших градова има штуре, застареле и често неупотребљиве информације, а јавни превоз је могуће користити само ако си локалац који "зна" где шта како и када уопште саобраћа и где стаје. Ако си гост града - можеш да се сликаш.
U NS imaju čak nepostojeću liniju 75 na mapama koje postavljaju na stajalištima.
 
U NS imaju čak nepostojeću liniju 75 na mapama koje postavljaju na stajalištima.
У Шапцу на битнијим стајалиштима стоје мапе са потпуно погрешним линијама и редом вожње. Једном сам видео људе како гледају у то и ја им реко "није то валидно". Кад сам им рекао како да дођу до Капитола аутобусом они су узели такси.
 
Pozdrav svima,nov sam na ovom forumu iako ga pratim već više godina.
Za prvu objavu ajde da pokažem čime Subotica idalje raspolaže,ovo je jedan deo:
Ikarbus IK-103 #68,
Ikarbusi IK-201 #86 (2001), #101 (2004),#104 (2005), #105 (2005)
Jedini ikarbus IK-206 (2008 ili 2009) #106
Jedini ikarbus IK-218N (2017) #108
Ikarbus IK-103P #59
IK-201 su idalje kičma zglobnog prevoza u Subotici,najviše i ih ima,dok je za solo gradske i prigradske pogotovo situacija sada već drugačija,ostalo je par starijih primeraka i ova novija serija,dok man polovnjaci polako preuzimaju glavnu ulogu.nadam se da sam dobro nakačio slike.
IMG_1685.jpeg
IMG_1767.jpeg
IMG_1768.jpeg
IMG_1670.jpeg
IMG_1728.jpeg
IMG_1668.jpeg
IMG_1745.jpeg
IMG_1699.jpeg
IMG_1679.jpeg
IMG_1681.jpeg
IMG_1654.jpeg
IMG_1799.jpeg
IMG_1718.jpeg
IMG_1721.jpeg
IMG_1666.jpeg
IMG_1471.jpeg
IMG_1667.jpeg
 
Još,kad ni ne nabavljaju nove autobuse,poslednji novi su kupljeni 2019 i to otokari koji su se pokazali skroz nekvalitetnim,poslednji MAN polovnjaci su stigli pre godinu i više dana.
Naše ikače su super,iako je i kod nas mnogo posustalo održavanje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pozdrav svima,nov sam na ovom forumu iako ga pratim već više godina.
Za prvu objavu ajde da pokažem čime Subotica idalje raspolaže,ovo je jedan deo:
Ikarbus IK-103 #68,
Ikarbusi IK-201 #86 (2001), #101 (2004),#104 (2005), #105 (2005)
Jedini ikarbus IK-206 (2008 ili 2009) #106
Jedini ikarbus IK-218N (2017) #108
Ikarbus IK-103P #59
IK-201 su idalje kičma zglobnog prevoza u Subotici,najviše i ih ima,dok je za solo gradske i prigradske pogotovo situacija sada već drugačija,ostalo je par starijih primeraka i ova novija serija,dok man polovnjaci polako preuzimaju glavnu ulogu.nadam se da sam dobro nakačio slike.
Daj šaljite koji za NS.
 
Još,kad ni ne nabavljaju nove autobuse,poslednji novi su kupljeni 2019 i to otokari koji su se pokazali skroz nekvalitetnim,poslednji MAN polovnjaci su stigli pre godinu i više dana.
Naše ikače su super,iako je i kod nas mnogo posustalo održavanje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nisu vam se Otokari nešto pokazali😳 Čudi me baš. Uglavnom čujem pozitivne kritike na njihov račun, mada ruku na srce, za Territo U je bilo i malkoc više negativnih. Znam da je njih SuTrans nabavljao.
 
Nisu vam se Otokari nešto pokazali😳 Čudi me baš. Uglavnom čujem pozitivne kritike na njihov račun, mada ruku na srce, za Territo U je bilo i malkoc više negativnih. Znam da je njih SuTrans nabavljao.
Nisu,imamo 8 territa i 2 solo kenta C,u kentima se podolit vec odlepljuje,vec je i krpljen,imali su problem sa motorm i menjacem,territi isto sa menjacem i kocnicama,da ja znam,a mozda ima i jos.
Sad im je praksa da nabavljaju polovne MAN regio i lions city,samo što im nešto sporo ide i nema ih dovoljno,nedavno je i isečen poslednji IK-203 #83 dok IK-161 #94 još uvek radi,IK-111 #75 je bio vraćen iz mrtvih ali je i on sada već rashodovan.Čini mi se da su i IK-201 #86 zakrpili samo da ide,ni njega nije bilo pola godine.
Idalje voze dva IK-103P iz 1995 i 1999(#16) :)
IMG_0260.jpeg
IMG_0261.jpeg
 
Vrh