Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Ma kakvi loši. To ko je pričao veruj mi lagao je samo tako. Reći ću ti šta su pojedini zamerali. Zamisli jedan Volvo po nekim našim samozvanim stručnjacima nije znao da napravi šasiju. Kao spajali šrafovima, takozvana Cobolt tehnologija. To je bilo isuviše napredno za mnoge naše ovdašnje stručnjake, i to je bio najveći problem, a radili su oni dosta dugo. Blizu 15 godina, a karoserije su ostale bukvalno savršene. Ništa ni zglobu nije posebno falilo. To je bukvalno bio original HESS, samo sklapan u Ikarbusu. Mali Volvo B7 jeste odličan motor, al nije bio idealan za zglob. Sve se to moglo vremenom usklađivati kroz proizvodnju. Sam kažeš, moglo je to i sa MAN šasijama. Volvo je imao i veće motore za zglob i onda, tipa odlični B10 i B9.
Konzervativnost je uz neupućenost najveća prepreka razvoja i tehnološke ravnopravnosti. Mislim da je isto u kombinaciji sa komunističkim mentalitetom (očekivanja da će "partija sve da reši") razorilo našu kompletnu industriju, urušilo kvalitet mnogih privrednih grana i dovelo do proliferacije uvoznog lobija previše fokusiranog na lošu robu.

Dodao bih da je u našim uslovima (održavanja i eksploatacije) gotovo nemoguće da unikat da izdrži više od decenije u redovnom saobraćaju. To dovoljno govori ko je Volvo, a ko su "stručnjaci". Beograđane i mogu da shvatim imajući u vidu sklonost ka M.A.N-u i donekle Mercedesu, ali Novosađane baš nikako tim pre što su i prethodnih decenija izbegavali niskopodni Volvo, mnogo pre "naprdne sirbistanizacije".

Zglob je sa samo 25ks više bez klime uspevao da izdrži gužve na 16-ici kao jači M.A.N, pa ne vidim razlog zašto se nije mogla uzeti varijanta sa velikim lufterima na svim prozorima poput ovog fejslifta u Lođu (sa inače jačim motorom). A tek jači fejslift. Dakle neki rđavi uticajni lobisti nisu hteli. Ako je za utehu dobili su po nosu od SNS koji im je uvalio krš.
 
 
Skromni doprinos UG Imamo Plan javnom prevozu, nacrtali smo mape 8 gradova po zajednickom standardu:
A3 Format, jednostavno za stampu i postavljanje.

http://www.imamoplan.com/

gradski-prevoz-mapa-kragujevac.png


gradski-prevoz-mapa-krusevac.png


gradski-prevoz-mapa-nis.png
gradski-prevoz-mapa-novi-sad.png
gradski-prevoz-mapa-podgorica.png
gradski-prevoz-mapa-sabac.png
gradski-prevoz-mapa-subotica.png
gradski-prevoz-mapa-zrenjanin.png



Mape su nas dar gradjanima i institucijama, slobodno ih stampajte, koristite, delite...

http://www.imamoplan.com/
 
Skromni doprinos UG Imamo Plan javnom prevozu, nacrtali smo mape 8 gradova po zajednickom standardu:
A3 Format, jednostavno za stampu i postavljanje.

http://www.imamoplan.com/

Pogledajte prilog 195610
За Шабац је план из 2020 ова мрежа, у реалности постоје само 4 и 5 у приказаним трасама. 3 има исте терминусе али с Летњиковца до аутобуске иде комплетно друкчијом трасом.
Неки идеалан план би био да постоје следеће линије:
1 и 2 приказане
3 од Н. гробља до Пристаништа на Сави
4: Жабар - Мала Врањска - Поцерски Причиновић - Табановачки пут - Гробље на обилазници - Сокина кафана
5: Штитар - Церовац
6: Варна - Маови - Корман (продужетак приградске линије 27)
7: Шеварице - Дреновац - Јеленча - Орид - Предворица
8: Узвеће (конекција са општином Богатић) - Табановић - Орашац - Миокус
9: Липолист - Богосавац - Кленак
За ових 9 линија и поласке на 40/50 минута требало би 22 аутобуса, за приградске сличан број.
 
За Шабац је план из 2020 ова мрежа, у реалности постоје само 4 и 5 у приказаним трасама. 3 има исте терминусе али с Летњиковца до аутобуске иде комплетно друкчијом трасом.
Неки идеалан план би био да постоје следеће линије:
1 и 2 приказане
3 од Н. гробља до Пристаништа на Сави
4: Жабар - Мала Врањска - Поцерски Причиновић - Табановачки пут - Гробље на обилазници - Сокина кафана
5: Штитар - Церовац
6: Варна - Маови - Корман (продужетак приградске линије 27)
7: Шеварице - Дреновац - Јеленча - Орид - Предворица
8: Узвеће (конекција са општином Богатић) - Табановић - Орашац - Миокус
9: Липолист - Богосавац - Кленак
За ових 9 линија и поласке на 40/50 минута требало би 22 аутобуса, за приградске сличан број.
Мрежа (идеална) приградских линија:
10: Шабац - Синошевић - Волујац - Липове воде
12: Метлић
13: Доње Црниљево (коцељевачки превозник)
16: Радовашница
17: Шабац - Владимирци - Крнуле - Дружетић (коцељевачки превозник)
18: Прњавор
19: Петковица
20: Бељин (владимирачки превозник)
21: Бела Река
22: Баново Поље (Мачва експрес)
24: Милошевац
28: Шабац - Заблаће - Накучани - Букор
29: Шабац - Двориште - Румска - Кривајаа
Окретница не би била код Аутобуске него код Тржнице, чиме би смо јужна и источна села повезали са центром уместо да на аутобуској узимају такси (што сам милион пута гледао). Већину приградских би возила Дуга са 23 аутобуса, што је укупно са градским 45 аутобуса, што соло што зглобних.
Зоне би биле (за све 4 општине)
до 10 км од центра Шапца - 80 дин
до 20 км - 120
до 30 км - 160
до 40 км - 200
Преко 40км - 240 дин
Месечне би биле појединачна*40, док би ђаци имали попуст од 40%.
 
Имао је ово и Шабац за Капитол парк, само што је то била градска линија под управом Мачве Експрес, 2020. је планирано да се уведе градска линија 2: Градски Базен - Капитол међутим трајала је читавих 3 месеца.
 
Skromni doprinos UG Imamo Plan javnom prevozu, nacrtali smo mape 8 gradova po zajednickom standardu:
A3 Format, jednostavno za stampu i postavljanje.

http://www.imamoplan.com/

Pogledajte prilog 195605

Pogledajte prilog 195606

Pogledajte prilog 195607Pogledajte prilog 195608Pogledajte prilog 195609Pogledajte prilog 195610Pogledajte prilog 195611Pogledajte prilog 195612


Mape su nas dar gradjanima i institucijama, slobodno ih stampajte, koristite, delite...

http://www.imamoplan.com/
Браво! Лепа геста, хехе. Кад је већ ту Подгорица, ваљало би одрадити и Бања Луку, иф ју нов ват ај мин. ;)
 
Браво! Лепа геста, хехе. Кад је већ ту Подгорица, ваљало би одрадити и Бања Луку, иф ју нов ват ај мин. ;)
Hvala, svojski smo se potrudili :gobb:

Sada cu da pisem svim prevoznicima da im trazim da prekontrolisu mape pa da ih prime kao donaciju.

Banja Luka je vec na radnom stolu, zatim idu Uzice, Skoplje...

Nesto sam razmisljao i Split da prebacim na azbuku.
 
@Jelancha Delija je to lepo opisao:
Народ неће возове, хоће кола и аутобусе да их возе пијани кркани, да могу да псују учеснике у саобраћају, да могу да шверцују пакете преко возача за једну црвену.

Мајсторе! Можел средња?! И дан је испуњен.
 
Ambiciozan plan, videćemo šta će se ostvariti:

Питање је колико ће се то одржати, у Руми су оне две кружне линије пропале након 2 месеца, био сам безброј пута у Руми и нисам ниједан аутобус видео. У Шапцу је онај изврстан план пропао у корони.
 
Ambiciozan plan, videćemo šta će se ostvariti:

Ovo je delimično već u upotrebi ali na frankenštajnovski način. Prigradske linije već saobraćaju ovako kako je napisano, a po gradu ide linija 1, 2, 3 i 4 (kec je školski polazak za decu s Guduričkog naselja a ostale su fabričke linije za Hemofarm). Tarifni sistem ne postoji i to je glavni problem - autobuse koriste radnici Hemofarma/Frezenijusa i učenici kojima karte plaća grad tako da gradski prevoz u pravom smislu reči ni ne postoji.

Mislim, izgleda realno zamislivo ako izbaciš deo sa električnim autobusima koji je očigledna predizborna patka. Pola ovih linija je u funkciji na neki način, znači samo ih je potrebno ponovo iscrtati (delimično izmeniti trase) i otvoriti za sve kategorije putnika (za sad ih koriste samo radnici i školarci). Eventualno ova linija ka Margitskom naselju mi nema preteranog smisla jer taj deo grada može da opslužuje linija 2 koja prolazi kroz novi kružni tok.

Naravno sve pod pretpostavkom da taj plan zaista i postoji, za sad je samo spomenut u kampanji pa tek treba videti da li je to ostvarivo, pogotovo ako uvedu niskopodne autobuse kao uslov za gradske linije s obzirom da ih STUP ima okruglo 0 (nekad su imali jedan ali je izgleda prodat još pre korone).
 
Vidim ovaj post, očigledno da je umetnost korišćenja displeja visoka nauka za koje nemamo osoblje i stručna lica. Možda treba osnovati neki univerzitet, da imamo mastere menadžere za upravljanje informacija na električnim vizuelnim sistemima? Drugo objašnjenje nemam.
У Шапцу неколико аутобуса или имају 60% дисплеја који ради или да пише потпуно погрешна линија. А никад нисам видео да су стајалишта исписана у исправном смеру.
 
Vrh