Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Izgleda da je Negotin pokupio sve ex Beograđane. 🙂

1000049400.jpg

1000049401.jpg


Već od ranije 2 pristigla Conecta.

1000049402.jpg
 
Po Vršcu se više priča da je Želimir odbio da proda akcije + radnici sad već 3 plate nisu dobili. Trenutno su u blokadi 25 miliona dinara, nisu ni izlazili iz nje od kraja prošle godine.
 
Izgleda da je neko drugi zainteresovan za Stup, neko jači od naprednog Pantransporta.
 
Zar se i sumnjalo?


Незванично се сазнаје да управо Дабић - ког радници криве за пропаст предузећа - сада о продаји преговара са једним аутобуским превозником из Обреновца. У међувремену ће, наводно, Вршчанима обезбедити једну цистерну горива, како би могли да наставе да превозе путнике и тако не дозволе да изгубе међуградске линије, које "држе" већ пола века.
 
Transjug, kako će taj tek da pukne. Preuzeli od Laste prevoz radnika u Nišu, obećali jednu platu, kad je došlo vreme da se plati dali naravno manje. Posao mu vodi bivši direktor Arive, neće se proslaviti.
 
Bukvalno su isti kao Strela, samo nisu toliko izraženi u gradskom prevozu u Beogradu, pa se ne priča toliko o njima. Pogledajte samo koliko vozila imaju i koliko se samo šire, evo sada idu i u Suboticu, a uzimaju i Stup.
 
TransJug (tj. njegova filijala Pantransport) je odustao od kupovine, između ostalog jer su provalili da je Dabić falsifikovao ovlašćenja malih akcionara za prodaju akcija da bi napumpao sebe na 51+%. Već su bili kupili gorivo i rezervne delove, a i dalje vrše prevoz učenika po nekom neformalnom dogovoru sa gradskom upravom. Na njih ovde ne računam više.

Uzgred, ne bih ja baš žurio sa procenama ko će i kako će preuzeti STUP kao firmu... Izgleda da će prvo u stečaj, pa odatle kako poverioci odluče (imaju lizinge kod NLB i Erste, kredit kod Fonda za razvoj, pa gradsko komunalno preduzeće, Knez Petrol... lista poverliaca je dugačka). Dabić kao najveći akcionar će se po svemu sudeći izvući neokrznut, pošto koliko čujem niko od nadležnih organa ni ne planira da preispita njegovu ulogu u svemu ovome, naročito u ovom falsifikovanju dokumentacije.

1000050595.jpg
 
TransJug (tj. njegova filijala Pantransport) je odustao od kupovine, između ostalog jer su provalili da je Dabić falsifikovao ovlašćenja malih akcionara za prodaju akcija da bi napumpao sebe na 51+%. Već su bili kupili gorivo i rezervne delove, a i dalje vrše prevoz učenika po nekom neformalnom dogovoru sa gradskom upravom. Na njih ovde ne računam više.

Uzgred, ne bih ja baš žurio sa procenama ko će i kako će preuzeti STUP kao firmu... Izgleda da će prvo u stečaj, pa odatle kako poverioci odluče (imaju lizinge kod NLB i Erste, kredit kod Fonda za razvoj, pa gradsko komunalno preduzeće, Knez Petrol... lista poverliaca je dugačka). Dabić kao najveći akcionar će se po svemu sudeći izvući neokrznut, pošto koliko čujem niko od nadležnih organa ni ne planira da preispita njegovu ulogu u svemu ovome, naročito u ovom falsifikovanju dokumentacije.

Pogledajte prilog 228662
Trans Jug je samo deo Pantransporta, nije isto. Vlasništvo dele sa Sagom Trans i Dumecom. Možda se promenio plan, pa su odlučili da sami uzmu Stup, bez Sage i Dumeca.
 
Trans Jug je samo deo Pantransporta, nije isto. Vlasništvo dele sa Sagom Trans i Dumecom.
Dumeco je pre dve godine prodao svoje vlasništvo Gradu Pančevu, tako da je sad vlasnička struktura:
Saga Trans D.O.O. Leštane - 64,67%
Trans-Jug D.O.O. Obrenovac - 32,33%
Grad Pančevo - 3,00%
Navodno je bio problem zbog ovih 3% koje Pančevo ima u vlasništvu, pa se sada pregovara samo sa Jugom. Saga je verovatno nezainteresovana ili nema kapital da učestvuje u kupovini Stupa.
 
Dumeco je pre dve godine prodao svoje vlasništvo Gradu Pančevu, tako da je sad vlasnička struktura:
Saga Trans D.O.O. Leštane - 64,67%
Trans-Jug D.O.O. Obrenovac - 32,33%
Grad Pančevo - 3,00%
Navodno je bio problem zbog ovih 3% koje Pančevo ima u vlasništvu, pa se sada pregovara samo sa Jugom. Saga je verovatno nezainteresovana ili nema kapital da učestvuje u kupovini Stupa.
Vrlo moguće da su nakon ovog što je @leethium naveo ipak odustali, a Trans jug je zainteresovan i pored svega toga.
A inače ja mislim da je Pančevo svakako imalo 3% od početka, tako da je Dumeco prodao svoj deo Sagi, što se vidi i u procentima vlasništva jer su sva 3 prevoznika imala 32.33% vlasništva, a Pančevo 3%
 
Čim direktor STUP-a pominje sakrivanje informacija moguće da misli na tu aferu sa falsifikovanjem punomoćja, i ovako se zna da se u Srbiji mali akcionari tretiraju kao trinaesto prase.

Inače do pre dva meseca je direktor bio Goran Prijović, onda je magično prešao u Pantransport a STUP su uvalili dotadašnjem šefu tehničkog pregleda Aleksandru Predi. Sad čujem da je Pantransport na sastanku sa radnicima tražio da se isti taj Prijović vrati da bude direktor. Pa to ni u Monti Pajtonu nema, da nego uništi firmu, ode malo pre nego što se sve raspadne i onda se vraća kao spasilac sa novom firmom.

U svakom slučaju, mislim da im više ni Jug ne može pomoći. Za 4-5 dana ispunjavaju pretpostavku trajnije nesposobnosti plaćanja, a uz dokazanu nesposobnost i imbecilnost najvećeg akcionara sumnjam da će poverioci imati mnogo strpljenja tako da me ne bi čudilo da već sledeće nedelje bude podnet predlog za otvaranje stečaja. Na kraju krajeva, i direktor je svestan toga.
 
Колона градских аутобуса од Транс Југа, око 30-40 комада, иде од Новог Сада ка Суботици. Пола су бели, пола су црвени. Бели су нови Отокари колико сам могао да видим. Сви имају на дисплеју натпис „ГРАД СУБОТИЦА“.
 
Колона градских аутобуса од Транс Југа, око 30-40 комада, иде од Новог Сада ка Суботици. Пола су бели, пола су црвени. Бели су нови Отокари колико сам могао да видим. Сви имају на дисплеју натпис „ГРАД СУБОТИЦА“.
Ay, није ваљда крај Сутранса тако близу? :(
 
Žuti "citaro" iz Njemačke (nije nov kao iz Snsstrele), koji već duže vreme šparta u redovima Sirmiumbusa na liniji od Mitrovice do Sremske Rače.

Ono što je zanimljivo jeste obilaženje kilometarske kolone kamiona na graničnom prelazu na Sremskoj Rači, samo mimoilaženje i prolazak bez zaustavljanja kroz sam prelaz (ne prelazi Savu, već se u međuzoni pred mostom odvaja desno).

Usputna fotka dok sam mu ostavio prostora da obiđe kamione (koji po ceo dan prelaze pišljivu granicu zbog nesposobnosti samog sistema i nedovoljno službenika).

IMG_20250213_190309.jpg
 
Od danas Trans Jug prevozi subotičane..
Potpisan ugovor na 15 godina! :kum:

Нисам разумео, ликвидирају Сутранс (АТП Панчево сценарио) или га утапају у Транс Југ?
 
Likvidiraju Sutrans. Ovo malo autobusa što vredi će rasprodati i od toga isplatiti otpremnine onim radnicima koji ne prelaze u Trans-jug.

Inače, STUP od danas ispunjava zakonske pretpostavke za stečaj (pretpostavka trajnije nesposobnosti plaćanja, 45 dana traje blokada u iznosu od preko 35 miliona dinara) tako da je pitanje dana kad će taj proces započeti.
 
Шта ће бити са старим трамвајем у кругу Сутранса?
 
Vrh