Ne razumem poentu botovanja i zbog čega se silne naše pare daju na to.
Šta, kao, neko će da pročita pedeset komentara koji veličaju vlast i odlučiće da promeni mišljenje?
Ima više rezona iza toga, jedan od njih je rezon SNSa i marketing timova da, ako sredovečna osoba koja nije upoznata sa pojmom i konceptom botova i plaćenih komentara, ode na sajtove i vidi nizove podržavajućih komentara, i nizove pohvala i pluseva, da će to da utiče na nju da stekne utisak da je veliki deo naroda za SNS, i to sa razlogom ("čim ih toliko vole, mora da postoji razlog").
Istina je da se slične taktike koriste i na zapadu, samo u drukčijim formama. Recimo, u vidu lažnih pozitivnih recenzija i komentara za neki proizvod na online prodavnicama. I nažalost, to donekle radi tamo.
Problem je samo što SNS ne kapira skroz, a marketing agencije i pokvareni Mosad duet (savetnici Nelečenog iz Ciona) im neće reći, da u Srbiji, onaj ko je dovoljno sposoban da "barata" internetom i sredstvima informisanja, je dovoljno sposoban i da zna da je istina daleeeko od onoga što pišu botovi, govore Jovane Jeremić i Dragani Vučičevići, Deformeri i Pinkovi, i daleko od onoga što se kliče na SNS mitinzima. A s druge strane, oni koji veruju u sve to (penzosi, ruralne sredine i neobrazovani ljudi (čast izuzecima)) oni se internet sredstvima i ne bave, ili ih koriste jako površno. Već slušaju upravo Pink, Vučičeviće, Deformer... Dakle njima ne treba ubeđivanje, jer oni po portalimai ne obitavaju toliko.
E sad, mislim da ima još jedna komponenta, a to je da SNS tim bombardovanjem botinama i pamfletima ide na taktiku "1000 puta ponovljena laž postaje istina". Bombardovanje tvrdnjama sve dok i oni mlitavo informisani ne naprave "kratak spoj" i ne poveruju, recimo, da je Šolak zaista bio premijer. Jer ima i toga, kako vreme ide, kako ljudi pamte i zaboravljaju sve više, kako idu godine, problemi, pa čak i senilnost kod nekih (jbg, sa starošću) tako postaje lakše da se neko ko nije usidren u svojim stavovima, zanese u razne laži. Pa i da je Šolak bio premijer, a Tadić bacio 600 miliona evra za fudbal.
Treći razlog i faktor mislim da je SNSov pokušaj da preplavljivanjem interneta botinama i jednoumljem, vremenom indirektno ubedi opoziciju i protivnike da je tipa 80% Srbije za SNS i da je stoga uzalud boriti se protiv njih.
Sve mi to deluje kao nešto što bi mogao da bude rezon i pristup, kako marketinških agencija koje rade za Nelečenog, tako i one dvojice Cionističkih Mosadovaca koji mu konstantno kroje kampanju i promovišu ideju da se uspostavi hegemonija i monopol nad mišljenjima, i da se svaka opozicija ubije, oblati ili demorališe i satre u korenu pre nego što okupi i 10% glasača.
Zato je potrebno i neophodno KONSTANTNO se edukovati o političmarima i njihovim taktikama, da se spozna neprijatelj i predvide njegove taktike. Inače obični ljudi nemaju nikakve šanse u borbi protiv njih. Tužno je, cimanje je, ali jbg, mora tako.