Šta je novo?

Istorija JGP-a

Гледам синић серију Недеља, радња епизоде у 1980. години, сцена у аутобусу снимљена унутар Лејланда, пошто ГСП нема ни један други стари аутобус сачуван. Сцена пред кућом цвећа, иста година, долазe доста млађи аутобуси као са туристима из Словеније.
Колико је ГСП глупо размишљао кад је секао све старе аутобусе, могао је макар она два сређена за филм Фантом да прода некој филмској кући.
 
Mogli su da ih koriste za iznajmljivanje za razne manifestacije, dešavanja, snimanja filmova i sl.
 
За пар година кад неко буде снимао нпр. тематику 80их, 90их, па и почетак 2000их, убациваће или неке немачке аутобусе које нађу на отпадима, или најстарије који буду тад у ГСП.
 
Гледам синић серију Недеља, радња епизоде у 1980. години, сцена у аутобусу снимљена унутар Лејланда, пошто ГСП нема ни један други стари аутобус сачуван. Сцена пред кућом цвећа, иста година, долазe доста млађи аутобуси као са туристима из Словеније.
Колико је ГСП глупо размишљао кад је секао све старе аутобусе, могао је макар она два сређена за филм Фантом да прода некој филмској кући.
Kacio sam slike onog tramvaja na putu za Belgiju. Ni od njega ne bi ostalo nista da nekako nisu saznali i otkupili ga na kilo. Sto se buseva iz '80-ih tice,imali smo gomilu buseva koji su tamo '98. izasli na ulice kao sto je IK-4,MAN sklapan u AM je opstao jos neku godinu ali sve je postalo peopeo i dim...
 
И Лејланд је сачуван личном иницијативом, а не системском бригом. Нажалост о аутобусима нема ко да се брине. Видели смо немар музеја науке и технике.
 
Jedina nada za gradske je Su-trans.
A za Prigradske / Međugradske vojska, policija i institut u Vinči.

Još ispade da ćemk morati da idemo u Poljsku da gledamo IK-160. 🤦‍♂️
Полако и војска и полиција избацују старе аутобусе. Мислим да су све Саносе расходовали.
Винча има Тамове и једног Фапа из 90их. Ваљало би да неке филмаџије узму та возила за фундус, или ће нам у будућности старе аутобусе глумити само Лејланд и Пионир. Су-транс, нажалост прича се да му прети гашење.
Тужна истина је да Ик-160 има више у Пољској сачуваних него код нас. Музеј науке и технике је ту главни кривац, заједно са ГСП који глуми да има некакав музеј. Икарбус исто једним делом сноси кривицу.
 
Jedina nada za gradske je Su-trans.
A za Prigradske / Međugradske vojska, policija i institut u Vinči.

Još ispade da ćemk morati da idemo u Poljsku da gledamo IK-160. 🤦‍♂️
Bogami kako to ide ko nas bolje mi da se spremimo da uradimo nešto po tom pitanju. Pisanje ovde, i kukanje, nit tvoje nit moje, neće pomoći.

I da, tuga je kada zemlja koja je nekada imala ogromnu industriju vozila, em spala do te mere da ne može više da ih ima(ovde prvenstveno mislim na fabrike koje su mogle i dalje raditi nakon što je Jugoslavija prestala da postoji), em ne čuva ni jedan, fizički trag koji bi to i dokazao.... Naprdno u 3pm.
 
Teško da mu tu možemo išta. Nemaš ti kod nas dovoljno entuzijasta za to, a za sve treba i novac.
 
Оно што би могло да се уради, јесте да се контактира СУ транс, и да им се предложи да донирају своје старе аутобусе најбољем техничком музеју у држави, музеју Жеравица. Алтернатива може да буде локална, тзв. Мини Југославија, Југоленд, тематски парк. Они су скоро од музеја ваздухопловства добили авион Јастреб за експонат. Стари Икари би у том друштву могли да буду чак и у возном стању, да возе туристе.
 
Teško da mu tu možemo išta. Nemaš ti kod nas dovoljno entuzijasta za to, a za sve treba i novac.
To mi je poznato, više sam mislio na akcije da se "nadležni" nateraju da odrade svoju dužnost koju treba da urade, a to je prezervacija.
 
Надлежни су ту главни проблем, музеј науке и технике на првом месту, и ГСП. Ту треба да постоји притисак, али за многе моделе је сад касно нажалост.
 
1977.
Screenshot (4784).png
 
Колико је ГСП глупо размишљао кад је секао све старе аутобусе, могао је макар она два сређена за филм Фантом да прода некој филмској кући.
Problem je što GSP ne zna ni svoju istoriju. Više znamo nas nekoliko članova foruma od njih.
 
Има и тамо људи који нешто знају, али кључни руководиоци су скроз незаинтересовани.
 
Prigradski IK-103 sa dvokrilnim vratima,vrlo interesantan primerak.Po prednjoj steni,rekao bih da je čak i malo stariji,tipa oko 2001/2.
 
Da vas razočaram, to na slici je samo neka vrsta ilustracije, ko zna šta se to prodaje.
 
С обзиром да су таблице ТС, а адреса огласа Трстеник, вероватно је то тај аутобус.
Зна ли неко да ли су још читави Икари 105 Мостоградње?
И био је неки Ик-111 или 110 преправљен у кампера на огласима пре око 10 година, зна ли се ишта о њему?
 
Vrh