To na 65 radilo je vrlo lepo. Solo manovi su radili i stvarno je bus stizao u predviđeno vreme. Imali su dve antene - jednu veću na sredini krova napred i drugu manju, na posebnom nosaču iznad desnog retrovizora.
1992. bila je ujedno definitivni kraj bilo kakve normalnosti u ovoj zemlji. Kad je trebalo nastaviti sa uvođenjem savremenih tehnologija, došli su ratovi, sankcije, preživljavanje...
Semafor na izlasku iz Svetogorske u Takovsku davao je prednost autobusima i trolejbusima iz srednje, žute, trake. U redovnom programu beli semafor je prvo puštao vozila GSP, pa ostale, ali je pravio razliku i kad bi bilo više vozila u žutoj, nije puštao Svetogorsku dok ona ne prođu. Mada, veliki brj vozača 41 nije desno skretao iz srednje već iz desne zbog skretnice i tako je gubio prednost semafora. Ulaskom u žutu, još od Palmotićeve, dobijala se prednost od dva tri ciklusa semafora i raskrsnica prolazila skoro bez čekanja, ili tek koliko da se se semafor promeni. 28 je isto, mbogo značilo da ne čeka vozila koja idu u Svetogorsku dok skreće levo, posebno što je to skretanje na mreži bilo komplikovano - ukrštanje i ulivnica i tražilo je pažnju.
Ta raskrsnica imala je inače poseban tretman, izmešu ostalog što je tuda prolazila 65, a tu su vozila gubila mnogo vremena i displej kod Politike davao bi pogrešnu info. Na njoj je eksperimentalno bio postavljen i merač buke, koji se uključivao kad se dostigne zadati prag. On je neslavno završio kad ga je jedan auto ugurao u prodavnicu na ćošku.
Radio stanice su dugo funkcionisale (do kraja veka, otprilike, dolaska novih i grka i otpisivanja velikog broja starih). Najduže su ostale na trolejbusima, gde ih je početku imao svaki, a kasnije sve manje. Bile su jako korisne u obaveštavanju o kvarovima vozila, zastojima zbog mreže, saobraćaja, demonstracija... Kasnije su telefoni preuzeli tu ulogu, ali nije bilo slušanja radio saobraćaja. Otpravnik bi kod poremaćaja u hodu kratio, preusmeravao vozila i devedesetih su trole ubedljivo najbolje funkcionisale, između ostalog zahvaljujući i radiostanicama. Mikrofon na spiralnom kablu bio je zakačen na levom stubu šoferke, a stanica u zaključanoj kutiji iznad glave vozača, samo sa prorezom za prekidač. Mnogo glava je o njih okrvavljeno.
Trole su radile na prvom kanalu, autobusi, kontrola saobraćaja i lutajući referenti sa ručnim stanicama na drugom, a servisni deo na trećem. Sve je nadgledao, slušao i koordinisao veliki brat - dispečerski centar.
"Trolejbus xx zove Banjicu."
"Javlja se Banjica".
"Pristavi kafu". Bilo je i toga iako nije bilo dozvoljeno.