Šta je novo?

Industrija Srbije

Шта би са новом фабриком аутомобила? Зар не рече да ће да нам објави крајем јуна дал ће је бити или не...
 
Pominjao je da su u pregovorima sa 2 proizvodjača.

Mada trenutak je baš loš, autoindustrija stoji baš loše trenutno.
 
И на крају од најављене две ауто фабрике добићемо развојни центар за Ривиан?
 
Verujem da je bilo priče oko fabrika, ali u svetu u kojem se ne zna hoće li biti dovoljno električne energije u narednih pola godine, svaka priča o investicijama je deplasirana...
Koji investitor bi sada planirao gradnju fabrika kad vidi da mu se glavna tržišta za plasman proizvoda ruše i tonu u haos?
Ljudi bre nemaju pare da plate račun za grejanje i struju, ko će da kupi automobil?
 
Screenshot (2266).png
 
Извозили у Пољску, Турску, СССР, једним делом и у Кину, а сада увозимо из тих истих држава.
 
Подсећа мало на ФИАТ 680 али није. Може бити и неки модел из САД само склопљен.
 
Ovo sam video pre nekoliko dana, i nema bas puno veze sa temom Industrija Srbije, ali se nekako nadovezuje na ove slike autobusa iz bivse YU.
 
Овај батица иде по форумима и Фб групама и купи туђе слике и текстове и прави Јутјуб клипове који циљају на популацију југоносталгичара и тако има сигурне прегледе.

Koнкретно је овде узео (нећу бити грубљи) текст од чувеног wulfy-ja са форума autobusi.org и на његовим писањима и сликама направио свој клип. https://autobusi.org/forum/index.php?topic=11108.0

Али оно, људи све мање читају.
 
Da, a i komentari su mu ponekad diskutabilni.
No, to ne umanjuje Tamov prodor na američko tržište.
Autobuska industrija SFRJ bila je prilično moćna i u jednom dugom periodu, što uz licence, što uz sopstvene ideje, stvarala vrlo moćna vozila. Pola Afrike se vozilo u dubravama na kamionskim šasijama (motor napred), a mogu da zamislim kako su se Poljaci sedamdesetih i početkom osamdesetih oduševljavali sanosima (od s14, preko s314 do s415) posle njihovih jelčeva (šteta je jedino što su im tamo ugrađivani baš ti motori).
Pravljeni su autobusi u Ljubljani, Zagrebu, Novom Sadu, Skoplju uz učestvovanje industrije cele zemlje. I sa toliko proizvođača i toliko filozofija proizvodnje autobusa, tržište je bilo potpuno pokriveno u svim segmentima. Jedino nam je tokom sedamdesetih nedostajao visokoturistički autobus, što je nadoknađavano uvozom setri i neoplana, a kasnije, sa osnaživanjem prevoznika i vanhoolova.
Kad u Skoplju osvoje proizvodnju s315.21, a u Zagrebu dubrave 1427 i 28 (na istoj osnovi, licencno O303), delimično je i ta rupa bila popunjena.
Svima je nedostajao kapacitetniji motor i to je nadoknađivano uvozom, mada je Famos na postojeći 10l linijski motor dodao turbinu i riječku pumpu.
Onda se država raspala i nijedan proizvođač nije opstao. Pre ili kasnije, svi su nestali. Šteta. Bila jednom jedna zemlja!
 
Odlicna fabrika u Ratkovu.

Neverovatno koliko postajemo uspesna zemlja.

Stvarno svaka cast Branku Babicu!! Svakako i Vladimiru Stankovicu sto je uradio ovako visoku produkciju


300k views za 2 dana.
 
Vrh