Šta je novo?

Industrija Srbije

Problem sa zagađenjem mogao se rešiti na razne načine,da je nisu dosmanlije dokrajčili! Veoma su dobre ove slike iz drona,jasno se može videti šta je ,,demokratija'' donela u Srbiju! Možda bi pogoni mogli da se preurede za namensku industriju,vojska bi dobila tempo proizvodnje koji bi mogao znatno više da zadovolji potrebe za odbranu naše zemlje,a Loznica i taj kraj bi bili ekonomski sigurni.
 
Poslednja izmena:
Sad se onako zarasla uklapa u ekološku sliku. Zato me je i podsetila na Pripjat i černbiljsku okolinu.
Sad tako nevino, ušuškano u zelenilo, deluje, a toliko otrova ispalilo.
I, ruku na srce, izgradila je Loznicu, i grad je decenijama od nje živeo. RIP.
 
Вискоза је више пута горела у последњих 20 година и лепо је очерупана, мислим да је покупљено све што се могло украсти од метала.
 
Srbijanka Valjevo

srbijanka4-880x495.jpg


6092.jpg
 
Magnohrom Kraljevo

magnohrom-ocekuje-novog-gazdu.jpg

Po privatizaciji od Strane Mitala 2007. godine mašine prodate, ostali goli zidovi i rudnici..
 
Poslednja izmena:
Свака општина има неког пропалог гиганта. Ако не фабрику, онда пољопривредни комбинат, грађевинско предузеће или аутотранспортно предузеће.
 
Problem sa zagađenjem mogao se rešiti na razne načine,da je nisu dosmanlije dokrajčili! Veoma su dobre ove slike iz drona,jasno se može videti šta je ,,demokratija'' donela u Srbiju! Možda bi pogoni mogli da se preurede za namensku industriju,vojska bi dobila tempo proizvodnje koji bi mogao znatno više da zadovolji potrebe za odbranu naše zemlje,a Loznica i taj kraj bi bili ekonomski sigurni.
Na žalost, to je nemoguće...
Loznica nema radnu snagu u odgovarajućim kvalifikacijama da bi radili manje više bilo šta za namensku industriju... npr oklopna vozila i sl... :(
 
Није баш ни једноставно превести хемијску индустрију у наменску пошто се ради о погонима скроз друге намене. А није ни да нам нешто претерано упошљена наменска индустрија изузев производње муниције.
 
 
 
 
Veliki problemi za zaposlene, ceo Kragujevac i državu u celini.
Odavno se vidi da fabrika umire, integracija Fiata u Stelantis i korona su odložili i poništili prethodne priče i ideje o novom modelu koji bi, kao i 500l svojevremeno, bio generator bdp.
Ovako bojim se da je ova priča o e modelu, s obzirom da se prolongira na 2 gosine, samo magla kojom bi se maskiralo pravo stanje - radnici ostaju bez posla.
Nudi im se rad u inostranstvu i i ugovori na dve godine, uz platu od 900 - 1900€ i bonuse pre i posle.
Sve u svemu, epizoda sa Fiatom se privodi. Kako če se država sa njima raskusurati, videćemo.
 
Можда би на кратак рок могли да направе неки договор са Реџеп ефендијом, да склапају "типа" овде, јер има прођу на локалном тржишту.
То су, наравно, занемарљиве количине, ал да раде бар нешто.
 
Veliki problemi za zaposlene, ceo Kragujevac i državu u celini.
Odavno se vidi da fabrika umire, integracija Fiata u Stelantis i korona su odložili i poništili prethodne priče i ideje o novom modelu koji bi, kao i 500l svojevremeno, bio generator bdp.
Ovako bojim se da je ova priča o e modelu, s obzirom da se prolongira na 2 gosine, samo magla kojom bi se maskiralo pravo stanje - radnici ostaju bez posla.
Nudi im se rad u inostranstvu i i ugovori na dve godine, uz platu od 900 - 1900€ i bonuse pre i posle.
Sve u svemu, epizoda sa Fiatom se privodi. Kako če se država sa njima raskusurati, videćemo.
Nijedna fabrika se ne odrice tako lako velikog broja obucenih radnika, kao sto sada rade kod nas, jer je iskusan radnik pravo bogatstvo i velika usteda za firmu. Moguce je da je proizvodnja elektricnih automobila jednostavnija sa manje delova za ugradnju i vecom automatizacijom sto znaci da im verovatno veliki deo sadasnje radne snage nece ni da bude potreban. Pod uslovom da se uopste ostvari ta prica sa elektricnim automobilima, investicije iz Eu prate politicku klimu daleko vise nego cistu ekonomsku logiku, a mi tu ne stojimo bas povoljno trenutno a stvari idu ka jos gorem.
 
Vrh