Šta je novo?

IMT

Стварно велики пропуст да не направе везу Јапанске и Европске са патрљком Ђорђа Станојевића.
 
Pritom na ranom javnom uvidu je ucrtana smernica za povezivanje tri blokovske saobraćajnice (Evropska, Japanska, Gandijeva).
 
Kako ja ovo razumem, ovde uopste nije pokriven prostor koji zauzima glavna hala IMT-a? Jel nesto ne vidim ili ce to tek biti razmatrano? Ako je tako, mozda jos ima nade da se Japanska i Evropska produze do ovog novoplaniranog kruznog toka.
 
Tako sam i ja shvatio. Nije povezano jer zapadni deo nije obuhvaćen planom dok je u istočnom obuhvaćenim planom predviđena saobraćajnica u toj osi do granice plana.
 
Imaš pravo, u okviru granice plana na RJU i sada na JU nije deo gde su glavne hale. Granica plana označena ljubičastom isprekidanom linijom.

imtrju.jpg
 
Добро је, има наде још :D A oтприлике туда планирају и коридор за трећу линију метроа. Вероватно се прво руши овај део до интерне саобраћајнице у дуж целог фабричког круга, беше то фабрика одливака. Колико видим, у плану је рушење оних кућица уз Јурија Гагарина око оне чудне уличице Првомајске.
 
Na osnovu pdr planova ucrtao sam glavne planirane saobracajnice:

zutom bojom su ucrtane saobracajnice 2+2, narandzastom 1+1. Ovo crveno je saobracajnica koj ace po mojoj proceni verovatno biti uradjena u formatu 2+2, zato sto vec postoji zapoceti patrljak u Zemunskoj ulici a taj ceo potez je ispod dalekovoda tako da tu nece moci nista da se gradi.
Bice kruzni tok kod Roda centra, da se koliko toliko resi problem one zgrade Airport city-ja koja je prekinula logicnu vezu Zemunske i Omladinskih Brigada.
 

Prilozi

  • imt.jpg
    imt.jpg
    441,4 KB · Pregleda: 944
Mislim da to, u najvecem delu Zemunske, fizicki nije izvodljivo, tj nema dovoljno prostora za ubacivanje jos 2 trake (sem ako ne ukinu sva parking mesta, ali to bi znacilo potpuni haos u tom delu grada, i sad je muka za parkiranje.)
 
Naravno da ima mesta. Ne može 50'ak parking mesta i drveće da bude važnije od proširivanje tog jedinog dela koji je 2+2

Možda čak drveće ne ne smeta.
 
Дрвеће може да се пресади, сад имамо машину за то. А паркинг је ваљда ту био због фабрике, а ње више нема.
 
A što se ova sklepotina ne ruši? Šta je to, neka drevna rimska katedrala? Mesto u kome je započeo Prvi srpski ustanak? Rodna kuća Dragog vođe? :kafa:
Sklepotina.jpg
 
Вероватно то држи неко кога неће да дирају.
 
Пре ће бити да кошта пара, па је то проблем. Скупо је земљиште ту.
 
Pa razumem, ali ovo...
NBG.jpg

Ovo je stvarno...
oh-god-praying.gif



Još pola tog bloka određeno za rušenje i komadanje a oni tu provlače neke sokake i vijuge ko da se radi o Kalemegdanu a ne o raspalim otpisanim skladištima...
 
Па сервис је приватно власништво, експропријација због пута мора да се плати - дебело, милиони евра су у питању, и онда се гледа да се то избегне и стога пут кривуда.

А нема више "предвиђеног за рушење", може да руши онај чије је. Или да не руши, ако му се не руши. Владавина права, тако то зову.
 
Ako sam dobro protumačio ono što je okačio Igor, rušiće se taj tu deo uz Zemunsku, neće biti kružnog toka, a ipak će postojati veza Evropske i Japanske sa Onladinskih brigada, doduše ne onako kako bi bilo logično, da to budu dve zasebne ulice koje bi se nadovezale na ulicu koja trenutno povezuje zapadni deo Airpost city-ja i Rodu sa Omladinskih brigada, a u produžetku je Đorđa Stanojevića.

P.S.
U međuvremenu se pojavio Benderov post, tako da nisam više siguran šta će da bude, jer jedan plan kaže jedno, a drugi kaže drugo.



 
Што као засебне улице, кад су то само раздвојени смерови. Иначе, иницијално нису ни биле замишљене као улице, него као интерне саобраћајнице. Број трака и "енглеска" полукружна ократања су решење саоб. инжењера Јосипа Свободе (архитекте блокова 61-64 су мислиле да је претерано).
 
Inicijalno nije bilo zamišljeno ni da blok 65 postane stambeno - poslovni, niti da NBG postane poslovna zona, niti da se međuprostor u izgrađenim blokovima popunjava novogradnjom.
 
Vrh