Šta je novo?

IKEA Srbija i AVA shopping park

Da, Ikea i nema ništa drugo da ponudi. Lidl bi bio pun pogodak na toj lokaciji, jer bi bio najbliži Lidl za dobar deo Grocke i prigradski deo Voždovca. Mislim da bi tu mlatili pare samo tako.
 
ево још један Икеа ритејл парк у Нотингему. и његова локација и 3Д снимак, да видите о чему се ту ради:

Capture.JPG
 
Somi fala na ispavci. Ne vidim poentu u Lindi ili nekoj prehrambenoj prodavnici u sred ničega na obilaznici.
 
Да ли је бесплатна достава за онлајн наруџбине?
 
Besplatno je samo kad kupiš online a odeš da preuzmeš lično u Bubanj potoku. Postoji dostava kod EXTRA CENTRA, mislim da je 499 dinara, a ima i paketne isporuke sitnijih stvari koje ti dostavljaju na kuću i koja varira po kilaži. Naravno, tu je i redovna isporuka kabastijih stvari.

Pored Srđanovog linka koji te vodi na uobičajene vidove isporuke, evo i prečice za lično preuzimanje u IKEI i preuzimanje kod EXTRA CENTRA (zove se Click&Collect):

https://www.ikea.com/rs/sr/customer-ser ... k-collect/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796555#p796555:o4dj62bd je napisao(la):
vucko » Sre Nov 25, 2020 9:48 pm[/url]":o4dj62bd]Somi fala na ispavci. Ne vidim poentu u Lindi ili nekoj prehrambenoj prodavnici u sred ničega na obilaznici.

Ne žive ljudi samo u krugu dvojke...
 
тако је. можда би била на обилазници, али би јој гравитирало око 100к људи из тог дела Београда, плус транзитни путници којим би одговарало да имају нормалан супермакрет на путу
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796699#p796699:3fv99gca je napisao(la):
JohnnyLee » 26 Nov 2020, 10:59[/url]":3fv99gca]тако је. можда би била на обилазници, али би јој гравитирало око 100к људи из тог дела Београда, плус транзитни путници којим би одговарало да имају нормалан супермакрет на путу

Upravo to, gradnjom lidla tu bi se pokrio Vrčin, Beli Potok, Zuce i Leštane - a to je nemali broj ljudi. Iako deluje da je Ikea usred ničega to je veoma živ grad pošto se tu svakog dana kreću ljudi na posao u grad a vraćaju se istog popodneva.
 
Mislim da je bilo bolje da IKEU otvore negde bliže gradu, Novi Beograd na primer, ovako je daleko. MIslim da je bliže, da bi moja žena išla svake nedelje tamo, pošto malo malo otvara njihov sajt i nalazi nešto korisno i lepo. A ovako ništa. Zavisiš od njihove dostave koja je spora i nije jeftina. Otvorili su posao nekim felama, taksistima, prevoznicima, meni je na primer garnituru prevezla agencija za selidbe Milošević. Imaju i tu uslugu, u stvari imaju svi koji imaju neki kamiončić, videli da može da se ugrade. Jednom sam nosio garnišne u autobusu GSP-a, malo nezgodno par puta sam udario neke putnike, ali šta da radim.
Ta daljina možda radi u Švedskoj i po Evropi, ovde je bolje biti bliže mušterijama.
 
IKEA je namenjena motorizovanom kupcu.
Budimpešta, Zagreb, Sofija, Solun, i naravno na Zapadu - svuda je van grada. Sad uvode novi koncept downtown radnje u Beču čini mi se.
Imaju i bus linije do njih ali nije to to.
Odlično rešenje za naš uslov bili bi vozovi - postojeća IKEA je pored pruge. Druga bi mogla isto da bude pored prge i blizu stanice - možda Bataja, Zemun Polje ili još bolje na novom aerodromskom kraku. Voz bi bio odlična osnova za još komercijlnih sadržaja na tom mestu.
 
Ја сам моторизован па ме смара да идем у Икеу, толико је далеко :)
Потпуно разумем ненсава, гомила неких ситница би се купила да је ближе, овако све чека неку већу куповину :D Бар су на почетку имали у граду изложбени салон...
 
Da, malo kome je nausput. Ni ja ne idem iako mi je blizu, samo 20 minuta vožnje. Ipak misli da je stvar navike. Ni sa NBG se ne gubi mnogo vremena a ni goriva jer se može ići autoputem. Mene recimo ne mrzi da idem do Zmaj tržnog centra koji mi hje triput dalji nego Ikea, ali on ima sadržaje koji su mi potrebni. Isto važi i za Roda-extra centar. Tamo idem svakioh par meseci a u Ikeu sam išao samo jednom, u januaru ove godine.
 
Икеа је на правој локацији где треба, то што партијски пацови нису размишљали о прављењу железничког стајалишта, иако је пруга одмах поред, то је проблем у недостатку мозга и смисла за реалност, а не локације
 
Ta pruga je trenutno pod remontom, kao što znamo, a dogradnje i proširenja suuvek moguća. Napraviti još jedan kolosek, staviti između njih peron i podvožnjak. To nije neka megainvesticija, a mogla bi i Ikea kao ekološki odgovorna kompanija da učestvuje.
 
Ikea nije radnja u koju se ide svaki dan. Plus, auto-putem je 10-ak minuta vožnje ako nije zastoj na Gazeli. Lokacija je savršena za automobil.
 
savršena je za automobil, ali ima nas ovde koji nemamo auto. IKEA prodaje i razne sitnice a ne samo krupne komade nameštaja i sad za te sitnice treba da se organizuje transport koji bi bio lakši ukoliko je radnje bliže gradu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796817#p796817:36a5bwsc je napisao(la):
astrodule » Thu Nov 26, 2020 3:00 pm[/url]":36a5bwsc]Ikea nije radnja u koju se ide svaki dan. Plus, auto-putem je 10-ak minuta vožnje ako nije zastoj na Gazeli. Lokacija je savršena za automobil.

Sinoć oko 17h mi je trebalo od Palate pravde do Ikee nekih 20 minuta. Špic...

Trenutno im je radno vreme do 18h sve normalno. Posle toga ne radi restoran a bisto radi ali nije dozvoljeno da jedeš unutra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796766#p796766:jvmks4z6 je napisao(la):
tragac » 26 Nov 2020 12:42 pm[/url]":jvmks4z6]IKEA je namenjena motorizovanom kupcu.
Budimpešta, Zagreb, Sofija, Solun, i naravno na Zapadu - svuda je van grada. Sad uvode novi koncept downtown radnje u Beču čini mi se.
Imaju i bus linije do njih ali nije to to.
Odlično rešenje za naš uslov bili bi vozovi - postojeća IKEA je pored pruge. Druga bi mogla isto da bude pored prge i blizu stanice - možda Bataja, Zemun Polje ili još bolje na novom aerodromskom kraku. Voz bi bio odlična osnova za još komercijlnih sadržaja na tom mestu.
Zapravo, u Pešti nije baš izvan grada, vozi i metro do Ikee. Pa, realno, uvek je bolje tako za investitora; evo, i ovde imamo čoveka koji kaže da manje troši u Ikei jer nema auto. Bus 70 nije realna opcija. A da genijalci naprave obično žel. stajalište - ne treba nikakav dodatni kolosek, jedino treba lift do nivoa robne kuće - pa još da puste voz tom prugom na pola sata, to je previše za očekivati.

Ergo, ja da sam bio na mestu Šveđana, napravio bih bliže gradu, iako Ikeu i ovako često obilazim, čak i sa primarnom motivacijom da jedem porodično ćufte.
 
U Budimpešti smo išli prevozom do Ikee i kupovali kabaste stvari bez većih problema i sve to vozom dovezli do Beograda.

Naravno, ne možeš prevozom da kupiš orman ili krevet, ali upravo je to Ikein koncept. Kome treba prevoz, mora da doplati.

Showroom sa sitnicama u centu grada bi bio odlična ideja. Ali to bi morala da bude velika prodavnica, veličine minimum Eurosalona. Eno ga kod Fontane idelan objekat za tako nešto - Robna kuća.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794260#p794260:2p6rx21v je napisao(la):
vucko » 17 Nov 2020 10:49 pm[/url]":2p6rx21v]Ikea za siromašne to jest JYsk se otvara u Južnom Bulevaru 65 na Vračaru 5.11.2020. iznad velike Idee. Ne znam da li to znači da se gasi JYSK u Avivu.

Nemoj da mi vredjas Jysk :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796819#p796819:v98f364h je napisao(la):
nensav » 26 Nov 2020 03:07 pm[/url]":v98f364h]savršena je za automobil, ali ima nas ovde koji nemamo auto. IKEA prodaje i razne sitnice a ne samo krupne komade nameštaja i sad za te sitnice treba da se organizuje transport koji bi bio lakši ukoliko je radnje bliže gradu


Ikea radi dostavu na kucnu adresu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796835#p796835:1fsgz9n9 je napisao(la):
Пантограф » 26 Nov 2020 03:37 pm[/url]":1fsgz9n9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796766#p796766:1fsgz9n9 je napisao(la):
tragac » 26 Nov 2020 12:42 pm[/url]":1fsgz9n9]IKEA je namenjena motorizovanom kupcu.
Budimpešta, Zagreb, Sofija, Solun, i naravno na Zapadu - svuda je van grada. Sad uvode novi koncept downtown radnje u Beču čini mi se.
Imaju i bus linije do njih ali nije to to.
Odlično rešenje za naš uslov bili bi vozovi - postojeća IKEA je pored pruge. Druga bi mogla isto da bude pored prge i blizu stanice - možda Bataja, Zemun Polje ili još bolje na novom aerodromskom kraku. Voz bi bio odlična osnova za još komercijlnih sadržaja na tom mestu.
Zapravo, u Pešti nije baš izvan grada, vozi i metro do Ikee. Pa, realno, uvek je bolje tako za investitora; evo, i ovde imamo čoveka koji kaže da manje troši u Ikei jer nema auto. Bus 70 nije realna opcija. A da genijalci naprave obično žel. stajalište - ne treba nikakav dodatni kolosek, jedino treba lift do nivoa robne kuće - pa još da puste voz tom prugom na pola sata, to je previše za očekivati.

Ergo, ja da sam bio na mestu Šveđana, napravio bih bliže gradu, iako Ikeu i ovako često obilazim, čak i sa primarnom motivacijom da jedem porodično ćufte.
Nije neophodno napraviti kolosek za stajalište, ali je na ovom mestu više nego preporučljivo.
To je pruga na koridoru X i u gradskoj je zoni. Potrebno je i kaislužbeno mesto - ukrsnica, a ne samo za stajalište.
Sad se i ja razmišljam da danas povedem moje na Ikeu, do koje imam samo 14 km i samo jedan semafor, al su mi te ćufte bezukusne.
 
Šta se to gradi pored robne kuće Ikea? Niču novi maloprodajni park i mnoštvo objekata FOTO

Beograd -- Kompanija "Ikea Srbija" planira da proširi svoju ponudu u Beogradu izgradnjom maloprodajnog parka.

12240768495fca303f96def461162957_w640.JPG


8529093295fca303fa6ee6118764910_w640.JPG


Naime, kako je objavljeno na zvaničnom sajtu grada Beograda, podnet je zahtev za odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu projekta izgradnje trgovinskog kompleksa "Ikea Retail park Beograd" (faze 1 – 7) i rekonstrukcije postojećeg parkinga.

Prema dostupnoj dokumentaciji, predmetna lokacija se nalazi duž auto-puta E-75 Beograd - Niš, južno od nekadašnje naplatne rampe Bubanj potok. Sa jedne strane oivičena je auto-putem, sa druge železničkom prugom Beograd – Velika Plana, a sa istočne je ograničena lokacijom sadašnje robne kuće Ikea.

U okolini se nalazi neizgrađeno zemljište i regulisano korito Zavojničke reke, kao i novoizgrađena pristupna saobraćajnica, paralelno sa auto-putem.

Prema važećoj regulativi, predmetna lokacija se nalazi u okviru površina za ostale namene – komercijalne zone i gradski centri – posebni poslovni kompleksi.

Ukupna planirana BRGP (bruto razvijena građevinska površina) za sve faze iznosi više od 32.000 kvadratnih metara.

Šta će se sve naći u okviru maloprodajnog parka?

Predviđena je izgradnja kompleksa u sedam faza.

Prvu fazu čine izrada nasipa na celoj lokaciji, izgradnja parkinga i internih kolskih i pešačkih saobraćajnica u kompleksu, sa celom pratećom podzemnom infrastrukturom i objektima.

U ovoj fazi predviđeni su i stanica javnog gradskog saobraćaja, stajalište za taksi vozila, parkirališta za bicikliste, specifična parking mesta (za lica sa posebnim potrebama, porodična parking mesta, potom mesta za vozila sa prikolicom, za zaposlene, te ona za punjenje električnih vozila).

Ukupno je projektovano 1617 mesta za parking. Od toga 358 mesta ostvareno je rekonstrukcijom postojećeg parkinga, dok je ostatak novoprojektovan.

U drugoj fazi predviđen je veliki maloprodajni objekat "Strip Mall" sa dva izdvojena maloprodajna objekta – "Cafe" i "Trafika".

Zatim, treću fazu čini maloprodajni objekat "Do It Yourself", spratnosti P+1. Četvrta faza planirana je za dva samostalna trgovinska objekta "Stand Alone 1" i "Stand Alone 2". Ugostiteljski objekat "Fast Food 1" čini petu, "Fast Food 2" šestu i na posletku "Fast Food 3" sedmu fazu.

Kako se dodaje u zvaničnoj dokumentaciji, paralelno sa izgradnjom kompleksa izvodiće se deo planirane ulice i novi kružni tok, ali oni nisu predmet ovog projekta.

Veliki deo slobodnih površina predviđen je za ozelenjavanje, a u tu svrhu izabrane su sadnice visokih lišćara, zasadi žbunja, perene i ukrasne trave i travnjaci.

Projekat bio u proceduri još prošle godine

Kako se da zaključiti iz zvaničnih spisa, za gradnju se uveliko pripremalo još prošle godine, budući da je Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove u Beogradu krajem 2019. već izdao lokacijske uslove za projekat, a pre mesec dana izdata je i izmena lokacijskih uslova za izgradnju trgovinskog objekta "Ikea Retail park Beograd".

Uz to, u septembru je Sekretarijat za zaštitu životne sredine doneo Rešenje o utvrđivanju mera i uslova zaštite životne sredine za potrebe izdavanja lokacijskih uslova za izvođenje radova na izgradnji, a Srbijavode su izdale vodne uslove.

Izvor: B92
 
Да се надовежем на @Хомерову поруку.

Јуче је инвеститор Икеа поднео "Секретаријату за заштиту животне средине", захтев за одлучивање о потреби процене утицаја на животну средину пројекта изградње овог малопродајног трговинског комплекса и паркинга.

обавештење.JPG


скице:
план1.JPG
план2.JPG
 
Vrh