[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796555#p796555:o4dj62bd je napisao(la):vucko » Sre Nov 25, 2020 9:48 pm[/url]":o4dj62bd]Somi fala na ispavci. Ne vidim poentu u Lindi ili nekoj prehrambenoj prodavnici u sred ničega na obilaznici.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796699#p796699:3fv99gca je napisao(la):JohnnyLee » 26 Nov 2020, 10:59[/url]":3fv99gca]тако је. можда би била на обилазници, али би јој гравитирало око 100к људи из тог дела Београда, плус транзитни путници којим би одговарало да имају нормалан супермакрет на путу
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796817#p796817:36a5bwsc je napisao(la):astrodule » Thu Nov 26, 2020 3:00 pm[/url]":36a5bwsc]Ikea nije radnja u koju se ide svaki dan. Plus, auto-putem je 10-ak minuta vožnje ako nije zastoj na Gazeli. Lokacija je savršena za automobil.
Zapravo, u Pešti nije baš izvan grada, vozi i metro do Ikee. Pa, realno, uvek je bolje tako za investitora; evo, i ovde imamo čoveka koji kaže da manje troši u Ikei jer nema auto. Bus 70 nije realna opcija. A da genijalci naprave obično žel. stajalište - ne treba nikakav dodatni kolosek, jedino treba lift do nivoa robne kuće - pa još da puste voz tom prugom na pola sata, to je previše za očekivati.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796766#p796766:jvmks4z6 je napisao(la):tragac » 26 Nov 2020 12:42 pm[/url]":jvmks4z6]IKEA je namenjena motorizovanom kupcu.
Budimpešta, Zagreb, Sofija, Solun, i naravno na Zapadu - svuda je van grada. Sad uvode novi koncept downtown radnje u Beču čini mi se.
Imaju i bus linije do njih ali nije to to.
Odlično rešenje za naš uslov bili bi vozovi - postojeća IKEA je pored pruge. Druga bi mogla isto da bude pored prge i blizu stanice - možda Bataja, Zemun Polje ili još bolje na novom aerodromskom kraku. Voz bi bio odlična osnova za još komercijlnih sadržaja na tom mestu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794260#p794260:2p6rx21v je napisao(la):vucko » 17 Nov 2020 10:49 pm[/url]":2p6rx21v]Ikea za siromašne to jest JYsk se otvara u Južnom Bulevaru 65 na Vračaru 5.11.2020. iznad velike Idee. Ne znam da li to znači da se gasi JYSK u Avivu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796819#p796819:v98f364h je napisao(la):nensav » 26 Nov 2020 03:07 pm[/url]":v98f364h]savršena je za automobil, ali ima nas ovde koji nemamo auto. IKEA prodaje i razne sitnice a ne samo krupne komade nameštaja i sad za te sitnice treba da se organizuje transport koji bi bio lakši ukoliko je radnje bliže gradu
Nije neophodno napraviti kolosek za stajalište, ali je na ovom mestu više nego preporučljivo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796835#p796835:1fsgz9n9 je napisao(la):Пантограф » 26 Nov 2020 03:37 pm[/url]":1fsgz9n9]Zapravo, u Pešti nije baš izvan grada, vozi i metro do Ikee. Pa, realno, uvek je bolje tako za investitora; evo, i ovde imamo čoveka koji kaže da manje troši u Ikei jer nema auto. Bus 70 nije realna opcija. A da genijalci naprave obično žel. stajalište - ne treba nikakav dodatni kolosek, jedino treba lift do nivoa robne kuće - pa još da puste voz tom prugom na pola sata, to je previše za očekivati.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796766#p796766:1fsgz9n9 je napisao(la):tragac » 26 Nov 2020 12:42 pm[/url]":1fsgz9n9]IKEA je namenjena motorizovanom kupcu.
Budimpešta, Zagreb, Sofija, Solun, i naravno na Zapadu - svuda je van grada. Sad uvode novi koncept downtown radnje u Beču čini mi se.
Imaju i bus linije do njih ali nije to to.
Odlično rešenje za naš uslov bili bi vozovi - postojeća IKEA je pored pruge. Druga bi mogla isto da bude pored prge i blizu stanice - možda Bataja, Zemun Polje ili još bolje na novom aerodromskom kraku. Voz bi bio odlična osnova za još komercijlnih sadržaja na tom mestu.
Ergo, ja da sam bio na mestu Šveđana, napravio bih bliže gradu, iako Ikeu i ovako često obilazim, čak i sa primarnom motivacijom da jedem porodično ćufte.
Šta se to gradi pored robne kuće Ikea? Niču novi maloprodajni park i mnoštvo objekata FOTO
Beograd -- Kompanija "Ikea Srbija" planira da proširi svoju ponudu u Beogradu izgradnjom maloprodajnog parka.
Naime, kako je objavljeno na zvaničnom sajtu grada Beograda, podnet je zahtev za odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu projekta izgradnje trgovinskog kompleksa "Ikea Retail park Beograd" (faze 1 – 7) i rekonstrukcije postojećeg parkinga.
Prema dostupnoj dokumentaciji, predmetna lokacija se nalazi duž auto-puta E-75 Beograd - Niš, južno od nekadašnje naplatne rampe Bubanj potok. Sa jedne strane oivičena je auto-putem, sa druge železničkom prugom Beograd – Velika Plana, a sa istočne je ograničena lokacijom sadašnje robne kuće Ikea.
U okolini se nalazi neizgrađeno zemljište i regulisano korito Zavojničke reke, kao i novoizgrađena pristupna saobraćajnica, paralelno sa auto-putem.
Prema važećoj regulativi, predmetna lokacija se nalazi u okviru površina za ostale namene – komercijalne zone i gradski centri – posebni poslovni kompleksi.
Ukupna planirana BRGP (bruto razvijena građevinska površina) za sve faze iznosi više od 32.000 kvadratnih metara.
Šta će se sve naći u okviru maloprodajnog parka?
Predviđena je izgradnja kompleksa u sedam faza.
Prvu fazu čine izrada nasipa na celoj lokaciji, izgradnja parkinga i internih kolskih i pešačkih saobraćajnica u kompleksu, sa celom pratećom podzemnom infrastrukturom i objektima.
U ovoj fazi predviđeni su i stanica javnog gradskog saobraćaja, stajalište za taksi vozila, parkirališta za bicikliste, specifična parking mesta (za lica sa posebnim potrebama, porodična parking mesta, potom mesta za vozila sa prikolicom, za zaposlene, te ona za punjenje električnih vozila).
Ukupno je projektovano 1617 mesta za parking. Od toga 358 mesta ostvareno je rekonstrukcijom postojećeg parkinga, dok je ostatak novoprojektovan.
U drugoj fazi predviđen je veliki maloprodajni objekat "Strip Mall" sa dva izdvojena maloprodajna objekta – "Cafe" i "Trafika".
Zatim, treću fazu čini maloprodajni objekat "Do It Yourself", spratnosti P+1. Četvrta faza planirana je za dva samostalna trgovinska objekta "Stand Alone 1" i "Stand Alone 2". Ugostiteljski objekat "Fast Food 1" čini petu, "Fast Food 2" šestu i na posletku "Fast Food 3" sedmu fazu.
Kako se dodaje u zvaničnoj dokumentaciji, paralelno sa izgradnjom kompleksa izvodiće se deo planirane ulice i novi kružni tok, ali oni nisu predmet ovog projekta.
Veliki deo slobodnih površina predviđen je za ozelenjavanje, a u tu svrhu izabrane su sadnice visokih lišćara, zasadi žbunja, perene i ukrasne trave i travnjaci.
Projekat bio u proceduri još prošle godine
Kako se da zaključiti iz zvaničnih spisa, za gradnju se uveliko pripremalo još prošle godine, budući da je Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove u Beogradu krajem 2019. već izdao lokacijske uslove za projekat, a pre mesec dana izdata je i izmena lokacijskih uslova za izgradnju trgovinskog objekta "Ikea Retail park Beograd".
Uz to, u septembru je Sekretarijat za zaštitu životne sredine doneo Rešenje o utvrđivanju mera i uslova zaštite životne sredine za potrebe izdavanja lokacijskih uslova za izvođenje radova na izgradnji, a Srbijavode su izdale vodne uslove.