Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Kad videh novu trasu linije 42 pored železničke stanice, razmišljah da možda i nije loše da se ona izmeni trajno jer već do Slavije idu 59 i 78 a iz pravca Kanarevog brda 47 i 48, medjutim, uz odredjene korekcije. Iako povezuje žel.stanicu Rakovica sa okolnim naseljima i ortopedsku bolnicu sa Slavijom, mislim da bi mnogo bolje bilo kad bi se malo "ispravila" trasa i ubrzala jer ima dosta tačaka gde se zaglavljuje pa često vozila idu za redom a posle veliki razmak se pravi.

Slučajno videh da se na sajtu busevi.com predlog vezan za ovu liniju i učinio mi se kao najbolje rešenje! Evo i mape te izmenjene trase linije 42 preuzete sa istomenog sajta

 
Toliko se prica o brojanju putnika analizama i sintezama i sl projektima a niko da obrati paznju na linije koje se ne menjaju decenijama u naseljima koja zive i sire se .nase naselje je napunilo tri groblja ali nikom ne pada na pamet da liniju 611 malo u tom naselju izmeni i omoguci ljudima koji su dalje od centra da joj pridju i koriste je.Kroz naselje prolazi i linija 603 koja niti se zna odakle je posla ni gde je dosla i spaja nista sa nicim .Saobraca kad hoce a uskladjena je sa linijom 611 tako da je ljudima potrebno od momenta ulaska u 603 do izlaska iz sela sa linijom 611 i do 45 minuta.
Da se barem iko smiluje da linija 611 kroz naselje kruzi u malo vecem luku svi uticajni bi bili siti a i ovce jadne na broju .Bilo bi humano da prodje pored novog groblja i da se omoguci ljudima da se lakse oda pomen onima koji nas napustise i ne docekase da se u Dobanovcima bilo sta smisleno promeni kad je u pitanju gradski prevoz.
 
Na zahtev građana produžena linija 914 »
10. Oktobar. 2015 | 20:35, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Promotivnom vožnjom u Obrenovcu, danas je predstavljena nova trasa Lastine linije 914, koja je počev od 1. oktobra produžena i sada saobraća ulicama Tamnavskom i Belopoljskom.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id= ... ja=Beograd
 
Nikako. Sada postoji linija 34. Liniju 42 treba produžiti preko Ruzveltove trasom linije 65, koja bi ce time rasteretila.
 
Novouspostavljenu liniju 502 Miljakovac 1 -Vidikovac, preko Maričke, treba produžiti do Ceraka a vreme poslednjih polazaka pomeriti na bar 22 ha.
 
Obavezno uvesti noćnu liniju 42, jer se naselje ubrzano izgrađivalo. Linija 37N je potpuno nepotrebna jer je deo donjeg Kneževca praktično nenaseljen, a fabrike su odavno zatvorene.
 
42 кроз Рузвелтову? Дал си ти реалан бре??????? Линија нема сврхе да иде до Славије ја би је скратио до Прокопа. Што се тиче 502 слажем се да треба да иде до Церака али се не слажем са успостављањем полазака до 22:00.
 
Predlog da linija 78 koriguje trasu i da od Pinka produzi ka Prokopu,spusti se ispod Mostara,levo na Sajam,preko Mosta na Adi do Vojvodjanske i dalje Tosinim Bunarom ka Zemunu....prevashodno sto linije 42 i 59 od Pinka pokrivaju pravac ka Slaviji,a kako bi linija 78 sto manje ulazila u cepove,istovremeno bi se time povezali Prokop i Sajam jednom linijom kao i Prokop sa Nbgd i Zemunom....a istovremeno omogucava se putnicima na Sajmu alternativa pravcu ka Sava Centru....nista se time ne dira glavna karakteristika linije,povezivanje gradjana sa Klinickim Centrima i VMA.....presedacki potencijal svakako postoji i smatram da bi time linija mogla mnogo trenutnih rupa na ovom pravcu da popuni,prevashodno tu mislim na pravac Prokop-Sajam-Zemun...
 
42 izmeniti da ide od Pinka kao 40,41 do ortopedskog zavoda pa na mostar ,z.stanica,nemanjina i bircaninova ,kao sto je bilo pre 2 god.
 
Koja je svrha da ide do bircaninove, okolo-naokolo, ako se vec izmesta na dugu trasu?
Jer sa dedinja ima vec alternativa ka slaviji koje su blize i brze, a sa banjice i rakovice jos vise...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Verovatno je imao na umu i nepostojanje direktne veze Prokopa sa GŽS (da se ne ide sa 36 preko Autokomande i Slavije).
 
И шта кажу кад ће да уведу линију број 1000 Рабровац-Батајница? :mrgreen:
 
Pa mislio sam da bi se time dobilo brze povezivanje sa z.stanicom ,a ne da se kruzi linijom 36
 
A ljudi sa Vidikovačke padine da se oproste od veze prevozom. :)
 
502 на Церак, 42 на Прокоп и појачати 521 са још једним возилом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507830#p507830:3hk9risb je napisao(la):
Djole Pevcanin » Pet Jan 12, 2018 12:47 pm[/url]":3hk9risb]502 на Церак, 42 на Прокоп и појачати 521 са још једним возилом.

Koja je poenta prebacivati liniju na Prokop? Učiniti javni prevoz još više mučnim i odbojnim. I umesto da izbacujemo automobile iz centra, mi izbacujemo javni prevoz.

Za liniju 502 se slažem, i sam sam na busevima dao predlog za njeno produženje jer koliko vidim sada je uglavnom kao metla koja pokupi ono što usisivač 42 ne stigne da usisa. Inače, na Vidikovcu se sve nalazi i okečivati je da lokal i to pokriva. Sada 502 do okretnice koja je baš na kraju naselja dolazi preko Labudovog brda.
 
Поента је то што се код Драгише Мишовића може преседати на 59 и 78 до Славије.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511668#p511668:1jps1ynh je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sub Jan 27, 2018 10:21 am[/url]":1jps1ynh]Поента је то што се код Драгише Мишовића може преседати на 59 и 78 до Славије.

A da skratimo 59. Realno, ceo pravac 59 pokrivaju i druge linije koje voze do centra dok je 42 uglanvom jedina takva linija na svojoj trasi.
 
Не. Нећемо поново стару 59. 59 има сврхе да иде до Славије 42 нема.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511765#p511765:1eo8t3x2 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sub Jan 27, 2018 7:15 pm[/url]":1eo8t3x2]Не. Нећемо поново стару 59. 59 има сврхе да иде до Славије 42 нема.

Blago li se tebi, hoces da kazes stanovnici svih onih naselja kojima je 42 jedina linija ne zasluzuju direktnu vezu sa centrom a glavna ulica na Pevcu treba da ima dve? Nece biti. Naravno da ima smisla da 42 ide do centra. I jos jednom, zasto bi bilo koju skracivali???
 
Центар је Прокоп. Проблем је што је Раковица пензионерска општина. Пензионери не воле да преседају хоће све на готово.
 
Nekadašnja 542 je bila dobro osmišljena. Umesto sadašnje 42 koja je preduga i nepouzdana, lokal je bolja varijanta ako omogućuje presedanje i na tramvaj.
 
Mogla bi linija 502 , koja većim delom ima trasu nekadašnje 542 , da se po puštanju druge linije BG: voza preusmeri preko ŽS Rakovica. Eto odmah veze i sa vozom i sa tramvajem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511791#p511791:31s5rjat je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sub Jan 27, 2018 8:51 pm[/url]":31s5rjat]Центар је Прокоп. Проблем је што је Раковица пензионерска општина. Пензионери не воле да преседају хоће све на готово.

Ako je Prokop centar, onda i 59 tamo da se preusmeri. Uostalom, i 59 je Rakovačka linija pa ne daš da se skraćuje. Da li i ti to hoćes sve na gotovo? Još jednom, zašto bi bilo šta skaćivali, automobile bi trabalo smanjiti u centru a ne javni prevoz.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511953#p511953:31s5rjat je napisao(la):
Матеја Бељан » Ned Jan 28, 2018 3:28 pm[/url]":31s5rjat]Nekadašnja 542 je bila dobro osmišljena. Umesto sadašnje 42 koja je preduga i nepouzdana, lokal je bolja varijanta ako omogućuje presedanje i na tramvaj.

Hvala na postu, jer ako je 42 preduga onda je i 59 to isto, jer polaze i završavaju na istom mestu. Inače, 542 je radila u nekim drugim uslovima, tako da vraćanje samo nje bi napravilo još veći problem ostalim linijama koje se stalno produžuju bez adekvatnog pojačavanja. Dok je 542 imala jaku ulogu, 47 i 48 su išle do Dunav stanice, saobraćala je i tramvajska linija broj 1 a tu negde je bio i Beovoz koji je saobraćao i do Pančeva i do Zemuna.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511954#p511954:31s5rjat je napisao(la):
solecar » Ned Jan 28, 2018 3:38 pm[/url]":31s5rjat]Mogla bi linija 502 , koja većim delom ima trasu nekadašnje 542 , da se po puštanju druge linije BG: voza preusmeri preko ŽS Rakovica. Eto odmah veze i sa vozom i sa tramvajem.

Linija 502 za početak da se produži bar do Ceraka da bi obuhvatila centar Vidikovca, ovako se dobija kružna linija sa kojom do centra lokala opet mora da se preseda. Što se veza sa prugom tiče, najavili su rekonstrukciju Bulevara P. Pavla, videćemo šta će genijalci da smisle, u kojim pravcima će ići Bg voz, da li će osposobiti tramvajsku liniju Kneževac - Novi Beograd tj da li će i ubuduće ceo sistem javnog prevoza bazirati samo i samo na autobusima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511791#p511791:3lvm03kr je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sat Jan 27, 2018 8:51 pm[/url]":3lvm03kr]Центар је Прокоп. Проблем је што је Раковица пензионерска општина. Пензионери не воле да преседају хоће све на готово.

Auuu, sta sve necu cuti. Po cemu je to Rakovica penzionerska opstina? Ajde mi sada reci iskreno, da li bi tu tebi bilo OK da imas jednu jedinu liniju koja vodi negde konkretno i da se i ona skrati? Ne govorim o liniji koja povezuje dva kraja grada, vec koja povezuje periferiju sa centrom. I ne, prokop nije centar u praksi. Iksreno prebaciti do tramvajse okretnice na Banjici nego na Prokop.
 
Vrh