Šta je novo?

GTC "Ada Mall"

Јуче, у уторак:

IMG-20210907-115011.jpg


IMG-20210907-115136.jpg


IMG-20210907-114853.jpg


IMG-20210907-114718.jpg


IMG-20210907-114639.jpg


IMG-20210907-114522.jpg


IMG-20210907-114358.jpg


IMG-20210907-114311.jpg


IMG-20210907-114127.jpg


IMG-20210907-114022.jpg


IMG-20210907-113824.jpg


IMG-20210907-113927.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878444#p878444:1oode066 je napisao(la):
Саша » Tue Sep 07, 2021 11:55 pm[/url]":1oode066]Јуче, у уторак:

IMG-20210907-115136.jpg

Trafiku pod obavezno izmestiti levo van trotoara
 
Исто ми није јасно зашто не укину лево скретање из Руске улице у Бул. војводе Мишића, сулудо је што ту из смера центра уопште постоји семафор.

A meni nije jasno zašto taj semafor ne traje duže :) tj semafor u Ruskoj nije lepo uskladjen sa semaforima u BVM pa je crveno u BVM bar 10 sekundi duže nego što je u Ruskoj zeleno što stvara dodatnu gužvu u Ruskoj i BVM. Kao neko ko živi tu apsolutno taj semafor ne treba ukinuti još ga treba i modifikovati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878509#p878509:1ddewuq5 je napisao(la):
mariks » 08 Sep 2021 09:08 am[/url]":1ddewuq5]
A meni nije jasno zašto taj semafor ne traje duže :) tj semafor u Ruskoj nije lepo uskladjen sa semaforima u BVM pa je crveno u BVM bar 10 sekundi duže nego što je u Ruskoj zeleno što stvara dodatnu gužvu u Ruskoj i BVM. Kao neko ko živi tu apsolutno taj semafor ne treba ukinuti još ga treba i modifikovati.

Свачији је избор да ли ће личне интересе (и станара неколико улица у близини Руске), ставити испред интереса грађана Бановог Брда, Железника, Жаркова, Сремчице, Обреновца... Укидањем левог скретања из Руске (и евентуално изградњом пешачке пасареле) престала би потреба за семафором из правца Мостара према Б. Брду, а остала би опција полукружног окретања испод Мостара, уместо левог скретања.
Мислим да је очигледно шта би требало да уради градска власт, они бар не би требало да гледају уске интересе (теоријски).
 
Крајње десна трака испод Мостара у правцу из Савске улице према Сајму би могла да буде увек отворена (зелено десно на семафору) за градске аутобусе. Њоме не иду остала возила, а кретање аутобуса њоме не би ометало возила која долазе с леве стране када им је зелено светло из правца Кнеза Милоша и с Аутопута.

Када се испод петље код Моста преко Аде иде према Раковици, најнижим нивоом, и прође кафана с леве стране, пре једносмерног успона према Топчидеру се наиђе на једносмерно уливање из супротног смера. Ко не зна да је то - то, може лако, поготово ноћу, да погреши и крене у недозвољеном, супротном смеру јер нема никаквог саобраћајног знака на том месту.

Има и један вишегодишњи саобраћајни проблем у једној улици на Видиковцу који се може лако решити, али, задужена лица то из неког разлога не раде. Ради се о Видиковачком венцу у делу од Гарден центра према кафани Жар и раскрсници с ул. Патријарха Јоаникија. Иако постоји паркиралиште с обе стране улице, увек има паркираних кола с леве стране гледано према раскрсници, због чега остаје само део улице - двосмерне, иначе - у ширини једне траке и вечити проблеми с мимоилажењем. Цртањем средње линије, које сада нема, возачи би схватили да паркирају у траци за саобраћај.
Иначе, туда редовно пролазе возила Комуналне полиције до паркинга иза Жара, где иду да седе.

На крају, крајње је време да се посече све растиње у троуглу где се из оба смера с Ибарске магистрале скреће у ул. Пилота М. Петровића ка Видиковачкој пијаци и даље ка Раковици поред Мека. Ту је веома непрегледно кад се сиђе с магистрале јер се не види да ли има кола из другог скретања. Постоји огледало које је непоуздано јер га хулигани често окрену тако да возач не зна да ли у њему види своја, или нека друга кола. Место је додатно опасно, нарочито по мраку, јер се улицом крећу Цигани који ту прелазе Магистралу, па док возач гледа на супротну страну може да налети на њих.

Оваквих ствари које се могу јефтино и лако решити, и саобраћај учинити безбеднијим и проточнијим, има сијасет по целом граду.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878838#p878838:1e3dpjch je napisao(la):
Srce ruke i lopata » Čet Sep 09, 2021 11:37 am[/url]":1e3dpjch]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878509#p878509:1e3dpjch je napisao(la):
mariks » 08 Sep 2021 09:08 am[/url]":1e3dpjch]
A meni nije jasno zašto taj semafor ne traje duže :) tj semafor u Ruskoj nije lepo uskladjen sa semaforima u BVM pa je crveno u BVM bar 10 sekundi duže nego što je u Ruskoj zeleno što stvara dodatnu gužvu u Ruskoj i BVM. Kao neko ko živi tu apsolutno taj semafor ne treba ukinuti još ga treba i modifikovati.

Свачији је избор да ли ће личне интересе (и станара неколико улица у близини Руске), ставити испред интереса грађана Бановог Брда, Железника, Жаркова, Сремчице, Обреновца... Укидањем левог скретања из Руске (и евентуално изградњом пешачке пасареле) престала би потреба за семафором из правца Мостара према Б. Брду, а остала би опција полукружног окретања испод Мостара, уместо левог скретања.
Мислим да је очигледно шта би требало да уради градска власт, они бар не би требало да гледају уске интересе (теоријски).

Pa pazi, zašto bih ja koji živim tu morao da ispaštam jer neko živi na Petlovim Brdima ili Sremčici...? Zašto bi se meni nametalo nekoliko desetina minuta i kilometara? Ako ste kupili jeftine kvadrate na periferiji i radite u gradu očekujte i malo gužve, a taj semafor bar u 90% slučajeva ne pravi gužvu jer je veoma kratak. Ajde onda da ukinemo i isključenje za Dušanovac ka nišu jer pravi najveću gužvu pa neka se isključuju na medak ili kod laste jer svakako više ljudi prolazi tuda nego što živi na Dušanovcu. Hajde da ukinemo i levo iz Cvijićeve u B.Despota Stefana jer to skretanje ugrožava gradjane Karaburme, Višnjičke Banje, raznih Mirijeva, Krnjače... I ko zna koliko primera se još može navesti. Hajde da ukinemo sva leva skretanja u gradu jer će uvek neko biti "ugrožen", znači samo pravo i desno, pa gde stigneš.

Polukružno ispod mostara je tek nemoguća misija jer je okretnica mesecima zatvorena jer se svako malo nešto radi, a kada je otvorena zbog uključenja na autoput i ne može da se dodje do nje. Dakle ukidanjem tog semafora bi napravilo još veću gužvu ispod mostara jer je nemali broj vozila koji koriste taj semafor. Takodje bez pasarele pešaci bi bili prinudjeni da koriste dalje podzemne prolaze. Sasvim je jasno šta treba uraditi, a to je podesiti semafor i ne dirati ništa. Ili ukini semafor, napravi pasarelu i proširi uključenje na autoput ka Nišu iz BVM.

Крајње десна трака испод Мостара у правцу из Савске улице према Сајму би могла да буде увек отворена (зелено десно на семафору) за градске аутобусе. Њоме не иду остала возила, а кретање аутобуса њоме не би ометало возила која долазе с леве стране када им је зелено светло из правца Кнеза Милоша и с Аутопута.

Ne bi mogla žer je žuta traka tek od sajma, a ta traka se koristi i za isključenje na sajam ili uključenje na novi B.Vudroa Vilsona. Treća traka se koristi. Jedino da se od savske napravi žuta traka, a da i iz pravca KM i autoputa treća traka bude obeleženo žuta, to jeste izvodljivo jer se ionako većina gura u prve dve trake. Od sajma da bude dozvoljeno kretanje samo ko skreće desno.
 
Pa pazi, zašto bih ja koji živim tu morao da ispaštam jer neko živi na Petlovim Brdima ili Sremčici...? Zašto bi se meni nametalo nekoliko desetina minuta i kilometara? Ako ste kupili jeftine kvadrate na periferiji i radite u gradu očekujte i malo gužve, a taj semafor bar u 90% slučajeva ne pravi gužvu jer je veoma kratak. Ajde onda da ukinemo i isključenje za Dušanovac ka nišu jer pravi najveću gužvu pa neka se isključuju na medak ili kod laste jer svakako više ljudi prolazi tuda nego što živi na Dušanovcu. Hajde da ukinemo i levo iz Cvijićeve u B.Despota Stefana jer to skretanje ugrožava gradjane Karaburme, Višnjičke Banje, raznih Mirijeva, Krnjače... I ko zna koliko primera se još može navesti. Hajde da ukinemo sva leva skretanja u gradu jer će uvek neko biti "ugrožen", znači samo pravo i desno, pa gde stigneš.

Polukružno ispod mostara je tek nemoguća misija jer je okretnica mesecima zatvorena jer se svako malo nešto radi, a kada je otvorena zbog uključenja na autoput i ne može da se dodje do nje. Dakle ukidanjem tog semafora bi napravilo još veću gužvu ispod mostara jer je nemali broj vozila koji koriste taj semafor. Takodje bez pasarele pešaci bi bili prinudjeni da koriste dalje podzemne prolaze. Sasvim je jasno šta treba uraditi, a to je podesiti semafor i ne dirati ništa. Ili ukini semafor, napravi pasarelu i proširi uključenje na autoput ka Nišu iz BVM.
Знам да је полукружно испод Мостара већ месецима онемогућено, ја сам написао начелно, под претпоставком да је све нормално. Иначе, ја живим на Карабурми, не говорим због себе, него принципијелно. Стварно има пуно места где би за много људи могао да се убрза пролаз а мањина да се помучи; а онда би ти на неком другом месту припао тој већини, иако си овде остао у мањини :)
 
Pa ne može da bude normalno kada nema normalnog uključenja osim tog semafora i kada nema radova, posle 20h ne računam u normalne situacije. Svakako ljudi kupuju nekretnine u gradu da bi manje putovali i trošili vreme, a ne da kruže. Ja se ne mešam u ukidanje skretanja u drugim krajevima, to neka rešavaju ljudi koji žive tamo, a meni ako smeta negde neko skretanje jbg sam sam se tuda uputio pa mi je nekako normalno da ja stignem kasnije nego neko ko tu živi. No ljudi su različiti pa svako izgleda brine tudju brigu.

A opet kao što rekoh taj semafor u 90% slučajeva nikad ne pravi gužvu, može da napravi kada se desi neki udes, kada neko hoće da napravi polukružno ili kada gužva za uključenje na autoput ispod mostara dodje do semafora ali opet to nije problem semafora. To što će neko da izgubi 25 sekundi ne znači ama baš ništa, a znači ljudima tj skoro celom naselju koje koristi taj semafor i koji čekaju i po više semafora da bi se uključili u BVM. Tu čak nema ni uslovno desno iz Ruske što samo govori koliko je bezbedno bez semafora uključiti se pa čak i da se ukine levo skretanje.
 
Ево још по једне слике киоска на тротоару крај аутобуског стајалишта и онога што ја мислим да је тротоар према петљи код Моста - не звучи ми логично да направе бици-стазу, а да нема тротоара:

IMG_20210907_115226.jpg

IMG_20210907_114926.jpg


Тешко ће спречити пешаке да не прелазе улицу и кад се Пасарела отвори ако не поставе ограду дуж разделног острва; за то би најбоље било да затворе излаз улево из Паштровићеве, што судећи по радовима немају намеру да ураде.

Sent from my M2101K7AG using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879009#p879009:p65qyocd je napisao(la):
Putnik78 » Čet Sep 09, 2021 8:38 pm[/url]":p65qyocd]Oko Paštrovićeve Leve bi valjda svi trebali da se složimo?

Ja ne znam, pre sam bio protiv dok pasarela nije postojala ali sada možda može, ako se ikada pasarela pusti u funkciju. Definitivno taj semafor koči jer kratko traje zeleno i treba ga izmeniti (ne znam zašto nije kao kod Ruske, verovatno zbog veće frekvencije pešaka ali to će pasarela rešiti pa možda i ne bude toliki problem). Ako to ne reši problem treba videti da se Radnička iza OMV pumpe nekako unapredi jer samo je jedna traka za levo gde većinom nije gužva, a dve trake za desno gde je katastrofa pogotovo u sezoni pa su oni koji koriste izlaz iz TC-a na Radničku osudjeni da čekaju da ih neko pusti( što u sezoni to može da znači večnost), zato svi pretežno idu na izlaz Paštrošičeva. Treba dati prednost tu ko ide levo tj ko dolazi iz tog pravca (ne znam da li je to Lazara Kujundžića) kako se ne bi stvarale nepotrebne gužve, kao i videti da li može nekako spojiti Kirovljevu i Karpoševu (ili Kirovljeva u Lešku ili Turgenjeva, dozvoliti skretanje u njih, svakako bi ukidanjem levog tu promet bio manji) tako da se više aktivira uključenje kod Radničke ili kod OMV pumpe ko ne želi da ide da se okreće na mostu i gubi par kilometara i 5-10min.

Neko moje laičko razmišljanje jer ne živim tu, ako ima neko iz tog kraja on će verovatno znati bolje. Ja svakako baš retko idem levo iz Paštrošičeve ali vidim da ima vozila.

zDIUiNx.jpg
 
Samo treba uraditi ono što je planirano i srušiti nadvožnjak ka BB (srušiće se sam ako ga ne sruše uskoro). Napraviti novi nadvožnjak 2+1 i kružni tok na spoju Paštrovićeve i Visoke. Ima par stranica nazad plan.
 
Вероватно би се могле изградити бар две трећине новог, двосмерног надвожњака пре него се сруши (демонтира) стари.
Има ли најава када би могла да почне његова градња?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880367#p880367:jcberehj je napisao(la):
brdjanin » Sre Sep 15, 2021 1:42 pm[/url]":jcberehj]I kad se završi taj dvosmerni deo .... kako će ljudi iz grada ići u Ada mol?
Uzbrdo, pa gde ... ?

Остаје нам да наредних година лупамо главу због тога.

Можда се због оваквих "дилема" тржни центри не гурају на оваква места. :?
 
Једноставно: Петља Радничка - Раскрпетља - Пожешка и даље.
 
Zašto bi uostalom saobraćajno rešenje pogodovalo TC-u umesto ljudima, pešacima, biciklistima i putnicima.
Ja sam mislio da se iz budžeta grada koji punimo svi prave neka takva rešenja, a ne kako ćemo ući u tržni centar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882232#p882232:3ov3jr5v je napisao(la):
Kartograf » Uto Sep 21, 2021 6:54 pm[/url]":3ov3jr5v]Zašto bi uostalom saobraćajno rešenje pogodovalo TC-u umesto ljudima, pešacima, biciklistima i putnicima.
Ja sam mislio da se iz budžeta grada koji punimo svi prave neka takva rešenja, a ne kako ćemo ući u tržni centar.

Upravo. Priritet bi trebalo da budu ljudi koji se klackaju do posla i nazad, tranzit prema obrenovačkom i pristup Adi Ciganliji.
 
Данас поподне; није довршен тротоар.
Руши се зграда у бившем НИСовом складишту (последња слика).
37a2dba0ce239132ccd514d0d1d13c4d.jpg
237c081f4c2e272fccae2f636bdc4144.jpg
d9502a3dab59c2b89764c2d3ed53d7d6.jpg
83714d8bca91fba74df89a03c68521f1.jpg
6bb5e0423df1ac76af50605cd7add6de.jpg
f11209fc175523ac8ac48b5f7a176c32.jpg
9ef418ebc7857ac1752acdaf17048287.jpg
056a20e58349982f09372cfc08b88ebc.jpg
551da894e2f7d1ee1f3fe8a85fcf3c8f.jpg


Sent from my M2101K7AG using Tapatalk
 
Meni nije jasno koji mozgovi iz Beograd puta uredjuju trotoare oko pesackih prelaza koji bi trebalo svakog dana biti ukinuti. Nase sluzbe su kao guske u magli.
 
Ovaj trotoar se nastavlja na biciklističku stazu koja ide ispod Mosta na Adi. Nisam ni znao (do pre par nedelja) da postoji staza koja vodi do NIS-ovog skladišta (tj. do pivnice Dogma u mom slučaju).
 
Vrh