To je VOLVO, kao što je i naš Megabus i nešto bolji Neobus. Solidna vozila, ali ipak, po sveukupnom kvalitetu nisu na nivou original VOLVO-a ili SCANIA-je, čije šasije takođe nadograđuju karoseristi Elvo i Saracakis. Na slikama su Elvo autobusi iz nekoliko različitih serija. Čini mi se da je najviše onih iz kasnijih, odnosno poslednjih serija, kao i ovaj što ga nahvata prošle godine kod Bele kule. Slika je katastrofa, pa nisam ni hteo da je kačim.
Pogledajte prilog 4
Solun i nije baš primer bog zna kakvog održavanja autobusa, rekao bih da je možda i usamljen po tom pitanju. Čak ni za Citare ne bih mogao reći da su odličnom stanju, ni vizuelno, a ni po onome što čujem njihovim prolaskom.
Inače, u većini manjih i većih mesta u Grčkoj, mogu se videti i jako stari autobusi, koji izgledaju kao da su juče izašli ispod čekića. Imaju i dosta starih mečki i MAN-ova, a među njima i nemali broj meni jako dragih 303-jki, po svemu sudeći u jako dobrom stanju.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Vozači dosta vremena troše u njihovom sređivanju. Čiste ih i pirkaju kad god imaju slobodnog vremena između vožnji, koliko sam mogao da primetim. Za pohvalu u svakom slučaju.
Pogledajte prilog 4
Solun i nije baš primer bog zna kakvog održavanja autobusa, rekao bih da je možda i usamljen po tom pitanju. Čak ni za Citare ne bih mogao reći da su odličnom stanju, ni vizuelno, a ni po onome što čujem njihovim prolaskom.
Inače, u većini manjih i većih mesta u Grčkoj, mogu se videti i jako stari autobusi, koji izgledaju kao da su juče izašli ispod čekića. Imaju i dosta starih mečki i MAN-ova, a među njima i nemali broj meni jako dragih 303-jki, po svemu sudeći u jako dobrom stanju.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Vozači dosta vremena troše u njihovom sređivanju. Čiste ih i pirkaju kad god imaju slobodnog vremena između vožnji, koliko sam mogao da primetim. Za pohvalu u svakom slučaju.