stoji da 6 i 7 nemaju iste putnike, ali mislim da bi linija od Ustaničke do okretnice 12 zadovoljila veći deo putnika koji putuju ka gradu, bolje povezala prigradske linije 10x i 20x s tramvajem, a zadržala bi i vezu sa BG vozom. Mada, bila je neko kratko vreme slična autobuska linija i nije naročito dobro prošla..
Kad smo kod tramvaja, ukidanje suvišne 14..
Podržavam što reče 2012 o trolejbusu do Prokopa, podržavam i dalje širenje mreže, nove okretnice za neke kraće linije, pre svega trola do okretnice Senjak s lokalnom linijom do Prokopa i drugom do Banjice (dosta ljudi preseda kod Sajma, kad se sredi sadašnja pijaca, više ljudi će tu prelaziti na autobus)
Takođe i okretnicu kod Pančevačkog Mosta pretvoriti u trolejbusku i tamo sprovesti 29 kroz Despota Stefana, a skratiti 43 i 35 do tamo..
Podržavam i 37 kroz Ratka Mitrovića i Spasovdansku, ionako je to i bio prvobitni plan. Da raskrsnica Žarkovačke i Blagoja Parovića nije onako nezgodna i opterećena, možda bi 37 tuda bila još bolja ideja.
Ponavljam neki predlog od ranije o spajanju 26 i 75 u jednu liniju koja ide kroz tunel, uz spuštanje nekih trolejbusa kroz Francusku do 25. maja da zamene 26 tamo, smanjuje se broj linija koje okreću u samom centru uz sličan takt i uz trolejbus na uzbrdici. Uz još par koraka moguće je potpuno ukloniti gradski prevoz sa Studentskog trga. Naravno, ovo nikako ne raditi pre novog mosta, sređivanja Gazele i dovršavanja ideje BG voza, dok se koliko toliko ne smanji trenutni pritisak na centar i tunel..
Ideja o 94 u Teodora Drajzera mi je odlična. +1. Posle toga 49 ne treba, ionako je 49 94 naopačke