Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Линије ће саобраћати на релацији:

АДА 1 - Трг републике – Ада Циганлија - Видиковац;

АДА 2 - Земун (Кеј ослобођења) – Ада Циганлија;

АДА 3 - Коњарник – Ада Циганлија;

АДА 4 - Миријево – Ада Циганлија и

АДА 5 – Бежанијска коса – Ада Циганлија.

Као полазно стајалиште на поменутим линијама користиће се стајалиште „Ада Циганлија“ испред некадашње шећеране, док ће се као долазно користити стајалиште „Чукарица“ у висини паркинга на Ади Циганлији.

Обавештавамо грађане да возила са линија АДА 1 и АДА 3 саобраћају измењеним трасама због радова на реконструкцији надвожњака у продужетку улице Кировљева и улице Браће Јерковић и то:

АДА 1 ТРГ РЕПУБЛИКЕ - Браће Југовића - Дечанска - Трг Николе Пашића - Булевар краља Александра - Кнеза Милоша - Мостар - Булевар војводе Мишића - Радничка - Савска магистрала - Светолика Лазаревића Лазе - Радничка - Ендија Ворхола - Трговачка - Аце Јоксимовић - Ратка Митровића - Кнеза Вишеслава - Патријарха Јоаникија – ВИДИКОВАЦ;

АДА 3 КОЊАРНИК - Устаничка - Војислава Илића - Светозара Радојичића- Браће Јерковића – Вождовачки кружни пут – Булевар Пека Дапчевића - Кумодрашка - Табановачка - Аутокоманда - Доњоустаничка - Булевар Франше Д`Епереа - Мостар - Булевар војводе Мишића - Радничка - Савска магистрала - АДА ЦИГАНЛИЈА

Редове вожње и трасе и стајалишта за сваку линију путници могу видети од суботе 26.06. на сајту Секретаријата за јавни превоз

izvor: bgprevoz.rs
 
Znači okreću oko OMV-a....dobro sam pretpostavio....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Da je pameti tu bi A3 odavno prebacili ali tako da pravi obrnuti krug (pokrije stajalište Svetolika Lazarevića Laze). A1 je totalni promašaj jer se gubi pojačanje do grada u Požeškoj. Osim toga i A3 je mogla pojačati prevoz na Čukaričkoj Padini.

Nego, kakve nas to dugoročne izmene očekuju širenjem mreže metroa? Na stranama 259 i 260 Knjige 1 nacrta strategije razvoja JLPP na teritoriji grada Beograda za period do 2033. godine kaže se sledeće:

Рeoргaнизaциja мрeжa линиja пoстojeћих пoдсистeмa jaвнoг трaнспoртa путникa плaнирaнa je у склaду сa слeдeћим принципимa:
- Пoстojeћи пoдсистeми, oднoснo њихoвe мрeжe трeбa дa нaпajajу мрeжу линиja будућeг мeтрo пoдсистeмa;
- Mинимизирaти прeклaпaњe трaсa пoстojeћих линиja сa кoридoримa будућих мeтрo линиja;
- Зaдржaти прoстoрну рaспoлoживoсти пoстojeћих пoдсистeмa (бeз знaчajнe рeдукциje пoстojeћих стajaлиштa).

AУTOБУСКИ ПOДСИСTEM
- Смaњити фрeквeнциjу пoлaзaкa у глaвним aутoбуским кoридoримa;
- Избeћи прeклaпaњe трaсa aутoбуских линиja сa трaсaмa мeтрoa (уз зaдржaвaњe лoкaлнe oпслугe);
- Oмoгућити вeзe сa стaницaмa мeтрoa;
- Усмeрити пригрaдскe aутoбускe линиje кa тeрминусимa пoчeтнo/зaвршних стaницa мeтрo линиja
Oд 144 aутoбускe линиje oбрaђeнe у Tрaнспoртнoм мoдeлу Бeoгрaдa,
- 77 aутoбуских линиja oстaлo би нeпрoмeњeнo,
- 57 aутoбуских линиja би билo прoмeњeнo oд чeгa би 27 aутoбуских линиja билo прoдужeнo или измeњeнo a 30 линиja би билo скрaћeнo.

У гeнeрaлнoм прojeкту су дaтe и oснoвнe прeтпoстaвкe рaзвoja мeтрo систeмa у Бeoгрaду, сa циљeм димeнзиoнисaњa систeмa зa кoнкрeтну ситуaциjу. Рaзмaтрaни су слeдeћи пaрaмeтри систeмa:
- Maксимaлнo oптeрeћeњe (брoj путникa пo сaту пo смeру);
- Кoмпoзициje вoзa (2 вaгoнa/3 вaгoнa/4 вaгoнa);
- Критeриjум кoмфoрa путникa (брoj путникa пo мeтру квaдрaтнoм прoстoрa);
- Jeдинични кaпaцитeт трaнспoртних срeдстaвa. (145 путникa пo вaгoну-врeднoст je дaтa зa вaгoн дужинe 18 мeтaрa, ширинe 2,7 мeтaрa сa густинoм oд 4 путникa пo квaдрaтнoм мeтрo);
- Интeрвaл слeђeњa вoзoвa сa 100% пoпуњeним кaпaцитeтoм;
- Прoгнoзe су рaђeнe зa 2033. гoдину кao и зa дугoрoчни пeриoд кojи прeтпoстaвљa пoтпуну мрeжу + 50% мaксимaлнoг oптeрeћeњa;
- Mинимaлни мoгући интeрвaл слeђeњa вoзoвa, зa пoтпунo aутoмaтизoвaну линиjу сe узимa 90 сeкунди.
Moжe сe кoнстaтoвaти дa мaксимaлни кaпaцитeт у oднoсу нa брoj вaгoнa изнoси рeспeктивнo: 2 вaгoнa oкo 11.500 путникa пo смeру нa сaт, 3 вaгoнa oкo 17.500 путникa пo смeру нa сaт и 4 вaгoнa oкo 23.000 путникa пo смeру нa сaт.
У склaду сa нaвeдeним прeдлoжeни су слeдeћи зaкључци:
- Дa сe прojeктуje инфрaструктурa зa кoмпoзициje сa 4 вaгoнa зa oбe линиje;
- Зa циљни пeриoд дo 2033. гoдину интeрвaл измeђу вoзoвa и вoзни пaрк сe дeфинишу сa кoмпoзициjoм вoзa сa 3 вaгoнa;
- У склaду сa рaзмaтрaним вaриjaнтaмa зaкључeнo je дa сe глaвни дeпo лoцирa у Maкишу, нeпoсрeднo уз рaнжирну стaницу oпрeмљeн и прojeктoвaн зa oдржaвaњe кoмплeтнoг вoзнoг пaркa и смeштaj вoзoвa линиje 1 и дeпo у Зeмуну зa прaњe, мaњe рaдoвe и смeштaj вoзoвa сa линиje 2.

Znači da najveće promene očekuju autobuski podsistem. Vodiće se logikom fider sistema (hub&spoke) uz delimično preklapanje uz pokrivenost postojećih stajališta na trasama van metro koridora. U planu je čerupanje distributivnih koridora koji glume metro (deonice karakteristične po preklapanju velikog broja linija), uz zadržavanje stajališta na koridoru pokrivenih lokalnim linijama (neće moći s kraja na kraj grada da se dođe većim brojem autobuskih linija, pitanje da li će uopšte postojati paralelna alternativa metrou na sličnom koridoru većim delom).

Nije to ništa novo, međutim onbo što jeste predstavlja U turn u vrednovanju kvaliteta usluge. Ako metro računaju sa 50% manjom gustinom stajanja pretposdtavljam da će i ostale podsisteme što u prevodu znači više slabije opterećenih (komfornijih) vozila većeg kapaciteta (zglobnih) bez redukcije takta na većini linija. Doći će do preraspodele voznog parka, i najveći broj solo privatnika će biti povučen nakon nabavke najavljenog velikog broja zglobnih.

Biće tu dosta linija drugačijih karakteristika u odnosu na postojeće. Trebalo bi da grad dobije jedan daleko kvalitetniji sistem JLPP.
 
Ima li detaljnijih informacija o predloženim izmenama na autobuskim linijama?
 
Ono što sam video gledajući planove i knjige, pažnju treba usmeriti na četvrtu knjigu, strana 162, i nekoliko strana gore i dole. Tu je objašnjeno sve o trolejbusima, tramvajima i BG: vozu, kao i nešto o metrou. Ne videh da ima nešto o autobuskim linijama, mada ako pogledate trolejbuski podsistem, videćete kasapljene 47, 48 i 50. Plus što linija 3 ima tri varijante sa podvarijantama, pa je nekima unakažen prevoz, a nekima bolji, dok je nekima isti.
 
702 Busije crkva-Novi Beograd blok 20


Ova linija bi znacila za stanovnike Busija imali bi konacno direktnu liniju do Zemuna i Novog beograda kod usca i sajmista+kao i rasterecenje linija 73,703,706.I dodali bi smo umesto 3 jos 2 angazovana vozila.Linija bi u smeru ka gradu stajala za redom do stanice kod saobracajne skole,pa bi stajala na stanicama Filipa Visnjica,Nade Dimic,RK Beograd,Sest Kaplara,Novi Beograd/Blok 20/.U Smeru ka Busijama se isto tako odnosi da posle usca ne staje nigde nego tek kod poste,Nade Dimic,Filipa Visnjica,i onda tek od Saobracajne skole da staje za redom.
 
Da li si ti realan? 702 do Bloka 20? Covece ceka se prvo da se Pohorska iseli, a to ce biti veoma uskoro... Ogroman je haos vlada tamo... 702 treba ostaviti da pokupi narod kad 703 zaglavi po Zemunu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865110#p865110:24yss5ry je napisao(la):
Gaspar18 » Sub Jul 17, 2021 12:54 pm[/url]":24yss5ry]Da li si ti realan? 702 do Bloka 20? Covece ceka se prvo da se Pohorska iseli, a to ce biti veoma uskoro... Ogroman je haos vlada tamo... 702 treba ostaviti da pokupi narod kad 703 zaglavi po Zemunu...
Pa glupo je da mesto koje pripada opstini zemun nema direktno do nje nego moraju u batajnici da presedaju.Ne kazem moze i do zemunskog keja ma da je i on preopterecen.
 
Mozda da se 702 produzi do Zemun Parka, ima veliki prostor za okretanje, tu ima i 704, 707 to bi bio maksimum iz ove situacije, ali posto nema vozaca ni autobusa za ovo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865114#p865114:3mllzqlw je napisao(la):
Gaspar18 » Sub Jul 17, 2021 1:12 pm[/url]":3mllzqlw]Mozda da se 702 produzi do Zemun Parka, ima veliki prostor za okretanje, tu ima i 704, 707 to bi bio maksimum iz ove situacije, ali posto nema vozaca ni autobusa za ovo...
Ili najbolje da ide do zemuna gde okrecu 18 i 83.Pa kod saobracajne da skrene desno u banatsku ulicu.I da 704 ne staje kod zemun parka nego 703. :wink:
 
Nikola03 priloge nemoj postavljati na server sajta :sesir:
 
Nikola03 je naravno nov i dobro došao. Ovakav predlog bi sigurno prošao djp sa njihovim stavom, uvek nešto levo puste. 702 je uvek išao na nekoj relaciji batajnica-kej, bila lokalna linija. Pošto pohorska i kej "gore", dugo postoji priča da idu na blok 20. E sada, kod njega je predvidjen neki kružni tok preko kojeg bi te linije išle, čak i zelenjak da se preseli, ali je to prevelik korak koji bi izazvao negodovanje dok idu izbori. Mislim da ovu temu neće dirati a bez kružnog ništa.

Što tiče zemun parka, tu idu samo 703 i 707 koje samo gube vreme. Jeste, investitor je tražio da gsp dodje, ali ovo je glupost uz još veću da 707 izigrava turistički bus kružeći kroz altinu. Čak je još bolje što svaka sledeća vlast ne menja te prethodne predloge, pa će i 94 do resnika ostati u narednih sto godina.

702 bi ostavio do batajnice baš zbog 703 koji može da upadne u gužvu u zemunu. Lično vratio bih 707 na staru trasu galenika auto put uz prolazak kroz zemun park i čak pustio 703 istom trasom. Ne verujem da puno ljudi gravitira ka bat drumu jer tamo nema starih giganata ikarbus, geomašina itd. Opet ostaje im 73 704 706, ako pak zatreba tom trasom.
 
Naravno, altina treba da dobije jednu liniju do centra. 81 sa derivatom u vidu oznake L su prevazidjeni, ali niko nema volju da se upušta u rešavanje.

Bačku ne treba cimati, tu se ništa neće dešavati. Da je suprotno, davno bi tu pustili još jednu liniju, npr neki od zbega da pomogne jednoj 85 koja u tom delu grada odlično radi posao. Svakako nedovoljno da samo jedna opslužuje pomenuti deo grada. E sada, bilo je tu predloga za nekim 103, pa 97 itd. Ne znam zašto taj 103 ima moratorijum i zvrji neiskorišćen. Pogotovo uvodjenjem 111 shvatio sam da će večno ostati precrtan, a prvobitno je išao botanička bašta-oš radoje drainac u borči.
 
Mislim da je samo pitanje dana kada ce Altina dobiti ili 18 ili 83 kao pojačanje...da li će to biti neki predizborni potez,ali to naselje se gotovo spojilo sa Zemun Poljem,i od više ljudi sam čuo da se o tome i razmišlja...a okretnica u Bačkoj ukoliko se i dalje bude koristila,može biti rešenje za neku od linija sa Zrenjaninca...mozda 105 L....ili neka druga nebitno....nesto ce sigurno ici Dobanovackim putem,nesto Ugrinovackim....da li ce to biti upareno sa 81 i 81L,ili ce se naci neko novo resenje...videcemo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Nije isključeno, biće nekih promena do izbora, uvek bude nešto neobično. Altina se gotovo spojila sa okolnim naseljima. Tipujem na 83, mada bi morao da ide ka zglobu. Ali, ostaje i ukidanje crvenog krsta na drugom kraju, svakako nova 85 je za djp taman. Koga briga što su 81 i 81L izbačeni iz bloka 70a zbog kašnjenja.

Izmena na 18 ne verujem da će biti, prvo krupan korak, drugo zglob beše može samo kao 707 kroz altinu, a za to su pomerali neki edb stub. Onda, gde bi okretao? Sa 18 bi mi, lično, bio veliki šok.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865840#p865840:2535r7ub je napisao(la):
solaris52 » Pon Jul 19, 2021 6:33 pm[/url]":2535r7ub]Mislim da je samo pitanje dana kada ce Altina dobiti ili 18 ili 83 kao pojačanje...da li će to biti neki predizborni potez,ali to naselje se gotovo spojilo sa Zemun Poljem,i od više ljudi sam čuo da se o tome i razmišlja...a okretnica u Bačkoj ukoliko se i dalje bude koristila,može biti rešenje za neku od linija sa Zrenjaninca...mozda 105 L....ili neka druga nebitno....nesto ce sigurno ici Dobanovackim putem,nesto Ugrinovackim....da li ce to biti upareno sa 81 i 81L,ili ce se naci neko novo resenje...videcemo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Prvo treba da se napravi okretnica za terminus Altina 1.Drugo vozila sa linije 81L prebaciti na liniju 81. I onda npr 18 da ide trasom linije 81L a 83 trasom linije 81,ali naravno nikako ukinuti 81 :D .I onda bi mogla linija 105L mogao stvarno da ide do zemuna/backe/, a i mogla bi neka ista linija iz pravca Padinske skele(pricalo se da je linija 102 koja ide iz Vrbovskog trebala da ide do zemuna preko pupinovog).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865867#p865867:2mnlg4iy je napisao(la):
Joca28 » Pon Jul 19, 2021 8:17 pm[/url]":2mnlg4iy]Nije isključeno, biće nekih promena do izbora, uvek bude nešto neobično. Altina se gotovo spojila sa okolnim naseljima. Tipujem na 83, mada bi morao da ide ka zglobu. Ali, ostaje i ukidanje crvenog krsta na drugom kraju, svakako nova 85 je za djp taman. Koga briga što su 81 i 81L izbačeni iz bloka 70a zbog kašnjenja.

Izmena na 18 ne verujem da će biti, prvo krupan korak, drugo zglob beše može samo kao 707 kroz altinu, a za to su pomerali neki edb stub. Onda, gde bi okretao? Sa 18 bi mi, lično, bio veliki šok.
 
Joca28":79w1zus5 je napisao(la):
Nije isključeno, biće nekih promena do izbora, uvek bude nešto neobično. Altina se gotovo spojila sa okolnim naseljima. Tipujem na 83, mada bi morao da ide ka zglobu. Ali, ostaje i ukidanje crvenog krsta na drugom kraju, svakako nova 85 je za djp taman. Koga briga što su 81 i 81L izbačeni iz bloka 70a zbog kašnjenja.

Izmena na 18 ne verujem da će biti, prvo krupan korak, drugo zglob beše može samo kao 707 kroz altinu, a za to su pomerali neki edb stub. Onda, gde bi okretao? Sa 18 bi mi, lično, bio veliki šok.
Mozda je krupan korak,ali imao si situaciju prosle godine kad je 17 isla u Zemun Polje,doduse jesu bile vanredne okolnosti,ali ako su to mogli da izvedu,onda im nista nije problem tezi i da produze 18....imas tu i naselje Nova Galenika,mozda bi ukidanjem 612 eventualno moglo da se nadje neko trajnije i bolje resenje...na udaljenosti od nekih skoro kilometar imas 2 okretnice...Gornji Grad i Bačka......treba traziti neka bolja i novija resenja,jer tokovi putnika svakako nisu isti....najbolji primer gluposti su isto 2 okretnice u Ustaničkoj jedna ispod druge par stotina metara udaljene...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865878#p865878:z38v0ggn je napisao(la):
solaris52 » Pon Jul 19, 2021 9:00 pm[/url]":z38v0ggn]
Joca28":z38v0ggn je napisao(la):
Nije isključeno, biće nekih promena do izbora, uvek bude nešto neobično. Altina se gotovo spojila sa okolnim naseljima. Tipujem na 83, mada bi morao da ide ka zglobu. Ali, ostaje i ukidanje crvenog krsta na drugom kraju, svakako nova 85 je za djp taman. Koga briga što su 81 i 81L izbačeni iz bloka 70a zbog kašnjenja.

Izmena na 18 ne verujem da će biti, prvo krupan korak, drugo zglob beše može samo kao 707 kroz altinu, a za to su pomerali neki edb stub. Onda, gde bi okretao? Sa 18 bi mi, lično, bio veliki šok.
Mozda je krupan korak,ali imao si situaciju prosle godine kad je 17 isla u Zemun Polje,doduse jesu bile vanredne okolnosti,ali ako su to mogli da izvedu,onda im nista nije problem tezi i da produze 18....imas tu i naselje Nova Galenika,mozda bi ukidanjem 612 eventualno moglo da se nadje neko trajnije i bolje resenje...na udaljenosti od nekih skoro kilometar imas 2 okretnice...Gornji Grad i Bačka......treba traziti neka bolja i novija resenja,jer tokovi putnika svakako nisu isti....najbolji primer gluposti su isto 2 okretnice u Ustaničkoj jedna ispod druge par stotina metara udaljene...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Linija 612 znaci veza Galenike sa Domom zdravlja u Silerovoj a i tog dela zemuna i zemunskog naselja Novi grad sa kvantaskom pijacom,tempom i bezanijskim grobljem a i to vazi isto i iz pravca Novog beograda(naravno njima ne treba silerova).Nema potrebe nju ukidati,mozda malo pojacati je.
 
Ne kazem da 612 nema značaj,naravno.....to sam rekao pod pretpostavkom ako bi neka druga linija bila produzena do Galenike...isto tako,81,81l i 612 na delu od Pohorske idu sve tri ka Ugrinovackoj,doduse razlicitim putevima...malo tu ima i nekih nelogicnosti,ali dobro..cinjenica je da Ugrinovacka trpi ogroman pritisak saobracaja ka Altini,tu se autobusi u vecem delu dana veoma sporo krecu....ima mogucnosti i one postoje da se preko auto puta i bivse lakat krivine da sansa da se ubrza makar prevoz....taj semafor kod Postanskog centra na ulazu u Altinu,i to je tek za posebnu pricu,koliko se samo tu gubi vreme....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865164#p865164:187t8koq je napisao(la):
Joca28 » Sub Jul 17, 2021 3:42 pm[/url]":187t8koq]Nikola03 je naravno nov i dobro došao. Ovakav predlog bi sigurno prošao djp sa njihovim stavom, uvek nešto levo puste. 702 je uvek išao na nekoj relaciji batajnica-kej, bila lokalna linija. Pošto pohorska i kej "gore", dugo postoji priča da idu na blok 20. E sada, kod njega je predvidjen neki kružni tok preko kojeg bi te linije išle, čak i zelenjak da se preseli, ali je to prevelik korak koji bi izazvao negodovanje dok idu izbori. Mislim da ovu temu neće dirati a bez kružnog ništa.

Što tiče zemun parka, tu idu samo 703 i 707 koje samo gube vreme. Jeste, investitor je tražio da gsp dodje, ali ovo je glupost uz još veću da 707 izigrava turistički bus kružeći kroz altinu. Čak je još bolje što svaka sledeća vlast ne menja te prethodne predloge, pa će i 94 do resnika ostati u narednih sto godina.

702 bi ostavio do batajnice baš zbog 703 koji može da upadne u gužvu u zemunu. Lično vratio bih 707 na staru trasu galenika auto put uz prolazak kroz zemun park i čak pustio 703 istom trasom. Ne verujem da puno ljudi gravitira ka bat drumu jer tamo nema starih giganata ikarbus, geomašina itd. Opet ostaje im 73 704 706, ako pak zatreba tom trasom.
Upravu ste sto se tice 707 sto izigrava turisticki bus,ali treba Altini veza sa centrom grada.Najbolje je da ide kroz Altinu,a kako skrece levo iz Altine da ide samo pravo i na semaforu kod pupinovog skrene desno.A linija koja bi spajala Galeniku sa Polimarkom,Metroom i Zemun parkom bi mogla linija 703.Taman da 707 ne ide kroz Galeniku,da ide samo kroz Altinu. :)
 
Evo nekih mojih predloga za ceo taj kraj

83- trasom sadasnje 81l kroz altinu

707-ostaje ista

81-(spojene 81 i 81l) do bloka 70a ili bloka 42(da okrece kao i 60 kod toplane)

711 -do keja oslobodjenja

703-do okretnice backa kroz banatsku ili do okretnice novi grad preko postanskog centra jer je u blizini zs zemun

612- se ukida

82-do nove galenike i to posle groblja trasom sadasnje linije 612

613-postaje solo linija umesto minibus i preuzima deo trase tekuce 82 od groblja do keja.

Jedna dodatna linija preko dunava do backe 103-od ovce ili 102 iz pravca padinske skele
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866070#p866070:58foi0s2 je napisao(la):
NBG_dete » Uto Jul 20, 2021 2:53 pm[/url]":58foi0s2]Evo nekih mojih predloga za ceo taj kraj

83- trasom sadasnje 81l kroz altinu

707-ostaje ista

81-(spojene 81 i 81l) do bloka 70a ili bloka 42(da okrece kao i 60 kod toplane)

711 -do keja oslobodjenja

703-do okretnice backa kroz banatsku ili do okretnice novi grad preko postanskog centra jer je u blizini zs zemun

612- se ukida

82-do nove galenike i to posle groblja trasom sadasnje linije 612

613-postaje solo linija umesto minibus i preuzima deo trase tekuce 82 od groblja do keja.

Jedna dodatna linija preko dunava do backe 103-od ovce ili 102 iz pravca padinske skele
703 je potrebna veza centra zemuna sa ugrinovcima i naseljem sangaj u batajnici.711 ostaje na trasi do nbgd,612 je potrebna veze galenike sa silerovom dom zdravlja,kvantasom i bezanijskim grobljem.82 vezom s jedne strane zemuna i s druge strane nbgd blokova 44,62 itd tog kraja sa bezanijskim grobljem,613 se slazem da bude solo bus.707 samo da ne prolazi kroz galeniku i tu staviti 703.A za 81 se slazem s tim predlogom.
To je moj predlog i misljenje :) :wink: :D
 
Ovo sa 102 mi deluje moguće, a onda se setim da svraća u široku gredu pošto menja nekadašnji 110. Na šta bi ličio sa tolikim gubljenjem vremena još u Bačku. Svakako pozitivna stvar za taj deo ka padinjaku i vezom sa mostom.
 
Vrh