Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Od 1.09. 2018 "tumbanje" linija izmedu pogona radi racionalnije raspodele vozila.

27 i 43 Kosmaj (solo)
27E Karaburma (zglobni)
89 i 605 Novi Beograd (zglobni)
67 i 611 Zemun (solo)

izvor: gspbeograd.net
 
solecar":2abv886i je napisao(la):
Od 1.09. 2018 "tumbanje" linija izmedu pogona radi racionalnije raspodele vozila.

27 i 43 Kosmaj (solo)
27E Karaburma (zglobni)
89 i 605 Novi Beograd (zglobni)
67 i 611 Zemun (solo)

izvor: gspbeograd.net
Биће весело на 43 а тек на 27

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Биће весело и на 611. Мада добра је ствар што су коначно ставили зглобна возила на 27Е.
 
У принципу су једном делу Миријеву узели док су другом дали

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Na gspbeograd.net kažu da je produženjem 27E na NBG ona preuzela primat od 27 , i da sada ona ima više putnika , te da je OK ova rotacija. Kakva su vaša iskustva po tom pitanju , obzirom da ne koristim toliko česte ove linije da bih mogao da dođem do pomenutog zaključka.
 
Једно време сам свакодневно користио обе линије, 27Е апсолутно сада има веће оптерећење, али ни у 27 није наивна гужва, напуни се већ код Пионирског, у Рузвелтовој је већ неподношљива гужва. Фалиће неки зглоб на том потезу Трг-Вук-Богословија. Ја решење ту видим у продужетку трамваја низ булевар право код скупштине ка Теразијама, Тргу и Васиној, па да се уведе трамвајска линија Беко-Студентски трг-Трг републике-Теразије-булевар-Вук-Омладински стадион. Тако би се растеретио тај правац ка Омладинском стадиону. Овако имамо празне трамваје у Рузвелтовој, који губе време на кривудањима и скретањима, и заобилазе строги центар града.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561946#p561946:2hnz3fth je napisao(la):
solecar » Sat Aug 25, 2018 1:44 am[/url]":2hnz3fth]Od 1.09. 2018 "tumbanje" linija izmedu pogona radi racionalnije raspodele vozila.

27 i 43 Kosmaj (solo)
27E Karaburma (zglobni)
89 i 605 Novi Beograd (zglobni)
67 i 611 Zemun (solo)

izvor: gspbeograd.net
Ne kapiram ovu raspodelu jer npr u letnjem redu vožnje Zemun ima samo 4 vozila na 605 a u novoj raspodeli imao bi 9 (67,611), onda Karaburma ima trenutno 21 (27,43) a po novom bi imala 13 vozila (27E), Novi Beograd ima 5 vozila na 611 a imao bi 14 (89,605) i Kosmaj ima trenutno 27 (27e,67,89) a po novom 21 vozilo (27,43). Pitam se gde je tu logika odnosno vozila za dopunu linija? Slažem se da treba pretumbati linije po pogonima ali nešto mi se računica ne slaže :).
Dodao bih i sledeći predlog za rotacije: 704 u Nbg a 610 u Zemun jer Zemun Polju trebaju pouzdanija vozila za primarnu liniju i jer sve 4 linije u naselju zavise od Zemuna pa su česta ispadanja. Možda čak i 708 prebaciti u Nbg a u Zemun 76 i 82.
 
Ako liniju 27 i 27e odrzava gsp sto ne bi bio miks solo i zglobnih autobusa
 
То би било одлично решење за многе линије, али нажалост ГСП нема праксу да на исту линију пусти возила из различитих погона. Некада је 78 солидно функционисала са соло возилима Ласте (Волвод и ИК-103) и зглобовима из погона Земун (ИК-218), а данас имамо само препуна соло возила. Слично је и 83 упропашћен пуштањем само соло возила из Космаја, а могли су да пусте да поласке са Крста ради Космај са соло возилима а из Земуна НБГ са зглобовима. Овако имаом везу Ушће-ГЖС-Славија без зглобних аутобуса.
 
Na 78 je problem što zna da se duže čeka , te ni ne čudi što zna da bude problem da se uđe.
 
Истина, лош такт, а од општине до Славије аутобус се само пуни, посебно код Ушћа и на Савском тргу.
 
Na mnogim linijama nedostaju zglobni autobusi.

Ali, ko da priča o zglobnim autobusima u situaciji kada nema ni onih vanzglobnih.
 
Мањак соло возила је најлакше надоместити приватним превозницима. Мислим да ГСП има више зглобних него соло возила, можда и грешим.
 
видео сам јуче да су 43 преусмерили у Блок 20, није више код Ушћа

Послато са Nokia 7 plus уз помоћ Тапатока
 
To je privremeno zbog auto trke trke oko Ušća. Samo za vikend.
 
43-ka je već sada u problemu neko vreme. Neretko Ide po 5 vozila na liniji zbog neispravnosti istih (tako rekao dispečer). Kaže vidi problem ali ne može ništa da učini. Sada, ako bude solo i to pogon Kosmaj (koji je inače poznat po kvalitetu), ima da bude veselo.

Bilo je neke priče (po Internetima) da će biti protesta i blokiranja zrenjaninskog puta zbog ovakvih situacija sa 43-kom (fotka dole pre 2 dana napravljena oko 06:15 ujutru; kako će biti kad krene škola tek...):


izvor: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... ater&ifg=1
 
Космај је некада био проблематичан, сада је бољи од неких погона.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Primera radi , kada je 94 držao Kosmaj , linija je funkcionisala odlično , a kad je prešla u NBG , par puta mi se desilo da sam se vozio zglobnim autobusima , za koje je misaona imenica bila da se popenju uz Teodora Drajzera u jednom cugu , pa čak je bio i problem da se iz Jurija Gagarina popnu na Most na ADI. Kvarili su se na mostu , gasili u Teodora Drajzera...
 
Za 43 je uzasno resenje da je Kosmaj odrzava, jer Kotez nije malo naselje, a isti zglob je tamo pun vec na izlasku iz naselja...
 
Evo ovako... pošto je situacija toliko očigledna i svima jasna kao dan, reći ću sledeće.... pošto od promena na GSP linijama teško možemo nešto očekivati dok se broj vozača ne uveća paralelno sa novim vozilima, dajte da rešavamo ono što se može sa onim što već radi.
Pod hitno liniju 56 L preusmeriti na terminus Belvil, sa ta 2 vozila koja već imaju na liniji, jer stanica Ada kod Šećerane ka gradu je postala prava presedačka stanica za liniju pre svega 85,a zatim i 89...to je toliko teško rečima opisati... ujutru u periodu od 6 do 9 sati imamo REKU LJUDI koja ulazi u te autobuse... svi ti putnici bukvalno u kompletu izlaze kod Buvljaka... dakle faktički većina putuje jednu stanicu, ali kad vi ne možete da udjete u autobus zglobni 85 koji je poluprazan dolazeći na ovu stanicu, a onda sa stanice krene krcat i pun ko čep... to što će vratiti zglobne na 89 ne rešava problem... potrebna je klasična lokalna linija koja bi rasteretila taj pravac Belvil-Ada... a obzirom da već imamo 56 L koja ide psralelno sa 56 do Zelenjaka, dajte da se preusmeri na Most na Adi... znači nikakve magije ni dodaci.. samim tim linija bi se brže okretala i vracala na Cuk.Padinu...
Sole je predlagao produzenje 76 sto sam ja i podrzao, ali obzirom da nemaju dovoljno vozila, ovo bi bilo resenje sa postojecom linijom 56L koja apsolutno trenutno ne cini svrsi ama bas nista... molim nadlezne ili nekog ko ne razume problem, neka izadje na teren i snimi situaciju... problem moze da se resi vrlo prakticno... samo treba volje..
 
85 kad je prvi put uvedena išla je na realaciji Belvil-Padina i to je dobro funkcionisalo, a onda se neko napravio pametan pa napravio ovog monstruma od trase.
 
Slažem se za 85 stvarno ne vidim poentu da zakrčuje Požešku posebno što svi autobusi iz Požeške idu preko Ade. 89 mora i takt da poveća. Linija je pakao.
 
Ocigledno je potrebna ekspres linija koja bi u spicu povezivala Cukaricu i NBG. Zato je super funkcionisala 85 na samom pocetku. Poslednjih par meseci sam imao tu nesrecu da koristim 85 i 89 samo da predjem most u spicu i kada sam uspevao da udjem u bus, tih par minuta je bilo pravi pakao.
Mislim da nije losa ideja da se 56L preusmeri, s tim sto bih ja dodao i 51, koji je ovde ranije predlagano da umesto preko sajma ide preko NBG-a do centra.
 
Vrh