Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472211#p472211:39c62ruq je napisao(la):
JohnnyLee » August 19th, 2017, 1:44 pm[/url]":39c62ruq]тај пут за Зуце је колико толико сређен, тако да може да се користи. можда га и прошире да спусте 403 до Икее
Mislim da je bolje rešenje da se linija 403 ostavi na sadašnjoj trasi , uz svraćanje do IKEE.
 
A sta mislite o tome da se uvede neka linija iz nekog naselja u Rakovici do Ikee, produzi 306 do Ikee i tako resi vise "problema" odjednom. Linija iz Rakovice i okruzenja dobijaju direktnu vezu do Ikee, umesto da kruze do 70, ovaj deo Grocke dobija direktnu vezu sa Ikeom, i povezu se dve opstine, sto je dosta ljudi trazilo, da ima neka linija iz Grocke do Rakovice, itd. Kruznim putem. I naravno pri tome uskladiti polaske.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472236#p472236:1u6fsy5j je napisao(la):
marrecar » August 19th, 2017, 4:21 pm[/url]":1u6fsy5j]A sta mislite o tome da se uvede neka linija iz nekog naselja u Rakovici do Ikee, produzi 306 do Ikee i tako resi vise "problema" odjednom.
Predlog da se postojeća linija 504 preusmeri na IKEU , sa jedne strane , a sa druge vrati na okretnicu Miljakovac III , uz pojačanje sa jednim vozilom. Kako bi liniji bilo potrebno 45 minuta , sa tri vozila bi se dobio takt od 30 minuta , umesto dosadašnjih 35 minuta. Veza sa ŽS "Resnik" bi ostala preko linije 503. Na ovaj način bi se rešilo i pitanje vraćanja linije do Miljakovca III od strane građana Miljakovca II i III , kao i povezivanje pomenutih naselja sa budućom drugom linijom BG: voza. Na liniji bi se uspostavila dva nova stajališta , jedno u zoni raskrsnice Kružnog puta i Bulevara patrijarha Germana , a drugo kod auto pijace "Bubanj potok".

P.S.

Tražeći IKEU na mapi , dobio sam informaciju da se vodi pod naselje Zuce.

 
Тако је, Икеа припада том насељу.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
ја вам лепо кажем да припада Зуцама

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472216#p472216:12cvb1nx je napisao(la):
solecar » 19 Авг 2017, 14:25[/url]":12cvb1nx]
Mislim da je bolje rešenje da se linija 403 ostavi na sadašnjoj trasi , uz svraćanje do IKEE.

ај дисагри :) онда мора два пута да иде истим путем, из града до Икее, па назад у Зуце, па опет назад до Икее, па ка граду.

иначе, заборављате другови, да се железничка станица Зуце налази на 900 метара од Икее. да се има мозга (као што се нема) да се одмах уведе и трећа линија БГВ-а до Врчина, са шатл бусом ЖС Зуце-Икеа
 
Нема смисла да 403 иде до Икее јер до самог Зуца са њом, три дана јахања ...
 
Neznam da li je neko vec ovo predlagao, da li se moze neka 300 linija spustiti do Uciteljskog naselja do okretnice u Pljevaljskoj. Tako bi ljudi sa poteza 300 mogli da presedaju na 21 do grada i 31 da se malo rastereti sa obzirom da od okretnice Ustanicka do Konjarnika ima dosta da se pesaci a ovako bi direktno presedali na trolejbus ili moze cak i 77 da se spusti dotle pa da se dobije direktna veza za Novi Beograd. Sta mislite?

Zy5CiG5QQ3CKn4lxQz0kVQ.png
 
Vec je predlagano...sluha nema naravno...cak ni spustanje pojedinih linija poteza 300 do okretnice Konjarnik u zamenu za produzenje 17 i 31 do Ustanicke...nista pod milim bogom razumno ne prihvataju...a probla koliko hoces....
 
Stanovnici Vrčina su pisali DJP gde su predlagali produženje linije 303 do industrijske zone u Vrčinu , kao i reorganizaciju postojećih linija nekadašnjeg ITS2 sistema , gde je bilo uključeno i da se jedna linija prebaci da se okreće na staroj okretnici u Pljevaljskoj. Ja sam im pomagao oko predloga. Rezultat naravno svi znamo. Ono što bi bilo dobro je da se neka od linija sa poteza 300 spusti do okretnice u Pljevaljskoj , s tim da se pojača linija 21. Plus što je tu i moj predlog za reorganizaciju linija sa poteza 300 po uzoru na potez 600 , i to do okolnih okretnica , uz preusmerenje 77 do okretnice kod Cvetka.
 
Meni je apsolutno neverovatno da opstina Grocka ne pritiska DJP oko decentralizacije 300 poteza i preusmeravanje nekih linija do Mirijeva, Konjarnika, Cvetka, Sumica, Uciteljskog naselja... Ceo taj potez je ubedljivo saobracajno najzapusteniji u celom Beogradu, a time bi dobili makar neku bolju povezanost i alternative. Mada opet verovatno nije da ih samo boli uvo, vec da zaista nisu ni sposobni za tako nesto. Na Ustanickoj bih ostavio najduze linije - 302 i 303, uz dovodjenje 31-ca i 17-tice i 19-tice, dok bih sve drugo ispremestao. Tako bi dobili sirok dijapazon mogucnosti i povezanost sa svim i svacim, narocito za ljude koji zive negde usput na Smederevcu. Plus, ne znam kakvo je opterecenje linija, ali uvek mi je bilo nelogicno sto Vinca nema "direktniju" liniju preko Tri tiganja, mozda bi taj krak mogao bas do Mirijeva.
 
Takva linija za Vincu nema smisla jer onda ne bi prolazila kroz naseljeni deo uopste, a da prolazi, to bi bilo samo kruzenje. Mislim da je ovakvo stanje 307 sasvim okej, sto se trase tice.
Mozda opstina Grocka ne pritiska DJP, mozda ih ne interesuje, sta god da je. Ali to je dubok problem, pogotovo sto je Ustanicka na drugoj opstini, pa je onda potrebna saradnje tri strane, DJP, Zvezdare i Grocke, sto je komplikovano. Mnogo je lakse nesto uraditi na drugom kraju, na samoj periferiji, kao sto je bilo za 303, 311, nego da se uradi reorganizacija krajnjih terminusa svih linija poteza 300 (minus 308 i 309). Generalno treba sve linije sa Ustanicke preraspodeliti na druge terminuse, prevashodno zbog bolje povezanosti naselja i manje presedanja. 309 sto je dve stanice dalje od ostalih linija, ima ogromnu prednost. Meni je milina kada idem sa njom iz Kaludjerice, mogu lagano da presednem na tramvaj, sa mogucnoscu da do Cvetka i vidim da li uopste idu tramvaji, pa onda imam 46, 55, 79, uz malo pesacenja i 28, 41, 77. Samo ta mala reorganizacija, neke linije do nekog terminusa, neke do drugog, neke da ostanu, druge da dodju na Ustanicku, itd., itekako znaci. Ali da opstina Grocka ne pritiska DJP za takvo nesto, cisto sumnjam. Ili su vise fokusirani da ostala naselja bolje povezu medju sobom i priblize im gradski prevoz, nego da traze reorganizaciju na drugoj opstini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473405#p473405:zkgl87pd je napisao(la):
marrecar » August 25th, 2017, 12:02 am[/url]":zkgl87pd]Mozda opstina Grocka ne pritiska DJP, mozda ih ne interesuje, sta god da je. Ali to je dubok problem, pogotovo sto je Ustanicka na drugoj opstini, pa je onda potrebna saradnje tri strane, DJP, Zvezdare i Grocke, sto je komplikovano. Mnogo je lakse nesto uraditi na drugom kraju, na samoj periferiji, kao sto je bilo za 303, 311, nego da se uradi reorganizacija krajnjih terminusa svih linija poteza 300 (minus 308 i 309).
Linije sa poteza 600 , tri strane , DJP , Opština Surčin i Opština Novi Beograd. Komplikovano?
 
Da , pa? Zašto bi njima bilo nešto komplikovano , a drugima ne?
 
За потез 600, ту је и Земун. Aли дефинитивно подржавам идеју о расељавању и продужетку дела линија потеза 300 на ближе (Коњарник, Учитељско насеље, Звездара, Шумице, Медаковић) , а што не и даље терминусе (Прокоп, Блок 20, нова БАС у блоку 42).
 
Ocigledno DJP bas briga za stanovnike Grocke, tako da dok sami nesto ne preduzmete tesko da ce se ista promeniti. Posto nisam upoznat sa tim proslim predlogom, mozda su odbili jer bi puno linija moralo da se produzi? Sto za pocetak ne predlozimo samo jednu liniju da se produzi do okretnice u Pljevaljskoj pa ce valjda uvideti i poceti i otale 300 linije da spustaju do drugih terminusa. Mozda bi neko iskusniji kao Sole ili neko drugi mogao sklopiti predlog pa mozda i prihvate. Ja licno mislim da bi najkracu liniju trebalo spustiti do Pljevaljske a ako se ne varam to je 307? Ili mozda samo 77 spustiti do Pljevaljske a da ima stanicu kod okretnice 300 linija to je i bolja varijanta jer bi se samo jedna linija produzila a svi sa poteza 300 bi mogli da je koriste a ima bolje presedacke opcije pritom je maltene beskorisna na Zvezdari pa bi konacno dobil pravi smisao.
 
ДЈП је феудални систем којима смо јахали над главама две године да би продужили 303, а за 311 јахали смо их дуже ... једноставно, они све одбијају.

Мени је најлуђи пример када смо им слали захтев за увођење новог стајалишта, тј. практично легализујући дивље на коме ластини возаћи свакако стају на захтев путника ... одбили су глат, са наравно наведеним разлозима (неиспуњавање техничких услова). Ја не будем лењ, и извучем тачне мере из катастра и побијем им све разлоге због којих су одбили предлог и вратимо им допис са све цртежима ... никада нису одговорили ...

а иста политичка странка држи обе стране. Видите да ни то јако често није довољно - јер су градска предузећа феудални независни системи. Мој колега је то јдноставно објаснио: "Постоји власт и постоји режим. То није исто. Режим је ту која год да се власт промени и кочи било какав напредак."
 
то је то, последња реченица

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473447#p473447:1h2brb34 je napisao(la):
stf » 25 Авг 2017, 08:16[/url]":1h2brb34]"Постоји власт и постоји режим. То није исто. Режим је ту која год да се власт промени и кочи било какав напредак."

све лепо речено
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473340#p473340:15nw9e8p je napisao(la):
igorsimic » Јуче, 15:49[/url]":15nw9e8p]Neznam da li je neko vec ovo predlagao, da li se moze neka 300 linija spustiti do Uciteljskog naselja do okretnice u Pljevaljskoj. Tako bi ljudi sa poteza 300 mogli da presedaju na 21 do grada i 31 da se malo rastereti sa obzirom da od okretnice Ustanicka do Konjarnika ima dosta da se pesaci a ovako bi direktno presedali na trolejbus ili moze cak i 77 da se spusti dotle pa da se dobije direktna veza za Novi Beograd. Sta mislite?

Zy5CiG5QQ3CKn4lxQz0kVQ.png
Мој предлог је био да се 21 продужи до те окретнице. Ту је некада окретао аутобус 20 (Миријево - Уч. Насеље)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473419#p473419:3ii35zor je napisao(la):
solecar » 25 Aug 2017 01:47 am[/url]":3ii35zor]Da , pa? Zašto bi njima bilo nešto komplikovano , a drugima ne?
Nije to da je njima komplikovano, nego je ono što je upravo stf rekao. DJP baš briga za Grocku, i to za 311. Famozna priča da su godinama tražili da se 306 preusmeri tom trasom umesto Kružnim putem, uvek odgovor da se ne ispunjavaju uslovi. A onda magično jednog dana je to bilo moguće iako sa ulicom ništa nije rađeno. Ne možeš da stavljaš u isti koš ovu opštinu i Surčin, pogotovo Novi Beograd.
 
Da, imalo bi smisla i 77 i 21 produziti dotle, ali cini mi se da je premala okretnica za tako nesto. Mozda pre 77 ipak, jer ti delovi Zvezdare nisu medjusobno povezani uopste, pa bi mogla da ide trasom - Dimitrija Tucovica - Batutova - Cvetko - Vojislava Ilica - Mis Irbijeva - Pljevaljska. Nije mi jasno kako DJP ne shvata jednu jednostavnu cinjenicu - sto vise preseka sa ostalim linijama i direktnijih konekcija, to bolje za sve. Necu da kukam jer je sa "nase strane reke" dosta bolja situacija, ali i na NBG ima mnogo nelogicnosti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473485#p473485:ao3vvk64 je napisao(la):
marrecar » August 25th, 2017, 11:52 am[/url]":ao3vvk64]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473419#p473419:ao3vvk64 je napisao(la):
solecar » 25 Aug 2017 01:47 am[/url]":ao3vvk64]Da , pa? Zašto bi njima bilo nešto komplikovano , a drugima ne?
Nije to da je njima komplikovano, nego je ono što je upravo stf rekao. DJP baš briga za Grocku, i to za 311. Famozna priča da su godinama tražili da se 306 preusmeri tom trasom umesto Kružnim putem, uvek odgovor da se ne ispunjavaju uslovi. A onda magično jednog dana je to bilo moguće iako sa ulicom ništa nije rađeno. Ne možeš da stavljaš u isti koš ovu opštinu i Surčin, pogotovo Novi Beograd.
Naravno da mogu da mećem u isti koš Surčin i Grocku , jer kao što vidiš , dođosmo do suštine , do toga da nije problem tehničke prirode , već je problem u ljudima u opštini i u DJP.
Ne znam koliko ste upoznati , ali i stanovnike Dobanovaca muči slična stvar kao što je slučasj sa linijom 311. Upoznat sam sa čitavom situacijom , jer sam im pomogao oko sastavljanja predloga. Naime , kako se južni deo naselja dosta izgradio i značajno se proširila industrijska zona , građani su tražili da se linija 611 preusmeri kroz Maršala Tita i Beogradsku ulicu u naselju. Ja sam im predložio da se linija skrati do Pohorske , kako bi se bez potrebe angažovanja dodatnih vozila realizovao predlog , što su oni prihvatili , ali je problem nastao kada se oglasio predsednik njihove MZ , koji je javno kočio taj predlog a forsirao predlog za liniju 603 Surčin - Dobanovci - Batajnica. On je to obrazložio kao da je mnogo bolje da se Surčin poveže sa Batajnicom i BG: vozom , jer bi time i sami stanovnici Dobanovaca dobili liniju kroz celo naselje (što uopšte nije tačno) i brže stizali do centra , što takođe uopšte nije tačno.
 
Takodje mislim da se mogu porediti Grocka i Surcin, narocito sto su sva ta naselja u Grockoj drasticno (bukvalno duplo) blize centru nego naselja u Surcinu, ali su infrastrukturalno daleko zaostalija, narocito sto se tice jedne jedine prave veze sa centrom, bar sto se tice javnog saobracaja - Smederevskog puta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473486#p473486:19vla7ve je napisao(la):
ccc » August 25th, 2017, 11:56 am[/url]":19vla7ve]Da, imalo bi smisla i 77 i 21 produziti dotle, ali cini mi se da je premala okretnica za tako nesto. Mozda pre 77 ipak, jer ti delovi Zvezdare nisu medjusobno povezani uopste, pa bi mogla da ide trasom - Dimitrija Tucovica - Batutova - Cvetko - Vojislava Ilica - Mis Irbijeva - Pljevaljska. Nije mi jasno kako DJP ne shvata jednu jednostavnu cinjenicu - sto vise preseka sa ostalim linijama i direktnijih konekcija, to bolje za sve. Necu da kukam jer je sa "nase strane reke" dosta bolja situacija, ali i na NBG ima mnogo nelogicnosti.
Preodužavanje do Pljevaljske bi imalo smisla samo ako bi se ostavila 21 da saobraća Mačvanskom i Učiteljskom ulicom.
Problem sa produženjem 77 bi bio što bi opet kačila samo liniju 309 , a morala bi da se angažuju dodatna vozila za realizaciju predloga , što baš i nije praktično , obzirom da liniju održava GSP. Da kači i druge linije sa poteza 300 , to bi već bila druga priča i nešto što bi trebalo razmatrati , misli da linija saobraća dalje od Cvetka.
 
Нешто ми се чини да та окретница у Пљевљанској не би могла да прими зглобове. Мада свакако треба искористити и пребацити неку линију до тамо.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Vrh