Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ta trasa moze da se uradi produzenjem 603. A cak sam predlagao da se 603 produzi do Bezanijskog groblja.Cak i da staje s one strane gde staje 82
kad budu spojili Grčku i Surčinsku ulicu, 603 može da ide do Bežanijskog groblja, a nova 612 da ide iz Bloka 45 za Dobanovce.
budući 603 će povezati Bežanijsku Kosu sa Dobanovcima, a budući 612 Blokove sa Dobanovcima.
 
Ljudi, nešto sam se setio, a to je možda može da se linija 87 produži do Zemuna npr. Zemun /Novi Grad/, a da pritom ostane na Banovom brdu.
Kad bi se trenutni 612 preimenovao u 86, a 81L u 80. onda imamo ceo potez 80 koji je u Zemunu (osim 89)
 
87 не сме да се дира због деце са Чукаричке падине која иду на Баново брдо у школе јер ЧП нема основну школу.
 
87 не сме да се дира због деце са Чукаричке падине која иду на Баново брдо у школе јер ЧП нема основну школу.
Dosta je pretvoriti 87A u dvosmernu i dodati jedno vozilo. Inače ja odavno imam plan za produženje 87.
IMG_20251108_005741_413.jpg
 
ово је заправо добра идеја, с обзиром да 85 иде ређе од антибиотика

елем, моје две омиљене беспотребне линије 25П и 36, ново размишљање како их укинути и спојити у једну. једино не знам куда после Прокопа. ево дакле предлога:

36: прати трасу 25П до Љубићке, онда наставља на Аутокоманду, па уз Милутина Ивковића до Прокопа. е сада, куда даље:

опција 1: Кнеза Милоша до Булевара и онда ка Вуку, где би био терминус
опција 2: Мостар, Сарајевска, Балканска, Адмирала Гепрата и назад Кнеза Милоша до Прокопа (алтернатива је да иде на Зелени венац)
опција 3: Мостар, Савска, Савски трг, Вудроа Вилсона, БнВ

да видим ваша размишљања
 
36 + 25P ne
87 ne

36 kada bi malo bolje opsluživala centar bila bi traženija linija, mada i ovako ima polazaka koji su dobrano popunjeni. Mana je što često nema dovoljno adekvatnog prostora za sve kofere i prtljage. Drugo, ne vidim poentu praviti od jedne nepouzdane linije drugu liniju sa nepouzdanom trasom.

Ko prati pisanja, može da primeti da većinski predlozi za druge linije koje povezuju Novi Beograd sa ili bez uključivanja Banovog brda, sa Zemunom, nisu kao razlog naveli potrebu za alternativnom trasom po Zemunu i NBG, već kao linijom kojoj bi svrha bila da nadomešćuje loš red vožnje i neadekvatan broj vozila na liniji 85.​
 
Ja sam se idejom za 87 vodio potrebom za alternativnom trasom (konkretno Glavna - Prvomajska) i vezom sa Čukaričkom padinom.
 
Dosta je pretvoriti 87A u dvosmernu i dodati jedno vozilo. Inače ja odavno imam plan za produženje 87.
Pogledajte prilog 257609
Линија 87А је уведена како би се надоместила веза Аде и Бановог брда након преусмерења 23, 37, 51, 52, 58, 85 и 88 на петљу Радничка и раскрсницу код Хиподрома. Овим предлогом се то занемарује.

ово је заправо добра идеја, с обзиром да 85 иде ређе од антибиотика
Пошто имамо један антибиотик, уведимо још један. Зар није боље појачати 85?
 
2 минибуса која врте у оба смера не могу да замене један соло аутобус на 87 у време школе.
 
@JohnnyLee
Доћи ће у размаку од 2-3 минута па 15-20 минута неће бити ниједног. Зар није боље равномерно распоредити поласке него их имати насумично распоређене?
 
@JohnnyLee
Доћи ће у размаку од 2-3 минута па 15-20 минута неће бити ниједног. Зар није боље равномерно распоредити поласке него их имати насумично распоређене?

па ставити их да иду на 10 минута на заједничком правцу, тј. свака на 20. или тако некако распоредити поласке
 
Vrh