Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Kako god okreneš glavna je i najbitnija ulica kada je reč o povezivanju sa centrom grada. Ne može se ništa na silu menjati.​
Kako god okreneš ne delim tvoje mišljenje.

[/QUOTE]
Нешто мислим да ће СНСтрела продужити 81 и 81Л до Блока 58. Кратке су линије а њима треба кмтража.
Napisah tanije da će 81 biti produžena do bloka 58. Samo da podsetim da je nekada 81 išao iz bloka 70A.​
 
Meni palo na pamet bezveze mozda sta znam,da linija 67 ide bulevarom umetnosti da pokriva taj deo gde ide sad 71, a 71 da produzi Milutina Milankovica pravo i da skrece levo u Antifasisticke borbe gde bi pokrivao deo trase 67ice. A 612 je starom trasom mogao da pokriva celu duz Zorana Djindjica.I cak kad bi se presla raskrsnica sa Milentija Popovica da bude nova autobuska stanica zbog presedanja,kao i u suprotnom smeru u cosku Zorana Djindjica i Milentija Popovica
 
Danas sam razgovarao sa poznanikom vozačem GSP-a. Pitao sam ga za okretnicu u Bloku 58 rekao je da kad se zavši da bi se trebali da budu terminusi za 27E i 35 i da je predlog da 43 okreće u Bloku 20, ali i on je sam rezervisan, kako kaže "priča se".
 
Неће сигурно опет 43 прелазити мост, неће дати МЗ Котеж.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
A nije im smetalo nekad da ide do Senjaka...u ono vreme...ne znam da li je to ciljano baš tako,ali nijedna linija sa Pančevca ne ide levo...odnosno posle mosta da ide na kruznom toku levo u Mije Kovačevića,i onda u pravcu Mirijeva,Karaburme ili Višnjice...zašto ne bi neka od linija poteza 100 išla u tom pravcu...ili na primer da se okreće na Zvezdari zajedno sa 65 preko Severnog Bulevara...malo rasteretiti te glavne terminuse,a ne samo dodavati...

Sent from my SM-A566B using Tapatalk
 
Problem sa produženjem 43 nekada je bio što linija uopšte nije bila pojačana produženjem.
Lično ne isključujem mogućnost da je produže ponovo jer svakako spada među kraće linije.
 
Problem Koteža je što ne postoji nikakva alternativa u prevozu. To je jedna jedina linija, koja svakako već ide preko Pančevačkog mosta i zna da se zablokira. Kada su je onomad stavili da ide do Ušća, ostavili su isti broj vozila na liniji, što je dovelo do praktične neupotrebljivosti linije. Priča sa Mirijevom i Višnjičkom banjom je utoliko lakša ukoliko se produže 27E i 35 jer čovek nije osuđen na jedan jedini prevoz i može da prošeta sa Doma omladine na 27, da se dodatno plati E6, sa Trga se može spustiti na 79 ili otići na 74. I u najgorem slučaju postoji nekakva opcija, dok za Kotež može da se ode sad samo na 95 i da se pešači posle.

Naravno, zdrav razum nalaže da se produžavanjem linije na istu stavi više vozila, ali gde Srbija počinje, tu zdrav razum prestaje. 😅
 
Pa i tad je izmena urađena zbog stanovnika Koteža kojima je očigledno važnija veza sa centrom umesto sa Senjakom. Tada je 43L postao 43, a deo ka Senjaku ukinut.
 
Ideja, da skoro sve linije što ima GSP se produže i postanu mega nepouzdane linije.
Da počnemo:
Linija 16 Novi Beograd Paviljoni-Mirijevo 3
Linija 32 Zemun Kej Oslobođenja - Višnjica
Linija 35 Novi Beograd Blok 45 - Lešće Groblje (umesto blok 58 po planu)
Linija 43 Blok 72 TC Euroazija - Kotež
Linija 71 Ledine - Višnjica
Linija 77 Bežanijska Kosa - Zvezdara kao što je bilo u jednom periodu krajem 90ih
Ukinuti 75 jer eto ima produžena 77
Linija 82 Banovo Brdo - Zemun Kej Oslobođenja

Ovo je sarkazam bio. Sad ozbiljan da budem.
Po meni ne treba dirati uopšte 43, donekle pouzdana jer znamo za zakrčenje koje je redovno na Pančevačkom mostu.
Linija 35 i treba da se produži, ali da bude potpuno zglobna kao što i jeste u poslednje vreme. To se dešava jer liniju 28 često služe otokari pogona Karaburma kad funkcionišu sve trolejbuske linije osim 21.
 
Problem Koteža je što ne postoji nikakva alternativa u prevozu. To je jedna jedina linija, koja svakako već ide preko Pančevačkog mosta i zna da se zablokira. Kada su je onomad stavili da ide do Ušća, ostavili su isti broj vozila na liniji, što je dovelo do praktične neupotrebljivosti linije.​
Pritom su 27E i 35, koje su takođe bile produžene, dobile pojačanje.​
 
Šta mislite o ideji da se linija 111 produži Višnjičkom i Mirijevskim bulevarom do Mirijeva III. Nijedna linija iz pravca Borče ne skreće levo ka Višnjičkoj, a omogućila bi se povezanost Borče,Krnjače i Koteža sa Karaburmom,BIG Shopping centrom i VII gimnazijom. Linija i tako nema neku svrhu, a ovako bi mogao da se nadomesti deo trase 74, ukoliko bi se skratila do Omladinskog stadiona. Uz pojačanje mislim da bi ovo bilo idealno rešenje, ujutro dosta srednjoškolaca preseda i puni ostale autobuse, a ovako bi imali direktnu liniju.
 
Ne znam koliko ima smisla menjati jednu nepouzdanu liniju drugom. Šta dobijamo? Linija koja se zaglavi na moto-putu i drugim delovima grada biva zamenjena linijom koja se zaglavi na Pančevačkom mostu i Zrenjaninskom putu? Bolje napraviti neki šatl da vozi od Omladinskog stadiona do Mirijeva.
Mislili smo da je 63 bez veze dodata linija, ali ispostavi se da je korisna.
 
Ideja, da skoro sve linije što ima GSP se produže i postanu mega nepouzdane linije.
Da počnemo:
Linija 16 Novi Beograd Paviljoni-Mirijevo 3
Linija 32 Zemun Kej Oslobođenja - Višnjica
Linija 35 Novi Beograd Blok 45 - Lešće Groblje (umesto blok 58 po planu)
Linija 43 Blok 72 TC Euroazija - Kotež
Linija 71 Ledine - Višnjica
Linija 77 Bežanijska Kosa - Zvezdara kao što je bilo u jednom periodu krajem 90ih
Ukinuti 75 jer eto ima produžena 77
Linija 82 Banovo Brdo - Zemun Kej Oslobođenja

Ovo je sarkazam bio. Sad ozbiljan da budem.
Po meni ne treba dirati uopšte 43, donekle pouzdana jer znamo za zakrčenje koje je redovno na Pančevačkom mostu.
Linija 35 i treba da se produži, ali da bude potpuno zglobna kao što i jeste u poslednje vreme. To se dešava jer liniju 28 često služe otokari pogona Karaburma kad funkcionišu sve trolejbuske linije osim 21.
kako bi izgledale trase tih linija? pogotovo za 82
 
kako bi izgledale trase tih linija? pogotovo za 82
Ponoviću, ja sam se samo ŠALIO!!!
Trase linija ništa specijalno, samo spojili bi se elementi postojećih kao što sam u šali pisao za 77. Prvo od BK do Zelenjaka kao 75, a onda do kraja 77.
71 plus 35 plus 32 trase, eto. Trasa 16 plus trasa 74. Sadašnja 32 plus 16 plus 82 do Keja.
A za 82 nešto kao 85 u polasku od Banovog pa bi se vraćao do Bloka 70A ulicom Jurija Gagarina onda preko MZ Mladost do Vojvođanske i dalje onako kao 82.

Moja glupa šala možda i ne bude šala ako li bankrotira Beograd zbog garniture i ne budu li se platili uopšte privatnici u roku. Dug prema njima je iznosio u nekom trenutku prošle godine pazi sad JEDNU MILIJARDU DINARA, odnosno >8.000.000€. Pa će biti kao za vreme pandemije pre 5 godina samo GSP i malo linija.


Šta mislite o ideji da se linija 111 produži Višnjičkom i Mirijevskim bulevarom do Mirijeva III. Nijedna linija iz pravca Borče ne skreće levo ka Višnjičkoj, a omogućila bi se povezanost Borče,Krnjače i Koteža sa Karaburmom,BIG Shopping centrom i VII gimnazijom. Linija i tako nema neku svrhu, a ovako bi mogao da se nadomesti deo trase 74, ukoliko bi se skratila do Omladinskog stadiona. Uz pojačanje mislim da bi ovo bilo idealno rešenje, ujutro dosta srednjoškolaca preseda i puni ostale autobuse, a ovako bi imali direktnu liniju.
Odličan predlog. Ali bih odmah ukinuo 109 i spojio to sa 107 i ostane 107 samo da obavezno stane i na stajalištu "Put za Dunavac" pre skretanja ka Dunavcu.
105L skratiti, nepouzdana. Da se vrati na stari terminus Borča kao pre strele. 112 bih isto skratio možda da ne prelazi Pupinov most. 103 mi ok.
105L smanjiti broj autobusa i te autobuse staviti na predloženu jaču 111.
 
Odličan predlog. Ali bih odmah ukinuo 109 i spojio to sa 107 i ostane 107 samo da obavezno stane i na stajalištu "Put za Dunavac" pre skretanja ka Dunavcu.
105L skratiti, nepouzdana. Da se vrati na stari terminus Borča kao pre strele. 112 bih isto skratio možda da ne prelazi Pupinov most. 103 mi ok.
105L smanjiti broj autobusa i te autobuse staviti na predloženu jaču 111.
Ako bi 109 spojio sa 107 zasto da staje na toj stanici kad tu nema nista bukvalno.Njive same. A drugo treba i od Borcanske strane da bude bar 1 linija kao ispomoc 85ici koja je dugacka i zaglavi se u guzvi.
 
Vrh