Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ne znam koliko je potrebna još jedna linija u BZĐ. Bolje da se pojača 68 nego da se dodaje još jedan antibiotik u vidu 72. Kako god, možemo da kažemo da 16, 65, 67, 71, 75, 78 i 83 otpadaju. Ostaju 72 i 77, tako da tipujem na neku od te dve. Ali ponavljam, za BZĐ je potrebno samo pojačati 68 i to je to.
 
Au čekaj, sad mi palo na pamet, mislim da hoće liniju 77 da prebaci.
Razlog, glupi kružni tok koji se pravi na raskrsnici Studentske i Pariske komune.
Pa bi po tom novom kružnom toku pakao nastao ako hoće zglobni autobus da skrene levo.
Slažem se 1111, bolje 68 da ide češće.
 
Ne znam koliko je potrebna još jedna linija u BZĐ. Bolje da se pojača 68 nego da se dodaje još jedan antibiotik u vidu 72. Kako god, možemo da kažemo da 16, 65, 67, 71, 75, 78 i 83 otpadaju. Ostaju 72 i 77, tako da tipujem na neku od te dve. Ali ponavljam, za BZĐ je potrebno samo pojačati 68 i to je to.
Ne bi me čudilo da bace 78 i 83 u BZÐ. A danas na 83 od 10:30 nisu radili 3/83,4/83 i 11/83 zato što nije bilo vozača pa je došao rezerva na 4/83 (3008) dok 3/83 (3063) i 11/83 (3014) od 11:30 i dalje stoje na okretnici u Zemunu...

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
 
Problem sa BZĐ je što su alternative relativno blizu, a deo ulice je nenaseljen, tako da ne znam koliko ima opravdanja za liniju koja bi išla toliko često da zameni alternative. Blok 21 ima sve linije u BMP i 27E, 35 i 95 u MP. Blok 22 ima 95 i Eko. Blok 25 67 i Eko. Blok 29 71 i BMP... to je sve na manje od 10 minuta od zgrada, tako da bi linija koja bi pokupila te putnike morala da ide baš često, a ne znam koliko ima potrebe.
 
Evo da odgovorim kontra pitanjem. A zašto se ne bi linija 68 preusmerila u Bulevar Mihajla Pupina, pa onda lepo imamo sve linije u jednom bulevaru i rešen problem. Znaš odmah gde ćeš da ideš, a ne razmišljaš se da li ćeš ns jedan ili drugi bulevar. Isto uraditi i sa 15, 84, 704, 706 i 707.​
 
Evo da odgovorim kontra pitanjem. A zašto se ne bi linija 68 preusmerila u Bulevar Mihajla Pupina, pa onda lepo imamo sve linije u jednom bulevaru i rešen problem. Znaš odmah gde ćeš da ideš, a ne razmišljaš se da li ćeš ns jedan ili drugi bulevar. Isto uraditi i sa 15, 84, 704, 706 i 707.​
Apsolutno iracionalno. Prvo što duž BZĐ postoji čak i veća generacija i atrakcija putovanja nego na BMP. Trenutna usluga u BMP je fantastična, i bukvalno da pola polazaka prebaciš na BZĐ usluga bi još uvek bila jako dobra. BZĐ komparativno ima dosta lošiju uslugu, a potraživanja stanovnika su ista. Po meni, ima smisla prebaciti jednu ili nekoliko linija na BZĐ i smatram da bi to na kraju pozitivno uticalo na sistem.
 
@Boki123
Bio sam sarkastičan jer se godinama provlači ta mantra kako je i ovo što sada prolazi Bulevarom Zorana Đinđića previše, a da je, parafrazirano, i ovo što sada prolazi Bulevarom Mihajla Pupina nedovoljno.

Inače slažem se sa konstatacijom koju si naveo, i bio jedan od retkih koji je podržao ideju da se linija 77 preusmeri Bulevarom Zorana Đinđića i bude ono što je od skoro 612 za Bulevar Milutina Milankovića.

A kad smo već kod linije 77, stigao je svojevremeno odgovor iz tadašnjeg DJP, da ili nije u planu preusmerenje 77 ili da ne postoji potreba za time.

Takođe bi pored 77 mogao i 72 da se prebaci da ide Bulevatom Zorana Đinđića.​
 
Samo sam napisao da nema smisla ubacivati još jedan antibiotik poput 68. Primer: čovek izlazi na stanicu kod Arene vidi da mu bus dolazi za 19 minuta. Da li će da čeka ili će da ode do Ceptera dokle mu treba 5, 6 minuta i uđe u nešto što će sigurno da mu naiđe u roku od par minuta? Ako ima potrebe za linijom, treba neka koja ima interval koji se više isplati nego pešačenje. A 612 ne služi ničemu, kad s druge strane do SC postoji 601 koji ide triput češće. Posle se uključuju u priču takođe triput češći 18 i 88.
 
Pa nisi ti jedini koji je rekao da bi trebalo da sve ostane kako jeste. Sa druge strane, koja je poenta, pitam generalno, da je bolje imati pojačanu liniju 68 na 15 minuta nego imati 1 - 2 dodatne linije i takt od oko 10min u Bulevaru Zorana Đinđića? Pritom ti ostaje manje - više isti takt u Bulevaru Mihajla Pupina?​
 
Pa nemam ja ništa protiv da se ubaci linija u BZĐ, samo da se uradi kako treba, a ne tek tako. Ali i dalje mislim da je bolje 68 na 15 minuta, nego 68 i 72 na po pola sata. Nekako se uvek potrefi da takve linije idu u paru. Primer su 67 i Eko1.
 
Evo da odgovorim kontra pitanjem. A zašto se ne bi linija 68 preusmerila u Bulevar Mihajla Pupina, pa onda lepo imamo sve linije u jednom bulevaru i rešen problem. Znaš odmah gde ćeš da ideš, a ne razmišljaš se da li ćeš ns jedan ili drugi bulevar. Isto uraditi i sa 15, 84, 704, 706 i 707.​
Ovim zemunskim linijama treba prolazno stajaliste usce.Mislim na ove iz poteza 700.
 
A za Zorana Djindjica,ko zna.Lupam.Mozda 78 i 83 budu isle tu taman pravo pa levo u ul Vladimira Popovica i tu desno direktno na Savski most.Verovatno da zaobidje Usce.Ili ce da produze 27e i 35 tu.Ali definitivno imas 71 koji sece taj bulevar kroz Bulevar Umetnosti.Imamo 67 kroz Antifastisticke borbe i imamo eko 1 kroz deo Zorana Djindjica.Znaci 67,68,71, eko1.Pa mogu da biraju gde ce
 
Koliko je realno da se 35 i 27E spoje sa linijama 67 i/ili 68, tj. da postoje dve dijametralne linije? Da li je takon nešto izvodljivo?
 
Ako se 77 prebaci kod BZĐ, onda će 65-ica biti dosta opterecenija. Od Palilulske do Fontane idu istom trasom potpuno, tako da bi sigurno 65ica postala mnogo vise opterećena jer je češća pa bi ljudi kod Fontane nadalje čekali svi 65, tako da ne znam da li je pametno dirati 77. Ali se slabo krećem na tom delu jer ne radim na Nbg, pa ne znam, možda neko ima drugačije mišljenje, ali meni je 77-ica super sada ovakva kakva jeste
 
Što više čitam komentare, ispada da će se desiti katastrofa epskih razmera ako se bude bilo šta promenilo. Da neće moći višr uopšte da se uđe u linije koje ostanu u Bulevaru Mihajla Pupina a da linije koje budu preusmerene u Bulevar Zorana Đinđića neće niko koristiti, da će biti gore nego sa preusmerenjem 612.​
 
Zato što je Bulevar Mihajla Pupina glavna ulica Novog Beograda i ulica koja ga povezuje sa centrom grada. Nema apsolutno nikakve logike da recimo 16 ili 83 skreću sa trase i upadaju bez razloga u gužvu. Eventualno da se doda 72 uz 68 i da se nekako iskombinuju polasci i intervali pa da prođe bus na 15 minuta sasvim je dovoljno za BZĐ. Zato sam i napisao gore da se uradi kako treba.
 
27Е и 35 подхитно преусмерити на Блок 58, 9А и 95 код Ушћа већ нема добрих 20 минута.
 
Нешто мислим да ће СНСтрела продужити 81 и 81Л до Блока 58. Кратке су линије а њима треба кмтража.
 
Zato što je Bulevar Mihajla Pupina glavna ulica Novog Beograda i ulica koja ga povezuje sa centrom grada. Nema apsolutno nikakve logike da recimo 16 ili 83 skreću sa trase i upadaju bez razloga u gužvu. Eventualno da se doda 72 uz 68 i da se nekako iskombinuju polasci i intervali pa da prođe bus na 15 minuta sasvim je dovoljno za BZĐ. Zato sam i napisao gore da se uradi kako treba.​
Nije Bulevar Mihajla Pupina glavna ulica. Da kojim slučajem sve te linije koje sada prolaze tuda, idu nekom drugom ulicom / bulevarom, ta druga bi bila "glavna".

To što nam linije idu Bulevarom Mihajla Pupina je relikt prošlosti kada maltene nijedan drugi kršten bulevar nije postojao na NBG.​
 
Kako god okreneš glavna je i najbitnija ulica kada je reč o povezivanju sa centrom grada. Ne može se ništa na silu menjati.
 
Vrh