Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Moj predlog je da linije 81 81L se produze do bloka 58 preko omladinskih brigada i levo u Jurija Gargarina.Bila bi dobra veza sa Opstinom NBGD,WEST 65,A blokom i Delta sitijem.
Što se tiče 74 stanovnici Mirijeva su hteli da im bus ide dotle,jer je većina ljudi preferira zbog njene trase.A i zbog rasterećenja 25p.Plus šta bi povezivao Severni Bulevar(iza novog groblja) sa Karaburmom i Mirijevom jer tamo ima i bolnica.Ili ovo što je @solecar rekao da 16 posle terminusa na karaburmi produži u produžetku do Mirijeva 3 trasom 74 preko ul Pere Cvetkovica, dok bi 74 sa Mrijevskog bulevara skretao u tu navedenu ulica i zavrsavao na Karaburmi.
Ali sve u svemu 74 izgleda ne treba dirati
Cak sam mozda i predlagao ovde da 46 se posle Mostara produzi do Bezanije nastavkom 74 preko Gazele,a da 74 od Kneza Milosa se skrati do Prokopa.
Ustanicka predlagao sam da se napravi kruzni tok na raskrsnici Ustanicka i Bulevar kralja Aleksandra iz razloga da linija 50 tu okreće. Kako?Izbacivao bi putnike na Ustaničkoj ulici bas gde staje linija 20 kod tog terminusa i okretao se na tom kruznom toku i stajao tamo gde staje linija 20.I po mom linija 50 moze biti zglobna.I kako vidim da se 302 prema meštanima pokazalo da je super kad je privremeno išla do Cvetka produzio bi je dotle.Čak bi mogla biti tako ekspres verzija nova da ide na relaciji Grocka - Smederevac - Cvetko(ili čak kod vuka).Ma da je i Vuk mala okretnica i pretrpana već sa 3 linije tamo.Ali sve u svemu neke od poteza 300 moraju ici i van Ustaničke i Šumica
 
TC Evroazija koliko je meni poznato,odnosno nova okretnica,treba da bude uskoro i za tramvaje i za autobuse,planirano je preusmerenje tramvajske pruge u tom pravcu....samim tim je nelogično da u neposrednoj blizini okrecu 89 u bloku 72,i da postoji okretnica Blok 45....ako se budu selili ramo tramvaji,velike su šanse da će tamo i 73 i 95,a da možda linije sa poteza 600 ostanu u Bloku 45...isto tako treba videti gde će sa 89,mislim da ta okretnica gubi svrhu...nisam pametan...

Sent from my SM-A566B using Tapatalk
 
TC Evroazija koliko je meni poznato,odnosno nova okretnica,treba da bude uskoro i za tramvaje i za autobuse,planirano je preusmerenje tramvajske pruge u tom pravcu....samim tim je nelogično da u neposrednoj blizini okrecu 89 u bloku 72,i da postoji okretnica Blok 45....ako se budu selili ramo tramvaji,velike su šanse da će tamo i 73 i 95,a da možda linije sa poteza 600 ostanu u Bloku 45...isto tako treba videti gde će sa 89,mislim da ta okretnica gubi svrhu...nisam pametan...

Sent from my SM-A566B using Tapatalk
73 и 95 ће остати сигурно у Блоку 45, 73 је веза Блока 45 са општином Нови Београд, а 95 везује Блок 45 са градом. Блок 45 је доста значајнији и један од највећих блокова.
 
Kome da saljem predlog neznatne izmene trase 310-ke, zadnji put sam slao ali nisam dobio odgovor, mislio da je mejl info@bgprevoz bio ili tako nesto.
 
Kada smo kod ncr, beše 601 bio predvidjen. Žešće idu izbori, a i streli da se ispune km. Videćemo.
Redovno se solidno napuni 601 već posle stanice Savski most, a naročito posle Palate pravde ka Surčinu, a u suprotnom smeru ima dosta putnika posle Sava centra.
A i studija iz 2015. godine je takva nebuloza da mi nije jasno. I 511 da se skrati ne sme!
A idu izbori, u redu, ali da se krati 601 bi tek uništilo rejting sadašnje garniture ako još uvek navodno imaju takav rejting.

Moje neko razmišljanje od ranije, nevezano za ovu novonajavljenu situaciju. Kakvo je vaše (množina) razmišljanje na sledeću temu?​

Da se linija 74 skrati ide od omladinskog stadiona preko Severnog bulevara na BK, a da se linija 16 bproduži od okretnice Karaburma II preko Mirijevskog bulevara sadašnjom trasom linije 74 do Mirijeva III, a da se linija 25P izmesti da ide Matice Srpske (trasa linije 79 pored pijace) umesto Mirijevskim vencem, gde bi bile po predlogu 16, 46 i 63.

74 neka ostane, a i 16 kako je sada.
Na okretnicu Karaburma 2 bih izgurao nekako liniju 48 umesto 74.
Ali meni se sviđa donji deo žutog teksta kao predlozi da se 25P izmesti slično kao trasa 79 Matice Srpske.
46 i 63 detaljnije tvoj predlog staviti u obzir korigovanja trase.
 
Мислим да је и окретница Блок 70 где окреће 68 неискоришћена.
Svakako, 68 koja radnim danima u vršnim satima ima svega tri polaska (van toga po dva polaska), okretnica je neiskorištena.
Neka produže 60 u Blok 58. Davno su, pre više od pet godina pokretali peticiju za produženje 60.
 
Ево да се надовежем за претходни пост
1000143090.jpg
 
Одговор у смислу "имате где да преседнете, шта кукате"
Докле год неко из Гроцке не покрене ствари озбиљније као што то раде из других општина овакви ће одговори бити. Пс занима ме њихов одговор кад им будем предложио да приградске линије ка БАС-у користе стајалиште Сава Центар
Odgovor je mislim neka već unapred napisana forma pa samo izmene liniju/relaciju/reči. Identičan odgovor ovom sam dobio još pre dve godine na sličan predlog. Bukvalno identičan sastav rečenice, uvod, sve, samo izmenjene reči i sitnice u skladu sa pitanjem. Kako sam do skoro radio u firmi koja je delom državna, imali su isti princip kad neko uloži primedbu/molbu - unapred napisana forma, pa samo dodaju oduzmu šta treba u zavisnosti kakvo je pitanje.
Opština mora mnogo veći pritisak da izvrši i obavezno da uzvrati argumentima kojih zaista ima na pretek. Ja bih im uzvatio odgovorom po kom osnovu su linije 401 i 402 produžene (vraćene) do Slavije ako prevoz funkcioniše tako kako su rekli. Ili po kom osnovu Rucka ima liniju do BNV kad su apsolutno naselje na obodu grada što se kosi s njihovom organizacijom. Ima još gomile takvih primera, a nikako ne treba zaboraviti neiskorišćenost autoputa.
@solecar Hvala na podeljenim fotografijama. Za ovo nisam znao.
 
Можда пре 51 јер ми нема смисла да две линије са Нбгд у близини иду до Миријева (27Е, 46).
Nikako ne preusmeravati 51 na Blok 58, jer bi se tad izgubile veze sa Galerijom, Palatom pravde i Sajmom, a ipak je (jedva) jedina linija koja zapravo saobraća do Belih Voda, a ne po obodu.
 
Kome da saljem predlog neznatne izmene trase 310-ke, zadnji put sam slao ali nisam dobio odgovor, mislio da je mejl info@bgprevoz bio ili tako nesto.​
Bolje da lično predaš predlog u Kraljice Marije 45, tada će morati da ti odgovore, makar to bila i "odbijenica". Potrebno je da se uradi u dva primetka, jedan ostaje tebi, drugi njima.​
 
Ево да се надовежем за претходни пост
Pogledajte prilog 255738
Sad ili da im tražiš da i u suprotnom smeru ide istom trasom da se ne stvaraju gubitci ili da ih pitaš kako je moguće da u suprotnom smeru nema gubitka kada su u oba smera gužve, i kako se to ne ostvaruje veza sa tramvajima u smeru ka periferiji kod BAS - a, nego moraju isti da idu autoputem do Sava centra da bi se tamo uhvatio tramvaj.​
 
Kakve ovo ima veze sa mojim predlogom?
Ako bi produžili liniju 48, rasteretila bi se okretnica Pančevački most Železnička stanica. U tom slučaju tvoja ideja da se 16 produži do Mirijeva i 74 skrati do Karaburme 2 bi već imala značajne prednosti. Povećanje pouzdanosti linije 74, dovođenje zglobnih autobusa nazad kroz Mirijevski bulevar sa 16icom. 74 bi mogla onda imati zglobne autobuse malo više, 16 bi malo izgubila na pouzdanosti, ali ne bi svi presedali možda na 25P, 35 i 74 u zavisnosti gde su putnici naumili. 48 bi isto rasteretio donekle 33 i napravio nove veze i bolja presedanja.
Južni delovi Beograda (Rakovica) nemaju najsjajniju vezu sa Palilulom i "gornjim" centrom trenutno, ako ne računam da se presedne na 23 ili 40/41.
 
Vrh