Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Kad je uvedena 306a?Vidim ide Ustanička - Leštane - Bubanj potok.
1000001227.jpg
 
To je samo posebni polazak 306ice koji postoji koliko i linija, samo u aplikaciji moraju da ga vode zasebno. Posebni polasci uglavnom imaju malo slovo (ali to ne treba uzimati kao sredstvo razlikovanja od stvarnih zasebnih linija jer npr. i 610E je upisana sa malim E).
 
Мени је то читава глупост, треба да буду редовни поласци на нормалном линијама.
 
Мени је то читава глупост, треба да буду редовни поласци на нормалном линијама.
Nije glupost, šta je problem da svrati do Vinče za 15 minuta kad svakako bus nije pun i kad se spoje putnici iz Leštana i Vinče. Nama taj polazak u 23:25 baš znači.
 
Ovaj sistem radi odlicno, i to svima odgovara tako da ga ne treba menjati.
Pokupi putnike i ide dalje na redovnu trasu.

Bio je ranije problem sa 302 i PRESTO vozacima(oni beli IKARI) kada su se pravili ludi pa nisu hteli da svracaju u Bolec (302 sa Ustanicke u 23:35).
Secam se da sam bio u tom busu, kaze on pa ovo je 302 i ona ide za Begaljicu ??? Onako drsko i nastavlja, prolazi na semaforu pravo.
I onda kada je 10-orica skocilo da ga bije, morao je da se okrece kod poste i da se vrati.

A ovi Indusi sada vidim da znaju sve kako sta, i nikad problem.
 
Да нема те 306 у 23:25 која иде у Винчу, мислим да би стрела и ту нагурала још 2 полазака после 23, ал добро.. Приметио сам да буквално та 306 само и служи становницима Винче јер он из Винче изађе и оде празан у Лештане, чисто скупљање километраже, ништа друго.
 
Мени је то читава глупост, треба да буду редовни поласци на нормалном линијама.​
Obzirom da određeni broj polazaka na 306 svraća do Bubanj potoka, ja bih to stavio da bude zasebna linija, odnosno da bude 306A sa sve oznakom na displeju.
Nije glupost, šta je problem da svrati do Vinče za 15 minuta kad svakako bus nije pun i kad se spoje putnici iz Leštana i Vinče. Nama taj polazak u 23:25 baš znači.​
Šta fali da se Strela isprsi za taj 1 polazak.
 
Da li je moguće da se slično uvede i na ranijim polascima? Mislim uopšte na trocifrene poteze. Često viđam mnoge linije između špiceva da vrte prazne, pa ako je moguće da jedna u tim periodima opsluži više naselja, ali ne znam jel izvodljivo.
 
Zašto bi plaćao 2 busa, kada može 1, a iovako ima slabo putnika.
Isto spajaju 401 & 402 u zimskom na zadnjim i prvim polascima.

Retko logične i racionalne odluke sekretarijata.
Od letnjeg reda vožnje,samo prvi 401 iz Pinosave ide u Beli Potok,ovo ostalo je ukinuto i linije imaju zasebne zadnje polaske.
 
Video sam, zato sam i napisao zimski.
A generalno, posle 22h 402 od Spomen Parka do Belog Potoka ako vozi 2 čoveka dobro je.

Kako se u poslednje vreme često vozim potezom 400, stvarno ima dosta nelogičnosti sa polascima.
Npr. od Đurinaca do Voždovca od 19h do 20h vozila idu u taktom kojem bi pojedine gradske linije pozavidele, prvo 491 sa polascima u 19:00 & 19:30, pa 450 sa polascima u 19:20 & 19:40, od Popovića im se priključuje 408 sa polascima u 19:10 & 19:47.
Znači 6 polazaka u sat vremena od Popovića do Beog Potoka, malo je reći previše, još ako dodam da se neke linije praktično poklapaju i sustižu stvarno je haos.
Hajde i zimi, znači malo, ali sada leti je totalno besmisleno, 450 sa polaskom u 16:40 i koji praktično ide zadnji u toj koloni bleji prazan, još mlate vozače da čekaju polazak nazad na Trošarini sat vremena.

Sa druge strane, imamo Parcane koji mogu da nabroje na prste polaske dnevno i tako još par sela, generalno jako loše sinhronizovan potez iako ima dosta pomaka u odnosu na neke ranije periode.
 
Nije glupost, šta je problem da svrati do Vinče za 15 minuta kad svakako bus nije pun i kad se spoje putnici iz Leštana i Vinče. Nama taj polazak u 23:25 baš znači.
Pretpostavljam da je @buslover1 mislio na to da su ovi posebno polasci sa svraćanjem u više naselja besmisleni i da je logičnije uvesti zasebne polaske za svako naselje na svojim linijama - odnosno produžiti radno vreme svih tih linija. S čime se slažem, jer mislim da je to odavno potrebno na broj stanovnika. Ja oduvek imam problem da ostajem kasnije u gradu jer jurim poslednje polaske 306, pa često stignem na pretposlednji polazak za Leštane (bilo 306 ili 311, nemam pojma napamet koji ide pretposlednji), jer mi je taj poslednji rizik da slučajno ne stignem na njega. To je i nekako paradoks sa tim poslednjim polaskom, nema puno putnika pa nema opravdanosti, iz tog aspekta, da budu odvojeni, zasebni polasci, a istovremeno verujem da dosta ljudi radi isto što i ja pa ipak, za svaki slučaj, stigne na pretposlednje polaske - pa tako i nema previše ljudi na poslednjem.

U svakom slučaju, poslednji polasci za potez 300 su čista nula i je odavno trebalo promeniti.
 
Sve sto su menjali, menjali su na gore.Tako da ne bih ja tu nista menjao oko poslednjih polazaka.
Jerdnostavno nam je sigurnije :D

Jedino mi bode oci kako su pojedine 400 linije dobile kasnije polaske (citaj 405), a 300 nisu.
Tako da je poslednji koji se moze uhvatiti tako da nam ista znaci je 302 sa Ustanicke u 23:35 radnim danima a 23:30 vikendom.

E sad, moguce da su oni pametnjakovici to resili time sto ima 304N u 00:00, koji obilazi, pazi sad, VML, Vincu, Lestane, Bolec i Ritopek.

I to se desi da vozac pita jel ima neko do zadnje, a ako se kaze da nema on to skrati i potencijalni putnik koji ceka na zadnjoj bude ostecen.
304N odrzava SP Karaburma.
 
Sve sto su menjali, menjali su na gore.Tako da ne bih ja tu nista menjao oko poslednjih polazaka.
Jerdnostavno nam je sigurnije :D
Али буквално хахах

Идаље не схватам мозгове из секретаријата да само једну ноћну линију ставе на толико насеља, као да смо удаљени не знам ни ја колико од центра, а не 15км..

Уместо да се лепо подели типа 306н да обилази Винчу и Лештане, а 304н Болеч и Ритопек, маа нее, добро је њима тако..

Ал ајде прво да се среди дневни ред вожње па тек онда да причамо о ноћном на потезу 300 😂
 
Poslednja izmena:
Vrh