Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Okretnica na B.Brdu je uveliko vec pretrpana i potrebno je rasterecenje....previse vozila i Laste i Gsp na jednom mestu,zaista ne pije vise vodu.Ne treba smetnuti s uma da sklanjanjem makar jedne od ovih linja sa ove okretnice,omogucava se veca prohodnost vozila na istoj,a samim tim i vecu iskoriscenost linije,u ovom slucaju 49,sto automatski donosi jos neke druge benefite.....dakle neiskoriscen pravac kroz Djordja Ognjanovica i neiskoriscena cela ulica Ratka Mitrovica....sta god da tuda bude prolazilo,broj vozila nece morati da se menja,jedino takt....
 
Nije idealno , ali je izvodljivo. Po mnogo gorim putevima i uzbrdicama imamo linije gradskog prevoza. Uostalom , 57 ide tuda godinama i nikad se nije desila nikakva nesreća , niti sam čuo da se neko žalio na bezbednost

57 tuda ne prolazi u oba pravca, vec samo nizbrdo.

Sto se tice 50 kroz Ratka Mitrovica, to je bezveze, jer tuda treba veza sa centrom a ne sa okretnicom BB. Zato 37 ili 52 pa Spasovdanskom u Zarkovo.
 
Vezu sa centrom mogu da hvataju od centra Žarkova pa i na samoj okretnici BB.
 
Pa ne mogu Ziko ako idu preko Djordja Ognjanovica. A sa okretnice ne ide nista za centar osim tramvaja.
 
Dorđa Ognjanovića je strma i tesna ulica za dvosmeran autobuski saobraćaj.
 
Đorđa Ognjanovića strma ulica? A šta tek onda reći za Ratka Mitrovića na delu od Spasovdanske do Đorđa Ognjanovića?
 
Da, na to parce sam i ja mislila. Bilo bi idealno kada bi iz Raka Mitrovica pa dalje Zarkovackom bus mogao da prodje u Blagoja Parovica pa u Pozesku. To bi bila odlicna veza, ali nisam sigurna koliko je to izvodljivo.
 
To bi još i moglo da se izvede , ali se postavlja pitanje , koju liniju sprovesti tuda?
 
Postoji u Zarkovackoj ona ostra krivina,nezgodna je i za penjanje i za silazenje....tuda vec ide 57 tako da jedino solo bus moze tuda ici.....Sole....reci da ne bi bilo lose da postoji jedna jaka linija koja bi povezala Kosutnjak,Zarkovacku i Djordha Ognjanovica....pa onda moze ili na B.Brdo ili Cuk.Padina.....mislim da bilo vrh....
 
Onda 37 da ide Ratka Mitrovica, Zarkovacka, Blagoja Parovica, Pozeska, umesto kako sad ide, Ratka M, Ace Joksimovica, Trgovacka, Pozeska. Oni su solo busevi a nije neka velika promena trase. Tako pokriva deo oko bazena, Crnjanskog, gornjih ulica koje su bas zabacene i gde je ljudima svaki bus na 700 m peske.
Pored toga, 37 bi tom trasom povezao postu u RM, OS Ljuba Nenadovic, dom zdravlja Zarkovo, OS Milos Crnjanski, vrtic Bajka, bazene Kosutnjak sto je odlicna veza.
 
Ma tu preko puta vrtica Bajke gde su novi teniski tereni napravljeni ima staza, nekih 200 m peske do ulaza u bazene.

 
Sve su nam to lepe zelje....a i oni znaju da ih to nista ne kosta da nekoj od linija delimicno promene trasu....bilo koja linija koja bi prosla i Zarkovackom naravno da bi pokrila i bazene jer se moze uci i sa ove strane,tako da bi i sa te strane gledano postojala korist.
 
To što se vrlo često jedno vozilo od dva koliko rade na liniji 36 , prekomanduje na neku drugu liniju , ne treba ni komentarisati , ali ono što se dogodilo juče je prevršilo svaku meru. U poslednje vreme je postala česta pojava da se kreće ranije od predviđenog vremena polaska , iz kog razloga , ne znam , što potpuno poremeti planove putovanja , jer se prema redu vožnje isplaniraju obaveze u gradu. Zbog toga sam juče došao pet minuta ranije u odnosu na polazak u 13:50. Stojim na stanici “Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića” i čekam 36 , a njega nema. Pri tom u smeru ka okretnici Dragana Mancea nije prošlo ni jedno vozilo. Prešao sam na drugu stranu ulice i bacio pogled na okretnicu , kako bih video šta se dešava. Imao sam šta i da vidim. Vozač parkirao autobus na okretnici i odmara se , iako je prošlo vreme polaska predviđeno redom vožnje. Umesto u 13:50 , vozilo je krenulo sa početne stanice u 13:57. Pored navedenog problema , vrlo često se dešava da vozači ne stanu na stajalištu “Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića” (smer ka Slaviji) , iako ima putnika na stanici , i iako mu mašemo da stane. Ovo je posebno primetno na polascima koji se poklapaju sa polascima linije 34.
Ako već nisu u stanju da obezbede dva vozila za normalno funkcionisanje linije 36 , ili neka stave da jedno vozilo saobraća celodnevno (radnim danom i vikendom) , ili neka liniju zamene sa nekom koju održava privatnik , a koja bi pokrivala trasu 36.
 
@predrag1978
poslala sam predlog opstini pa videcemo hoce li imati sluha.
 
Da, za 37 jer 52 su zglobni a 50 ide do okretnice.
 
Sta god da predlazete i radite ne dirajte mi 52-ku sa zglobnim busevima :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459227#p459227:1o9asogg je napisao(la):
11030 » 16 Јун 2017, 15:39[/url]":1o9asogg]Da, za 37 jer 52 su zglobni a 50 ide do okretnice.
Неће још дуго :D
 
Djole Pevcanin":rjtrxwt2 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459227#p459227 je napisao(la):
11030 » 16 Јун 2017, 15:39[/url]":rjtrxwt2]Da, za 37 jer 52 su zglobni a 50 ide do okretnice.
Неће још дуго :D
Имаш неке инфо?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Ajde Djole nemoj da mi malerises liniju :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459328#p459328:1ihxp4hf je napisao(la):
igor989 » June 16th, 2017, 9:50 pm[/url]":1ihxp4hf]
Djole Pevcanin":1ihxp4hf je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459227#p459227 je napisao(la):
11030 » 16 Јун 2017, 15:39[/url]":1ihxp4hf]Da, za 37 jer 52 su zglobni a 50 ide do okretnice.
Неће још дуго :D
Имаш неке инфо?
Ma to je ono vezano za preuzimanje poteza 500 od strane privatnika i nagađanja o rotaciji linija koje drži GSP , među pogonima. Jedna od priči je i da će 52 i 89 da zamene pogone.
 
solecar":1hs1jt8h je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459328#p459328 je napisao(la):
igor989 » June 16th, 2017, 9:50 pm[/url]":1hs1jt8h]
Djole Pevcanin":1hs1jt8h je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459227#p459227 je napisao(la):
11030 » 16 Јун 2017, 15:39[/url]":1hs1jt8h]Da, za 37 jer 52 su zglobni a 50 ide do okretnice.
Неће још дуго :D
Имаш неке инфо?
Ma to je ono vezano za preuzimanje poteza 500 od strane privatnika i nagađanja o rotaciji linija koje drži GSP , među pogonima. Jedna od priči je i da će 52 i 89 da zamene pogone.
Сада када приватнии потез 500 од аутобуса који остају а добри су треба дати на друге линије.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Konfuzno si napisao odgovor , tako da ako sam te dobro razumeo , hteo si da kažeš da samo dodamo autobuse koji budu višak na linije koje drži GSP bez rotiranja po pogonima?
 
Vrh