Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Godinama ne daju liniju auto putem za pravac ka Avali,a onda se pravi Ikea i sve moze onda.Neverovatno.Kad je kapital u pitanju,uvek sve moze.
 
Да ли је на форуму било предлога за линију која би повезивала Зелени Венац и Булевар Краља Александра? Да ли уопште постоји добро решење? Пре охохо година сам врло кратко радио на потезу 300. Тада није било 74-е већ само 75-ице. Једино решење ми је било да пешачим од Зелењака до Булевара.
 
Предложено је повезивање 67 и 27, што би имало више предности, али из неког разлога ништа се није десило и после више од годину дана.
 
Eko1 trenutno povezuje Zelenjak i Bulevar. Ako joj se poveća takt mogla bi da postane oslonac ljudima kojima je potrebna takva veza.
 
Puštena u rad izmenjena trasa linije 503

U Resniku je danas puštena u rad izmenjena trasa linije 503. Kako saopštavaju iz Opštine Rakovica, novom trasom linije prvi su se vozili v.d. gradskog sekretar za javni saobraćaj Uglješa Mitrović, predsednik opštine Rakovica Vladan Kocić, narodna poslanica Dušica Stojković, direktorka Agencije za bezbednost saobraćaja Jasmina Milošević i veliki broj građana.

Trasa linije u delu kroz naselje Resnik promenjena je na inicijativu Opštine Rakovica koja je primila molbe velikog broja građana ovog dela opštine. Direkcija za javni prevoz Grada Beograda prihvatila je inicijativu Opštine Rakovica i delimično izmenila trasu linije 503.

Nakon promene, linija 503 u smeru ka terminusu „Resnik/Železnička stanica“ saobraća se trasom: Slavka Miljkovića, Podavalska, Palih boraca, 13.oktobra, Slavka Miljkovića i dalje redovnom trasom. U smeru ka terminusu „Voždovac”, linija se saobraća trasom: Slavka Miljkovića, 13. oktobra, Palih boraca, Podavalska, Slavka Miljkovića i dalje redovnom trasom.



izvor: beograd.rs

P.S.

Ja sam izradio mapu
 
Od sutra sa radom kreće linija 406L Voždovac - Zemljoradnička - Beli potok (železnička stanica). Jedno vozilo sa linije 406 prelazi na novu liniju , tako da će kroz naselje Beli potok saobraćati naizmenično na 35 minuta.

izvor: gspbeograd.net
 
Ja sam bas sinoc hteo da prokomentarisem izmenu 503 kao pocetak predizbornih ubacivanja i izmena novih linija. Tako da, evo pocinje period kada ispunjavaju zelje, bez obzira na mogucnosti.
 
Da i ja sam isto pomislio. A baš mi tad kroz glavu prošla ona priča o preusmerenju 503 preko Zemljoradničke.
 
Измене на трамвајским линијама 2,7,9,13 због радова у Карађорђевој улици (25.3./26.3.2017).
Извор:busevi.com.
 
Pa majku mu, procesljaj malo podforum, ima tacno odredjena tema za ovakve stvari. Ovo nije nikakav predlog ni resenje.
 
Зглоб на 37 и 59 је увек постојао и сваки дан су огромне гужве и не разумем зашто је толико битно да на 95 постоји 33 зглоба? Скинути лепо 2 (вероватно ће остати исти интервал) и ставити их на 23 у шихте којој је потребан барем 1 или 2 зглоба јер већином дана не може да се уђе. Што се тиче 52 не разумем откуд је тамо потребан зглоб? Прошле недеље када је био митинг једва сам ушао (али само зато што ме је мрзело да чекам 23 или 53). У осталим деловима дана линија је ПОЛУПРАЗНА а поготово пре подне у највећем шпицу. Мој предлог је овакав:

1. Да се 52 додатно осакати и тако ослободити који зглоб за линије којима треба више зглобова, тако би ова линија била за зглоб
2. Да се замене 52 и 27Е
3. Када се реконструише Космај и ако буде могао да прима зглобове на ову линију да већином раде соло возила а да у шихтама и на првим и последњим поласцима буду зглобови.

Пошто наравно до новог тендера за приватнике неће бити зглобова на 37 и 59 онда је мој предлог овакав:

1. На 59 уместо Транспродукта да упадне Арива која је радила 10 година на овој линији са аутобусима великог капацитета
2. Да би се још више смањиле гужве на 37 додати 2 шихте
3. Да 59 иде и недељом на 10 минута а не на 15 недељом много је и никада оволико није била осакаћена недељом.

Толико, знам да ћу бити нападнут од неких чланова ја само предлажем.
 
У међувремену на 67 редовно зглобови, чак и МАНови.
 
67 је за соло бацили су злгобове јер немају шта да избаце. Једино да је пребаце у Космај.
 
Djole Pevcanin":3d3du94n je napisao(la):
Којег верватно никад неће бити.
Биће када нас не буде било за једно никад у животу [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Jedan predlog , u naselju klenak gde planiraju da kroz one ulicice strpaju 312 ili koji vec minibus imam mnogo bolji i brzi predlog.

Bus 461 (Vrcin-Sumice) ide autoputem i posle Sumica mu je prva stanica Transped ( na autoputu) tako da imam predlog da se doda jos jedna stanica na autoputu kod onog crvenog nadvoznjaka koji spaja vml i mml i da tu staje bas taj 461 , time bi i vml i klenak bukvalno stizali do sumica za 3min a ne 308 15min

Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока
 
Mislim da si omašio poentu komšija. Za Klenak (i gornji deo Leštana izmedju Kaluđerice) je potrebna linija zbog toga što je prevoz udaljen poprilično, a i sam teren je naporan. Nije glavni problem, doduše jeste jedan od problema, to što nema brze veze do grada, nego ta udaljenost prevoza. To što si ti predložio nije rešenja problema, a generalno 308 do Šumica nije dug put, a ima i 38 vrlo blizu koja ide "prečicom".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=444871#p444871:zez2ix9i je napisao(la):
marrecar » Čet Apr 06, 2017 9:30 pm[/url]":zez2ix9i]Mislim da si omašio poentu komšija. Za Klenak (i gornji deo Leštana izmedju Kaluđerice) je potrebna linija zbog toga što je prevoz udaljen poprilično, a i sam teren je naporan. Nije glavni problem, doduše jeste jedan od problema, to što nema brze veze do grada, nego ta udaljenost prevoza. To što si ti predložio nije rešenja problema, a generalno 308 do Šumica nije dug put, a ima i 38 vrlo blizu koja ide "prečicom".
Da ali zar nije bolje duze ici peske a manje autobusom? I samim tim bi se mogao dodatno smanjiti broj vozila na 308 (sada ide na 10min-staviti na 30min) a vozila ukinuta sa nje staviti ne znam npr na 306 ili 307 i da se jedna od njih okrece na sumicama jer VML bi se oslonio na 20,38 i taj "461" , MML koristi 310 a stanovnici klenka bi koristili 461. I onako makar 15putnika u 308 sidje/udje kod Klenka.

Pozz Komsija :D
 
Ne znam u kom si delu Kaludjerice, pa mozda nemas bas toliko "iskustva" sa tim pesacenjem. Veruj mi, nije bolje ici duze peske. Da je ovo ovde neka ravnica pa i ne bi bio problem, ali posto nije, prilicno je tesko svaki dan ici uz i niz brdo, po 10 minuta. To je meni 10 minuta, sa 21 godinom, a tek starijima. Nije jednostavno ni lako jer se vracamo umorni kuci. Ja sam u nekoj i boljoj poziciji, jos veci broj ljudi duze pesaci, konkretno ovaj deo Lestana. A ni Klenak nije nista bolji. Tu je i poenta takve linije, olaksati zivot ljudima, pribliziti ih prevozu. Tu je i ta cinjenica da svi mi se spustamo do prevoza, da bi onda isli autobusom u kontra smeru, iliti prakticno kruzili. Ovako sa tom linijom imamo direktan pravac, nema nikakvog obilazenja. Tako ja mogu i da odem na 309 pa ne bih kruzio, ali mi je to na 20 minuta tako da nije bolja prilika.
To je ono sto hocu da ti kazem, da nije poenta u tome da imamo brzu vezu, bolju vezu sa centrom grada. Poenta je da imamo bilo kakvu vezu, a ne da se mucimo uz brdo.
 
Mala stilska vezba, kada vec nemamo metro dobar je i autobus sa zutom trakom.

Kada je uvedena zuta traka na Brankovom mostu svi su govorili kako to niko nece postovati a ispostavilo se da je dovoljno par kamera ili saobracajaca pa da autobusi imaju osiguran prolaz.

Povezivanje komada zutih traka u mrezu i te kako bu unapredilo gradski saobracaj. Sa autobusima koji ne mogu da se zaglave u cepu i koji idu na svaka 2-3 minuta covek bi napokon mogao da se osloni na gsp i da gleda presedanje kao efikasnu i bezbolnu opciju. Otprilike kao da se vozi metroom :D

Naravno uslov je da bus ide iskljucivo zutom trakom, od okretnice do okretnice, i da linija ne bude predugacka kako bi se smanjila verovatnoca ispadanja iz takta. Zute trake prolaze kroz crne tacke saobracaja pa je pozeljno da svaka linija zakaci sto manje tih tacaka.

Ima gomila trasa na kojima je to moguce izvesti, a mogli bi za pocetak da uvedemo nekoliko test linija cisto da se vidi kako ide.

Evo predloga 7 linija, svaka ima oko 10 km duzine i ide iskljucivo zutim traka ili ponekim tramvajskim basticama.
Brojevi linija su tu cisto indikativno, da podsete na postojecu liniju na slicnoj trasi.

Izbegao sam Gazelu u ovoj vezbi.
Takodje sam izbegao suzenja u 29. Novembra i Glavnoj u Zemunu.


Linija 75
Studentski Grad - Mihaila Pupina - Brankov Most - Tunel/Prizrenska - Vuk - Cvetko


Linija 95
Blokovi - Antifasisticke Borbe - Brankov most - Tunel/Prizrenska - Vuk


Linija 85
Zemun - Bulevar Umetnosti - Bul. Milutina Milankovica - Most na Adi - Banovo brdo


Linija 31
Kalemegdan - Terazije - Slavija - Ustanicka - Medak - Jerkovic


Linija 33
Karaburma - Beogradska - Slavija - Autokomanda - Bulevar JNA - Trosarina


Linija 23
Zarkovov - Sajam - Kneza Milosa - Takovska - Dunav stanica


Linija 73
Blokovi - Airport City - Bul. Umetnosti - Hotel Jugoslavija - Zemun



zuti-bus-5.png


Samo 7 linija, samo zute trake, pola grada pokriveno, jos kad bi autoput i gazela uleteli gde bi nam bio kraj. :kk:
 
23 избаци из предлога јер на Видиковцу нема неког већег застоја и тамо може увек без проблема да се прође.
 
Vidikovac i nije stavljen u predlog, Ako pazlkjivije pogledas , videces da se zuta traka zavrsava u Trgovackoj , na polovini Zarkova.
 
Tunel je prilično veliki problem, i biće još veći produžavanjem linija kroz njega.
 
Zuta traka u Trgovackoj nije potrebna ali je zato nepohodno da se sto pre resi raskrsnica kod Vera koja pravi zastojcinu.
 
Vrh