Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Подржао бих ту идеју увођења трамваја уз очување тролејбуса.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436177#p436177:17hr7po4 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » February 27th, 2017, 12:59 am[/url]":17hr7po4]Ja sam kao primere ocigledno loseg preklapanja na stetu tramvaja naveo samo 33,79, pa sam zbog toga predlozio spajanje 77 i 79, sto bi kod cvetka imalo isti efekat kao i prebacivanje 77 koje je isto tako dobrodoslo.
Niko ne podmece klipove, samo postovi da malo pazljivije citaju.
Ne bi imalo isti efekat. Moglo bi da ima samo gori efekat , da postane nova 74. Pravljenje glomaznih linija koje prolaze kroz centar i mesta gde je poznato da se stvaraju čepovi , koliko god autobusa ubacio , opet neće biti dovoljno , i samo ćemo imati situaciju u kojoj ćemo izbegavati liniju , jer jednostavno nije pouzdana , pošto ne možemo na nju da se oslonimo. Evoi pre neki dan sam 20 minuta čekao 74 , i umalo da zakasnim , a krenuo sam ranije baš zbog toga što znam da linija nije pouzdana , jer mi je u tom trenutku jedino ona odgovarala. A vrlo često se dešava i da ih vidim po 2 - 3 u roku od 5 minuta.
Ponekad , koliko god da se trudiš , koliko god pažljivo da čitaš , i koliko god puta da pročitaš , jednostavno neki postovi deluju kao podmetanje klipova , bila to namera autora ili ne.
 
Nema potrebe za spajanje 77 i 79, ne treba nam jos jedna predugacka linija.
Cesto sam u prilici i da idem suprotnim smerom, kada izlazim u grad uvece i onda se kasno vracam. I mnogo mi je "bezbednije" da koristim 77 ili trole do Zvezdare pa da pruzim korak do Cvetka na 309, umesto da cekam tramvaj koji mi je nesiguran. Najvise je tu faktor straha da ne stignem na poslednji polazak, a ovako nemam brige ako idem na neku od ove tri linije jer ce sigurno doci, pa cak da racunam i 79. Jednostavno nije ista situacija sa tramvajima kao u ostatku grada, ovde je predugacka relazija tramvaja gde nema alternative koja ide istom trasom, u odnosu na ostalo gde uvek ima po nekoliko linija, pa makar i vise puta presedali. U vecernjem spicu, stanica kod Vuka u Bulevaru se izuzetno brzo napuni, kako tramvaji izgleda idu u talasima, cim ode poslednji iz jednog talasa, za 5 minuta stanica bude prepunjena. I onda se sledeci talas ceka jos desetak minuta. Zato je potrebna alternativa u Bulevaru, meni se srecom havarije desavaju kada se vracam kuci pa i nije tolika frka, ali ogroman je stres kada idem na faks, pogotovo u vreme kolokvijuma i ispitnih rokova, a jos vise ljudima koji ne smeju da zakasne na posao.
 
@solekar
Ponekad, koliko god redova da napises, makar i pola strane, opet postovi deluju kao prazna limenka.
74 je losa jer kruzi po nbg, a i za mirijevo ide obilaznim putem, znaci ima nebuloznu trasu kao da si je ti pravio, ti si poznat po tim obilazno-turistickim frankenstajn linijama.
Cepovi su u odr delovima dana neizbezni, to je dublji problem, svakako necemo zbog toga da ukidamo dobre linije ili da im menjamo trasu. Mozes ti da pricas sta hoces, ali te glomazne linije tipa 16,17,18,23,65,95, i pored svih cepova, su ubedljivo najopterecenije linije upravo zato sto direktno povezuju velike delove grada, a isto to bi se desilo i produzetkom 77 u mirijevo, umesto 79.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436190#p436190:1k8f9rli je napisao(la):
Bumbarevo brdo » February 27th, 2017, 2:11 am[/url]":1k8f9rli]@solekar
Ponekad, koliko god redova da napises, makar i pola strane, opet postovi deluju kao prazna limenka.
Same as on your side.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436189#p436189:1q2ylqhm je napisao(la):
marrecar » February 27th, 2017, 1:55 am[/url]":1q2ylqhm]Nema potrebe za spajanje 77 i 79, ne treba nam jos jedna predugacka linija.
Cesto sam u prilici i da idem suprotnim smerom, kada izlazim u grad uvece i onda se kasno vracam. I mnogo mi je "bezbednije" da koristim 77 ili trole do Zvezdare pa da pruzim korak do Cvetka na 309, umesto da cekam tramvaj koji mi je nesiguran. Najvise je tu faktor straha da ne stignem na poslednji polazak, a ovako nemam brige ako idem na neku od ove tri linije jer ce sigurno doci, pa cak da racunam i 79. Jednostavno nije ista situacija sa tramvajima kao u ostatku grada, ovde je predugacka relazija tramvaja gde nema alternative koja ide istom trasom, u odnosu na ostalo gde uvek ima po nekoliko linija, pa makar i vise puta presedali. U vecernjem spicu, stanica kod Vuka u Bulevaru se izuzetno brzo napuni, kako tramvaji izgleda idu u talasima, cim ode poslednji iz jednog talasa, za 5 minuta stanica bude prepunjena. I onda se sledeci talas ceka jos desetak minuta. Zato je potrebna alternativa u Bulevaru, meni se srecom havarije desavaju kada se vracam kuci pa i nije tolika frka, ali ogroman je stres kada idem na faks, pogotovo u vreme kolokvijuma i ispitnih rokova, a jos vise ljudima koji ne smeju da zakasne na posao.
Bilo bi najidealnije kada bi 77 išao Bulevarom , ali isto tako bi bilo dobro i kada bi se samo preusmerio da ide Batutovom do Cvetka. Ono što me nervira generalno , je što u Bulevaru , kada god dođe leto , i krene ADA 4 , redovno moram da bacam pasulj ne bih li otkrio da li će ići tramvajskom bašticom ili kolovozom. Iako sam redovno prijavljivao problem , i po nekoliko puta , do dan danas se ništa nije promenilo. Svaki vozač vodi svoju politiku , te mi se više puta desilo da mi autobus pobegne , zato što ga ja čekam na jednom mestu , a on stane na drugom , a da pretrčavam ulicu i ugrožavam sebi život , ne pada mi na pamet.
Možda će se situacija poboljšati kada se srede semafori , kako su najavljivali , pa vreme putovanja bude kraće , te samim tim i čekanje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436190#p436190:1q2ylqhm je napisao(la):
Bumbarevo brdo » February 27th, 2017, 2:11 am[/url]":1q2ylqhm]74 je losa jer kruzi po nbg, a i za mirijevo ide obilaznim putem, znaci ima nebuloznu trasu.
Nije problem u trasi na NBG , zato što uopšte ne kruži , i koja je inače super , nego je problem u produženju od Omladinskog stadiona do Mirijeva. Nakon tog produženja je linija postala nepouzdana.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436190#p436190:1q2ylqhm je napisao(la):
Bumbarevo brdo » February 27th, 2017, 2:11 am[/url]":1q2ylqhm]Cepovi su u odr delovima dana neizbezni, to je dublji problem, svakako necemo zbog toga da ukidamo dobre linije ili da im menjamo trasu. Mozes ti da pricas sta hoces, ali te glomazne linije tipa 16,17,18,23,65,95, i pored svih cepova, su ubedljivo najopterecenije linije upravo zato sto direktno povezuju velike delove grada, a isto to bi se desilo i produzetkom 77 u mirijevo, umesto 79.
Možeš i ti da pričaš šta god hoćeš , ali opet nebi bio u pravu za spajanje 77 i 79. Ne trebaju nam nove linije koje će da upadaju u čepove , pa da imamo probleme poput onih na 95. Dosta su nam i ove što imamo trenutno. Sa druge strane , više linija kao što je 85 , podržavam , iako sam bio skeptik po pitanju fukcionalnosti nakon prodfuženja do Borče.
Linija 16 nikako nije glomazna , i nisam primetio da ima nekih problema na njenoj trasi , iako ide preko Terazijskog tunela i Bulevara Despota Stefana. Linije 17 i 18 dosta dobro funkcionišu , kao i linija 23. Ponekad se prosto zaprepastim koliko dobro funkcioniše 23 , prođe i po nekoliko dok ne naiđe trola u Kneza Miloša. Na 65 je situacija mešovita , nekad funkcioniše super , a nekad ima problema. Linija 95 konstantno ima probleme , dok recimo 96 uopšte nema probleme , iako dele trasu od Trga do Borče.
 
Vidi se daleko vise sedis kuci i gledas u kartu, nego sto koristis gradski prevoz, sto su konstatovali i ljudi sa poteza 700 koji ti je poslednja zrtva u nizu. 74 je bio daleko nepouzdaniji dok je isao do bogoslovije, nego sad kad je cisto privatnik, to ce svako da ti kaze, raspitaj se malo. I naravno da nije problem produzenje nego kruzenje, kruzi u pravcu bež kose, a ni ljudima u bul avnoja ne pada na pamet da idu u grad preko gazele, a kruzi i u pravcu mirijeva. Ali je svakako mnogo pouzdaniji nego ranije, pitaj malo ljude koji za razliku od tebe koriste prevoz.
A produzeni 77 bi funkcionisao na isti nacin kao i 65, znaci uglavnom sasvim solidno.
 
Bulevaru očajnički treba jedna bekap linija do Vuka umesto tramvaja...

Kao što marrecar reče, jako je nepouzdan ceo tramvajski saobraćaj ovuda, ja konkretno živim baš u tom bloku gde je Cvetkova pijaca, skoro svakodnevno idem do Vuka na BG Voz pa na faks i stvarno se neretko dešava da tramvaja jednostavno nema, ukucaš kod na stanici Dr Velizara Kosanovića i nađeš se u očajnoj situaciji da je najbliži tramvaj za tipa 7 stanica (što znači da još nije prošao to gde si ti u suprotom smeru). I kao, šta onda? 46 ne odgovara, 79 može do podvožnjaka, al' svi znamo koliko često ide, plus konstantno začepljenje u Mite Ružića.

Sad, iako mi 309 konstantno prolazi pored zgrade i brunda (mada od kad privatnici drže sa ovim crvenim busevima je prihvatljivo), stvarno bi bilo dobro da se i 77 tu okreće, barem da postoji kakva-takva alternativa. Nisam se vozio sad ovog vikenda kad su okretali kod Cvetka, mada mi se učinilo da je bilo ljudi u busevima tokom dana dok sam šetao kera.
 
Ne obaziri se na njega, čovek pati od toga da pre svega meni "spušta" , uprkos tome što mu je većina tih postova kao prazna limenka , kako naziva moje postove , i to samo zato što se nisam na drugom sajtu složio sa njegovim komentarom , već komentarom drugog člana , iako to nikad nećeš čuti od njega da priznaje , već kako ne zna o čemu pričam i najverovatnije će se pitati šta ja to imam protiv njega i drugih stanovnika Bežanijske kose , i sebe predstaviti kao "žrtvu" "zlog čike". Ako više nas učestvuje u raspravi , a ja odgovorim i na njegov post , obavezno mora da me spinuje , ko što reče Travolta za jedan od mojih postova , samo da bi ispalo da nikad nisam u pravu , nego on , iako ni za ovo nikad nećeš čuti od njega da priznaje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436396#p436396:3obmpxy6 je napisao(la):
tragac » Uto Feb 28, 2017 12:15 am[/url]":3obmpxy6]Bumbarevo brdo, mogao bi malo da povedeš računa o tonu kojim se obraćaš drugima.
Ti se, druze, sprdas sa toleJbusima kad god stignes i otvoreno promovises trolofobiju, a meni nesto kazes.
Ja, prema svakom pojedincu, definisem odnos individualno i taj odnos zavisi od njegovog odnosa prema meni.
UVEK cu biti fin prema svima koji su fini prema meni.
U odnose sa drugom kolektorom (solekar) nema potrebe da se mesas, to nema veze sa tobom ni sa drigim forumasima. Momak ima opsesivno-kompulsivni problem u vezi gradskog prevoza, pokazuje otvorenu netrpeljivost prema bež kosi i mirijevu i sl.
Za sva dodatna pitanja ostajem ti na raspolaganju.
 
Pa i ti pokazuješ netrpeljivost prema Rakovici plus hoćeš da nam uvedeš te tvoje trolje*******use da budemo odsečeni od sveta jer trolje*******us nije funkcionalan izum koji rešava naš problem.
 
Druze, sad si vec krajnje paranoican, samo sam izneo misljenje da rakovicka trasa nema putnicke kapacitete koji opravdavaju njenu obnovu i da je racionalnije da to bude autobus.
A tvoju trolofobiju nemam nameru da komentarisem.
 
Ај мало да опустимо ову расправу једним вицем:

Трчи Џордан кроз Раковицу и види трамвај.
- Баба, је л оно тројка?
- Није, Џордане, нагазио си линију...

Шалу на страну, тројка је последњих година повратила велики број путника, па је и интервал смањен са 15 на 9-10 минута.
 
Da li to ima neke veze i sa produženjem (vraćanjem) do Omladinskog?
 
Mislim da vise ima veze sa prebacivanjem trase na Slaviju umesto Tasmajdana.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436468#p436468:elytvue0 je napisao(la):
Пантограф » 28 Feb 2017 11:36 am[/url]":elytvue0]Ај мало да опустимо ову расправу једним вицем:

Трчи Џордан кроз Раковицу и види трамвај.
- Баба, је л оно тројка?
- Није, Џордане, нагазио си линију...
Ah te devedesete. Kakve god da su bile tad sam bio dete i sve je bilo nekako drugacije.
 
Nema potrebe za svadjama.Svako treba da stoji iza svog stava,a boricemo se argumentima.Istina je jedna,nismo svi uvek najblizi istoj...
 
Kad se otvori soping sol rekord broj putnika ce drasticno da skoci kad imr zivne broj putnika skace kad se otvori pogon na mjestu dmb skace broj putnika itd
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436393#p436393:gfllagsg je napisao(la):
veseliburek » 28 Feb 2017 12:08 am[/url]":gfllagsg]Bulevaru očajnički treba jedna bekap linija do Vuka umesto tramvaja...

Kao što marrecar reče, jako je nepouzdan ceo tramvajski saobraćaj ovuda, ja konkretno živim baš u tom bloku gde je Cvetkova pijaca, skoro svakodnevno idem do Vuka na BG Voz pa na faks i stvarno se neretko dešava da tramvaja jednostavno nema, ukucaš kod na stanici Dr Velizara Kosanovića i nađeš se u očajnoj situaciji da je najbliži tramvaj za tipa 7 stanica (što znači da još nije prošao to gde si ti u suprotom smeru). I kao, šta onda? 46 ne odgovara, 79 može do podvožnjaka, al' svi znamo koliko često ide, plus konstantno začepljenje u Mite Ružića.

Sad, iako mi 309 konstantno prolazi pored zgrade i brunda (mada od kad privatnici drže sa ovim crvenim busevima je prihvatljivo), stvarno bi bilo dobro da se i 77 tu okreće, barem da postoji kakva-takva alternativa. Nisam se vozio sad ovog vikenda kad su okretali kod Cvetka, mada mi se učinilo da je bilo ljudi u busevima tokom dana dok sam šetao kera.
Када постоји проблем, на пример, у функционисању трамваја дуж Устаничке, постоји више решења, не само једно.
1) За успостављање линије 6А на лицу места постоји 6 терминуса у близини: Устаничка, Коњарник 2, Цветкова пијаца, Чингријина, Вуков споменик, Омладински стадион. ГПС, који постоји у сваком БУС-ПЛУС апарату, може детектовати где се све налазе возила. Довољно је запослити пар информатички писмених људи, да се детектује сваки пут када радним даном 10 минута, а викендом 15 минута нема уопште трамваја који пролази поред неке контролне тачке. Тада се у контролном центру укључује аларм, скенира шира ситуација транспортног окружења, а математички геније плаћенији од контролора лета (како је у јавном саобраћају технички озбиљних друштава), организује саобраћај минимизујући штету. Највећа мана оваквог система је кадровско управљачка политика, каква без макар осредње револуције, и након ње спроведене лустрације, не може озбиљно да се измени.
2) Завршетак реконструкције лоших делова мреже, на којима се у суштини највише дешавају сметње и откази система. Много већа шанса да се оствари, јер иза сваке реконструкције стоји грађевински лоби.
3) Прављење реда вожње трамвајског саобраћаја уважавајући важност равномерног оптерећења система, не само због путника, него и због снага подстаница електровуче, брзине и проточности саобраћаја. То би значило да, на пример, 7 иде на сваких 5 минута у шпицу, а 5 и 6 на сваких 10 минута, на тај начин да иду неизменично и између полазака седмице. Ван шпица, исто, ако је 7 на 7 минута, онда 5 и 6 на по 14 минута. Мана као под 1).
4) Реконструкције везане само за почетне тачке дела мреже од Смедеревског пута до Вуковог споменика, а то су скретање из Старине Новака ка Машинском факултету, да се спречи гомилање трамваја између Вука и Правног, и додатни колосек на терминусу Смедеревски пут за регулисање реда вожње. Јефтино и лако изводљиво.
5) Продужење неке аутобуске линије дуж целог Булевара. Незгода је што се аутобуси заглављују у аутомобилским застојима, а трамвај пати "само" од некомпетентних људи који њиме управљају, са забетонираним кадровским позицијама.
Има сигурно још решења са својим предностима и манама, рецимо, помоћни терминус трамваја код Цветкове пијаце. Вождовачки правац са чак 2 помоћна терминуса прилично добро функционише.
 
Sve je tačno i sve je i meni palo na pamet, ali živimo gde živimo... U principu od svega toga je najlakše produžiti liniju 77 do Cvetka kao alternativu, iako je sistem "seci uši, krpi... ono".
Naravno, potpuno je sumanuto organizovati ovakav sistem bez informatičke podrške. Tom delu kod ETF-a treba treći kolosek, možda čak ne bi bilo loše držati na ustaničkoj dva busa u rezervi koji uskaču dok se tramvajski saobraćaj ne uspostavi opet (beše termin je "vruća rezerva"? znam da bg voz ima tu varijantu). Tu imamo i stoku koja se parkira na šinama tako da tramvaj ne može da prođe, ja sam se jednom pokačio sa jednim jer su dva dupla KT4 čekala da on kupi pljeskavicu... Narod ćutao, meni bilo glupo da ćutim jer je lik dripac, pa sam onda od dotičnog dobio epitet "soroševa k**va" (nisam doduše siguran sa čim to ima veze).

P.S. Primetio sam da se onaj neki remontovani KT4 koji vozi na 6-ici (ne znam gb, ima narandžast displej, crveno - krem boje) prilično često kvari, pri čemu kad ubrzava i koči ispušta neko krajnje iritantno pištanje, nekoliko puta je napravio kolonu na bulevaru. Jel su ga to samo potpuno nekompetentno remontovali ili šta?
 
Mislim da ste Karlo uboli u sustinu problema sa tramvajima.Svaka pohvala za opservaciju.Svi mi vidimo nephodnost resavanja problema sa tramvajima kroz neku alternativu kada tramvajski saobracaj stoji u nekom trenutku,a alternative nema.
 
Овом приликом председник Симоновић најавио је асфалтирање поједних улица у Врчину и увођење нове линије градског превоза до компаније „IKEA“,због чега је неопходно убрзати изградњу гасоводне мреже.

http://www.grocka.rs/predsednik-simonov ... srbijagas/

Vise ni ja ne znam u koju temu da postavim, da li u ovu ili o prigradskim. :mrgreen:
Elem, kljucna rec "nove", ako cemo doslovce, onda pretpostavljam da nema nikakvih produzenja/skracenja postojecih, nego uvodjenje nove linije.
 
marrecar":29989aah je napisao(la):
Овом приликом председник Симоновић најавио је асфалтирање поједних улица у Врчину и увођење нове линије градског превоза до компаније „IKEA“,због чега је неопходно убрзати изградњу гасоводне мреже.

http://www.grocka.rs/predsednik-simonov ... srbijagas/

Vise ni ja ne znam u koju temu da postavim, da li u ovu ili o prigradskim. :mrgreen:
Elem, kljucna rec "nove", ako cemo doslovce, onda pretpostavljam da nema nikakvih produzenja/skracenja postojecih, nego uvodjenje nove linije.
Тешко да ће бити ишта од нове линије, једва и са овим бројем возила функционише погон Космај.Најреалније је продужетак линије 306 до Икеа али видећемо још шта ће и како ће то урадити.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=438941#p438941:tqly54ui je napisao(la):
igor989 » 10 Мар 2017 06:21 pm[/url]":tqly54ui]
marrecar":tqly54ui je napisao(la):
Овом приликом председник Симоновић најавио је асфалтирање поједних улица у Врчину и увођење нове линије градског превоза до компаније „IKEA“,због чега је неопходно убрзати изградњу гасоводне мреже.

http://www.grocka.rs/predsednik-simonov ... srbijagas/

Vise ni ja ne znam u koju temu da postavim, da li u ovu ili o prigradskim. :mrgreen:
Elem, kljucna rec "nove", ako cemo doslovce, onda pretpostavljam da nema nikakvih produzenja/skracenja postojecih, nego uvodjenje nove linije.
Тешко да ће бити ишта од нове линије, једва и са овим бројем возила функционише погон Космај.Најреалније је продужетак линије 306 до Икеа али видећемо још шта ће и како ће то урадити.

Овешће се линија од Сава центра до Икее или од блока 45 до Икее, а са стране Врчина је опција да се 303 преусмери до Икее и на тај начин врчин веже са градом још једном линијом.

306 се свакако продужава до Икее.
 
Vrh