Ne bi imalo isti efekat. Moglo bi da ima samo gori efekat , da postane nova 74. Pravljenje glomaznih linija koje prolaze kroz centar i mesta gde je poznato da se stvaraju čepovi , koliko god autobusa ubacio , opet neće biti dovoljno , i samo ćemo imati situaciju u kojoj ćemo izbegavati liniju , jer jednostavno nije pouzdana , pošto ne možemo na nju da se oslonimo. Evoi pre neki dan sam 20 minuta čekao 74 , i umalo da zakasnim , a krenuo sam ranije baš zbog toga što znam da linija nije pouzdana , jer mi je u tom trenutku jedino ona odgovarala. A vrlo često se dešava i da ih vidim po 2 - 3 u roku od 5 minuta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436177#p436177:17hr7po4 je napisao(la):Bumbarevo brdo » February 27th, 2017, 12:59 am[/url]":17hr7po4]Ja sam kao primere ocigledno loseg preklapanja na stetu tramvaja naveo samo 33,79, pa sam zbog toga predlozio spajanje 77 i 79, sto bi kod cvetka imalo isti efekat kao i prebacivanje 77 koje je isto tako dobrodoslo.
Niko ne podmece klipove, samo postovi da malo pazljivije citaju.
Same as on your side.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436190#p436190:1k8f9rli je napisao(la):Bumbarevo brdo » February 27th, 2017, 2:11 am[/url]":1k8f9rli]@solekar
Ponekad, koliko god redova da napises, makar i pola strane, opet postovi deluju kao prazna limenka.
Bilo bi najidealnije kada bi 77 išao Bulevarom , ali isto tako bi bilo dobro i kada bi se samo preusmerio da ide Batutovom do Cvetka. Ono što me nervira generalno , je što u Bulevaru , kada god dođe leto , i krene ADA 4 , redovno moram da bacam pasulj ne bih li otkrio da li će ići tramvajskom bašticom ili kolovozom. Iako sam redovno prijavljivao problem , i po nekoliko puta , do dan danas se ništa nije promenilo. Svaki vozač vodi svoju politiku , te mi se više puta desilo da mi autobus pobegne , zato što ga ja čekam na jednom mestu , a on stane na drugom , a da pretrčavam ulicu i ugrožavam sebi život , ne pada mi na pamet.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436189#p436189:1q2ylqhm je napisao(la):marrecar » February 27th, 2017, 1:55 am[/url]":1q2ylqhm]Nema potrebe za spajanje 77 i 79, ne treba nam jos jedna predugacka linija.
Cesto sam u prilici i da idem suprotnim smerom, kada izlazim u grad uvece i onda se kasno vracam. I mnogo mi je "bezbednije" da koristim 77 ili trole do Zvezdare pa da pruzim korak do Cvetka na 309, umesto da cekam tramvaj koji mi je nesiguran. Najvise je tu faktor straha da ne stignem na poslednji polazak, a ovako nemam brige ako idem na neku od ove tri linije jer ce sigurno doci, pa cak da racunam i 79. Jednostavno nije ista situacija sa tramvajima kao u ostatku grada, ovde je predugacka relazija tramvaja gde nema alternative koja ide istom trasom, u odnosu na ostalo gde uvek ima po nekoliko linija, pa makar i vise puta presedali. U vecernjem spicu, stanica kod Vuka u Bulevaru se izuzetno brzo napuni, kako tramvaji izgleda idu u talasima, cim ode poslednji iz jednog talasa, za 5 minuta stanica bude prepunjena. I onda se sledeci talas ceka jos desetak minuta. Zato je potrebna alternativa u Bulevaru, meni se srecom havarije desavaju kada se vracam kuci pa i nije tolika frka, ali ogroman je stres kada idem na faks, pogotovo u vreme kolokvijuma i ispitnih rokova, a jos vise ljudima koji ne smeju da zakasne na posao.
Nije problem u trasi na NBG , zato što uopšte ne kruži , i koja je inače super , nego je problem u produženju od Omladinskog stadiona do Mirijeva. Nakon tog produženja je linija postala nepouzdana.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436190#p436190:1q2ylqhm je napisao(la):Bumbarevo brdo » February 27th, 2017, 2:11 am[/url]":1q2ylqhm]74 je losa jer kruzi po nbg, a i za mirijevo ide obilaznim putem, znaci ima nebuloznu trasu.
Možeš i ti da pričaš šta god hoćeš , ali opet nebi bio u pravu za spajanje 77 i 79. Ne trebaju nam nove linije koje će da upadaju u čepove , pa da imamo probleme poput onih na 95. Dosta su nam i ove što imamo trenutno. Sa druge strane , više linija kao što je 85 , podržavam , iako sam bio skeptik po pitanju fukcionalnosti nakon prodfuženja do Borče.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436190#p436190:1q2ylqhm je napisao(la):Bumbarevo brdo » February 27th, 2017, 2:11 am[/url]":1q2ylqhm]Cepovi su u odr delovima dana neizbezni, to je dublji problem, svakako necemo zbog toga da ukidamo dobre linije ili da im menjamo trasu. Mozes ti da pricas sta hoces, ali te glomazne linije tipa 16,17,18,23,65,95, i pored svih cepova, su ubedljivo najopterecenije linije upravo zato sto direktno povezuju velike delove grada, a isto to bi se desilo i produzetkom 77 u mirijevo, umesto 79.
Ti se, druze, sprdas sa toleJbusima kad god stignes i otvoreno promovises trolofobiju, a meni nesto kazes.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436396#p436396:3obmpxy6 je napisao(la):tragac » Uto Feb 28, 2017 12:15 am[/url]":3obmpxy6]Bumbarevo brdo, mogao bi malo da povedeš računa o tonu kojim se obraćaš drugima.
Ah te devedesete. Kakve god da su bile tad sam bio dete i sve je bilo nekako drugacije.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436468#p436468:elytvue0 je napisao(la):Пантограф » 28 Feb 2017 11:36 am[/url]":elytvue0]Ај мало да опустимо ову расправу једним вицем:
Трчи Џордан кроз Раковицу и види трамвај.
- Баба, је л оно тројка?
- Није, Џордане, нагазио си линију...
Када постоји проблем, на пример, у функционисању трамваја дуж Устаничке, постоји више решења, не само једно.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436393#p436393:gfllagsg je napisao(la):veseliburek » 28 Feb 2017 12:08 am[/url]":gfllagsg]Bulevaru očajnički treba jedna bekap linija do Vuka umesto tramvaja...
Kao što marrecar reče, jako je nepouzdan ceo tramvajski saobraćaj ovuda, ja konkretno živim baš u tom bloku gde je Cvetkova pijaca, skoro svakodnevno idem do Vuka na BG Voz pa na faks i stvarno se neretko dešava da tramvaja jednostavno nema, ukucaš kod na stanici Dr Velizara Kosanovića i nađeš se u očajnoj situaciji da je najbliži tramvaj za tipa 7 stanica (što znači da još nije prošao to gde si ti u suprotom smeru). I kao, šta onda? 46 ne odgovara, 79 može do podvožnjaka, al' svi znamo koliko često ide, plus konstantno začepljenje u Mite Ružića.
Sad, iako mi 309 konstantno prolazi pored zgrade i brunda (mada od kad privatnici drže sa ovim crvenim busevima je prihvatljivo), stvarno bi bilo dobro da se i 77 tu okreće, barem da postoji kakva-takva alternativa. Nisam se vozio sad ovog vikenda kad su okretali kod Cvetka, mada mi se učinilo da je bilo ljudi u busevima tokom dana dok sam šetao kera.
Овом приликом председник Симоновић најавио је асфалтирање поједних улица у Врчину и увођење нове линије градског превоза до компаније „IKEA“,због чега је неопходно убрзати изградњу гасоводне мреже.
Тешко да ће бити ишта од нове линије, једва и са овим бројем возила функционише погон Космај.Најреалније је продужетак линије 306 до Икеа али видећемо још шта ће и како ће то урадити.marrecar":29989aah je napisao(la):Овом приликом председник Симоновић најавио је асфалтирање поједних улица у Врчину и увођење нове линије градског превоза до компаније „IKEA“,због чега је неопходно убрзати изградњу гасоводне мреже.
http://www.grocka.rs/predsednik-simonov ... srbijagas/
Vise ni ja ne znam u koju temu da postavim, da li u ovu ili o prigradskim. :mrgreen:
Elem, kljucna rec "nove", ako cemo doslovce, onda pretpostavljam da nema nikakvih produzenja/skracenja postojecih, nego uvodjenje nove linije.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=438941#p438941:tqly54ui je napisao(la):igor989 » 10 Мар 2017 06:21 pm[/url]":tqly54ui]Тешко да ће бити ишта од нове линије, једва и са овим бројем возила функционише погон Космај.Најреалније је продужетак линије 306 до Икеа али видећемо још шта ће и како ће то урадити.marrecar":tqly54ui je napisao(la):Овом приликом председник Симоновић најавио је асфалтирање поједних улица у Врчину и увођење нове линије градског превоза до компаније „IKEA“,због чега је неопходно убрзати изградњу гасоводне мреже.
http://www.grocka.rs/predsednik-simonov ... srbijagas/
Vise ni ja ne znam u koju temu da postavim, da li u ovu ili o prigradskim. :mrgreen:
Elem, kljucna rec "nove", ako cemo doslovce, onda pretpostavljam da nema nikakvih produzenja/skracenja postojecih, nego uvodjenje nove linije.