Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Da, postoje, samo i da se odtrpaju i stave u funkciju, neće ubrzati saobraćaj jer pešački semafori će ostati - zbog tramvajske pruge i stajališta koji su u mešuvremenu postavljeni između kolovoznih traka (a nema dovoljno širine za izgradnju dodatnih stepeništa kod stajališta.... da ne spominjem plavljenje zbog stoletnih kiša svake druge godine....).
 
Da, postoje, samo i da se odtrpaju i stave u funkciju, neće ubrzati saobraćaj jer pešački semafori će ostati - zbog tramvajske pruge i stajališta koji su u mešuvremenu postavljeni između kolovoznih traka (a nema dovoljno širine za izgradnju dodatnih stepeništa kod stajališta.... da ne spominjem plavljenje zbog stoletnih kiša svake druge godine....).
Можда би могла нека скроз узана једносмерна степеништа до трамвајских стајалишта...😐
 
Заправо би било места за степениште и елеватор ако би се, једног дана, за те линије набавили двосмерни трамваји, са вратима на обе стране. Онда би колосеци у зони стајалишта могли да се рашире и да између буде шири централни перон. Али сигурно се само због тога неће набављати двосмерни трамваји.
 
Čini mi se da je sve rešivo. Sve pomenute denivelacije jesu skupe, ali nije to klasa ulaganja koja je nemoguća za gradski budžet, u odnosu na korist koju donosi.

Generalno, čini mi se da bi serija pametnih intervencija na infrastrukturi NBgd donela ogromna unapređenja, za ukupnu cenu samo jednog većeg projekta. Da sam ja dr Kubrik-Nambija, kao što nisam, baš time bih se bavio.
 
Можда би могла нека скроз узана једносмерна степеништа до трамвајских стајалишта...😐
Da vode do pasarele iznad ulice - pa i da se složim... ali nije bezbedno praviti tako jedno usko grlo na takvom mestu.

Заправо би било места за степениште и елеватор ако би се, једног дана, за те линије набавили двосмерни трамваји, са вратима на обе стране. Онда би колосеци у зони стајалишта могли да се рашире и да између буде шири централни перон. Али сигурно се само због тога неће набављати двосмерни трамваји.

Zbog prestanka nabavke i izbacivanja iz upotrebe dvosmernih tramvaja sa vratima sa obe strane su rekonstuisane Terazije i skolonjene leje i fontana, i to po ideji od pre rata.... teško da ćemo gledati taj film u 21. veku.

Ono što može da rastereti JG je jedno pametno saobraćajno rešenje na prostoru IMT-a, jedna nova traka duž bloka 70 u smeru ka bloku 45, završetak T6, krštene ulice ka Bežanijskoj kosi, probijanje nasipa... i onda nerealne puste želje: metro i da se oladi malo sa gradnjom na svakoj raspoloživoj zelenoj površini....
 
Evo aktuelnog stanja na terenu. Velika je razlika za poslednjih 5 dana. Neke od preostalih kuca u broju 19, 21, 23, 35, 37 i 37A su predmet sudskog spora sa vlasnicima.
IMG_20221011_123402.jpg
IMG_20221011_123404.jpg
IMG_20221011_123414.jpg
IMG_20221011_123454.jpg
IMG_20221011_123547.jpg
IMG_20221011_123637.jpg
IMG_20221011_123717.jpg
IMG_20221011_123749.jpg
IMG_20221011_123800.jpg
IMG_20221011_123808.jpg
IMG_20221011_123829.jpg
IMG_20221011_124307.jpg
IMG_20221011_124309.jpg
IMG_20221011_124312.jpg
IMG_20221011_124314.jpg
IMG_20221011_124336.jpg
IMG_20221011_124517.jpg
IMG_20221011_124529.jpg
IMG_20221011_124554.jpg
IMG_20221011_124600.jpg
IMG_20221011_124924.jpg
IMG_20221011_124950.jpg
IMG_20221011_124959.jpg
IMG_20221011_125043.jpg
IMG_20221011_125045.jpg
IMG_20221011_125153.jpg
IMG_20221011_125155.jpg
IMG_20221011_125157.jpg
IMG_20221011_125342.jpg
IMG_20221011_125416.jpg
 
I, koliko je još ovde ostalo kuća da se poruši? Sve što treba da se ruši je do naselja Mileva Marić Ajnštajn ili ima nešto i sa suprotne strane što je predviđeno?
 
Pojedine kuce jesu u sporu jer sa ponudom za eksproprijaciju ne mogu da rese stambeno pitanje a pojedini su postigli dogovor ali drzava kasni sa realizacijom ugovora .Danas sam bila dole,to je priča.Iskreno najvise me zanima kruzni tok i da li neko zna u kojoj fazi je on na redu? Plus ako mi zatvore isti u totalu zimus,ja se selim😖
 
Iskreno, ne vidim da je moguće potpuno zatvaranje kružnog toka i vinogradske u isto vreme. Jedina preostala alternativa za Ledine i dalje ka Surčinu bila bi u tom slučaju Nedeljka Gvozdenovica (gore na kosi), a ona nema adekvatan ni pristup, ni kapacitet.
 
Slažem se. Naročito jer će taj kružni tok biti jako bitan u budućnosti kada se završi ta T6 saobraćajnica i veza sa surčinskom. Sviđa mi se plan kružnog toka. Ti "turbo" kružni tokovi mi izgledaju dobro saobraćajno rešenje.
Ne znam koliko je realno ali pada mi na pamet. Zašto se ne bi izgradila još jedna veza sa obilaznicom, paralelno sa ovim koja se gradi. Vezivala bi se sa J. Gagarina i povezala sa obilaznicom negde na pola puta između ostružničkog mosta i čvora Surčin. I sa par poprečnih veza sa ovom koja se sada gradi. Ionako je logično da se NBG širi na tu stranu u budućnosti.
 
Na znam za vas, ali ja osećam neizmerno zadovoljstvo dok gledam kako bageri sklanjaju taj silni krš i udžerice.
Ledine su jedna velika katastrofa. Barem će ovaj početni deo malo prodisati... a u nastavku - zlo i naopako... :(
 
Pojedine kuce jesu u sporu jer sa ponudom za eksproprijaciju ne mogu da rese stambeno pitanje a pojedini su postigli dogovor ali drzava kasni sa realizacijom ugovora .Danas sam bila dole,to je priča.Iskreno najvise me zanima kruzni tok i da li neko zna u kojoj fazi je on na redu? Plus ako mi zatvore isti u totalu zimus,ja se selim😖
Delim mišljenje za selidbu :)

Iskreno, ne vidim da je moguće potpuno zatvaranje kružnog toka i vinogradske u isto vreme. Jedina preostala alternativa za Ledine i dalje ka Surčinu bila bi u tom slučaju Nedeljka Gvozdenovica (gore na kosi), a ona nema adekvatan ni pristup, ni kapacitet.
Idealno bi bilo da pre (delimičnog/kompletnog) zatvaranja kružnog toka spoje Surčinsku ulicu sa Grčkom. Znam da nema šanse da to urade, ali zamislite koje bi to rasterećenje bilo za N. Gvozdenovića koja je van špica (recimo juče 20h, 20:30h) blago rečeno, katastrofa. Iz pravca Bežanije uglavnom najveću gužvu stvaraju oni koji i dalje skreću desno ka kružnom.
 
Vrh