Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Juče predveče sam se vraćao autoputem i stvarno je velika gustina saobraćaja u tom periodu - u nedelju popodne i predveče. Kad se sav taj saobraćaj slije u Vojvođansku i Tošin Bunar imaćemo vikend saobraćajne kolapse u tom delu Novog Beograda. Verovatno će više vremena trebati od kružnog toka u Vojvođanskoj do autoputa (Studentskog grada) nego od naplatne rampe pre Obrenovca do kružnog toka u Vojvođanskoj.
 
Па неће се слити сав саобраћај - неко ће да иде и даље на Остружницу, неко (нпр. ја) на Добановце и аутопут (осим у шпицевима).

Највећа страмота је да није спојен Т6 са Кванташем.
 
Па неће се слити сав саобраћај - неко ће да иде и даље на Остружницу, неко (нпр. ја) на Добановце и аутопут (осим у шпицевима).

Највећа страмота је да није спојен Т6 са Кванташем.

Kako sad stvari stoje na Ostružnicu idu samo oni kojima je krajnje odredište Železnik, Cerak, Banovo Brdo, Vidikovac, Rakovica i taj kraj, jer kod Ade i Ada mola je usko grlo koje generiše višekilometarski kolaps pri malo jačem saobraćaju. Tako da svi ostali idu trenutno idu preko petlje Dobanovci pa na auto-put. Velika većina njih će zbog mnogo kraćeg puta umesto preko Dobanovaca ići preko Tošinog bunara i Jurija Gagarina, i onda ići na auto-put, ili dalje ka ostatku NBG i Zemunu. To znači da će sigurno 50-60% saobraćaja sa Miloša Velikog kome je krajnji cilj Beograd ići kroz Tošin Bunar i Jurija Gagarina.

Inače. slažem se za T6, ovih 7.8 km je plaćeno 70 miliona evra+eksproprijacija, a za te pare su mogli bez problema da urade i T6, ali pohlepa je jača od mozga.
 
I bez te veze neće sve na Vojvodjansku. Deo ce pored lidla desno na jg. Biće gužve, ali ne verujem baš u saobraćajne kolapse..
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: gvb
Ni meni ne deluje da je veliki problem krak do JG, jer samo od kružnog treba da se ode desno. To će verovatno biti ruta za sve koji hoće na Gazelu i Brankov most. Veći problem koji vidim je što se u JG već danas prave gužve, a to mislim da je isključivo zbog levih skretanja i bahatosti vozača. Dešava se da je red za most na Adi do Belvila.
 
Nisu ukinuli sve, samo oko Omladinskih brigada nešto malo skratili ali i dalje Juri ima prilično žutih traka kojima prođe tek po neki bus.
 
Vremenski su ograničene, nisu ukinute i problem br1 su za prohodnost u oba smera, koja je njihovim uvođenjem devastirana. Bulevar vapi za 2 dodatne trake, za koje na prvi pogled ima mesta. Mada, pitanje je da li preko toplovoda i delom (mislim) i gasovoda sme da ide saobraćaj. Tu bi nam možda mogao pomoći neko ko poznaje regulativu.
 
Ako može toplovod / gasovod kroz Onladinskih brigada, ne vidim zašto bi bio problem Jurija Gagarina.
 
Vremenski su ograničene, nisu ukinute i problem br1 su za prohodnost u oba smera, koja je njihovim uvođenjem devastirana. Bulevar vapi za 2 dodatne trake, za koje na prvi pogled ima mesta. Mada, pitanje je da li preko toplovoda i delom (mislim) i gasovoda sme da ide saobraćaj. Tu bi nam možda mogao pomoći neko ko poznaje regulativu.
"Just one more lane, it will fix everything, trust me bro.", a pešaci prelaze ulicu iz 3 dela i treba im 10 minuta. Ma predivno je za život, da ne poželiš ništa više.
 
Naravno, poznat mi je taj argument i u načelu, u nekoj apstraktnoj raspravi (Simcity tipa:)) verovatno ga i sam delim. Ipak, u ovoj konkretnoj situaciji pešaci već prelaze gotovo taj perimetar (jer su trotoari odvojeni širokom zelenom površinom) i ništa se značajno u njihovom životu ne bi promenilo, osim nešto manje zagađenja koje začepljeni saobraćaj ovako generiše. Ne vidim da bilo ko ima interes da bulevar bude večito začepljen, a i žuta traka tako bi ostala (ne predviđam joj svetlu budućnost u postojećoj konfiguraciji).

Snovi o efikasnom javnom prevozu masovnog tipa na ovom potezu, nisu još čak ni to - snovi... pa argumenti u tom pravcu nisu i ništa drugo nego apstraktna rasprava (uglavnom) mladih ljudi sa vremenom za čekanje :)
 
Проширена је Јурија Гагарина већ на 4+4 око "новог БАС-а", и тако треба бар до Гандијеве. Неизбежно ће, за озбиљније помаке (свега - посебно трамваја), бити и ограничено денивелисање раскрсница са Гандијевом и са Омладинских бригада.

Без тога - а вероватно и с тим - ти остаци Весићевих жутих трака по НБ сигурно ће нестати.
 
Jurija Gagarina mora imati uvek po 3 trake za pravo. Najveca glupost su dve trake za skretanje ulevo na raskrsnicama sa Omladinskih Brigada, Gandijevom i Nehruovom. To mnogo usporava saobracaj jer ljudi ili ne znaju ili su bezobrazni pa se ne prestroje na vreme i naprave kolaps. Jedna je sasvim dovoljna, produziti je ako je potrebno. Takodje, stanice za bus koje su u traci se moraju ukinuti. Lepo odvojen prostor za stanicu da bus nikome ne smeta i da ne zaustavlja saobracaj.
 
Neko kaže "Gradska magistralna saobraćajnica saobraćajnica N.Beograd-Surčin". Ne povezuje N.Beograd i Surčin a i nije gradska.
Drugi kažu autoput. Nije ni autoput.
Ovo je nešto čime mogu da se hvale samo oni koji ne podnose kritike i misle da su najpametniji na svetu.
Da je ovaj put išao pravo do J.Gagarina dobili bi ulicu oko koje bi mogao da se proširuje N.Beograd.
Ovako smo dobili nešto čemu će da se krste sledeće generacije.
 
Jurija Gagarina mora imati uvek po 3 trake za pravo. Najveca glupost su dve trake za skretanje ulevo na raskrsnicama sa Omladinskih Brigada, Gandijevom i Nehruovom. To mnogo usporava saobracaj jer ljudi ili ne znaju ili su bezobrazni pa se ne prestroje na vreme i naprave kolaps. Jedna je sasvim dovoljna, produziti je ako je potrebno. Takodje, stanice za bus koje su u traci se moraju ukinuti. Lepo odvojen prostor za stanicu da bus nikome ne smeta i da ne zaustavlja saobracaj.
Не би била довољна једна трака, кратки су ти сигнали. Решење је подвожњак (једна трака).
 
Meni se čini da bar 3 raskrsnice (sa Gandijevom, sa O.Brigada i ona kod Buvljaka) vape za denivelacijom, a pešački semafor u bloku 70 kod izgorelog kineskog centra vapi za podzemnim prolazom (kao onaj u b45).

Uz dodatnu traku ovo bi otpušilo JG, budući da izlazni pravci imaju kapacitet da prihvate saobraćaj.
 
Vrh